KESÄ 2010 hoidot

Oikein hurrrjasti onnea Tikru :heart: :flower: IIIHAAANAAA!!!

Mä sain tänään kuulla et mun "paras ystävä" on raskaana! Ei olla nähty pitkään aikaan. Facebookin postilaatikon kautta ilmotti! Hän on jo viikolla 23 ja päätti nyt sitten pamauttaa mulle tuon uutisen! (ja tietää muuten että meinasin ite huomenna testata)!! Että sillätavalla.... aatteli nyt että on jo pakko kertoa ku voi olla tyly jos törmätään jossain!!! WTF!!!! :'( Voitte arvata kuinka mulla kiehu ja edelleen kiehuu!
 
Oi tikru,ihanaa..."Pieni tyttö päivänpaiste,elämänne ilon aihe.Uinuu unta kehdossaan,onnenhymy huulillaan."ONNEA KOKO PERHEELLE:heart:

Eina,voi kurjuus mitä taas olet joutunut kestämään:'( Mutta jospa kuitenkin olet juuri tekemässä sitä plussatestiä ja pääsettekin nauttimaan ystäväsi kanssa raskausajasta yhdessä,peukutan kovasti:heart: Laitan sinulle kohta postia...

Millonkas Wilma ja Marlaa meinasi testata?

Lilillä kivoja ultrakuulumisia,toivotaan,että hyvät uutiset jatkuvat!!!

Ja Iinis,ihana et saat nyt miehesi mukaan siirtoon,onnea siis tiistaille!!!

Kielo,toivottavasti tänään kuullaan myös sinun ihania uutisia:heart:

Despe,mun pää tekee jatkon suhteen kokoajan uusia päätöksiä,saa nyt nähdä mikä tän kaiken lopputulos tulee olemaan.Vauvan mä haluan ja yritän jaksaa sen eteen taistella,kroppa ja mieli vaan v*ttuilee välillä rankemman kaavan mukaan,pöh:kieh:

Sera,nyt ala tulla kertomaan kuulumisa,täällä ollaan jo huolesta sekaisin:( Ja Snow:n kuulumiset kiinnostas myös!

Elli,ihanaa et sun masu asukit kasvaa kovaa vauhtia:heart: Mites Susu jakselee?

Kaikille iso voima halaus:hug: Nyt onkin toooosi jänkät paikat,kun testaajia monta,kohta taas piinailijoiden rimpsu kasvaa ja vauvatkin jo syntyy,ihanaa:heart:
 
Paljon onnea tiikerille ja miehelle tietysti myös!
"Oman lapsen,pienen linnun, kannoit alla sydämen.
Nyt on onni täydellinen, syliisi saat ottaa sen.
Tunnet käden, pienen, hennon, tunnet posken pehmeän.
Voisko olla kauniimpaa kuin alku uuden elämän.
"

Eina joko joko? Tuuthan heti kertomaan :p Peukut pystyssä!
 
Tiikeri:IHAN MIELETTÖMÄN ISOT ONNITTELUT PIENEN TYTTÖSEN JOHDOSTA:heart:KOKO PERHEELLE!!!!! koska pääsette kotio, onko mitään tietoa?siitä se pikkuisen elämä sitten alkaa,ihanaa!!!
Eina:tuu heti kertoo miten kävi..oot varmaan kuitenkin jo tikku kädessä siellä!!!!!ja tosiaan tulipa huonoon saumaan taas noita plussa uutisia mutta toivottavasti pääset itsekin takaisin hehkuttamaan kaverilles samaa:)ja vielä toi et jossain fb.ssa ilmottaa niin toi on kyllä se korniuden huippu.muistan itekin silloin kun just olin pas.sista tullu ni kaveri kuulutti raskausuutisensa siellä, mikä voi olla sen mauttomampaa huoh, onhan puhelimet kuitenkin vielä olemassa:kieh:
barbis:jos ja kun sen vauvelin haluat niin tiedät mikä se sun ratkasu on vaikka kuin kroppa laittas hanttiin..valitettavasti tässä tän porukan tiellä ei oo lopputulokseen kuin 1 vaihtoehto mutta uskon että jaksat vielä tolla sun energialla puskea läpi vaikka harmaan kiven!!älä luovuta vielä!!!!
 
Voi Eina, mä täällä itken vuolaasti, mä oon niin tajuttoman onnellinen sun puolesta!!!! Sanat ei riitä kertomaan..

Ja Tikru, voi teitä! En oo ehtiny koneelle perjantain jälkeen, joten nyt vasta luin kaiken ja voi miten äärimmäisen ihanaa. Onnea ihan valtavasti!!!

