Hakutulokset

  1. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    charleene tässä suora lainaus Hus:n sivuilta: "Tee. Luotettavien valmistajien tuotteita, joita myydään ruokakaupassa, voi nauttia kohtuudella raskaus- ja imetysaikana (myös vihreä- ja kamomillatee), kofeiinin määrä huomioon ottaen. Tee sisältää keskimäärin kofeiinia n. puolet kahvin...
  2. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    möhköpantti varmasti se harmittaa ku menee viikot taaksepäin, tässä alussa kun tuntuu yksikin päivä niin tärkeeltä. Mut ihanaa et kaikki oli kuitenki hyvin ja syke löyty :heart: Mulla on kans hiukset ihan hirveet lituskat. Ei tuuheudesta tietookaan vaan päätä myöten menee vaik ois ihan...
  3. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Tervetuloa uudet :flower: Oi, alkaa pian tulla rytinällä np-ultra kuulumisia. Mua niiiin ärsyttää ku sain oman ultra-ajan "vasta" 12+5 (yli 2 vkoa vielä), mitenniin oon malttamaton :whistle: Mä oon nyt saanu vaan päähäni et varmana on tullu vähintään kkm ku oksentelu on lähes loppunu ja...
  4. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Lumi kyllä kohdun asento ja alkion sijainti vaikuttaa paljonkin, samoin lääkärin kokemus ja itse ultralaite. Useinmiten kohtu on eteen- tai taaksepäin kallistunu mut esim. mulla se on ihan suorassa ja alkio oli ihan ylhäällä takaseinässä, niin ei sitä tosiaan saanu kunnolla näkymään mistään...
  5. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Lumi toi ei todellakaan tarkota vielä mitään keskenmenoa! Just tuon takia suositus ois mennä sinne ultraan vasta 7+ viikoilla, että ei tulis turhaa huolta. Itse menin 6+4 ja lääkärillä oli kyllä työtä saada se syke sieltä näkyviin, hetken se näkyi näytöllä mutta kuulumaan sitä ei saatu. Ja...
  6. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Laurelle onnea kihlauksesta! Onnea myös ultrassa käyneille :heart: Kiva että on tullut vaan hyviä uutisia nyt. Minäki oon miettiny jo synnytystä, no oikeestaan jo plussasta lähtien. Mulla kun on kaikki 3 menny ihan erilailla, niin mua jännittää ja hirvittää et mitä tää neljäs tulee olemaan :O...
  7. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Neuvolalääkäri on täällä 2-3 kertaa. Jos menee np-ultraan ni se korvaa ensimmäisen lääkärikäynnin, toinen on rv28 ja kolmas rv36. Toi rv28 lääkäri on lisätty tänä vuonna, viime vuonna sitä ei uudelleensynnyttäjille ainakaan ollu. Alkuraskaudessa tutkitaan siitä pissasta labrassa mahdollinen...
  8. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Marraskuun pino tehty! :wave:
  9. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Kesämasua kasvattelee: ?.? Alma78 * ensimmäinen haisuli83 * ensimmäinen 28.5 Mupelo * 29 * toinen * K-HKS 29.5 yykaakoonee * 25 * neljäs * SeKS tanjamaa * 30 * viides * SEKS 31.5 mekkala * 30 * toinen * TYKS Marinas * 29 * kolmas Avocado * 29 * ensimmäinen * TYKS Sanmar82...
  10. DingeLiDong

    Pitääkö käyttää D-vitamiini lisää?

    Kyllähän sitä suositellaan jopa ympäri vuoden käytettäväks nykyään. Mun mielestä oli fiksumpaa ostaa raskausvitamiinit ku pelkkä d, noi raskausvitamiinit ku on nykyään ihan kohtuuhintasiakin.
  11. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Heippa kaikki :wave: Mites kun kuu vaihtuu kohta niin teenkö vielä ens kuun pinon vai haluaako joku muu tehdä sen? Mulla ei oikeen kirjottelu luista ku on vaan niin kaamee olo. Odotan vaan sitä päivää ku ei okseta enää : / Dingelidong 9+2
  12. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Niin ja onnea Kultasiipi et syke löytyi :heart: Harmi tuo kystajuttu mut eiköhän sekin selviä vielä parhain päin.
  13. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Hei kaikki ja tervetuloa uudet :flower: Riiks mulla on jo mammahousut käytössä. Mulla ei mahdu enää mitkään tavalliset housut kiinni, niin kamala on toi turvotus mahassa. Äläkä murehdi kauheesti mitä neuvolantäti sun painosta sanoo, itse mä sanoin jo ekalla käynnillä mun sille tädille et mä...
  14. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Pahoittelut KyyneltenHymy ja enkeli85 :hug: Onnea seuraavaan yritykseen! Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart: sofiia ei ne ainakaan alussa kiinnitä siihen haavaan mitään huomiota. Muaki vähän jännittää et kestääks se arpi ja saanko mä synnyttää alakautta tän seuraavan...
  15. DingeLiDong

    Miten teillä on merkattu papereihin synnytyksen kesto?

    Mulla kanssa käynnistetty synnytys merkitty paljon pidemmäks ku todellisuudessa oli, syytä en kyllä tiedä?
  16. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Nezzie suuret pahoittelut :hug: Stiinuliinille onnittelut, ihanaa :heart: niiiiskuneiti, minäkin viime raskaudessa kuuluin tohon onnekkaaseen 1% :x Nyt toivon sydämeni pohjasta et tää ei kestäis ainakaan yli puolivälin, muissa raskauksissa on niillä main helpannu. Ja tosta tiputuksesta, mä...
  17. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Mä alan olla tosi huonossa kunnossa..en meinaa pystyssä pysyä eikä mikään pysy sisällä. Yritän huomenna lukea pinon paremmin ja päivitellä jos päivitettävää on. Nezzielle nyt ainakin tsemppiä ultraan! Dingelidong 8+2
  18. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Voimia Maarille :hug:
  19. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Lumi :hug: Vitamiineja aloin ottamaan ku alotettiin yritys, nyt käytössä siis Minisun raskausvitamiinit. Jotain omegaa pitäs varmaan kanssa ottaa ku en syö juurikaan kalaa. Kahvia en oo pystyny juomaan aikoihin, melko pian plussan jälkeen alko ällöttää pelkkä hajukin. Muhunkin on nyt...
  20. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Mardelle voimia :hug: Ohoh diiselikissa, hirmu paljon onnea :heart:

Yhteistyössä