Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

Voimia KyyneltenHymylle :hug: Toivotaan että teillä tärppää pian uudelleen!! Tämä raskaus minulla alkoi heti km:n jälkeen...

Asiasta sitten polkupyörään... Tunnin päästä ultra - pääsee kattomaan onko meidän muppelo matkassa mukana.... ihan järkyttävä jännitys päällä, ollu hieman pitkä työpäivä :whistle:

Tänään töissä: Istuttiin syömässä kun naiset alkoivat puhua/kuiskutella että oltiinko nähty kun se yks on varmaan raskaana ja sit se yks toinenkin vaikuttaa ihan kuin vatta pullottais... ite siinä vieressä ihan täysillä mukana ja vetelin omaa paitaa alemmas salaa :D Sitten alkoivat multa että kuinkas vanha se meidän esikoinen on ja eikö me jo alettais toista hommaamaan... jep : / Meikäläinen ihan pokalla ettei ny ihan vielä ku just tää työkin alkoi :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Voi KyyneltenHymy, iso voima:hug:. Ja paljon jaksamista sinne! Eiköhän se lapsi meille molemmille vielä suoda, toivotaan että harjoitus tuo tulosta ja sit ens kerralla pieni pysyy kyydissä loppuun asti. Pinoudutaan sitten yhdessä jonnekin elo- tai syyskuun odottajiin kun uus tärppi käy :heart: :)
 
Pahoittelut KyyneltenHymy ja enkeli85 :hug: Onnea seuraavaan yritykseen!

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart:

sofiia ei ne ainakaan alussa kiinnitä siihen haavaan mitään huomiota. Muaki vähän jännittää et kestääks se arpi ja saanko mä synnyttää alakautta tän seuraavan. Neuvolantäti sano mulle vaan et niitä kattellaan sit loppuvaiheessa vasta..

(.) Mulla on ollu 3 päivää vatsakipuja, tosi koviakin välillä. Vähän pistää huolestuttaan ja meen kyllä päivystykseen jos ei ala talttumaan. Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole. Pahoinvointikin on vähän laantunut, en oo eilen enkä tänään oksennellu, niin sekin sit tietysti huolettaa. Huoh.

Dingelidong 8+5
 
PikkuMyy-82: Pojan tarhatäti kysy eilen vasu-keskustelun lomassa, että millos te toista ajattelitte tehdä... hetken aikaa olin että mitäh? Kunnes sain kakistettua, että kaikki aikanaan. Naiset osaa olla kyllä uteliaita. Samoin mun entinen työkaveri kyseli samaa tuossa muutama pv plussatestin jälkeen.
 
Kiitos kaikille lohdutuksista :)
Terveydenhoitaja soitti ja maanantaina uus hcg, vielä pidetään kohdun ulkoista mahollisena ja oltas pietty uutta raskauttakin jos oisin vaan antanu miehelle :D Kumpa vaan itestään tyhjenis kaikki pois, vuotokun loppu taas kun seinään!
 
Sofiia ei sektioarpeen kiinnitetä erikoishuomiota ennenkuin loppuaikana kun masu on jo huomattavasti kasvanut. Eli en usko että saat sen varjolla ylimääräistä ultraa.

Aika moni on jo käynyt varhaisultrassa, mielenkiinnosta kyselen paljonko sellainen maksaa? Eikös se kuitenkin ole itsellä maksettava? Ainoa ylimääräinen ultra missä itse haluaisin käydä on 4D-ultra sitten viimeisellä kolmanneksella.

Itse en ole muutenkaan kamalasti stressannut tästä vauva-asiasta kun olen sitä mieltä että se stressaaminen, varhaisultrassa käynti ja keskenmenon pelko on mulle ihan turhaa. Ei se siitä muuksi muutu ja vaikka en ole uskovainen niin silti ajattelen että jos tätä ei ole meille tarkoitettu niin sitten ei ole ja kohtaloon on vaan taivuttava.

Olen melkein varma että tää on joko a) tyttö ja b) kaksoset kun mulla on tää pahoinvointi. Esikoispojalta ei ollut pahaa oloa missään vaiheessa eikä kertaakaan ja nyt pahoinvointi tulee jos ei syö tarpeeksi, venyttää ateriavälejä tai syö liikaa makeaa.

