Hakutulokset

  1. Chicco

    Olenko viallinen? En saa ystäviä.

    Muistan samanlaisen tilanteen omalla kohdalla pari vuotta sitten. Tutustuin uudelleen yhteen vanhaan tuttuun ja hänestä tuli ystävä, ja se Yksi ystävä muutti tilanteen ihan kokonaan! Piristyin niin kovasti siitä että oli todellakin se joku jolle pystyi käydä purkamassa niin ilot ja surut kuin...
  2. Chicco

    Miksi valvot vielä ?

    Tämä on tätä omaa aikaa. Lapset nukkuu, kotityöt tehty ja hetki ennen uutta huomenta on mukava käydä päätä tyhjäämässä ;) Ja ku on tottunu ni ei se uni tulis kuitenkaan aiemmin.. :wave:
  3. Chicco

    Imettävät vauvakuumeilijat, ei menkkoja vielä näy....

    Oi ja mie täältä kans tapsahdan mukaan! Kirjottelinki tuolla jo eka sivulla, mutta oltiin tässä lomalla kolmisen viikkoa... :whistle: Nyt ois sitten jo reilut 2kk siitä kun lopetin imettämisen, eikä menkkoja kuulu siitä huolimatta...? Olin muka tunnistavinani kesäkuun puolenvälin paikkeilla...
  4. Chicco

    Brio Happy vai Kombi ?

    Vielä lisää kokemuksia ja keskusteluja puolesta ja vastaan?? :wave: Ovat tosiaankin aikas hintavat, joten päätöstä ei haluttais tehdä nuin vain... Kombeissa oli tosiaankin tuo aisa mulle epämieluisa, niin miten iso se sitten on noissa happyissä? :/ Kuvat kyllä valehtelee aikalailla.... nyt...
  5. Chicco

    Muita, jotka EHKÄ haluavat vielä yhden lapsen?

    No täälläpä ois myös yks semmonen äpyli ;) Mies kuumeilee kolmatta ja taitaapa pian aikaa saada minutkin innostumaan asiasta... On mulla ajatuksena ollu että haluttais vielä kolmas mutta millon, sitä en ossaa sanoa. Että kyllä vois sanoa että pieni vauvakuume on koko ajan vireillä, vaan ei...
  6. Chicco

    Imettävät vauvakuumeilijat, ei menkkoja vielä näy....

    Meillä nuorempi tyttö on reilu 7kk, ja miehellä kova vauvakuume! :p Esikoinen on 3,5v. Tuntuu kyllä vähän kummalliselta, kun eka ja toka meni mieheltä vain myötäillessä, minä kuumeilin ja mies vaan suostui kummemmin tuumailematta. Nyt on sitten aivan toisenlainen tilanne! :D Minä en oo...
  7. Chicco

    MarraskuunVauvat 2006

    Heippa! Tuosta pullo hommasta aattelin tuumailla.. Mulla oli vähän sama ongelma, ei tyttö huolinu pulloa ei ensinkään eikä tuttikaan kelvannu! Alko sormet olla aika nilellä kun niitä sitten imeskeli. Kyllä maitoa riitti omasta takaa, mutta halusin kuiten että voin tarvittaessa olla enemmän...
  8. Chicco

    Nyt kaikki mukaan,taikka edes se yksi

    Minäkin voisin lähtä mukaan! Mulla kaks lasta, tytöt 3v ja 1kk. Ensimmäisen raskauden jälkeen paino putosi 3viikossa 17kiloa, eli takasin siihen mistä olin lähteny. Mutta nyt toisen kanssa painoa jäi yli kymmenen kiloa ylimääräistä, ja ennestäänkin oli joku kilo liikaa. Eli mulla on tavotteena...
  9. Chicco

    Kuinka pitkä synnytys???

    Eka kesti 20,5h ja ponnistus 28min. Toinen kesti 3h 6min ja ponnistus 1min! ;)
  10. Chicco

    meille syntyi....

