Mitä jos Atkinsilla/karppauksella iskee makeanhimo???

• Viestiketjun aloittaja Liisa
  • Ensimmäinen viesti
Liisa
Vai iskeekö?

Siis tuleeko makeanhimoa niillä jotka karppaa tai on atkinsilla??
Mitä sit syötte kun tulee himo?

Itse juuri aloitin ketokarppauksen/atkinsin. Kahvia juon kuitenkin kupillisen aamulla koemielessä,jos paino ei tipu niiin vaihdan kofeiinittomaan..

Ainakin sokerittomasta saa Atkinsin omia patukoita jotka on suklaisia, mutta vähähiilarisia. Itse teen puolukkarahkaa ja makeutan sukrinilla joka on 100%luonnontuote, mutta täysin kaloriton ja hiilariton.

AP
Alkuperäinen kirjoittaja Jamzy:
Tai muutenkin selailla tuolta kohdasta leivonnaiset, löytyy varmaan ihania herkkuja jotka vie makeanhimon.
Yks päivä tässä katselin muutamia ohjeita.. yhdessä oli vehnäjauhoja ja sokeria (mielestäni harhaanjohtavaa laittaa sellaisia ohjeita karppaajille ) :/
Toki varmasti löytyy ohjeita missä näitä ei ole.. Ja eli nämä makeutusjauheet mitä ohjeissa on niin eivät ole kiellettyjä?

Kyllä aina välillä voi herkutella leivonnaisilla, joissa vähän jauhoja oliskin. Jos on iso projekti, ainakin sallisin itselleni joskus luvan herkutella. Sit on taas motivaatiota jatkaa eteenpäin.

AP
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Mitkä on mitat nyt ja mihin pudotat?
159cm ja 84kg.. tavoitepaino 59kg. :(
Väärät keinot. Normaali ruokavalio kuntoon. Ketoosia sitten, kun on se 159 ja 59 ja pitää edelleen pudottaa...
No tämä normaali ruokavalio tulee myös tällä atkinsilla kuntoon.. Koska syön terveellisemmin,kasviksia. enkä ähkyyn koskaan itseäni. Lisään liikuntaa yms.
Miks edelleen pudottaa vasta sillon?? Olen tyytyväinen tuohon, en tahdo olla normaalipainon alarajoilla.

AP
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Ketoosissa makeanhimo yleensä katoaa. Mutta jos jotain makeaa on saatava niin esim tämä on herkkua:
15g kaakaojauhetta
0,5dl kermaa
maketusta maun mukaan

sekoitat lusikalla sellaiseksi mössöksi :p
Ai oikein tummaa kaakaojauhetta? Ja makeutusainetta?

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Ketoosissa makeanhimo yleensä katoaa. Mutta jos jotain makeaa on saatava niin esim tämä on herkkua:
15g kaakaojauhetta
0,5dl kermaa
maketusta maun mukaan

sekoitat lusikalla sellaiseksi mössöksi :p
Ai oikein tummaa kaakaojauhetta? Ja makeutusainetta?
Tummaa kaakaojauhetta juu. Makeutukseen suosittelen steviaa, mutta käytän kyllä teollisiakin makeutusaineita vaikkei ne mitään terveellisiä olekaan.

oefv
Olen tyytyväinen tuohon, en tahdo olla normaalipainon alarajoilla.
Olet tällähetkellä merkittävästi ylipainoinen. Kannattaisi oikeasti käydä vaikka ravintoterapeutilla ennenkuin kehittyy liitännäissairauksia tai ylipaino kasvaa sairaanloiseksi.

AP
Alkuperäinen kirjoittaja oefv:
Olet tällähetkellä merkittävästi ylipainoinen. Kannattaisi oikeasti käydä vaikka ravintoterapeutilla ennenkuin kehittyy liitännäissairauksia tai ylipaino kasvaa sairaanloiseksi.
Hei haloo!!! Tiedän että olen NYT REILUSTI YLIPAINOINEN. Mutta tarkoitin tavoitepainoani 59kg,se on normaalipaino ja SIIHEN OLEN TYYTYVÄINEN!!!

oefv
Hei haloo!!! Tiedän että olen NYT REILUSTI YLIPAINOINEN. Mutta tarkoitin tavoitepainoani 59kg,se on normaalipaino ja SIIHEN OLEN TYYTYVÄINEN!!!
Ja kuvittelet olevasi ketoosissa siihen saakka?

Hae oikeesti apua

AP
Ja kuvittelet olevasi ketoosissa siihen saakka?

Hae oikeesti apua
Onko jollakin vähän huono päivä kenties?? Pura ärsyyntyneisyyttäs jollekin muulle kiitos =) minuun ei onnistu.. Minulla on todella hyvä päivä ja mieli tänään ja kukaan ei voi sitä pilata. et edes sinä vaikka kuinka yrittäisit :) Aurinkoista päivänjatkoa sinullekin pieni äkäpussukka

No en nyt koko painonpudotus-urakkaa... vaan tässä alussa kuten suositellaan reippaasti ylipainoisille,siitä nostetaan hiilarimäärä kerralla sen 5g päivälle jne... Voisitkohan ottaa sinäkin asiasta selvää paremmin ;)

Unohda ap nuo kouhkaajat, he eivät tiedä mistä puhuvat :)

Makeanhimoa tulee hyvin harvoin. Siihen auttaa tumma suklaa, vähintään 70% kaakaota pitää olla. Pala tai kaksi sitä niin jo helpottaa! suosittelen erityisesti Lidlin vadelmarouhesuklaata.

terveisin Klomas -10,9kg, alakarppi

AP
Alkuperäinen kirjoittaja Klomas:
Unohda ap nuo kouhkaajat, he eivät tiedä mistä puhuvat :)

Makeanhimoa tulee hyvin harvoin. Siihen auttaa tumma suklaa, vähintään 70% kaakaota pitää olla. Pala tai kaksi sitä niin jo helpottaa! suosittelen erityisesti Lidlin vadelmarouhesuklaata.

terveisin Klomas -10,9kg, alakarppi
Kiitos =)

En minä välitäkään nuista, kuten koulukiusaajat(heillä itsellä ongelmia jonka vuoksi haukkuvat/kiusaavat muita )

Mut asiaan.. Hmm kuulostaa kyllä hyvältä tuo vadelmarouhesuklaa :)

Mahtava suoritus tuo sinun -10,9kg. Oletko kauan alakarpannut?

...
En minä välitäkään nuista, kuten koulukiusaajat(heillä itsellä ongelmia jonka vuoksi haukkuvat/kiusaavat muita )
Ymmärräthän, että ihan vahingossa 25kg ylipaino ei ole tullut. Sen korjaaminen ei ole kiinni mistään kaakaojauheesta tai vadelmarouhesuklaasta...

Aloitin 10.5. 2010. Heinäkuu meni huonommin, ei lähtenyt kuin kilo. Mökillä liikaa alkoholia ja tavallista käristemakkaraa. Mutta nyt taas menee alaspäin oikein mukavasti. Housut alkaa putoilla jalasta. Pitäis mennä vaatekauppaan.

Yhteistyössä