Tervetuloa taas kaikille uusille kesäkuisille :wave:
Kyyneltenhymy pahoittelut keskenmenosta :hug: Tsemppiä uuteen yritykseen! Toivottavasti tärpää pian!
Enkeli85 ja
Kyyneltenhymy mulla tuli mieleen tuolta kuumeilupuolen ketjusta jossa kirjoittelin, kun joku siellä kirjoitti joskus, että lääkäri oli hälle sanonut, että jos keskenmeno tapahtuu varhain, niin alkio voi vaan sulautua kohtuun, niin ettei ultrssa näy mitään ja vuotokin voi alkaa kunnolla vasta myöhemmin. Voisi mielestäni sopia teidän tapauksiin, kun ultrassa ei näkynyt mitään. Tsempitykset molemmille!!
Onnittelut hyvistä ultrauutisista
Kareliini ja
PikkuMyy-82 :heart:
SeInka kyseli
ummetuksesta. Löytyy! Tai mulla on vähän sama juttu, kun
Aannalla, eli välillä ummettaa ja välillä taas maha on ihan ripulilla melkein. Ennen raskautta mun maha toimi melkein kellon tarkasti, mutta nyt siinä ei oo mitään logiikkaa. Ja ilmaa riittä! Varsinkin iltaa kohti ja nukkumaan mennesä tuntuu, että maha oikein pakkautuu ilmalla ja se aiheuttaa sellasta ilkeetä tunnetta mahassa. Välillä luulen jo, että se on jotain muuta "pahaa" kipua, mutta vähän ajan päästä tulee ilmat pihalle ja kipu helpottaa, joten ilmasta kai vaan johtuu.
Suutarinlapsi kyseli
miehen suhtautumisesta. Mähän "painostin" miestä varmaan vuoden ennenkun alettiin yrittämään. Aina se on sanonut, että haluaa lapsia, mutta kai se päätöksen tekeminen on miehelle sitten niin kova paikka, että piti "vähän aikaa" harkita. No, meillähän sitten tuli vaan keskenmeno toisensa perään ja jossain vaiheessa mies jo tokaisi, että "Ois pitäny alkaa aiemmin yrittämään, kun tää onkin näin vaikeeta!" Joo, voitte kuvitella, oliko väkivaltainen käytös lähellä siinä vaiheessa
Enhän mä yrittänytkään, kun sen vuoden hokea, että miten ois... Sekin on aika jännä, että miehen vauvakuume on selkeästi kasvanut yrityksen keston ja keskenmenojen myötä. Ekan keskenmnon jälkeen se ei selvästikään ottanut sille niin koville, mutta myöhemmin otti menetykset paljon raskaammin. Ja nyt se on ihan innoissaan
Varhaisultran jälkeen se alkoi esim. viikonloppuaamuna sängyssä pohtimaan vauvalle nimiä
Tänään olis neuvola!! Vähän meinaa laittaa jännittämään, kun ei tiedä yhtään mitä siellä tapahtuu. Mitäs siellä muuten ekalla kerralla tehdään? Yrittäisköhän ne vielä näin aikaisin (8+5) kuunnella sydänääniä?
Sanmar + superpapu 8+5