Ens maanantaina ois eka neuvola ja siitä se sitten lähtee. Meillä onneksi sitten myöhemmin kyllä ultrataan tosi tiuhaan, viimeksi taisin käydä ainakin 6 eri ultrassa, tai jopa 7. Pieni maalaiskylä jossa syntyy n. 50 lasta vuodessa niin on vähän erilailla aikaa neuvolatädeillä ja lääkäreillä.
 
:hug: kaikille surullisia uutisia saaneille, toivottavasti onnistaa pian uudelleen ja kaikki menee hyvin!

Tänään jännittänyt ihan älyttömästi, koko ajan oksennus kurkussa ja huono olo. Kohta lähden siis ar-ultraan, jännittää vaan ihan tajuttomasti löytyykö sieltä elämää ja pientä sykettä :eek: eilen oli eka neuvola ja sen mukaan LA 30.5. mut epäilen että muuttuu vielä kesäkuulle. Asia tarkentunee tänään..

sofiia kyselit sektiohaavasta. Mulla siis sektio -09 ja nyt neuvolassa sanoi, että n. vkolla 35 pääsen synnytystapa-arvioon joka tapauksessa, että arvioivat onko mahdollista tavalliseen alatiesynnytykseen tässä tapauksessa. Haavahan saattaa nyt hiukan merkkailla itsestään kun kohdun alueella tapahtuu venymistä ja siellä on aina niitä kiinnikkeitäkin.

Nyt lähden valmistautumaan suihkun kautta :)

Kareliini ja pikkuinen 9+0 ??
 
Juomattomuuden salailusta: minä ja kaveripiirini ollaan niin viinaanmeneviä, että taitaa bluffaaminen olla ihan mahdotonta, ellen pysyttele kokonaan kotona. Viime viikonloppuna taisi jo muutama ihminen tajuta, kun kaverin synttäreille tullessani oltiin heti tarjoamassa samppanjalasillista ja jouduin kieltäytymään. Onneksi olivat hienotunteisia eivätkä sanoneet mitään. Nyt perjantaina on taas toiset juhlat joissa on juomaa tarjolla. Mietin kyllä sellaista, että oisin Facebookissa julistanut tarttuneeni johonkin haasteeseen tyyliin "olen niin monta päivää juomatta kuin tämä saa tykkäyksiä". Liian läpinäkyvää vaan olisi sekin ollut näin pikkujoulukautena, mutta voi olla ehkä jollekin muulle käyttökelpoinen vinkki? :) päätin nyt sitten, että sounot, vaikka tämän viikonlopun jälkeen ehkä kymmenkunta ihmistä jo tietää. Ovat sen verran läheisiä ystäviä kuitenkin, että todennäköisesti heidän kanssa jaetaan myös huonot uutiset, jos niitä osuu kohdalle.

birdcherry 5+6

(edit: kirjoitin ensin "juomisen salailusta" :D ihan niin viinaanmenevä en mäkään ole, että raskaana ollessa tarvis salaa juopotella :D)
 
Viimeksi muokattu:
Suuri pahoitteluni surun kohdanneille:hug:

Itsellä akloi eilen illalla hirmuisa pahoinvointi jota kesti koko yön ja jatkuu edelleen...: / En onneksi halaileen pönttöä ole joutunut, mutta muuten olo on ihan hirvee... ja ku pitäis jaksaa noiden neljän pikkuapinan kanssakin tässä samalla. Hermot aivan riekaleina, väsyttää aivan tolkuttomasti, ja kaikki muka on ihan pirun raskasta...
Josko syksyinen heppailulenkki auttais kohta... Saas nähä kuin pitkään sitä uskaltautuu hevosen selkään:)
Sectiohaavasta mulle tehtiin hätäsectio noin kolme vuotta sitten, neiti oli 7kk kun huomasin olevani raskaana. Sectio haavaa ei sinänsä kyl mitenkään ultrailtu tai erikseen katseltu, tuntemuksia lähinnä kyseltiin. Sitten vasta synnytyksessä laitettiin erillinen supistusmittaaja tuonne kohtuun... mut synnytin seuraavan alateitse. Minulla siis kolme alatiesynnytystä ja yksi sectio.
Pakko myöntää, mutta salaa joskus haaveilin kaksosista, nyt jos sellaisen uutisen saisin, voisi mennä hetki sulatteluun:saint:
Tosin mieheni serkku sai viime keväänä kaksoset...:D
Tänään on pakko saada roskaruokaa, pyysin jo miehen käymään hakeen herkkuja illaksi, sillä välin kun meen ratsastaan kaverini ja tyttäreni kanssa.

