v
Ei varmaan tarvi sitten koskaan unelmoida amk opinnoista. Jos lähihoitajaksi sitten edes pääsis lukemaan...
Mä en päässyt, vaikka on yli 2 vuotta työkokemustaAlkuperäinen kirjoittaja hyyy:Monet hakee vuosia!! Äläs heitä kirvestä kaivoon! Onko työkokemusta kahta vuotta? Hae amk aikuislinjalle. Me päästiin SH havussa kaikki pääsykokeisiin ja haastatteluun.
onpa outoa. olitko yheydessä sinne miksei ollu riittävä koulutus?Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mä en päässyt, vaikka on yli 2 vuotta työkokemustaAlkuperäinen kirjoittaja hyyy:Monet hakee vuosia!! Äläs heitä kirvestä kaivoon! Onko työkokemusta kahta vuotta? Hae amk aikuislinjalle. Me päästiin SH havussa kaikki pääsykokeisiin ja haastatteluun.
En ottanut yhteyttä, kun selvis, etten ehkä olis kuitenkaan voinu ottaa (töiden takia) opiskelupaikkaa edes vastaan. Syksyllä mulla on edessä vakinaistaminen, niin voi olla (ja onkin), että sitten haen monimuotokoulutukseen, jota käydään työn ohessa. Sinne ei voi hakea, jos ei oo vakituista paikkaa. Eli sit odotellessaAlkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:onpa outoa. olitko yheydessä sinne miksei ollu riittävä koulutus?Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mä en päässyt, vaikka on yli 2 vuotta työkokemustaAlkuperäinen kirjoittaja hyyy:Monet hakee vuosia!! Äläs heitä kirvestä kaivoon! Onko työkokemusta kahta vuotta? Hae amk aikuislinjalle. Me päästiin SH havussa kaikki pääsykokeisiin ja haastatteluun.
Pitää olla 3-vuotinen koulutus ja ellei ole, lukiota tai muuta yleissivistävää koulua 1v.Alkuperäinen kirjoittaja höh:Voi :hug:
Mä olen lähihoitaja ja hain aikuispuolelle sairaanhoitaksi, niin tuli kirje, että pohjakoulutus ei oo riittävä! WTF? Tiedän, että monet lähärit jatkaa sh:ksi. Miten niin ei oo riittävä? No, en sit alkanut asiaa selvittelemään, vaan taidan syksyn haussa hakea lukion papereilla (joilla olen moneen paikkaan jo päässytkin). Ajattelin nyt vaan kokeilla noilla uusimmilla todistuksilla. Huono idea vissiin.