Nyt Marlaa ja Wilma, teillekin aivan tajuttoman korkeella on peukut, voi toivon toivon toivon niin hitsin paljon!

Minä tällä vielä ihan yhtenä kappaleena ja mahdollisesti vielä tovin oonkin. Mulla kans epämärräsiä raskausmyrkytysoireita tässä ollu, ei mitään selkeää, mutta ajoittain paineita, hiukka liikaa proteiinia virtsassa, turvotusta, hönttiä oloa jne jne. Kävin niiden takia lääkärissä perjantaina, mutta onneks kaikki lääkärin ja verikokeitten perusteella oikein mallikkaasti, mutta tuli samalla sekin katsottua, että kohdunsuulla ei oo vielä mitään tapahtunu. Noh, vauva onneks voi hyvin ja minäkin pääosin oon ihan hyvissä voimissa, joten mikäs tässä ootellessa VARSINKIN KUN SAA TÄÄLTÄ LUKEA NÄIN HUIKEEN IHANIA UUTISIA!!!! Mä oon kertakaikkiaan liikuttunu Einan ja Tikrun uutisista.. Ihanaa.. Suurensuuri virtuaalihalaus teille molemmille ja Tikrun pikkusirriäiselle, voi hyvänen aika.. ihanaa..
 
Eina:MIELETÖNTÄ, MAHTAVAA, UPEETA, IHANAA=)siis aivan mahtava juttu, ny vaan sitten kuten Elli kirjottikin jännitys tiivistyy onko kyydissä 1, 2 vai jopa 3:whistle: aika hyvin ennakoit tekeväs plussatestin hih, aattele jos ette ois lähteny tohon viimesimpään yritykseen kun silloin sitä mietit!! onnea myös miehellesi paljon!!!
 
Ihanaa, Eina!!!! Oon tosi onnellinen teidän puolesta!!! :flower:
Ihania uutisia =) Olin päivän töissä, ja ihan malttamattomana heti säntäsin koneelle tsekkaamaan, onko uutisia... :hug:

Ja Tikrulle suurensuuret onnittelut, samoin kuin tietty koko perheelle!!! :flower:
 
Tikrulle ja koko perheelle isot onnittelut pienen tyttö vauvan johdosta!
Einalle myös suuret onnittelut plussasta! Oliko sinulla jo sen suuntaisia oireita kun osasit uumoilla plussaa?

Itse en vielä uskalla testata vaikka mieli tekisi. Teen testin varmaan vasta keskiviikkona. Jotenkin vaan sellainen fiilis ettei ole tärpännyt. Nyt jo viidettä päivää ihan pientä vuotoa. Menkat varmaan on alkamassa mut ei vaan pääse kunnolla alkamaan progesteronin takia.

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin!
 
EINA!!!! :O Mieletöntä! Päivän paras uutinen kertakaikkiaan!! Voi hyvänen aika, mä oon niiiiiiiin onnellinen teidän puolesta! Te saatte yhteisen lapsen!! :heart: ONNEA! ONNEA! ONNEA!

Ja Tikrun perheelle kans valtavat onnittelut uudesta vauvasta! Pikaista toipumista sulle!

Barballe haliterkut ja kielolle ja meidän muillekin odottajille kovasti jaksamista ja piinailijoille myös!
 
EINA : Loistavaa, ihanaa!!!:heart: Nyt pidetään peukut pystyssä että kaikki menee hyvin loppuun asti, ja tietysti että montako siellä on!! ;) Oletko testannut vielä uudestaan tänään? Ja tuosta kaverin ilmoituksesta, todella reilua.. :mad:

Tikru: Suuren suuret onnittelut pienestä tytöstä, varmasti on valtava tunne kun se oma rakas on nyt siinä sylissä! Ja pikaista paranemista sektiosta!! :flower:

Kielolle jaksamista odotteluun, kyllä se palkinto teidänkin sylissä pian on! =)

Wilmalle tsemppiä piinailuun, harmillista tuhruttelua sulla! =(

Marlaa, toivottavasti sun flunssa meni ohi, mitkä on tuntemukset?

Lili, peukkuja piikitykseen ja ensi viikon punktioon, toivotaan että ne pienetkin sieltä kasvaa mukaan!

Iinamiinalle myös suuren suuret spurtit limikseen kasvuun ja onnea siirtoon!! Ihanaa että mies pääsee mukaan, meillä ei koskaan ole mies päässyt kun on ollut punktiossa mukana.

