:wave: Moikka pitkästä aikaa! Oon käyny kiireiltäni aina vähä lukemassa mitä oon ehtinyt ja yritän niitä nyt tässä muistella...
Nimiä en muista mutta onnea
kihlauksen johdosta yhselle kesäkuiselle ja sekä onnittelut (vaikka ei saisi ennen häitä onnitella) naimisiin menevälle! :heart:
Tervetuloa uudet!
Hiuksista ja näppylöistä Mulla oli esikoisen aikaan hiukset sellaiset etteivät rasvoittuneet oikeen millään vasta ku synnytyksen jälkeen ja esikoisen odotuksen aikana näppyjä tuli selkään ja käsivarsiin, mitä ei yleensä ollut. Esikoisen alkuraskauden näppylöistä mulla ei oo muistikuvaa, mutta nyt on ihan järkkyjä finnejä välillä naamalla |O Ja hiukset on vielä normaalisti likaantuvat, muistelen että tämä rasvoittumattomuus tuli mulla vasta raskauden olevan pidemmällä. Mutta finnejä on nytkin taas selässä ja dekoltee alueella :O
Eka neuvola oli maanantaina ja nyt odotellaan lähetettä np-ultraan. Siihen liittyvissä verikokeissa ja pissanäyte pitäis viedä... Laskin että esikoisesta oon ollut rv 10+2 ja ajattelin suorittaa tämän samaan aikaan eli meen tulevana maanantaina. Tuntui että tällä kertaa neuvolassa oltiin kiinnostuneita alkoholin käytöstä paljon enemmän kuin esikoisen odotuksen aikoihin, Varmaan tullut uusia juttuja tässä parin vuoden aikana, mihin pitää enemmän keskittyä.
Viikonloppuna olin kaveriporukan pikkujouluissa, jotka lopuksi kutistui niinkin pieneksi että päätin kertoa yhdelle pariskunnalle jotka eivät tienneet, kun meitä oli vaan kolme pariskuntaa ja yksi niistä jo tiesikin, kun ovat meidän kummitytön vanhemmat ja niiltä ei pysty mitään salata kun tää mun kaveri näkee mun lävitte
Niin oltiin sitten miehen kanssa baarissa valomerkkiin ja mä viihdyin yllättävän hyvin ja oon tanssinu sielä muitten joukossa ja nauttinut musiikista - ja naureskellut känniääliöille
Muutama ihminen kysyi multa että onko mulla kaikki ok, kun olen jotenkin niin rauhallinen
"Kaikki ok, olen vain ottanut muutaman kun aamulla pitää olla aikaisin matkassa!" Ihanaa valehdella päin naamaa
Kyllä olis jo niin polttanut sanoa ja julistaa että meille tulee toinen vauva :heart:
Viikot poksui lauantaina, mutta paksautanpas nyt *POKS*
PikkuMyy & Muppelohaisuli rv 9+4