Hakutulokset

  1. M

    Ootteko muut jo myyny huutiksessa talvivaatteita?

    Mun pitäis laittaa toppapuku huutikseen. Olis yksi ylimääräinen 86 cm ticketin babybaggie laput kiinni ja paketissa tuolla vaatehuoneessa. Saas nähdä saisinko kaupaksi.
  2. M

    Poikien koulureput ovat pääsääntöisesti aika rumia

    Mä kysyn lapselta,mutta meillä on myös mustia vaatteita tytöllä. Meil ei kyllä katsotakkaan noita brändipiirrettyjä, ainakaan vielä. Jokainen tyylillään, tuomitseminen on vaan tyhmää.
  3. M

    Poikien koulureput ovat pääsääntöisesti aika rumia

    Tottakai jos lapsi itse haluaa. Ei ne mitenkään pahoja ole. Nykyään lapsille opetetaan/syötetään telkkarista, lehdistä ja kavereilta näitä "brandeja" ja tottakai lapset sitten haluaa niitä. Jos telkkarista ei tulisi noita bakuganeja ja starwarsseja niin ei lapset niitä osaisi vaatia. Sehän on...
  4. M

    Poikien koulureput ovat pääsääntöisesti aika rumia

    Voihan sitä ostaa sellaisen "unisex" repun esim. p.opista. Itse etsin pitkään reppua jossa ei olisi jotain prinsessa/möllkölliä. Tuntuu, että mainoskoneisto jyllää myös koulurepuissa. Tytöille prinsessa ja pojille joku spiderman yms.
  5. M

    Nyt tein minäkin sitten blogilleni omat sivut Facebookiin

    Mulla on ollu jo pitkään http://www.facebook.com/#!/pages/Kasilaukkumafia/125215917508814?ref=ts Ton kautta on helppo laittaa päivityksiä ja kilpailuja yms. :p Sulla on kyllä Katri aivan ihania kakkuja!
  6. M

    Miksi "tavallisia" etu- ja etenkään sukunimiä ei arvosteta = halveksitaan?

    No mulla on yleinen suomalainen sukunimi ja etunimi, silti samalla yhdistelmällä ei tässä maassa montaa ole. Mun etunimi on todella vaikea ääntää ulkomaalaisittain, jotten yleensä mulle keksitään joku tyhmä lempinimi tai väännös alkuperäisestä nimestä. Englantilaisille nimi on ihan mahdoton ja...
  7. M

    Miks joku laittaa bloginsa naamakirjaan?

    No ainakin suurin osa mun kavereista seuraa blogia juuri facebookin kautta. Päivitykset tulee kätevästi naamakirjaan.Toisaalta sitä kautta on näppärä pitää yhteyttä lukijoihin. Miksi ei? :)
  8. M

    Osaisiko kertoa mitä sarjaa tämä arabian lautanen on?

    Kiitos!! :) :heart:

Yhteistyössä