Minä täällä jo mietin kaikenmaailman sänky ja ratas asioitakin... ollaan kaikki jo heivattu pois... tai pinnis hajos, kun tytöt päätti hyppiä siellä kaikki... ja vaunut oli tuplat, joten nekin laitettiin jo aiemmin pois, nyt ei ole kuin istumarattaat nuorimmalla... Mitä kaikkee sitä saakin hankkia;)
No mutta annampa tilaa muillekin ja toivottelen kivaa keskiviikkoa:heart:

Jisse rv ?



ps. mistä tietää etten osaa käyttää näitä nykyajan lihavointi yms juttuja??? Joo en osaa näyttävästi...
 
Viimeksi muokattu:
Haleja Kyyneltenhymy ja voimia suruunne.. Tämä vetää aina ihan sanattomaksi.. :hug:

Sanmar myös meillä olisi tullut kaksi vuotta täyteen marraskuussa! Huisi sattuma! =) Toivotaan, että nämä plussat olisivat meille nyt ne kestävät. Kuinka pitkälle aikaisemmin pääsit? Mulla meni heinäkuussa kesken päivillä 4+4, eli tosi aikaisin olen plussani menettänyt. Nyt on siis jo enkka kyseessä! :LOL: Kävittekö te hoidoissa? Me ei vielä, mutta miehen simpat ja mun veriarvot testattiin alkuvuodesta. Molemmissa oli häikkää ja mä sain kilpirauhaslääkityksen vajaatoimintaan. Olin jo vähän ajatellut, ettei meille luomuvauvaa tule, ja voihan niin käydä edelleenkin. Toivotaan parasta!

Laurelle mulla on ihan sama ongelma edessä. Työpaikan pikkujoulut on muutaman viikon päästä, enkä tiedä miten toimia. Paras vissiin jäädä kokonaan pois, koska kukaan ei muuten usko mun selityksiäni. Viina kun on aina maistunut, varsinkin ilmaisena... ;) Kertoa en halua vielä todellakaan.

Kiitos vielä kaikille tervetulotoivotuksista ja tuesta noitten menkkakipujen kanssa! Taitavat siis kuulua asiaan!

Tänään oli vielä pakko testata paniikissa, kun näin painajaista keskenmenosta. Ihanasti oli vahvistunut ja digi näytti "raskaana 2-3". Ensi torstaina pääsenkin jo ekaan ultraan, jossa nähdään, onko kohdussa mitään. Sykettä ei taida vielä silloin näkyä, on vasta 5+6.

Almeja 4+5
 
Ensiksi pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug:

Sektio ei tosiaan muuten taida raskauden seurantaan vaikuttaa, kuin että sitten loppupuolella on se synnytystapa-arvio. Jos on saanut sektiossa verensiirron (niin kuin minä) niin sitten on vielä loppupuolella ylimääräinen verikoe vasta-aineista tms.

Täällä on siirrytty mammahousuihin eli maha on kasvanut. Samalla on tuota sektiohaavaa välillä "kiristellyt", taitaa johtua juuri niistä kiinnikkeistä.

Sellaisen oireen ole huomannut, että makeaa ei voi syödä kovinkaan paljon. Mikä on mahtavaa, aiemmin olen ollut varsinainen sokerihiiri, ja nyt kun tarkoitus on painonnousua vähän tarkemmin välttää, niin mikäs sen parempi :)

Juomisen salailuun ei ole idioottivarmoja vinkkejä. Yksi on kuulemma ihan toimiva, eli jos on miehen tai sellaisen kaverin/sukulaisen kanssa, joka tietää raskaudesta, juomista vaativassa tilaisuudessa niin tämä kumppani juo myös raskaana olevan juomat. Oma riskinsä siinä on, esimerkiksi melkoinen humalatila :LOL:, mutta parhaiten se toimineekin tilanteissa, jossa juodaan vain ruokajuomana alkoholia. Tosiasia on myös se, että ellei kukaan raskautta epäile, niin tuskin siihen juomiseen edes kiinnitetään kovin paljoa huomiota. Ainakin itse silloin villissä nuoruudessa olin kiinnostunut lähinnä omista juomistani (ja siitä, ettei ne loppuneet kesken) :saint:
 
KyyneltenHymy: :hug:

Noista alkoholipitoisista juhlista on ollut puhetta. Meinaan itse jättää työpaikan pikkujoulut väliin. En halua vielä paljastaa raskautta, niin se on helpoin ratkaisu. En usko kovinkaan monen oikeasti uskovan niitä vakio antibioottikuuri selityksiä...
 
