Kello on puoli yksitoista vasta, on lauantai-ilta, töllöstä ei tule mitään kiinnostavaa, mies on kaverilla kylässä ja mun on pysyttävä kotona, kun tuo pikku-mies kuorsaa tuolla sängyssä. Eikä väsytä vielä.
Mies kaverin ravintolassa portsarina ja mä join tuossa iltapäivästä synttäreillä kahvia pari kuppia niin eihän tässä vielä väsytä.
Jos ukko-kulta olis kotona niin olisin jo aika päiviä sitten ollut unessa.
Mähän valvon aina vielä tähän aikaan... Itse asiassa juuri tähän aikaan vilaisen kelloa (niinku nytkin ), että paljonkohan se mahtaa olla ja alan suunnittelemaan nukkumaan menoa
Mä valvon AINA näin myöhään.En osaa ainakaan ennen yhtä mennä nukkumaan!Nautin hiljaisuudesta,yksinolosta tai miehen seurasta.Tai sitten puuhaan jonkun "projektin" parissa... B)
Tämä on tätä omaa aikaa. Lapset nukkuu, kotityöt tehty ja hetki ennen uutta huomenta on mukava käydä päätä tyhjäämässä Ja ku on tottunu ni ei se uni tulis kuitenkaan aiemmin.. :wave:
Mies on festareilla ja alotti tuon oluen oton jo päivällä.. soitin sille tarkistaakseni sen kunnon ja mitä nyt mongeruksesta päättelin aiko lähtä kotia kohti, joten nyt tässä vähän päivystän, että tuo rakkaani selviää kotiin asti
tein tuossa tilkkupeittoa ja vasta kun peffa alkoi puutumaan huomasin mitä kello on, ja hetkeksi tietty piti tänne teitän seuran tulla ennen nukkumaanmenoa