äitiystalvitakki,mistä?

en haluaisi satoja euroja laittaa takkiin,jota tulee pidettyä ehkä sen 4-5 kk :snotty: enkä myöskään aio ostaa jotain talvitakkia jättisuurena kokona samasta syystä..eli nyt vinkkejä kehiin,mistä sais halvalla takin talveks kasvavan mahan suojaks :D
onko kellään tietoa esim. Helsingin kirppispaikoista,mistä kannattas ehkä käydä kokeilemassa onnea?en käy normaalisti kirppiksillä,niin ei ole mitään käsitystä asiasta..
 
"joku"
Mä käytin mun tavallista villkangastakiia joka on a-mallinen. Hyvin mahtui maha. Se on siis semmonen mikä kiristetään vyötäröltä ja mahan kanssa tietty kiristetään vähän eri kohdasta... Kannattaa käydä kaupoissa kokeilemassa erilaisia!
 
"vieras"
Miksi laittaisit rahasi ennemmin äitiystoppatakkiin, jota ei sen 4-5 kk jälkeen tule käytettyä kuin pari numeroa isompaan kokoon, jonka saisi halvemmalla? Ymmärrän kyllä, jos ei ole rahasta kiinni ostaa äitiysvaatteita. Tässä tapauksessa kuitenkin toivottiin halpaa...
 
hampurin pormestari harmaana
Mulla on ollut kirppiksellä musta äitiysvillakangastakki myynnissä yli viikon, eikä kelpaa kellekkään. Yhden talven pidetty ja hintapyyntö 20e, uutena maksaa 80 e kaupassa.. Onko tolla sit liikaa hintaa? Kunto on kuin uudella.
 
Ei varmaan auta enää :D, mutta Lindexiltä ostin lähes pari vuotta sitten tuollaisen A-linjaisen villakangastakin, sen sisään mahtuu vaikka kolme raskausmahaa. Maksoin jonkun 40e, taisi olla alessa. Villakangastakeissa saattaisi olla väljiä malleja, vai etsitkö ihan toppatakkia?
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Nyt on sellaiset viitta-takit muotia. Niitä voisi löytyä liikkeestä kuin liikkeestä.
Itse shoppailen nettikaupoista ja lähes kaikissa niissä uutiskirjeissä on ollut tänä syksynä viittoja - niin neule"ponchoja" kuin ihan nappirivillä varustettuja villakangas- yms. ulkotakkimaisia.

Sille voisi olla myöhemminkin käyttöä.
 
"Martta"
Vuokrasin kesätakin täältä, mutta on niillä aika paljon talvitakkejakin

http://www.lainahaikara.fi/

Musta oli ainakin kivaa, että takki istui hyvin, mutta siinä oli hyvin tilaa mahalle. Olen muuten aika pienikokoinen, mutta maha oli VALTAVA, joten tavallinen isomman koon takki olisi ollut aika älyttömän näköinen mun päällä.
 

Yhteistyössä