voi ei taas tippunut porukkaa jaksuja KyyneltenHymy ja enkeli85 ja onnea uuteen yritykseen.

mulla on nyt kaipaamamani huonot olot tulleet. ihan kuitenkin vielä siedettävät ja aamusin on aika heikki happi,väsyttää,oksettaa,kylmä,muutenkin veltto olo eikä jaksa mitään mutta siltikin on pakko viedä poika päiväkotiin pyörällä,käydä kaupassa ym pikku askaretta.

meillä pojan tarhatäti kyseli just pari viikkoo takaperin että koskas sä meinaat töihin palata (olin siis samassa paikassa töissä) enkä nyt tietenkään kehdannut mainita että tässä taas raskaana ollaan joten totesin vaan että kyllä tässä nyt ainakin ens syksyyn asti ollaan :)

toinen joka mua aina jaksaa huvittaa on kun viimeks sain käynnistyspäivän 37+6 samana päivänä mulle soitetaan että pääsisinkö mä töihin vaikka heti..kyllä siinä meni aamu kahvit väärään kurkkuun ja totesin vaan että nyt on paha paikka että oon tunnin päästä menossa käynnistykseen. Toinen oli ihan ihmeissään mutta toivotti onnea synnytykseen ja käski ottaa yhteyttä kun työelämään palaan.

möhköpantti-heta-einari 6+3
 
Pahoittelut Kyyneltenhymy ja Enkeli85! :(

Mä jäin sitten saikulle. Tänään oli aivan mahdotonta töissä, mikään tieto ei pysynyt päässä enkä mä meinannut pysyä jaloillani, kun huippasi niin. Väsymys sen kun syvenee. Nessa85 mietti tyttöä tai kaksosia, kun olo on niin huono. Mä mietin välillä myös niitä kaksosia. Ekaa odottaessa oli mieletön väsymys, ei jaksanut mitään, aivan kuin nyt. Tokaa odottaessa oli kamala oksetus 24/7, aivan kuin nyt. Nyt siis molemmat pahat :((( PAha olo ei pysy syömällä pois kuten rv:lla 5 vielä pysyi, nyt on koko ajan ja vaan pahenee yökkäilyksi, jos jättää syömättä. Syömisestäkin tulee vatsa kipeäksi ja kiertää, jos syö yhtään liikaa. Huokaus. Tai sit mä oon vaan niiiiiin vanha jo, ettei vanha jaksa kuten 4-6v sitten tätä raskautta enää :( Nyt vasta rv 6+2, joten eiköhän nämä oireet sen kun pahene vaan tästä vielä 2-3 viikon ajan. Miten te jatkuvasti oksentelevat selviätte??? Onko teilläkin koko ajan huono olo ja oksentelut siihen päälle!? Joillakin kai voi olla huono olo aamulla ja oksentaa sitten kerran, pari ja loppupäivä menee ok. Mutta jos koko ajan vatsatautinen olo, voi apua. Sympatiat kaikkien pahoinvoivien puolella!!
 
Hei kaikille!

Ajattelin kirjautua mukaan kesäkuun odottajiin. Olen lukenut juttujanne jo hyvän tovin (eli siitä asti kun plussasisn pari viikkoa sitten), mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään. Kovin montaa on surukin kohdannut ja sekin on jotenkin jarrutellut. Jaksamisia kaikille teille!

Odotan toista lasta, esikoinen täytti juuri kolme ja viikkoja taitaa olla nyt kasassa 6+3. Tämä raskaus on tähän mennessä ollut paljon voimakkaampi kokemus kuin ensimmäinen. Paha olo on melkein koko ajan, mutta onneksi olen oksentanut vasta kerran. Paha olo ja yökötys on voimakkaimmillaan kun on nälkä, tai kun on juuri syönyt. Ei siis sais lakata syömästä ollenkaan. Johonkin jomottaa jatkuvasti,mahaan, jalkoihin tai selkään. Olo on ihan surkea, kylmä ja väsynyt. Niin ja vihainen ja itkuherkkä ku mikäkin. Että täällä ollaan ihan kukkasilla tanssimassa. Etenkin toi ahdistunut ja vihainen mieli on rasittava. Ei meinata miehen kanssa pystyä normaaliin keskusteluun lainkaan kun olen ihan sekopäinen, vaikka yritän kovasti olla normaali. Miten voikin olla näin erilaista ku ton ekan kanssa. Silloin oli yksittäisiä vihlasuja, hieman väsymystä ja suloista herkistymistä. Nyt tuntuu, että kaikki oireet on vähintään triplaantunut.

