Enkeli85 Pahoittelut keskenmenosta :hug: Mutta onneksi sulla on kuitenkin positiivinen asenne. Tottahan se on, että keskenmeno todistaa ainakin sen, että hedelmöittyminen on ollut mahdollista. Ja kyllä toi taitaa ihan pitää paikkansa, että keskenmenon jälkeen uusi tärppi käy helpommin/nopeammin. Joten toivon teillekin sitä pikaista uutta tärppiä ja kaikkea hyvää
Almeja Onnea plussasta, paljon tarrasukkia ja tervetuloa mukaan :wave: Meilläkin olisi marraskuussa tullut kaksi vuotta yritystä täyteen ja takana myös useampi alkuraskauden km.
-PipSa- Onnea ihanista ultranäkymistä :heart:
Kyynetenhymy toivottavasti siellä on kaikki kuitenkin hyvin ja perjantaina saisit hyviä uutisia :hug: Peukutan sille, että pieni on vaan ollut jossain piilossa ja ei siksi näkynyt eilen.
yykaakoonee ja
PikkuMyy-82 tsemppiä molemmille ultraan!!
Lumi mitäköhän siinä sun kaverin ekssa ultrassa on tosiaan menny pieleen :O Tai sitten pikkunen on ollu tosi taitava piiloutumaan! On varmaan sun kaverilla ollu näkemisen arvonen ilme siinä vaiheessa, kun on selvinny, että masussa eleleekin rv15 vastaava vauva
Mullakin on usein ollu 2+ ja "Kesäkuun kaste.." auki tossa alapalkissa töissä sillonkun tässä on käynyt joku. Luotan siihen, ettei kukaan tajua mihin se viittaa
Mun työhuoneessa käy muutenkin sellanen liikenne aina, että saa olla tosi varovainen tän palstailun kanssa.
Täällä paleltaa ja väsyttää!! Siis aamulla mulla oli toppatakki päällä, ulkona +7 astetta lämmintä ja mua vaan palelti! Mihin pilkkihaalariin mä verhoan itteni siinä vaiheessa, kun ulkona on jossain vaiheessa se -27C tai enemmän??! Ja voi väsymys! Eilen yritin kattoa BB:tä, niin eihän siitä mitään tullu. Nukahdin heti alkumetreillä. Välillä pää kopsahti mukavasti seinään, kun nuokuin
Ja mies sitten vieressä pokkana ihmettelee, että "Mikä sua vaivaa, kun sä oot noin väsyny?" No, mikäköhän
Sanmar + superpapu 8+4