KESÄ 2010 hoidot

Wilma Osanottoni, oon pahoillani :( :hug:

Iinamiinalle paljon onnea matkaan siirtoon ja piinailun aloittamiseen!!! =)

).( Punktio huomenna, ja eilisen ultran mukaan saalis mahdollisesti 4-7, riippuu miten pienimmät ehtii mukaan.
 
Pikaisesti vain...

wilma: :( :hug: :hug:

iinamiina ja Lili, kaikki mahdolliset tsempit nyt teille siirtoon ja punktioon!! Tulkaahan sitte pian kertomaan, miten kävi!

Einalle tosta testailusta. Mä testasin yhen ainoon kerran pp14, eikä se nyt ihan tasavahva viiva ollu, mut samantien se siihen testiin pätkähti, ja melko tumma kuitenkin. Mulla olikin sit se veritesti seuraavana päivänä, ja hcg yli 700. Mä en oo koskaan ollu mikään hirveen innokas testaaja, ja totesin, et veritestin jälkeen ei kai juur tarviikkaan... et sä oo ajatellu sitten mennä yksityiselle testiin Susun tavoin, jos se helpottaa oloa? IIIIIIIH, mä oon niiiiiin innoissani sun puolesta!! :heart: Ja siitä pelosta, niinku mä oon monesti sanonu, et mä ainakin pelkään vieläkin melkeen kokoajan!! Ei kai siitä mihinkään pääse...

Täällä pillitetään kovaan ääneen Einan ihania uutisia, wilman huonoja uutisia, "Ihanaa Leijonat, Ihanaa"- biisiä... hohhoijaa, kai mä tukevasti raskaana oon, kun emmä ennen just koskaan oo itkeskelly!! :LOL:
 
Kotimatkalla jo.. 2 sulatettiin, toista jatkoviljellään, oli huonompi. Yksi 'kaunis, morula-vaiheen' alkio nyt siirretty sisätiloihin. Ihan luomuna kärsin kivut, emmä mitään troppeja sit ottanutkaan. Puristin miehen kädestä kynnet vaan läpi :)
 
Eiiiiiiiiiiiii,pitkä kirjoitus taivaan tuulissa:mad: Uusi yritys...

Voi Wilma,olen tosi pahoillani:'( Voimarutistus sinulle:hug:

Iinis,vautsi vau,huippua,ihanaa ja kaikkee muutakin mahtavaa!!!Onnittelut pikkuisesta morulasta,nyt vaan toivotaan,toivotaan:heart:

Lili jo punktion kynnyksellä,ihqua!Toivotaan helppoa toimenpidettä ja laadukasta lopputulosta:heart: Tuuhan kertoilee kuulumiset,heti kun jaksat!

Sera,onneks kaikki on hyvin,ehdit jo huolestuttaa meidät pahemman kerran:eek:

Einaseni muruseni,koita nyt ottaa rennosti ja nauttia edes vähän ihanasta raskausajasta,vaikka eihän se varmasti helppoa ole kaikkien pettymysten jälkeen:kiss: Mut lupaa edes yrittää,jooko?

Kieloooooo.....jokojokojoko:heart: ( en oo minäkään yhtään malttamaton:D)

Despe,joo-o mä sekosin täysin leijonien voittohuumassa,enkä taida toipua tästä ikinä:p Huippua et jotain hyvää tapahtuu koko Suomelle=)

Omaan eloon ei kuulu uutta,muutama puhelu tosin täytys saada soitettua tiettyihin asioihin liittyen,mut musta on tullut niin saamaton nahjus,etten yksinkertasesti saa tartuttua puhelimeen:ashamed: Tai sit se on vaan jotain itsesuojeluvaistoo,koska tietohan lisää tuskaa ja nyt tietämättömänä voin vaan nauttia kotona olosta ( koti on nykyään ainut paikka missä on hyvä olla) ja luulla et kaikki asiat järjestyy parhainpäin...Mikäs sen mukavampaa,kun maata sohvalla Suomipipo päässä ja laulaa Maamme laulua:D Ja ainiin,näinhän mä taas untakin viimeyönä.hih,olin siinä unessa Mikael Granlundin ÄITI:LOL:
Minäkö sekoamassa:rolleyes: Harmi et tukikeskustelukin siirtyi ensi viikkoon:LOL:

Mukavaa sateista tiistaita kamuseni:wave:
 
Iinamiina, ihanaa, nyt lähetän sinulle tarrasukkia, liimaa, liisteriä, sinitarraa, teippiä, klemmareita ja kaikkea muuta tarttuvaa että tuo kaunis morula tarttuu kiinni sinne limakalvolle ja jatkaa kasvua seuraavat 9 kk!! :heart: Kovasti tsemppiä piinailuun! Oliko se limakalvo nyt vielä kasvanut?

Barba, kyllä sä sekavia unia näät! :LOL: tosin on niitä ollut täälläkin, tosin mä näen ihmeellisiä painajaisia joissa toistuu sama kaava: mä myöhästyn lentokoneesta! Mitäköhän sekin tarkoittaa?

Täällä ollaan tämä päivä kärsitty jostain vatsataudista, ihan veto poissa.. |O
 
wilma, oon niin niin pahoillani... :'( Voimia sulle roppakaupalla!!

Iinikselle onnea ihan huuuuurjan paljon pikkukyytiläisestä! =)

ja Lili, pian jo suakin päästään piinailemaan!! Tsemppiä punktioon!

Marlaa, jospa Einan vanavedessä toisit hyviä uutisia sinäkin!! Peukutan kovasti :)

Sera, ihana kuulla susta. Ei oo uskaltanu ees aatella, että miten sä oikeesti voit, kun alkais heti kauheesti pelottaa.. Ja vitsit mä tajuan ton tunteen, että puol päivää tuntuu päiväkausilta ;)
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että vaikka pelko ei kokonaan ole edelleenkään päästäny otteestaan, niin kyllä se merkittävästi helpottu rakenneultran ja sen jälkeen, kun alko kunnolla tuntea liikkeet.

Elli, on tosiaan ihan hirveetä lukea niitä kokemuksia, jotka on menettäny lapsen.. Kun osais sellaset kokonaan välttää.. älä ainakaan vängällä mee niitä lukemaan, kun tosiasia kuitenkin on, että sä oot jo erittäin selkeesti voiton puolella ja erittäin suurella todennäköisyydellä tuutte saamaan kaks tervettä lasta loppuvuodesta! Mutta se on ihan kauheeta, mitä kaikkea sitä alkaa pienessä mielessään kuvittelemaan..

Eina, rauhallista mieltä sulle!! ..oliskin niin helppoa, tiiän, mutta nyt toivonkin sulle (ja kaikille muillekin pelkääjille ja stressaajille ja myös Mikael Granlundin äiteelle ;)) sellasta ylimaallisen rauhallista oloa!

..ja kuten ehkä jo päättelitte, ehei täällä vielä mitään oo tapahtunu.. neuvolaakaan ei oo enää, vaan seuraava kontrolli on sitten yliaikaiskontrolli, jos ei sitä ennen mitään tapahu. On vissiin nyt otettava sitten kaikki keinot eli "ässät" käyttöön, vaikka tämä kömpelöhkö muumimamma-olotila nyt ei varsinaisesti saa ekaks miettimään mitään kahdenkeskisiä "jumppatuokioita" miehen kanssa ;)
 