Alkuraskauden ultra on viikon päästä ja neuvola heti seuraavana päivänä. Esikoisestakin oltiin alussa ultrassa ja tästäkin päätettiin mennä. Tosin kävimme kaikki esikoisen ultrat yksityisellä, sillä meidän neuvolalääkäristä en keksi mitään hyvää sanottavaa. Toivonmukaan nyt olisi joku muu. Tuleehan toi yksityisellä käynti tosi kalliiksi.

Ensi viikolla on myös työpaikan illallinen ja sovittiin miehen kanssa, että olen kuskina. Meillä on onneksi matkaa ravintolaan, joten jommankumman olisi kuitenkin oltava. Pikkujoulut on joulukuun alussa, joten jos sinne asti päästään niin saatan kertoa pomolle juuri ennen niitä.

Feli ja ET 6+3
 
Aana mulla on ihan samanlainen. Koko ajan huono olo, syömällä pysyy pahin yökkäily poissa. Noin tunti ruoan jälkeen on paras olotila, mutta sillonkin on huono :stick: Tähän kun lisäis oksentelun niin olisin ihan valmis. Välillä käyn nytkin varmuuden vuoksi työpaikalla vessassa seisoskelemassa kun en ole varma miten käy. Kaksoset on käyny mielessä täälläkin, kun niitä on suvussa ja tosiaan kun esikoisen odotus oli ihan eri maailmasta.

Onko kellään mitään vinkkejä ton pahan olon taltuttamiseen? Pitäis töitä saada tehtyä ja en missään nimessä halua oksennella työpaikalla. Jotain naposteltavaa koko ajan työpöydällä?
 
Sympatiat taas kerran huonoja uutisia saaneille. Kamalaa kun jokainen viesti pitää näin alottaa :(. Pää pystyyn ja uuteen yritykseen!

Mulla oli tänään eka neuvola. Eipä siellä ihmeempiä, lappujen täyttelyä. Mitään näytteitäkään ei otettu. Verenpaine oli melko alhainen, mikä on mulle tosi outoa. Mulla kun on ollut paineet aina vähän yläkanttiin, ihan tosi nuoresta asti, ja sitä on aina kummasteltu kun olen (tai ainakin silloin olin :)) kuitenkin nuori, hoikka ja urheilullinen. Viime raskaudessa kävin kontrolleissa jo alkuvaiheessa. No nyt oli 70/105.
Ai niin ja jäin kiinni. Yksi opiskelijakaveri oli siellä lapsensa tarkastuksessa. Ei se mitään siitä sanonut, mutta ei tainnut jäädä kovin epäselväksi, mistä syystä tulen neuvolatädin vastaanotolta ilman esikoista. Nyt vaan odottelen, miten kauas juorut leviää...

Mulla oli kaveri isot synttäribileet viime viikonloppuna ja siitä syystä kerroin sitten kaikille raskaudesta. En vaan millään halunnut jättää juhlia väliin, mutta juomattomuudesta olisin jäänyt kiinni kumminkin. Ainoat keinot taitavat tosiaan olla juhlien väliin jättö tai se joku lääkekuuri. Itse kokeilisin varmaan jollain lääkekuurilla, mutta keksisin siihen oikein kunnon tarinan lisäksi, manailisin ja kertoisin yksityiskohtia. Valehteluahan se on, mutta uskottavampaa kuin se, että vaan nopeasti toteaisi, että lääkekuuri. Jos joku vaikka utelisi raskautta, niin mun mielestä ainakin työkavereille on ihan ymmärrettävää jos suoraan valehtelisi ja sanoisi, että en ole raskaana. Kyllä pitäisi sitten jälkeenpäin kun asia paljastuu niin ymmärtää, että ei ollut vielä oikea aika paljastaa.

Täällä kanssa mahaa turvottaa. Inhottavaa, taas olisi menoa viikonloppuna ja kaikki mekot kiristää! Saati sukkahousut. Paniikki. Farkuista ja muista menee kyllä onneksi vielä ihan normit jalkaan. Ihme sisnänsä, sillä painoakin on jo tullut 2kg :ashamed:.

