Hakutulokset

  1. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Heips taas kaikille pitkästä aikaa! Täällä on kans lomat ja tauot pidetty ja uusi hoito alkamassa. Ensi viikolla alkaisi synarela ja punktio olisi viikolla 39/40. Kirjoittelen myöhemmin lisää, tsemppiä ja onnea kaikille omiin vaiheisiinsa.
  2. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Heips taas kaikille! kyllä mä täällä taustalla olen, joka päivä käyn teidän kuulumisia katsomassa vaikka aika harvoin tulee kirjoiteltua. Kielon vauva uutisia jo malttamattomana odottelen ja olisi kiva kuulla myös tikrun vauvan kuulumisia. Minulla on 3 icsi/ivf viikolla 36 ja suunnittelu...
  3. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Iinamiinalle onnea kyytiläisestä! Paljon tarrasukkia mukaan! Lilille tsemppiä ja onnea punktioon!
  4. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Ei raskaana testattu tänä aamuna.
  5. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Tikrulle ja koko perheelle isot onnittelut pienen tyttö vauvan johdosta! Einalle myös suuret onnittelut plussasta! Oliko sinulla jo sen suuntaisia oireita kun osasit uumoilla plussaa? Itse en vielä uskalla testata vaikka mieli tekisi. Teen testin varmaan vasta keskiviikkona. Jotenkin vaan...
  6. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Täällä sitä piinaillaan, nyt jo pp9. Aika mennyt kyllä hurjan nopeasti. Nyt on kolmena päivänä tullut pientä veristä vuotoa pyyhkiessä, rupeekohan menkat alkamaan vai oliskohan kenties jotain muuta........ vielä en kyllä uskalla testata. Tänään tuli kirje ettei pakkaseen saatu yhtään tälläkään...
  7. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Marlaa: Hyvä et punktio oli päinvastainen kokemus kuin viimeksi. Mukavan saaliin saitte toivotaan että saatte pakkaseenkin monta hyvää alkioo. Mulle voi laittaa testipäiväksi 18.5. En tiedä vielä onko niitä kahta alkioo voitu pakastaa. Lähettävät kirjeen sit myöhemmin kotiin. Viimeksi oli...
  8. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Elli: Pahoittelut yhden vauvan menettämisestä, toivotaan että toiset jaksaa loppuun asti. Marlaa: Tsemppiä ja onnea punktioon. Toivottavasti ei tule hyperiä. Eina: Kuinkas siirto meni? Saitteko minkä verran pakkaseen? ON. Minulla olikin siirto jo tänään. 5 solua oli ollut kypsää ja 4...
  9. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Iinamiina: Harmi että siirto menee kahden viikon päähän. Nää odottelut ottaa kyl tosi paljon hermoon välillä. Mut jos limis ois sit parempaa luokkaa kuin nyt. Tsemppiä kuitenkin odotteluun. Eina: Hyvän määrän soluja saitte. Tsemppiä ja onnea siirtoon, toivotaan että tulee hyviä alkioita...
  10. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Ultrassa kävin tänään. Hyvän kokoisia rakkuloita oli 10 ja loput selkeesti pienempiä, saa nähdä kerkeekö niistä vielä mukaan. Punktio olisi maanantaina. Hyvää vappua kaikille!

Yhteistyössä