wilma::hug:eek:on pahoillani negasta, taisit kuitenkin sen aavistaakin, no toivotaan , että seuraavalla kerralla sitten parempi onni matkassa!!!meinaathan jatkaa vielä?
Lili:eek:nnea punktioon ja tuu sitte raportoimaan=)
Sera:huh hyvä kuulla et kaikki hyvin ja sovitaan et pitää ees joku elonmerkki antaa jatkossa ettei porukka turhaan huolestu!!!
Barbis.mitähän pillereitä rouva vetelee heh kun unetkin on jo tollasia:LOL:
Eina:koita pitää jäitä hatussa vaikka vaikeeta onkin, toi alku on niiiiin piinaavaa ettei ne ns piinaviikot ennen testiä oo mitään sen ekan 3 kk.n rinnalla kun kauhee pelko ja ressi koko ajan päällä.kuten joku kirjottikin tuossa niin sitten vasta oikeestaan pystyy vähän relaamaan kun alkaa tuntea liikkeitä ja jotain ns konkreettista tuntemusta muutakin kun sitä pahaa oloa tms.lekuri mulle sanokin sillon alussa että jos ressillä vois saada keskenmenon aikaseks ois se mun kohalle sattunu moninkertasesti, eli ite et onnex voi siihen vaikuttaa hermoilemalla, jos jotain lohduttavaa!!!toki vauvalle varmaan parempi ois elääkin lepposaa eloa mutta empä usko et kukaan hoidoilla raskautunu voi niin vaan nollata tilannetta!! sun kandee oikeesti miettii sitä veritestii jos vaan pystyt meneen, se meinaan rauhotti mua ainakin ( hetkex :))
elli:pysy poissa negatiivispalstoilta, ne ei ainakaan paranna sun oloas yhtään, totuus kuitenkin on et suurin osa kaksosraskauksista päättyy ihan onnellisesti vaikkakin syntyvät yleensä etuajassa.( sekään ei nykylääketieteessä oo enään onnex mikään ns vaaranpaikka vaikka niin käviskin)
Kielo:tiiän niin ton ettei vois tietyt hommat oikee täs olos kiinnostaa, tulee enempi jokin norsujen luontoelokuva mieleen pelkästä ajatuksestakin;))eli koklaa vaikka sitä saunomista tai siivousta;)
Iinikselle toivotinkin jo onnea kyytiläisestä toisaalla:heart:
nyt kaikille öitä ja barbiksen uusia unikuvia ootellessa :laug

h:
 
Voi wilma :hug: Olen pahoillani. Olisin toivonut sullekkin plussaa.. Harmi että näin kävi :(

Mä en taida Susu uskaltaa kokeilla sitä cb:n digiä :LOL:... aattele nyt jos saisin sillä vaan 1-2 niin mähän olisin ihan maani myynyt..

Tänä aamuna tein mammaksin mitä olen tehny aikasemminki.. No se ei ollu vahvistunu :O APUAAA.. No piti sitte päivällä töiden jälkeen tehdä vielä cittarin liuska (minkä olin tehnyt myös eilen päivällä..testaushullu!!!!! JOOOOO) niin se oli kuitenkin vahvistunut, eikä se niin kauhean kaukana ole kuitenkaan tasavahvasta kontrollin kanssa! Tämä on oikeesti ihan kamalaa piinaa!!! Oireet tuntuu tänään hävinneen.. Ei repäsykipuja, ei enää niin pahoinvointia, eikä edes niin kamalaa väsymystä mitä oli eilen kyllä ihan nokko! ARRRGGGHGHHGHGHG Mä tuun huuluksi kohta..

Mut mä yritän nyt kovasti uskoa ja toivoa ja luottaa ja rakastaa ja jajajajajjajajajajajaj

iiniksen morulalle nyt ihan oikeesti jo sitä superliimaa jostain! Anna se sun osote niin vaikka mä pistän tulemaan sitä teille :D eh hehe

Sera: En mä tiedä siitä veritestistä kuitenkaan.. mä en tiedä haluunko mä tietää sitäkään jos sieltä tulee vaikka alhainen tulos (ja sit oon huolesta soikeena siitäki mahdollisesti ihan turhaan) Yritän seurailla miten noi viivat vahvistuu noissa liuskoissa.

barba :hug: Mun pitää sulle tässä joku päivä hiukan paremmin kirjotella ko saan aikaa.. Tänään oltiin kevätretkeelä lasten kanssa ja oon tullu melko myöhään kotiin.. Huomenna puolestaan taas yksi palveri töiden jälkeen...

