Viimein aikaa päivittää eiliset ultrakuulumiset. Meille ei siis tule kesävauvaa ja mut voi tuolta listalta poistaa.
Eilen siis piti olla 7+3, mutta ultrassa ei näkynyt mitään missään (paitsi kohdun ulkopuolella mut siitä "patista" eivät osanneet varmaks sanoa mikä se on, onko kohdun ulkoinen vai keltarauhaspatti). Verikokeen ottivat, jonka mukaan arvot oli laskenut (oli siis nega). Lääkäri oli sitä mieltä että jossain kohtaa mun tuhruttelun aikana on mennyt kesken, sitä on mahdoton sanoa et koska, koska mulla ei oo ollu kipuja. Jännä sinänsä, että tuon tuhruttelun aikana mulla kuitenkin digillä viikot nousi (testasin viikon välillä).
Hassua ja vähän myös outoa, että kumpikaan meistä ei pettynyt (ihmismieli on jännä). Oltiin varauduttu pahimpaan ja niinhän siinä kävi että kesken oli mennyt. Oon tosi tyytyväinen, että varasin sen varhaisultran. En ois kestäny odotella joulukuulle ultraa ja hirveempää se varmasti sillon vasta ois ollu kuulla ettei tuolla ookaan mukana mitään. Alunperinhän varasin ultran yksityiselle juuri mun tuhruttelun takia, jota siis kesti ilman kipuja 1,5 viikkoa eikä ollu ees mitenkään runsasta (välillä saattoi olla usean tunnin poiskin) vaikkakin parina päivänä oli ruskean sijasta veristä. Kroppa on nyt vähä sekasin, tuhru pysyi pois viikon, kunnes alkoi taas eilen ja muuttui menkoiksi.
Meillä ollaan hyvällä fiiliksellä, tästä jäi se olo että voi tärpätä ja hyvällä mielellä jatketaan harjoituksia
En halua kuulostaa kylmältä tai sydämettömältä, mutta jännästi sitä vaan suhtautuu tähän neutraalisti kun oltiin molemmat jo asennoiduttu siihen että kaikki ei varmasti oo hyvin tuon tuhruttelun takia. Jos olis ollutkin hyvin, niin se ois ollu meille positiivinen yllätys. Ja kyllä eilisen jälkeen sitä mieltä molemmat oltiin, että seuraavankin plussan jälkeen suunnataan taas varhaisultraan, jotta näkee hyvissä ajoin onko kaikki hyvin. Varmasti tähän hyvään fiilikseen vaikuttaa myös se, että meillä on takana yritystä vasta vähän aikaa ja molemmilla on se olo että meillä ei oo mikään kiire; yritetään tosissaan, mutta tulee kun on tullakseen. Tuntuis paljon pahemmalta ihan varmasti jos takana ois pitkä aika yritystä ilman tärppiä tai lukuisia keskenmenoja.
Toivon teille muille kovasti tarrasukkia matkaan, meitä on täältä jo niin monta karsiutunut pois :/ Ja kyllä mä taustalla aion käydä vakoileen että kuinka teillä menee.