Muita, jotka EHKÄ haluavat vielä yhden lapsen?

Löytyykö muita, joita ei kamalan kova kuume vielä riivaa, mutta yksi (tai useampi) olis vielä ajatuksissa? Sanotaan, että jokaisella naisella on se yksi syntymätön lapsi, mutta tarkoitankin tilannetta jossa vielä yhdestä on ollut puhe mutta yritystä ei aloitettu. Saikohan kukaan selkoa :LOL:

Itse olen haaveillut "aina" neljästä lapsesta, nyt olis enää yhtä vailla =) Toisaalta elämä helpottuu koko ajan kun kuopuskin kasvaa ja itsenäistyy. On aikaa itselleenkin ihan toisella tavalla. Silti jossain vielä kolkuttelee ja kutkuttaa ajatus, että mitä jos vielä yksi...
 
No täälläpä ois myös yks semmonen äpyli ;)

Mies kuumeilee kolmatta ja taitaapa pian aikaa saada minutkin innostumaan asiasta...
On mulla ajatuksena ollu että haluttais vielä kolmas mutta millon, sitä en ossaa sanoa. Että kyllä vois sanoa että pieni vauvakuume on koko ajan vireillä, vaan ei olla vielä yrittelemässä ihmeemmin. Nuorimmainen on vasta 7kk. :heart:
 
Åsa-75
Tuo sun kirjoitus oli kuin juuri mun päästäni tullut.
Mulla on varmasti koko elämän pituinen krooninen vauvakuume,mutta,mutta....ei sitä yksin voi tätä maailmaa täyttää...

Mulla on kolme poikaa ja puhetta on ollut neljännestä/viidennestäkin myöhemmin...mitä meille nyt sitten luoja suo :) Yritystä ei olla ainakaan vielä aloitettu,sillä pitää hoitaa talous kuntoon jne.
Ja oikeastaan uuden vauvan yritys on meillä juuri vain tuosta raha tilanteesta kiinni..harmittavaa...

Nuorin meillä on kohta 2v joten sen puolesta kyllä saisi tulla vauva kun kuopus on jo aika omatoiminen,mutta sitä tosiaan on nyt saanut jo omaa vapautta jne.ja se tuntuu kanssa aika mukavalta,joten ois kiva että tulis nyt peräkanaa lapset niin kun ne kasvaa yhdessä isoiksi niin saa sitten itsekin hyvin omaa aikaa ettei ihan aina olis vauvaa tuossa...

Mulla ois suunnitelmissa pieni työpatkä josko saisi rahaa lisää (tosin en ole varma kannaattaako mun palkoilla mennä töihin ja maksaa kolmea hoitomaksua..)ja ehkä sitten vielä viimeinen/viimeiset vauvat..Kyllähän se itse se päätös on jossain vaiheessa tehtävä että nyt riittää meidän lapset tehkööt toiset lisää...

Tiedän että kuumeilen aina vauvasta...juuri tuo että naiset ei tahdo tehdä päätöstä milloin on viimeinen vauva vaan että antaa olla mahdollisuus josko vielä joskus viimeinen vauva....aika hauskaa...jos sitten 40v tienoilla iltatähti..toisaalta sitten jos on jo isot lapset ja itellä ikää noin niin jaksaako ite enää alkaa siihen rumbaan,mutta turhia tässä mietiskellä annetaan ajan kulua ja luojan suoda antaa meille mitä hyväksi näkee.

mutta kuumeilla voidaan ja samalla eletään tätä niin ihanaa arkea.
Minkäs ikäiset lapset sulla on Åsa?
 

Yhteistyössä