Hyvää alkanutta viikkoa kaikille
Menipä taas vkloppu nopeaan! Meillä on kotona nettiyhteys (mokkula) ihan paskana, niin ei päässy vkloppuna edes palstailemaan. Nyt töissä ja voi käyttää taas työaikaa hetken tähän
Tsemppiä kaikille pahoinvoiville ja flunssan kourissa oleville :hug:
Riiks ihania kuulumisia! Onnea :heart:
Niin epistä, ettei kaikissa neuvoloissa ole ultramahdollisuutta. Mulla asuu ystäviä Lahdessa ja esim. siellä aina ultrataan ekalla neuvolalääkärikäynnillä. Mutta ei vaan meidän neuvolassa, eikä edes nlalääkärissä. Tosin mulla on eka nlalääkärikin vasta np-ultran jälkeen.
Tosiaan mähän varasin tälle päivälle yksityiseltä gyneajan, mutta peruin sen sitten miehen toiveesta. En aluksi ymmärtänyt ollenkaan, miksi mies ei halunnut, että käyn gynellä kurkkaamsaa, onko kaikki yhä kunnossa. Mutta siinä hetken kun keskusteltiin, niin mies sai jotenkin mun pään kääntymään ja mielen rauhoittumaan. En edes tiedä miten se sen teki, taitaa olla jotain psykologin vikaa tuossa miehessä, vaikka insinööri onkin
Eli ajattelin nyt sitten oottaa sen kaksi viikkoa sinne np-ultraan.
keskenmenonpelosta oli ollut juttua. Täällä siis myös yksi, joka kärsii tosta pelosta ja paljon! Mulla siis takana ne neljä keskenmenoa ennen tätä raskautta, eikä vielä yhtään lasta, joten suurin osa pelosta selittynee jo sillä. Mulla keskenmenot on aina tapahtuneet sponttaanisti ja pisimmillään ennen tätä raskautta ollaan päästy rv 6+2. Eli nyt huomattavasti pidemmällä, kuin koskaan ennen ja ar-ultrassakin näkyi elämää. Joten luulis, että pahimmat pelot ois helpottaneet. Ja kyllähän ne sen ultran jälkeen helpottikin ehkä viikoksi, mutta sen jälkeen ne on palanneet ihan yhtä vahvoina takaisin. Mitä pidemmällä ollaan, sitä enemmän pelottaa...pelkkä ajatuskin siitä, että nyt tipahtaisi taas takaisin lähtöpisteeseen tuntuu ihan sietämättömältä. Välillä on sellainen olo, että haluaisi vaan nukkua, kun silloin ei tarvi ajatella mitään, ei raskautta, eikä keskenmenoa. Välillä ahdistaa niin paljon, että tuntuu siltä, että hyvä kun pystyy hengittämään. Mutta eihän näihin asioihin itse voi vaikuttaa. Eli parasta ois kai vaan yrittää nauttia ja iloita jokaisesta päivästä. Ehkä np-ultran jälkeen vähän helpottaa, jos kaikki on hyvin. Ainakin toivon niin.
fb-ryhmästä Mun mielestä toi ryhmä on kiva idea ja varmaan itsekin liityn mukaan myöhemmin. Ainakin vielä hetken haluan pysyä täällä nimimerkin suojissa. Toivon vaan samaa, kun muutkin, että tämä palstakin pysyisi fb:stä huolimatta aktiivisena.
Eilen oli pitkästä aikaa pahaa oloa, sellaista ellotusta ja olin ihan intona siitä
Tuntuu, että oireet oli pari päivää paljon lievempiä, niin johan sitä ehti taas kuvitella vaikka mitä. Joten eilen olin ihan mielissäni tosta pahan olon tunteesta. Lisäksi rinnat oli taas hiukan enemmän aremmat ja noustessa ja yskiessä tuntui useaan kertaan repäisykipuja. Tuli hetkeksi taas hiukan parempi olo noiden oireiden myötä
Nyt kun miettii, niin tuntuu, että noi oireet tekee tota ihan säännöllisesti, että välillä ne on lievempiä tai poissa kokonaan ja parin päivän päästä ne taas nostaa päätään.
Sanmar + superpapu 9+2