Hakutulokset

  1. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Voi kun täältä on tippunut jo kamalan moni pois :( Paljon voimia Jenksula ja onnea seuraavaan yritykseen! :hug: Kuin myös mammuzki :hug: kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. Dingelidong 7+6
  2. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Onnea ninanina :heart: mekkala ja barbamama, samalla lääkärillä käyn muuten minäkin :D Meni hetki miettii et miks niin tutunniminen lääkäri kunnes tajusin et siellähän mä kävin nyt ja jo viime raskauden aikana, mulla on vaan ihan hirveän surkea nimimuisti :ashamed:
  3. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Nezzie :hug: Paljonko heittoa oli?
  4. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    mirkku76 voi surku :hug: Kiitos mekkala linkistä, kattelen sieltä sopivaa. Ekalta neuvolakäynniltä kotiuduttu, ja ultra-aika varattu. Se olis vasta 23.10, kauheen pitkä aika vielä :O Mä menen siis ihan vaan yleiseen ultraan koska en halua sen tarkempiin seulontoihin osallistua tälläkään...
  5. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Onnea uusille plussanneille :heart: Onnea myös hyvistä ultrakuulumisista! Mekkala missä kävit vyöhyketerapiassa ja paljonko maksoi? Mua pikkuhiljaa kiinnostas kokeilla mitä vaan et sais tän olon paremmaks. Akupunktiotakin harkitsin mut koska ne aku-rannekkeetkaan ei auta yhtään mitään niin...
  6. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Pikkumyy87, menetyksen kohdanneet on kyllä siellä etusivulla, ennen sitä sairaalalistaa :) Tervetuloa ja onnea uusille :flower: Täällä vaan pahaa oloa, ja tänä iltana sai halailla ekan kerran pönttöä. Sitä mä olen kyllä oottanut et se alkaa, kun mieluummin oksennan ja saan hetkeks (olkoon...
  7. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Voi ei meadow :( Paljonpaljon voimia :hug:
  8. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Tervetuloa uusille ja paljon onnea ultrassa käyneille :flower: Mä jäin listaa päivitellessä miettimään et Slottadesta ei oo kuulunut mitään, et miten lopulta kävi. Plääh mä en taaskaan jaksa kirjottaa sen enempää. Menis äkkiä tää kamala pahoinvointi pois vaan. Dingelidong 7+0
  9. DingeLiDong

    Vauvalle petari, käykö normi vauvanpeitto?

    Mä hommasin vasta kolmannelle vauvalle petarin (tai oikeestaan 2) ja onki ollu tarpeen tuolla ohipissailijalla :D Patjansuoja ei myöskään hiosta ku on petari päällä. Mut itse kysymykseen, peitto on varmaan liian pehmeä, suosittelen ostamaan petarin.
  10. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Terveisiä ultrasta :wave: Yksi sikiö sykkeineen löyty kohdun sisältä :heart: Vaikea oli päästä mitään näkemään kun kohtu oli menny jotenkin outoon asentoon kiinnikkeiden takia. Mulla on ennen ollu eteenpäin kallistunu kohtu joten ultraus ollu aina ennen helppoa. Nyt se on normaalia...
  11. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Onpa täällä nyt monella huolta ilmassa, halit kaikille tarvitseville :hug: Täällä vaan pahoinvointia 24/7, ja olo huononee päivä päivältä. Jospa huominen ultra antais voimia jaksaa..jos elävä alkio oikeesta paikasta löytyy, hope so. Dingelidong 6+3
  12. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Slottade :hug: Toivottavasti olisi väärä hälytys.. Tervetuloa taas kaikki uudet mukaan. Toivottavasti oon nyt lisänny kaikki listalle, huikatkaa jos joku puuttuu tai tiedot on väärin. Dingelidong 6+2
  13. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Tervetuloa uudet :flower: maraiitti kun oot testaillu niin ilmotatko mihin päivään laitan sut listalle :) Tohon painoasiaan, mä olen nyt reippaasti ylipainonen. Viime raskaudesta ei jääny ku muutama kilo mut oon nyt raskauden jälkeen (alle vuodessa) onnistunu keräämään 15kg lisää :ashamed...
  14. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Tervetuloa uusille :wave: meadow toi on kyllä tosi hermoja raastavaa. Itse vuosin 5 viikkoa (!) toisessa raskaudessani, välillä ihan kirkasta verta, mut kyydissä pysyttiin silti. Toivottavasti sullakin menee kaikki vielä parhain päin! Mulla olo huononee päivä päivältä. Pääsis jo ens vuoden...
  15. DingeLiDong

    pistetäänkös taas pinoon kaikenkirjavat raskausoireet (viikotkin saa kertoa)

    -paha olo, pakko napostella koko ajan jotain -pissahätä, yölläkin pitää käydä vessassa -järkky turvotus vatsassa -selkää särkee -päänsärky -väsymys joka ei mee ohi nukkumalla Nämä nyt tuli ekana mieleen, ja viikkoja huimat 5+3 :)
  16. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Onnea ReNu ja tervetuloa :flower: Täällä on näköjään muitakin huonovointisia. Mä olen ihan varma et tyttö tulee, tän voinnin perusteella. Pojasta oon voinut kaikista vähiten huonosti (vaikka kyllä sillonki oksentelin yli 2kk) mut tytöistä se olo on ollu ihan järkky, ja tää kyllä vahvasti...
  17. DingeLiDong

    äitiystalvitakki,mistä?

    H&M nettikaupassa äitiystoppatakki 49.95€. Kirppiksillä en oo nähny nyt ainootakaan enkä huutiksessakaan mitään järkevän hintasta.
  18. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Olettepas te kirjotelleet ahkerasti :) Tervetuloa uusille :flower: Tuplat meille tulee ehdottomasti kun ikäeroa tulee n. 1v7kk. Sen kun vaan tietäis et millaset ostais. Mä en taas yhtään muista mitä mun piti kirjottaa..toi ylös pyrkivä aamupala vähän häiritsee keskittymistä. No jos ens...
  19. DingeLiDong

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Tervetuloa kaikki uudet :flower: Jenksula laitoin sulle la:ks nyt 1.6, päivitellään sit uudestaan kun saat tarkempaa tietoa :) Mä oon ollu kamalan pahalla tuulella pari päivää..ei oikeen viitti kirjotellakaan tänne mitään ku se ois pelkkää valitusta..mut jospa se tästä.

Yhteistyössä