Ootteko muut jo myyny huutiksessa talvivaatteita?

Ootteko myyny? Onko menny hyvin kaupaksi ja sopivilla hinnoilla?

Mulla on nyt eka kahen viikon jakso sulkeutunut / sulkeutumassa talvitamineissa, ja noin puolet meni kaupaksi, ei kyllä millään hurjilla hinnoilla, mut ei pilkkahinnallakaan. Automaattihan ne uusii sinne uudelleen huudettavaksi, mut mietin et pitäiskö sulkea ja laittaa vasta muutaman viikon päästä uudelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa!:
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Mun pitäis laittaa toppapuku huutikseen. Olis yksi ylimääräinen 86 cm ticketin babybaggie laput kiinni ja paketissa tuolla vaatehuoneessa. Saas nähdä saisinko kaupaksi.
minkä värinen?
Semmonen ihan vaaleanpunainen ja kukallinenvuori. II- laatua ( saattaa olla sentin kolikon kokoinen alue jossa hiukan alentunut vedensieto) ostin viimetalvena tuoraan ticketiltä.Tilasin tytölle toisen ja toinen jäi sitten ylimääräiseksi. Kun halvalla sain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Mä olen silmäillyt huutista, mutta aika kehnosti on tytöille kokoa 98
Mulla on/oli just sitä kokoa myynnissä.
Onkohan mulla mennyt huutiksessa jotain ohi, kun en ilmeisesti ole huomannut...en siis tiedä millä nimimerkillä siellä myyt, mutta ei vaan ole osunut silmiin....
Sorry, ne olikin 92 :whistle: Yksi Remun puku vain 98, mut onki pienempää kokoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Mä olen silmäillyt huutista, mutta aika kehnosti on tytöille kokoa 98
Mulla on/oli just sitä kokoa myynnissä.
Onkohan mulla mennyt huutiksessa jotain ohi, kun en ilmeisesti ole huomannut...en siis tiedä millä nimimerkillä siellä myyt, mutta ei vaan ole osunut silmiin....
Sorry, ne olikin 92 :whistle: Yksi Remun puku vain 98, mut onki pienempää kokoa.
ok =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Mulla sulkeutuu kohta iso setti. Siihen on tullut kivasti huutoja, mut on kyllä vieläkin halpa. Mut kivaa kun saa tyhjentää kaappeja. Oon nyt myyny lähiaikoina kahet rattaatkin, niin vaatehuonekin ihan tyhjä.
Kivasti nousi tuon paketin hinta lopussa. Nyt pitää sitten alkaajännäämään seuraavia paketteja :D
 

Yhteistyössä