Hakutulokset

  1. M

    Teetkö/teitkö itse soseet vauvalle?

    En tehny, meillä syötiin Hipp:in luomusafkoja melkeina alusta asti. Liikaa tiskiä, hommaa ja arvuuttelua jos olisi itse tehnyt.
  2. M

    Mitä sisustus/huonekaluliikkeitä Kuopiossa?

    Decorus, Amanda B, Ajan tarina, Sit en muista sen nimeä on suokadulla NMKY:tä vastapäätä.Joku Reetan aitta? Sit siinä on Picasso joka on mun henk. koht suosikki.
  3. M

    Mikä on ihanin miehesi sinulle antama lahja?

    Helmikorvakorut
  4. M

    Auttakaas nyt: vauvalla suussa sammasta

    Meillä neuvolantäti neuvoi "purkauttamaan" puolukan vauvan kielelle.
  5. M

    Miten kellään on varaa ostaa espoosta asunto?!?!?

    Tää on ihan hirvee paikka, mutta halpa ja lapsiystävällinen. Lähijunalla ja busseilla pääse aika näpsäkästi. Itse kylläkin tykkään enemmän Järvenpäästä.
  6. M

    Miten ehditte hoitaa lapsenne ja kotinne kuten kotirouvan tulee...?

    Mä oon kyllä töissä, samoin mies. :p
  7. M

    Miten kellään on varaa ostaa espoosta asunto?!?!?

    Unohdin Hyvinkään josta pääsee Esposeen 30 min moottoritietä pitkin.
  8. M

    Miten kellään on varaa ostaa espoosta asunto?!?!?

    Saahan sitä toki valita mikäli on rahaa. Espoon lähellä on juuri mainittu Kirkkonummi, Tuusula, Järvenpää, Kerava, Vantaa ( vähän halvempi), Lohja.
  9. M

    Miten kellään on varaa ostaa espoosta asunto?!?!?

    Miksi sen pitää sitten olla se 100m2 rivari? Uudellamaalla voi asua eri kunnassa missä työt on kun julkisilla pääsee. Onhan täällä kallista ku vertaa vaikka pohjois- savoon.
  10. M

    Sanokaas mielipide näistä farkuista?

    isot takataskut kyllä tekee sen. Tosin aika rohkeet noi sivutaskut tuossa :xmas:
  11. M

    Pitäiskö tehdä kesäkilot pois-ketju ?

    http://totheloulou.blogspot.com/2010/08/operaatio-kesakilot.html
  12. M

    Sanokaas mielipide näistä farkuista?

    Lihottaa varmaan mukavasti tuo housumalli noilla taskuilla :/
  13. M

    Pitäiskö tehdä kesäkilot pois-ketju ?

    Et oo yksin, minä kierin kesäkilojeni kanssa. Laitoin blogiin haastetta pystyyn, että sais porukalla läskiä liikkelle.
  14. M

    Mitä sinä tekisit? Tuosta onko lapsesi ruma - ketjusta poimittua.

    Koska epämuodostuma ei ole periaatteessa kauneusvirhe. Korjataanhan ihmiset joilla on palovammoja, ylimääräisiä raajoja yms. Kosmeettisen ja korjaavan kirurgian ero on hyvä muistaa. Julkisella puolella korjataan esim.hörökorvia jos niistä katsotaan aiheutuvan kohtuutonta sosiaalista haittaa.
  15. M

    Syyllisyys siitä ettei halua toista lasta.

    Kaunaa voi kantaa myös sisaruksista.
  16. M

    Sisustajat apuja! Kodikkuutta

    Mä käytän sekaisin lasia ja jykevää puuta. Ei kannata arkailla materiaalian sekoittamista.Ostat vaan tunteella! :)
  17. M

    Mitä jos Atkinsilla/karppauksella iskee makeanhimo???

    Ainakin sokerittomasta saa Atkinsin omia patukoita jotka on suklaisia, mutta vähähiilarisia. Itse teen puolukkarahkaa ja makeutan sukrinilla joka on 100%luonnontuote, mutta täysin kaloriton ja hiilariton.
  18. M

    MITÄ MEIKKEJÄ KÄYTÄT PÄIVITTÄIN/USEIMMITEN JA MERKIT

    MUSin peitevoide Joe Blascon Special red neutralizer Ripsari Max Factorin False lash effeft Huulikiilto id minerals bare escentuals, buxom lips Lumenen kulmakarvageeli
  19. M

    Ootteko muut jo myyny huutiksessa talvivaatteita?

    Semmonen ihan vaaleanpunainen ja kukallinenvuori. II- laatua ( saattaa olla sentin kolikon kokoinen alue jossa hiukan alentunut vedensieto) ostin viimetalvena tuoraan ticketiltä.Tilasin tytölle toisen ja toinen jäi sitten ylimääräiseksi. Kun halvalla sain.

Yhteistyössä