Oih... Susulle paranemisia!

kiitti kielo sullekki.. Niinku kaikille tsemppaaville.. Mä yritän jaksaa pitää mielen rauhallisena (todella vaikeaa)

Ja sit lilille hurrjasti onnea punktioon huomiselle! Munipa hyvin siellä! :)

Marlaalle viimisiin piinispäiviin vielä tsemppiä!
 
Helou :wave:
Ja kiva kuulla teistä kaikista :)

Mä tulin vaan raportoimaan punktiokuulumisia... Oli ihan kamalan kivulias tällä kertaa :( Höh!!! Mut toipuminen tuntuu nopeelta, enää ei kovin paljon satu. Saalis oli 7 solua, joista 2 oli vähän pienempiä, toivon, että 4-5 kypsää saatais. Samanlainen saalis ku aiemminkin siis, ja yleensä meillä on vaan about puolet hedelmöittynyt, joten ei tässä nyt vielä mitenkään henkseleitä paukutella taas... Mut parasta toivotaan!!!!!!!!! Voi kun nyt saatais vähän useempia alkioita ku viimex, sillon oli ihan kamala jännitysnäytelmä jo sekin, että päästäänkö edes siirtoon... Hui ku jänskättää taas!

Mutta aurinkoista päivää jokaiselle, tää lähtee nyt lepämään... Aion ihan hyvällä omallatunnolla lorvailla koko päivän :whistle: Ja oon suunnitellu huomiselle siivousta, että sais sit siirron jälkeen taas hyvällä omallatunnolla vaan makoilla ;) ja kuluu tää piinaava odotteluaikakin paremmin...
 
Puoli kasi olen vasta kotiutunut illalla.. Pitkään meni palaverissa. Mutta nyt sitten asiaan!

Lili: Harmi että punktio oli tällä kertaa kivulias kokemus :( Mutta hyvin tuli soluja loppujen lopuksi! Toivotaan paljon kypsiä ja hedelmöityyneitä. Nyt ei valitettavasti muuta voi tehdä..

Tule kertoileen väliaikatietoja kun tiedät! Tsemppiä odotteluun ja jännäilyyn!

ON: Tänne ei mitään kummempaa. Tänään on ehkä pahoinvointi hiukan palannut (tai sellanen paine poskissa), thank god! Repäisykipuja ei kuitenkaan edelleenkään juuri ole ollut (tämä kummastuttaa, koska niitä aikaisemmin oli vaikka kuinka ja useina päivinä.. sit ne vaan on nyt loppunu?)


Eina + Toivo ja Taisto pp14
 
Pahoittelut Wilma :hug:

Iinamiina hienoa että pääsitte siirtoon.
Onko sulla siirto ollut aina noin kivulias? Mulla ei se taas oo tuntunut yhtään missään.

Lili keräähän nyt voimia piinailuun. Peukut pystyssä sinulle.

Mä en itse enää edes muista että tässä piinaillaan. Mitään oireita ei ole enkä millään haluis testailla. Mun tarvii päivätkin laskea aina että monesko on menossa, en ole yhtään luottavainen tän suhteen. V******. Toisaalta vois huomenna testata että vois lopettaa tän jahkailun. Vihaan tällasta elämää.
Huomenna olis pp10, kun tulee nega onko se jo varma tulos, eihän tossa vaiheessa voi enää muuttua.
 