Onko muilla ollut ummetusta? Täällä ei toimi maha ollenkaan, vaikka ikinä ennen ei ole moista ongelmaa satunnaisia tilanteita lukuun ottamatta ollut. Kamalan herkkä vatsa on kyllä, sunnuntaina napsin tähän ummetukseen kourallisen luumuja ja siitä seurasikin sellainen tyhjennys ettei tosikaan (anteeksi liika info...). Kaikenlaista vaivaa, ja alussa vasta ollaan...

Eipä tänne muuta, pahaa oloa ja väsymystä. Mutta onhan tämä ihanaa aikaa :). Kai.

Inka ja maha 8+5 (tämän nyt laskivat neuvolassa. Ei vastaa omia laskuja eikä ultraa. Toivottavasti np-ultrassa saadaan selvyys.)
 
Täällä uusi jäsen tänne keskusteluun:) Pari haamu plussa ja tänään vahva plussa! Viikoja olisi 5+2. Ei tätä vielä usko, eikä halua uskoa, ettei vaan tule pettymään.. Ensimmäinen raskaus siis olisi kyseessä, ikää 27v. Lapsen yritystä ("saa tulla jos on tullakseen" asenteella) noin vuosi.
Neuvolaan en ole vielä uskaltanut edes soittaa. Tänään vasta tajusin että viikot lasketaankin edellisistä kuukautisista eikä ovulaatiosta! Joten positiivinen yllätys olikin että viikkojahan onkin jo muutama enemmän! :)Kun luulin olevani viikolla 3..
 
Tervetuloa uudet kesäkuiset!

Vähä kesti tämä info ultrasta kun läksin suoraan ultrasta zumbaamaan ja sitten olikin väsyneen esikoisen viihdyttämistä ja nukkumaan laittoa.

Eli ultrasta löytyi 10 mm muppelo sydän pamppaillen <3 Vastasi lähes viikkoja muttei tässä vaiheessa alkanut niitä muuttamaan, kun heittoa oli päivän tai kaks. Mahtava fiilis ja todella olin valmis maksamaan tästä tunteesta 75 €!!

Sori kun tönkkö teksti mut kirjoittelen tätä puhelimella...

PikkuMyy ja muppelo 7+4
 
Viimeksi muokattu:
Uskaltaudun mukaan..

Plussasin vajaa kaksi viikkoa sitten. En todellakaan odottanut sitä, meille piti tehdä ensimmäinen lapsettomuushoito seuraavasta kierrosta, mutta kai sitten viimeinkin jokin henkinen lukko tai vastaava aukesi kun luomuplussa yllättikin.
En tahdo vieläkään oikein uskoa todeksi :)

Laskettu aika olisi laskurin mukaan 16.6.2012.

Rubiini6 ja pömpiäinen 6+4

Olen siis 24v, Tays ja ensimmäistä odotan
 
Tervetuloa uusille joukkoon mukaan :flower:

Ultrakuulumisia tältä illalta: elämäähän sieltä löytyi ja pieni sydämen syke :heart: viikkoja olikin sitten vähemmän mitä tänne olen laitellut eli tänään 6+1 vasta, hedelmöityminen tapahtunut paljon myöhemmin kun kierto epäsäännöllinen. Uusi laskettu aika siis 21.6. pituutta oli huimat 5mm :) Olo on aikalailla helpottunut kun pääsi jännityksestä! Nyt vaan pitää toivoa että pieni pysyy matkassa mukana :heart:

Kareliini ja pikkuinen 6+1
 
Tervetuloa uusille!

Täällä väsymys jatkuu edelleen... Olen itse jo ihan kyllästynyt. Huomenna olis eka neuvola. Hassua miten se jännittääkin, vaikka tietää, ettei siellä mitään kummallista tehdä ym.

Nyt on arki tosi rankkaa. Itsellä tämä väsymys ja flunssaa. Mies kolmen viikon työmatkalla. Esikoisella vatsaflunssa ja joukannut jalkansa viikonloppuna, mitä nyt tarkkaillaan, onko pientä murtumaa tai virusinfektiota, kun aristaa toista jalkaansa edelleen. Huh huh...
 
Tervetuloa kaikille uusille!

rubiini: Sama juttu täällä - ensimmäinen ivf hoito olisi alkanut marraskuussa. En ole vieläkään uskaltanut peruuttaa sitä aikaa, koska pelkään keskenmenoa. Peruutan sen heti alkuraskauden ultran jälkeen, jos silloin on kaikki hyvin.
 

Yhteistyössä