härregyyd miten hyvä tämä Joe Blascon red neutralizer on

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
just koitin ekaa kertaa kun mulla on aika punottava nassu ja lopputulos on loistava, aivan pieni määrä riitti. Mietin vaan pitääkö siihen päälle vielä laittaa meikkivoide vai ei, en vielä kylläkään raskinut ostaa sitäkin Blascon. Suosittlen todellakin.
 
vieras
Mä oon jo vuosia peittänyt sillä leuan alueen punaisia nyppyjä. Valitettavasti se kyllä aiheuttaa melkoisen kierteen; kun sillä peittää epäpuhtauksia niin niitä tulee vaan lisää :(
 
jos
jos ei mikään kirkkaanpunainen naama ole niin tuo blascon perus-meikkivoidekin riittää. Se peittää loistavasti kaikki ihon virheet, myös tummat silmän aluset. Mulle esittelijä sanoi että riittä aivan hyvin yksi tuote.
 
maskeeraaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just koitin ekaa kertaa kun mulla on aika punottava nassu ja lopputulos on loistava, aivan pieni määrä riitti. Mietin vaan pitääkö siihen päälle vielä laittaa meikkivoide vai ei, en vielä kylläkään raskinut ostaa sitäkin Blascon. Suosittlen todellakin.
Laita vaan meikkivoide vielä päälle
 
Alkuperäinen kirjoittaja jos:
jos ei mikään kirkkaanpunainen naama ole niin tuo blascon perus-meikkivoidekin riittää. Se peittää loistavasti kaikki ihon virheet, myös tummat silmän aluset. Mulle esittelijä sanoi että riittä aivan hyvin yksi tuote.
Näin, mulla hieman couperosa iho, mutta pärjään meikkivoiteen avulla. Siis Blascon meikkivoiteen kanssa. Mutta silmänalusiin kyllä toi neutraloija on hyvä,kunhan muistaa kohtuuden.
 
Mulla on ollut tuo vakituotteena meikkipussissa jo vuosia. Nappi on kallis, mutta riittää pitkäksi aikaa. Itse en laita siihen päälle enää mitään. Jos laitan meikkivoidetta niin sinne alle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten te levitätte sen, sienelläkö? Tarviiko päälle vielä puuteria?
Mä levitän ihan sormella, tulee luonnollinen lopputulos. Sienellä ja sudilla tulee helposti liikaa. Joskus laitan puuteria ja joskus en, riippuen miten luonnollisen lopputuloksen haluan.
 

Yhteistyössä