Seraa myös mä kaipailen, huhuu? :wave:

Omaa napaa: vatsa kasvaa hurjaa vauhtia, ja joka päivä on nyt vähän ollut sellaisia kipuja, jotka kuuluu varmaan asiaan (liitoskipuja jne). Samoin on muutamana iltana pitkän kävelylenkin jälkeen ollut vatsa kovana, ei nyt ehkä supistuksia mutta kohtu selkeästi siellä itsestään ilmoittaa. Ja olen tuntenut ensimmäiset liikkeet.. :heart: Keskiviikkona menen sinne sokerien mittaus ohjaukseen, ja sitten pitäisi alkaa mittailemaan. Katsotaan miten onnistuu, ja mitä luvut sitten on. Ainakin olen suht hyvin pystynyt olemaan kevyemmällä linjalla. Tosin tänään aloitettiin päivä kakulla ja alkoholittomalla kuoharilla, 1-v. hääpäivän kunniaksi! :D

Nyt pitää alkaa henkisesti valmistautumaan lätkäfinaaliin, hui kun jännittää!!

Ihanaa viikkoa teille kaikille muruille!
 
Eina:koska oot menossa veritestiin vai meetkö ylipäätään?onkos siellä juhlittu ny sitten plussaa ja Suomen voittoa oikein urakalla?voisin kyllä veikata, että se lätkävoitto on tosiaan sivuseikka tuon plussan rinnalla:heart:siirrätkö ittes plussanneisiin?
Barbis::LOL:voin nii kuvitella sut heilumassa töllön ääressä ja Suomen lippu kourassa laulamassa voittolauluja heh.osaat kyllä niin iloita hetkestä että ihan kateex käy.Välil tuntuu et noi hoidot teki ittestä tosi kyynisen ja helposti synkistelijän lopputuloksesta huolimatta.
Susu:hienoa et kaikki menee niinkuin pitääkin ja kolotuksia tosiaan on luvassa heh jatkossakin.
Wilma: mikä siel tilanne? toivottavasti tuhru loppuis ja tikkuun tulis se 2 viivaa.meinaatko testata ennen keskiviikkoa?
Marlaa:entäs siellä? joko testit kaivettu kaapista?
Kielo:joko?täällä ollaan hieman kärsimättömiä:wave:
 
Onnea Pieni Tiikeri tuhannesti!

Ja Eina, ajattelit sitten tulla pudottamaan pommin ja hävitä, hyi sua. Onnea kovasti!! =)

En meinaa testata kun vasta sitten kun voi olla varma ettei tulos enää muutu eli varmaan viikonloppuna. Olis vaan niin kiva kun menkat vaan alkais mutta kun mulla pitää luget vuodon pitkään pois. Eikä viitsis lugejakaan lopettaa ennen kun olis varma tuloksesta... Mitään oireita ei ole, ei tunnu mitään, viimeks tässä vaiheessa oli jo tissit niin kovaa kipeet. En usko onnistumiseen.

HYvä suomiii!
Olis hieno päästä kauppatorille, -95 olin ja oli niin hienot juhlat.
 
Moikka ihanat!

Kyllä mä täällä olen ja käyn lueskelemassa melkein päivittäin, mut jostain syystä en saa aikaseks kirjottaa. Emmä tiedä mikä mua vaivaa, kun pelottaa vaan vallan kokoajan. Vaikka ilmeisesti turhaan, tänään kävin neuvolassa ja kuunneltiin sydänäänetkin, ja siellä se pikkuinen kolisteli kovaa vauhtia! :heart: Ens viikolla ois sitte rakenneultra, jos sen jälkeen uskaltais taas vähän huokasta helpotuksesta... ehkä. Mutta kiitos ja anteeks kaikille huolestuneille, täällä ollaan elävien kirjoissa molemmat, Sera ja Murunen :)

Mutta asiaan... EINA!!! Onnittelupusu!! :kiss: Nyt mä voin kai sanoa, että mä arvasin, että plussaat nyt :) Ja taisit ittekkin vähän aavistella, vai? Ihanaa, tätä on ootettu kaikki elimet pystyssä!!! :heart: Ja sitten, mä olin menossa lukemaan sun blogia eilen, ja sieltä paljastuikin, että se on salasanallinen nykyään! Argh, heti mulle salasana tänne!!!! :D Viittitkö laittaa täällä yksärinä sen?

