Hakutulokset

  1. M

    Osaisiko kertoa mitä sarjaa tämä arabian lautanen on?

    Katoin googlesta..oon ihan noviisi noitten lautasen kanssa joten en löytänyt tuota mistään. Voihan tuo tosiaan olla joku jälkeenpäin tehty.
  2. M

    Media-assistentiksi valmistunut, mihin työllistyit?

    En työllistynyt vaan vaihdoin alaa kun oman alan duunia ei tippunut. Samoin kävi kaikille luokkatovereille. Luokalla oli 30 ihmistä ja heistä 1 on oman alan duunissa. Muut vaihtaneet alaa tai työttömiä. :/ Koulutus oli kiva ja siellä lupailtiin paljon..aika korkealta tuli tiputus.
  3. M

    härregyyd miten hyvä tämä Joe Blascon red neutralizer on

    Mä levitän ihan sormella, tulee luonnollinen lopputulos. Sienellä ja sudilla tulee helposti liikaa. Joskus laitan puuteria ja joskus en, riippuen miten luonnollisen lopputuloksen haluan.
  4. M

    härregyyd miten hyvä tämä Joe Blascon red neutralizer on

    Mulla on ollut tuo vakituotteena meikkipussissa jo vuosia. Nappi on kallis, mutta riittää pitkäksi aikaa. Itse en laita siihen päälle enää mitään. Jos laitan meikkivoidetta niin sinne alle.
  5. M

    Tunnetko ketään joka on laihduttanut 40-50 kiloa? Oliko suuri muutos?

    Ihan normaali sairasvakuutus. Kun toi nahka aiheutti infektioita jotka ei parantuneet antibiooteilla tai asentohoidolla niin sitten oli riittävä syy. Julkisellakin olisin saannu sen, mutta siellä olis pitäny taistella asian puolesta.
  6. M

    Tunnetko ketään joka on laihduttanut 40-50 kiloa? Oliko suuri muutos?

    Semmonen nahka jäi, että lääkäri määritteli sen terveysriskiksi. Vakuutus sitten kustansi leikkauksen. Voin kertoa, että roikkui ihan reilusti.
  7. M

    Helvetti miten junttia ja rasistista porukkaa suomaalaiset olvat:@

    Moni sekoittaa työperäisenmaahanmuuton, pakolaiset ja sitten vielä ne muut maahanmuuttajat. Mä en ymmärrä mitä rasistista on jos ei halua tänne elintasopakolaisia. Jos tänne tulee tekemään töitä tai oikeasti tulisi tapetuksi kotimaassaan niin tottakai, tervetuloa. Valitettavasti tänne tulee myös...
  8. M

    Tunnetko ketään joka on laihduttanut 40-50 kiloa? Oliko suuri muutos?

    Ei mulla tietääkseni tuossa ole mahasta "ennen" kuvaa vaan kaikki nuo kuvat on tuon leikkauksen jälkeen. Eri kuvakulmista tosin :p Mut joo kaikki kuvat on minusta
  9. M

    Tunnetko ketään joka on laihduttanut 40-50 kiloa? Oliko suuri muutos?

    Tunnen, nimittäin itseni :hug: http://totheloulou.blogspot.com/search/label/Paino Tuossapa oikeastaan kaikki mitä mulle on ulkonäöllisesti tapahtunut laihduttamisen jälkeen. Yhteensä elopainoa lähti reippaat - 46 kg
  10. M

    En sitten päässyt pääsykokeisiin (amk) tuli lappu kotiin että pisteet ei riitä

    Osanottoni. Kannattaa katsoa mihin AMKhon hakee. Mulla on amiskasta 2,7 ka:n paperit ja pohjakoulutuksena media-assitentti. Hain Iisalmeen opiskelemaan sairaanhoitajaksi ja pääsin sisään..sinne oli todella matala pistemäärä. Nyt sittemmin siirryin yhteishaun kautta Laureaan ja pääsin tuolla...
  11. M

    Vinkit kirpparimyyjälle?

    Tää kuulostaa hyvälle. Suurin turn off kirppareilla on nukkaiset vaatteet ja kalliit hinnat. N. 1/3 alkuperäisestä hinnasta on aika sopiva kun laittaa vaatteita kirppareille. Jos on laput kiinni niin silloin enemmän. Itse en koskaan maksaisi esim. käytetystö bodystä 1-2 ? enempää jos kyseessä on...
  12. M

    Jotku sellaiset.. Suositelkaas!

    Phil& Tedsit.
  13. M

    Mua ärsyttää vaatteet jotka ei kestä 60 asteen pesua.

    Mä en tajuu miksi vaatteita pitää jumputtaa 60-asteessa? Meillä lika lähtee ihan kolmessakympissä ja lakanat pesen erikseen kuudessakympissä. Tottakai se glitteri lähtee kun pesuohjeessa sanotaan 30.
  14. M

    LEVYNKANSITAIDETTA

    :D (Ottakaa nyt huumorilla)
  15. M

    Mielestänne mauttomimmat asiat häissä?

    Jos mä haluan osallistua tietokilpailuun niin menen vaikka megavisaan. Häissä tietääkseni juhlitaan kahden ihmisen rakkautta, eikä sitä kuka tietää eniten vaikkapa motocrossista. Mä en vaan nää yhteyttä näiden leikkien ja häiden välillä. Jos morsiuspari niistä tykkää ni mikä jottei ja kunhan...
  16. M

    Miksi pahan synnytyspelon omaavat haluavat raskaaksi?

    Varmaan samasta syystä kuin ne joilla ei oo rahaa hankkia sitä. :headwall: Ei ihan oikeasti.
  17. M

    Mielestänne mauttomimmat asiat häissä?

    - Valkoinen hääpuku & kirkkohäät vaikka morsian ei ole neitsyt ja käynnyt kirkossa viimeksi rippivuotena. - Kaikenlaiset leikit & pelit + ryöstöt ( Vaivaantunut hiljaisuus kun kaaso ilmoittaa hymysuissa, että nyt kaikkien on pakko osallistua) Unohdin perinneruokabuffetin..
  18. M

    Miten olis kroppakuvapino + BMI?

    BMI 25.6
  19. M

    Olen kuulemma jättiläinen.

    Ulkomailla pituutta tunnutaan ihailevan ihan eri tavalla kuin täällä. Suomalaiset miehet tuntuu suosivan ihan suoraan "petite" naisia. En sitten tiedä mistä tämä johtunee..
  20. M

    Mitä sanot lapsellesi jos pyytää jotain sellaista johon ei ole varaa?

    Sanon ettei nyt osteta. Siihen ei lisäselvityksiä äidin tiliotteesta tarvita.

Yhteistyössä