Kaikki ei "pidä hauskaa" juoksemalla korkokengissä juhlamekossa kurkku polvien välissä tai kananmuna lusikassa.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Niissä leikeissä mua ärsyttää lähinnä se että vieraat itse tekee niistä niin vaikeita. Miksei muka voi minuutiksi kaivaa sitä hernettä nenästä ja pitää hauskaa. Aika huono itsetunto ihmisellä joka ei voi oman suvun edessä osallistua leikkimään.
Mä taas sanoisin, että hääbuffet, jossa ON karjalanpaistia.Alkuperäinen kirjoittaja perinteet kunniaan:Hääbuffet jossa ei ole karjalanpaistia.
Mutta yhteisen hyvän nimissä voisi joskus uhrautua.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kaikki ei "pidä hauskaa" juoksemalla korkokengissä juhlamekossa kurkku polvien välissä tai kananmuna lusikassa.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Niissä leikeissä mua ärsyttää lähinnä se että vieraat itse tekee niistä niin vaikeita. Miksei muka voi minuutiksi kaivaa sitä hernettä nenästä ja pitää hauskaa. Aika huono itsetunto ihmisellä joka ei voi oman suvun edessä osallistua leikkimään.
Jep, varmaan minulla on sitten huono itsetunto. :snotty:
Jos mä haluan osallistua tietokilpailuun niin menen vaikka megavisaan. Häissä tietääkseni juhlitaan kahden ihmisen rakkautta, eikä sitä kuka tietää eniten vaikkapa motocrossista. Mä en vaan nää yhteyttä näiden leikkien ja häiden välillä. Jos morsiuspari niistä tykkää ni mikä jottei ja kunhan osallistuminen on vapaaehtoista niin fine, mutta jos ruvetaan pakottamaan vieraita..Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mutta yhteisen hyvän nimissä voisi joskus uhrautua.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kaikki ei "pidä hauskaa" juoksemalla korkokengissä juhlamekossa kurkku polvien välissä tai kananmuna lusikassa.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Niissä leikeissä mua ärsyttää lähinnä se että vieraat itse tekee niistä niin vaikeita. Miksei muka voi minuutiksi kaivaa sitä hernettä nenästä ja pitää hauskaa. Aika huono itsetunto ihmisellä joka ei voi oman suvun edessä osallistua leikkimään.
Mun mielestä on noloa jos aikuiset ihmiset ei saa sanaa suustaa vaikka kyseessä olisi ihan tavallinen tietokilpailu, ei siis mikään nolaamis leikki.
Vieraillakin on oma vastuunsa juhlien sujumisesta.
Miksi ei mene jakeluun, että on erittäin ujoja ihmisiä ja semmosia joilla on tosi paha esiintymiskammo, sillon ei kyllä saa sanaa suustaanAlkuperäinen kirjoittaja tyy:Mutta yhteisen hyvän nimissä voisi joskus uhrautua.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kaikki ei "pidä hauskaa" juoksemalla korkokengissä juhlamekossa kurkku polvien välissä tai kananmuna lusikassa.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Niissä leikeissä mua ärsyttää lähinnä se että vieraat itse tekee niistä niin vaikeita. Miksei muka voi minuutiksi kaivaa sitä hernettä nenästä ja pitää hauskaa. Aika huono itsetunto ihmisellä joka ei voi oman suvun edessä osallistua leikkimään.
Mun mielestä on noloa jos aikuiset ihmiset ei saa sanaa suustaa vaikka kyseessä olisi ihan tavallinen tietokilpailu, ei siis mikään nolaamis leikki.
3) kohtaan, että meillä tuo avioliiton ikäraja on kyllä 18- vuotta..Alkuperäinen kirjoittaja Arvostelija:Olen käynyt häissä PALJON ja tykännyt lähes aina. Alkottomat häät ovat muuten ihan ok, niitäkin on käyty.
Mauttomuuksia ovat
1) Se leikkiviro - suomi -puhe, jotenkin sivistymätöntä. Olen miettinyt, voisiko jotain samantapaista tehdä oikealla viron kielellä, siinä voisi olla jo ideaa.
2) Kaikki seksivihjailu ja pikkutuhmien juttujen viljely tai alatyyliset leikit.
3) Isä saattamassa aikuista tytärtä alttarille.
4) Hääpari tai esiintyjät tukevassa humalassa.
5) Jalan polkaisu kakkua leikattaessa. Ei kai avioliitossa ole tarkoitus taistella mistään valta-asemasta vaan kilpailla toinen toisensa palvelemisessa?
Se on leikin vetäjän moka jos valitsee leikkimään vain ujoja tyyppejä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ei mene jakeluun, että on erittäin ujoja ihmisiä ja semmosia joilla on tosi paha esiintymiskammo, sillon ei kyllä saa sanaa suustaanAlkuperäinen kirjoittaja tyy:Mutta yhteisen hyvän nimissä voisi joskus uhrautua.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kaikki ei "pidä hauskaa" juoksemalla korkokengissä juhlamekossa kurkku polvien välissä tai kananmuna lusikassa.Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Niissä leikeissä mua ärsyttää lähinnä se että vieraat itse tekee niistä niin vaikeita. Miksei muka voi minuutiksi kaivaa sitä hernettä nenästä ja pitää hauskaa. Aika huono itsetunto ihmisellä joka ei voi oman suvun edessä osallistua leikkimään.
Aikuista, eli minkäikäistä tytärtä? Eli isä saa saattaa vaikkapa 10-vuotiaan lapsimorsiamen, muttei 25-vuotiasta?Alkuperäinen kirjoittaja Arvostelija:Olen käynyt häissä PALJON ja tykännyt lähes aina. Alkottomat häät ovat muuten ihan ok, niitäkin on käyty.
Mauttomuuksia ovat
1) Se leikkiviro - suomi -puhe, jotenkin sivistymätöntä. Olen miettinyt, voisiko jotain samantapaista tehdä oikealla viron kielellä, siinä voisi olla jo ideaa.
2) Kaikki seksivihjailu ja pikkutuhmien juttujen viljely tai alatyyliset leikit.
3) Isä saattamassa aikuista tytärtä alttarille.
4) Hääpari tai esiintyjät tukevassa humalassa.
5) Jalan polkaisu kakkua leikattaessa. Ei kai avioliitossa ole tarkoitus taistella mistään valta-asemasta vaan kilpailla toinen toisensa palvelemisessa?
Peesi. Mun mielestä se on myös eräänlainen kunnianosoitus omalle isälle.. tiesin että se on sille tärkeä juttu. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PöRHiKKi:mä en kyllä ymmärrä miksi on mautonta pukeutua valkoiseen hääpukuun ja että isä saattaa alttarille, vaikka olisikin se kolmekymppinen.
ehkä kaikille nuo asiat ei symboloi neitsyyttä ym, vaikka alunperin niin onkin. valkoinen hääpuku on se "juttu" ja kyllä mä isäni haluan mut ns luovuttavan jos vaan henki pihisee. toisaalta ei sen hääpuvun ole valkonen pakko munkaan mielestä olla..mutta ei siinä mitään mautonta ole.
ei ollenkaan mahdoton ajatus. On nähty sekä alkollisia että ilman.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mä tuskin ikinä menen naimisiin, mutta niistä häistä tulis alkottomat, suomessa melko mahdoton ajatus.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Enpä ole koskaan ollut häissä missä on tarjottu mitään alkoholipitoista.Alkuperäinen kirjoittaja kännipäiset vieraat:Siis ne, jotka alkavat sit haastaa riitaa.. Ei voi ymmärtää, että aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä toisten juhlissa..