Ja TIKRU!! Onnea pienestä tytöstä!! :heart:

Mistä muuten tulikin mieleen, et haluisko joku lisätä tuohon meidän listaan myös syntyneet? Päivämäärän ja oliko tyttö vai poika, ja sen sellasta. Musta ois ainakin kiva :)

Kielolle halit ja tsemppiä loppurutistukseen!! :)

Ja sitte Despe seuraavaks!! :) Koskas sulla alkaakaan olla ne tosipaikat? Vauva ilmeisesti on päättäny alkuvaikeuksien jälkeen pysytellä tiukasti kyydissä vielä? :) Mutta ei enää kauaa, voi ihanaa! :heart:

Barba: :kiss: Sä oot kyllä niin ihana! :D

Susulle koitan ehtiä kirjottaa yksäriä tässä lähipäivinä :) Kun sais vaan jotain joskus aikaseks... hmph!

Iinikselle tsemppiä limiksen kasvatukseen, koskas sulla se siirto olikaan?

Kaikille oikein aurinkoisia kevätpäiviä ja tsemppejä!! :heart:
 
Kiva kuulla että Seralla kaikki hyvin! =)

Marlaan puolesta täällä peukut pystyssä. On varmaan melko piinaava viikko tulossa :p

Wilman testipäiväkin jo lähenee, peukut pystyssä myös sinulle!

Täällä paniikki alkaa iskemään, tänään sitten viho viimenen lääkeannostus. Siis apua, mitä jos pienten istukat ei vielä eritäkkään tarpeeksi hormoneja :| En varmaan saa yöllä unta kun vaan mietin tätä ja tunustelen oloja... Kuulin tänään yhdeltä tutulta, että hän alkoi odottamaan kaksosia ivf hoidon jälkeen ja syntyivät ennenaikaisesti rv25 ja molemmat kuolivat :'( Tiedän ettei näitä kannattas miettiä, mutta tekis mieli vaan painua sänkyyn ja nousta vasta joulukuun alussa synyttämään ettei vaan menis kesken..

Elli+pilli ja pulla rv 11+3
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Ja villi veikka että siellä on yksi :D Mulla on tosi vahva tunne siitä, kuten oli plussastakin (vaikken siihen tunteeseen uskaltanutkaan uskoa) :confused:

Mä oon ihan peloissani nyt tämän kanssa. Tuntuu että mä en YHTÄÄN pysty/osaa iloita tästä! Mä niin pelkään että tämä on kuitenkin vaan jokin kemiallinen (joo olen saanut ihan hyvän vahvusen viivan, mutta en AIVAN kontrolliviivan vahvusta).. Sit seuraavassa hetkessä mä pelkäänkin kohdunulkoista jne. jne.

Olis vaan niin ihanaa vihdoinkin olla onnellinen! Mut en mä uskalla, en sitte yhtään!

Ihana Sera kuulla että kaikki on OK! Mä oon ollu niin huolissaan sun+asukin voinnista! Sovitaan että vaikka ei jaksais kirjottaa, niin sen verran kuitenkine että tekee lyhyen täysin omanapaisen viestin: Olemme OK! :LOL: Laita Sera mulle yksärinä sun s-posti osote, niin mä laitan sinne sun s-postiin sitten kutsun tulemaan. (se on sellanen kutsu mikä mun pitää lähettää että pääset sinne uuteen blogiin). Yksärinä saa muutkin laittaa s-postejaan jos kutsuja haluaa...

Iinikselle aivan mahdottoman hurjasti onnea huomiseen siirtoon! Ihanaa että mieskin lähtee/pääsee mukaan tällä kertaa! Nyt tämän vaan on niin pakko jo onnistua sulla! Mä ihan oikeasti toivon niin kamalan paljon että tällä kertaa olis vihdoin jo teidänkin vuoro :hug:

Mansikkatyttö: Kiitti onnitteluista! Ja aivan mahottomasti jaksuja sulle :hug: kosketti ihan kamalasti sun tilanne kun luin siitä tuolta toisesta ketjusta. Muista, että olet vahva nainen, kun uskalsit tehdä tällaisen ratkaisun. :heart: Mul oli toisessa hoidossa Pergoveris, tässä oli Menopur. Itse kuitenkin veikkaisin että tässä hoidossa oli muilla seikoilla vaikutus solujen laatuun kuin tuolla lääkkeellä.

