Brio Happy vai Kombi ?

• Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti
Loka
Noihin Kombeihin miekin oon jotenki ihastunu. Mies myös =) Ei meille oo vielä ees vauvaa tulossa, mut tein kaverin kanssa sopimuksen ( niille tulee vauva syksyllä ) että jos en raskaudu kesään mennessä ni myyn nuo neidin emmaljungat tälle kaverille =) Ja nyt sitte naistentautien erikoislääkäri oli sitä mieltä et miun ovulaatio ongelmat johtuu siitä että tk.lääkärit ei oo nostanu miun thyroxin annosta ( syön sitä siis kilpirauhasen vajaatoimintaan ) tarpeeks suureks oireisiin ja arvoihin nähden. Ja oli lähes varma että kun nyt nostin lääke annoksen tuplaks ni raskaudun. Herätti tosissaan toivoa :heart: Mut Menee muutama kuukaus ennen kuin kannattaa ees testata vielä noita arvoja... Eli syksyllä vasta meen seuraavaks ees labraan ni voi hyvinkin olla että nuo emmaljungat lähtee kiertoon =)

Sit saan ostaa mein pienelle uudet vaunut ja aattelin et ne ois sitte nuo Briot. Eli ihan vaan unelmointi asteella vielä ;) ;) :ashamed:

Loka
nostelen tätä vanhaa ketjua taas ajan kuluksi. Työt loppui juuri ja neiti lähti mummilaan illaksi kyläilemään. Mies töissä ja mie haaveilen taas vaavista ja mietin tätä vaunu asiaa =)

Loka
No nyt on ilta vierähtäny ja tyttökin kotiutunu ja unten maille tyrkättykin jo :heart:

Nostelen tätä samaa ketjua jos näin iltasella ois enemmän vastailijoita =) :wave:

Miettiessä
No mie just tilasin nuo Brio Kombit, 2007vuoden malli. En tykänny yhtään kun tänään tuli. Muuten oli kai ihan menevät vaan tuo työntöaisa oli minusta aivan valtava!!!! Nyt sitte ajattelin että paan takasin ja ostan ne happyt, mutta onko niissä sitten kuinka paljon pienempi se aisa kun noissa kombeissa? En halua mitään hirveää panssarivaunua vaan semmoiset kivat sirot rattaat.. noista 2007vuoden kombeista tuli just semmonen olo että tarvii koko kadun jos lähtee kävelylle!!! :(

Kertokaahan kellä ne happyt on että miten on aisan laita? ;)

happyt
Minä ostin pari kuukautta sitten Happyt Pikkupingviinin verkkokaupasta ja olen tykänny! Se aisa on tosiaan aika leveä, mut jotenkin hyvä työntää. Koska olen pitkä (174) niin aisan säätö on loistava! Olihan ne hinnakkaat, mutta jälleenmyyntiarvo on hyvä. Menevät tosi lyhyeksi paketiksi, mahtuu takakonttiin muutakin kun pelkät vaunut. Mitkään huippukevyet eivät kyllä ole, mutta ei sitä työntäessä huomaa, ainoastaan sillon kun pitää nostaa autoon. Kombeista ei ole kokemusta.

Vielä lisää kokemuksia ja keskusteluja puolesta ja vastaan?? :wave:
Ovat tosiaankin aikas hintavat, joten päätöstä ei haluttais tehdä nuin vain...
Kombeissa oli tosiaankin tuo aisa mulle epämieluisa, niin miten iso se sitten on noissa happyissä? :/ Kuvat kyllä valehtelee aikalailla.... nyt jälkeenkin päin oon koittanu kattoa noista kuvista ja verrata kun nuo nyt "elävänä" seisoo tuossa, niin ei ne silti noissa kuvissa näytä niin isolta!!! :headwall: Pistän takasin pakettiin ja maanantaina paluupostiin.... harmittaa kun muuten ne oli aika näppärät ;)
Taidan vaan Happyistä tykätä senkin takia enemmän, kun ne on jotenki suoralinjasemmat..(?) eli ei ns. turhia rimpsuja ja rämpsyjä..

Kirjotelkaa ja kertokaa ihan vähäisemmätkin jutut mitkä tulee mieleen!!!! :wave: =)

Yhteistyössä