    :flower: Onnea koko perheelle!! :hug:
  11. Chicco

    auttakaa

    Nyt poiketaan jo asiastakin.. :headwall: Kyllä te pärjäätte. Onhan se varmasti järkytys sinun vanhemmille, jos aattelevat että oot pikkutyttönen lopun ikääs. Mutta tyhmästi jollakin vanhemmat minusta reagoivat tosiaanki.. \|O Minusta ei oo mitään huonoa siinä että saa sossusta apua kun sitä...
  12. Chicco

    Minäkin olen SYNNYTTÄNYT

    Taas tulee tämä, että mielipiteistä voi kiistellä vaikka maailman tappiin, mutta ei välttämättä päästä yksimielisyyteen! ;) Minä joudun nyt kyllä tunnustamaan, että olen itsekkin ajatellut että sektio olisi jotenkin helpompi kuin alatiesynnytys.. En vain ole koskaan älynnyt ajatella sitä niin...
  13. Chicco

    Keskenmenoko?!?

    Mulla kävi kahdella kerralla niin, että ensin oli kovat menkkakivut parina päivänä, ja sitten ihan kirkasta vuotoa koko ajan enemmän. Lopulta syntyi sitten se vauva.. :ashamed: Nämä tosin olivat jo viikoilla 13 ja 10. Sitten viikon 5 keskenmeno, kovat menkkakivut ja sitten vaan vuoti ulos aika...
  14. Chicco

    Miten omat vanhemmat suhtautuivat,kun kerroit raskaudesta?

    Hienosti suhtautuivat. Tuleva mummu vähän turhankin innokkaasti ;) Osti tutit ja muut valmiiksi vaikka olin hädin tuskin neljännellä kuulla!! :laugh: :heart:
  15. Chicco

    Pyydämme apuanne opinnäytetyössä!

    Nostetaan heille pinoa =) :wave:
  16. Chicco

    2-vuotiaan pimeänpelko ja nukkumisvaikeudet

    No selvishän se syy siihen pelkäämiseen ja univaikeuksiin!!!! \|O Eilen kun mentiin nukkumaan, seisottiin siinä ovella laittamassa valoja kiinni, tyttö mulla sylissä. Tyttö äkäseen taas yhtäkkiä tuumaa että: "äiti ei pelota ei pelota minnuu", ja osoitti vastapäätä olevaan nurkkaan. Katoin...
  17. Chicco

    Poika siirtyi juniorisänkyyn (pulma)

    Kokeileppa laittaa sänky seinän ja oman sänkynne väliin? Meillä toimii sillälailla kivasti, eikä oo pitkämatka äiskän ja iskän viereen jos yöllä ikävä tulee, niin ei kerkiä sitte heräämään kunnolla siinä välissä.. :/ :wave: :wave: =)
  18. Chicco

    2-vuotiaan pimeänpelko ja nukkumisvaikeudet

    Kiitos paljon vastauksesta! On jo vähän huojentuneempi olo. Joo meillä piiperö nukkunut tavallisessa lasten sängyssä jo 1-vuotiaasta. Piti luopua pinnasängystä kun omistaja tarvi itse sen =) Tänään menin viereen ja laulelin unilauluja, ja raukka rutisti minusta niin kovaa ettei henki meinannu...
  19. Chicco

    Kuinka usein käytte viihteellä?

    Aikasemmin kerran parissa kuukaudessa, nykyään harvemmin. ;)
  20. Chicco

    Menkat...!

    Voi olla jotain hormoonihäiriöitä. Ei välttämättä vaarallista mutta kannattaa käydä tarkistuttamassa tilanne lääkärillä. Itelläni oli esikoisen jälkeen, kun alottelin hormooniehkäsyä, kuukautiset 27päivää!! Siinä jouduin tosin käymään keskussairaalassa, jossa meinasivat tehdä kaavinnan, kun...

Yhteistyössä