Olen muuten lukenut joskus aikaisemmin sellaisesta "kikasta", että kun on kulunut tietty aika siirrosta, niin suihkautetaan Suprecuria/Synarelaa muutama suihke yhtenä päivänä. Auttaisi kai kiinnittymiseen. Tiedä häntä... mutta tein tämän, eikä siitä ainakaan haittaakaan ollut! iinis ;)

wilma: hiukkasen on ollut painetta poskissa ennen testiä :x ei oikeestaan YHTÄÄN MITÄÄN muuta. Ei edes tissit kipeenä! Toivotaan että tuhru olis harmitonta ja sullekki paukahtais plussa!

Tsemppiä vielä piinapäiviin wilma ja Marlaa!

Susulle hyvää eilistä hääpäivää!

despe: Ei ole veritestiä. Välillä kyllä niin tekis mieli moinen saada, kun sitä niin pähkäilee että onko kaikki ok. Saisi edes ehkä hiukan osviittaa? (tämän päivänen viiva oli kuitenkin eiliseen selvästi vahvistunut, että kyllä siellä ainakin jonkinmoinen nousu käy...mutta tosiaan silti pelottaa)

En mää despe vielä uskalla siirtää :headwall: mä niiiiiiiiiin pelkään! Missä vaiheessa te plussanneet saitte tasavahvan viivan kontrollin kanssa??????

Niin ja tänään töissä huomasin 11 aikaan että mä oon unohtanut aamulla laittaa luget! Voihan jumaliste sentään! Ei se auttanu ko lähtee käymään kotona tökkimässä ne sinne mihin kuuluu!

Varmaan jottain vielä unohtu jollekki sanoa, mutta palaan asiaan sit ko muistan! Ja kiitos vielä kaikille! (niin ja tehdään vaan se vauvautuneet "listaki" siihen)

Elli: Tuo tarina minkä kerroit on yksi syy miksi minä oikeastaan toivon että mulla olis kuitenkin vaan yksi kyydissä.. Huolimatta siitä kuinka ihanaa olis saada kaksoset/kuinka ihania ne olis/jne. jne. Mutta yksösellä olis niin paljon pienemmät riskit siellä kohdussa. :heart: Minäkin olen liikaa kuullut/lukenut näitä huonosti päättyviä tarinoita (päättyyhän joskus yksösraskauskin huonosti mutta....tiedätte) En kuitenkaan Elli missään nimessä tällä tahdo sun huolen määrää nostaa! Nauti raskaudesta sen minkä voit ja ne asiat tapahtuu mitä tapahtuu, niille ei voi mitään! Mehän kuitenkin uskomme että kaikki menee sinun kohdallasi oikein hyvin!

-Eina
 
Kiitti Eina :) Eiköhän tästä mennä eteenpäin.. sitten kun lääkäri antaa luvan, kun voimat riittävät.

Ellille halusin vielä sanoa, että tiedän enemmän onnellisesti päättyneitä kaksosraskauksia kuin tuollaisia, joista kerroit. Meillä on perheessä paljon kaksosia ja tuttavapiirissä ja hyvin ovat raskaudet sujuneet. Totta kai äitiysloma alkaa aiemmin ja joskus sitä ennenkin ollaan sairaslomalla... Mutta sellaista se on. Enemmän kuitenkin on toivoa (?) :D
 
Eina, hienoa että viiva vahvistuu! :D Mä en tiedä noista viivoista, kun tein sen CB digitaalisen, kannaisko sitä kokeilla? Samoin tosta veritestistä, meillekään ei sellaista kuulunut, mutta kävin Mehiläisessä (maksoi jotain 40 €), ja sain tuloksen seuraavana päivänä. (silloin oli 5+0 ja arvo oli muistaakseni 2006). Se helpotti kyllä mieltä kummasti! Ja siitä että onko 1 vai 2, mullakin oli heti alusta asti vahva tunne että on 1, jännää että mistä se tunne vaan tulee..;)

Ja koitahan nyt vaan olla onnellinen, vaikka todellakin tiedetään että se ei ole helppoa vielä moneen viikkoon! Itse et voi kuitenkaan mitenkään vaikuttaa siihen että meneekö kesken vai ei, mutta tuskinpa positiivinen mieli haitaksi on! :hug:

Elli, kyllä ne istukat varmasti jo tuossa vaiheessa toimii ilman lääkkeitä, älä huoli! Olet päässyt jo noin pitkälle! Mutta varmasti on vielä monta huolta vauvoista ennen kuin se joulukuu tulee, kannattaa ottaa vaikka sairaslomaa jos tuntuu että henkisesti tai fyysisesti on rankkaa? Pääasia on nyt että sinä ja vauvat voitte hyvin!! :hug:

Sera, ihanaa kuulla sinusta, vastailinkin jo! :D
 

Yhteistyössä