Mikä on ihanin miehesi sinulle antama lahja?

  • Viestiketjun aloittaja vain
  • Ensimmäinen viesti
vain
Yleensäkin saan melkein liian ihania lahjoja mieheltäni, mutta nyt on tuoreimpana mielessä eilen saamani hääpäivälahja; hän oli etsinyt meidän alkuaikojen söpöstelykuvan ja teettänyt siitä palapelin (tietää että tykkään palapeleistä). Jotenkin aivan ihana ja romanttinen pikkulahja! Minä annoin vaan itse tekemäni pilakuvan hänestä, eli nyt nolottaa ;). Sovimme siis etukäteen, että nyt hankittaisiin vaan ihan pienet lahjat, mutta mies ei ikinä tottele tällaisissa asioissa...
 
kahden äippä
Meinasin sanoa, että hopeinen kielo-kääty jonka sain viimeksi synttärilahjaksi, mutta sen eteen olin kyllä tehnyt turhankin paljon vihjailutyötä... :xmas:

Ihanin lahja jonka olen saanut on varmasti meidän seurusteluajoilta ja ensimmäiseltä joululta. Mentiin vielä molemmat vanhemmillemme sinä jouluna, eikä siis oltu edes aattoa yhdessä. Mies jäi vanhemmilleen yöksikin mutta kun itse menin aattoiltana kotiin, istui pienen yksiön, pienen joulukuusen alla pieni nalle jolla oli käsissään punainen korurasia. :heart: Sieltä paljastui sitten ehkä imelin sydänriipus jonka olen koskaan nähnyt, mutta itse ajatus oli niin kaunis että vieläkin tulee tippa linssiin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vain:
Yleensäkin saan melkein liian ihania lahjoja mieheltäni, mutta nyt on tuoreimpana mielessä eilen saamani hääpäivälahja; hän oli etsinyt meidän alkuaikojen söpöstelykuvan ja teettänyt siitä palapelin (tietää että tykkään palapeleistä). Jotenkin aivan ihana ja romanttinen pikkulahja! Minä annoin vaan itse tekemäni pilakuvan hänestä, eli nyt nolottaa ;). Sovimme siis etukäteen, että nyt hankittaisiin vaan ihan pienet lahjat, mutta mies ei ikinä tottele tällaisissa asioissa...
Ihana :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Jaa en kyllä ole tainnut saada siltä lahjaa koskaan.
Peesi. Olenkin aivan kateellinen näille jotka lahjoja saavat. Viime joulunakin sanoi, että "yritin ihan tosi miettiä sulle lahjaa mutten keksinyt mitään". Että kiva.
 
Mulle tulee pari mieleen. Ihan seurustelumme alku aikoina n 10 vuotta sitten. Mieheni oli menossa armeijaan päivää ennen 18 vuotis syntymäpäivääni. Siinä sitten itkustellessani rautatieasemalla miehen paitaan sain lahjaksi pitkään toivomani Whitney Houstonin kokoelma levyn. Ei ehkä kovin hieno lahja mutta jäänyt mieleen ihana ele.

Sitten n. kolme vuotta sitten mies hommasi minulle yllätyslahjaksi ilman mitään sen kummempaa merkkipäivää ihanan ison nojatuolin. Oltiin koko yhdessä olo aika "taisteltu" sohvapaikoista. Mies kun on 2m pitkä ja minä aikamoinen hukkapätkä niin yleensä hävisin nämä sohvataistelut ja sitten aina olin pienessä kippurassa sohvannurkassa murjottamassa, kun mies halusi aina pötköttää koko pituudelta. :) Mies ei enää kestänyt katsella sitä mun murjotusta ja hommasi minulle "kuningatartuolin". Samaa sarjaa kun meidän sohvakin niin sopi tosi hyvin vielä sisustukseen. Se oli tilannut sen mun tietämättä ja järjestänyt veljensä kantaan sen kanssaan meille kun olin töissä ja sit oli nuppineulalla laittanu nojatuoliin lapun missä luki "Harakanhatulle kuningatartuoli" :heart:
 
jadal

Saadessani parhaiman lahjan mieheltäni, meillä oli rahat tiukilla, mutta haaveilin silti lahjakortista hennesille joululahjaksi.
Sainkin sitten mieheltä lahjaksi rasian, jonne oli säästänyt 100?, kahden euron kolikkoina koko summa :D
Päälle oli teipannut pahvilapun, jossa luki "lahjakortti hennesille".

ihana, humoristinen lahja :heart:
 

Yhteistyössä