Sympatiat taas kerran huonoja uutisia saaneille. Kamalaa kun jokainen viesti pitää näin alottaa
. Pää pystyyn ja uuteen yritykseen!
Mulla oli tänään eka neuvola. Eipä siellä ihmeempiä, lappujen täyttelyä. Mitään näytteitäkään ei otettu. Verenpaine oli melko alhainen, mikä on mulle tosi outoa. Mulla kun on ollut paineet aina vähän yläkanttiin, ihan tosi nuoresta asti, ja sitä on aina kummasteltu kun olen (tai ainakin silloin olin
) kuitenkin nuori, hoikka ja urheilullinen. Viime raskaudessa kävin kontrolleissa jo alkuvaiheessa. No nyt oli 70/105.
Ai niin ja jäin kiinni. Yksi opiskelijakaveri oli siellä lapsensa tarkastuksessa. Ei se mitään siitä sanonut, mutta ei tainnut jäädä kovin epäselväksi, mistä syystä tulen neuvolatädin vastaanotolta ilman esikoista. Nyt vaan odottelen, miten kauas juorut leviää...
Mulla oli kaveri isot synttäribileet viime viikonloppuna ja siitä syystä kerroin sitten kaikille raskaudesta. En vaan millään halunnut jättää juhlia väliin, mutta juomattomuudesta olisin jäänyt kiinni kumminkin. Ainoat keinot taitavat tosiaan olla juhlien väliin jättö tai se joku lääkekuuri. Itse kokeilisin varmaan jollain lääkekuurilla, mutta keksisin siihen oikein kunnon tarinan lisäksi, manailisin ja kertoisin yksityiskohtia. Valehteluahan se on, mutta uskottavampaa kuin se, että vaan nopeasti toteaisi, että lääkekuuri. Jos joku vaikka utelisi raskautta, niin mun mielestä ainakin työkavereille on ihan ymmärrettävää jos suoraan valehtelisi ja sanoisi, että en ole raskaana. Kyllä pitäisi sitten jälkeenpäin kun asia paljastuu niin ymmärtää, että ei ollut vielä oikea aika paljastaa.
Täällä kanssa
mahaa turvottaa. Inhottavaa, taas olisi menoa viikonloppuna ja kaikki mekot kiristää! Saati sukkahousut. Paniikki. Farkuista ja muista menee kyllä onneksi vielä ihan normit jalkaan. Ihme sisnänsä, sillä painoakin on jo tullut 2kg :ashamed:.
Onko muilla ollut
ummetusta? Täällä ei toimi maha ollenkaan, vaikka ikinä ennen ei ole moista ongelmaa satunnaisia tilanteita lukuun ottamatta ollut. Kamalan herkkä vatsa on kyllä, sunnuntaina napsin tähän ummetukseen kourallisen luumuja ja siitä seurasikin sellainen tyhjennys ettei tosikaan (anteeksi liika info...). Kaikenlaista vaivaa, ja alussa vasta ollaan...
Eipä tänne muuta, pahaa oloa ja väsymystä. Mutta onhan tämä ihanaa aikaa
. Kai.
Inka ja maha 8+5 (tämän nyt laskivat neuvolassa. Ei vastaa omia laskuja eikä ultraa. Toivottavasti np-ultrassa saadaan selvyys.)