Talvitie miten usein sulla oikein on noita neuvolakäyntejä?
Mulla oli maanantaina neuvola ja seuraavan kerran neuvolatäti haluaa nähdä mut vasta laskettuna päivänä. Eli mulla on nyt loppuvaiheissakin ollu tiheimmillään 2vk neuvolakäyntien väli... mikä on käsittääkseni ihmeen harvaa?
) .) Mun sisko kävi tyttönsä kanssa päivällä täällä.
Sen tyttö on ihan mahoton, kun se on nyt 1v3kk ja ihanasti vauhti päällä koko ajan.
Se otti mun tietokoneen hiiren ja "pukeutu" sen johtoon ja sit leikki puhelinta sen hiiren kanssa... Ja sit se kävi tutkimassa että mitkä kaikki laatikot meillä aukee ja sit se vähän kirjotti kuulakärkikynällä pöytään (onneks on ikean 10? pöytä niin siihen saakin piirtää.
)... ja sit kaikki tää moneen kertaan ja ihana kikatus-käkätys koko ajan päällä.
Jos Punkero tulee muhun tossa luonteessa, niin siitä tulee viel mahdottomampi.
Pysytäänpä ainakin vireinä miehen kanssa.
Sisko toi jätskiä, mitä mä oon nyt illalla viel tuhonnu tässä.
Jee.
Miehel on huomen ihana lyhyt työpäivä. Sitä juoksutettiin tänään niin paljon töissä, että pomo lupas että saa häipyä huomenna heti ku yks homma on tehty, mut saa koko päivän palkan... Mies sanoi että luultavasti siis menee ja tulee aamulla töistä ennen ku mä oon ees heränny.
Sopii mulle, käytännössä siis viis yhteistä vapaapäivää edessä!
Tai siis vapaitahan kaikki mun päivät on, mut että myös miehen osalta! Luksusta! :heart:
Njooh. Pitäis varmaan mennä kohtapiakkoin nukkumaan, mut kun ei millään jaksais.
Logiikka, mitä se on?
Laala ja Punkero rv38+1