Huomenta...
Kiitos Eina ja Marlaa :)
Just soitettiin klinikalta, ja oli ollut 3 kypsää ja lisäksi yksi epäkypsä, joka oli vasta iltapvällä kypsynyt loppuun... ja noi kolme kypsää oli sit kaikki hedelmöittyneet. Nyt sit jännätään jakautumista, huh, kun tää on aina tällasta. Toivoisin niiiiin, että kaikki jakautuis ja saatais 2 siirtoon ja 1 pakkaseen, mutta voi olla, että katoa käy. Kunhan vaan saatais 2 siirtoon!!!!!!!!!!!

Marlaa, tiiän tunteen, mua ärsyttää tää jatkuva hermoilu ja jännittäminen. Ja muutenkin, että koko elämä tuntuu olevan pausella tämän homman takia :( Toivotaan todella, että tämä kaikki on sen arvoista, ja lopputulos toivottu!!! :hug: Tsemppiä piinailuun!!!!!!!!!!!! Toivon parasta!!!
 
Wilma olen todella pahoillani negasta :'( Miten tästä eteenpäin? Vai oletko vielä jaksanut miettiä..

Joko Marlaa on testaillu? Jännittää sun puolesta. Peukut pystyssä :) Onhan tuo pp10 kuitenkin vielä aika aikasten alkaa testailemaan, voihan se pp10 nega vielä plussaksikkin muuttua jos ovat myöhään kiinnittyeet.

Joko kielolla on alkanut tapahtumaan jotain? :p

Barba, joo aika huolestuttavat unet sulla :D joko sait uudet ajat tutkimuksiin?

Lili onnea kolmesta hadelmöittyneestä muniksesta. Milloin sulla on siirto? Toivottavasti saisitte sen toivomanne kaksi siirtoon :)

Meidän kaksi siirrettyä voivat tänään oikein hyvin ultrassa. Olivat 5,5 cm pää-pylly mitalta ja kovasti näyttivät keskenään kommunikoivan. Toinen kun potki väliseinään niin pian jo toinen vastaili potkuilla tai käsillä huitomalla. Aina vuorotellen tönivät seinään, ei koskaan yhtä aikaa :D Niskaturvotus oli hyvä ja rakenteet kaikki kunnossa. Helpotti kovasti nämä pelotkin kaksoisraskauksien riskeistä, kun lääkärin kanssa juttelin. On kuulemma harvinaista tuo ihan liian aikaisin syntyminen, kunhan vaan muistaa lopussa levähellä tarpeeksi. Ainahan ihmiset niinsä ikävistä asioista palstoilla kirjoittelee, harvemminhan kukaan tulee hyvin menneitä raskauksia kehumaan. Synnärin ylilääkäri haluaa vielä tutkia minut, kun ovat kovasti kuulemma kiinnostuneita siitä että miten toinen identtisistä voi mennä kesken ja toinen kehittyä normaalisti. No, minähän kyllä ilomielin menen kaikkiin ultriin mitä tarjotaan =)

Kitos kaikille tsempistä! Mähän en katua koskaan tältä palstalta mihinkään, kun en tulis toimeen ilman teitä. Kymmenen vuodenki päästä tännne vielä kirjottelen ja huhuilen missä muut :LOL:
 
Marlaa: Mullakaan ei ollut mitään oireita, enkä ois halunnu testata! Vielä virallisena testipäivänä sanoin aamulla miehelle, että onko ihan pakko?? Olin niin varma negasta, mut päätin sitten testata ihan vaan sen takia, että saan heti soittaa ja keskustella seuraavasta siirrosta! Ja tiedät miten sitten kävi... :) Sen jälkeen mä aattelin, että ainakaa mun kohdalla mihinkää oireisiin tai oireettomuuteen oo luottamista, kun aina vaan on samat menkkojen alkamisoireet! Eli toivon täällä sullekkin kovasti parasta vielä!! :hug: Ja pp10 en ois IKINÄ uskaltanu viel testata! Tsemppiä!

Einan puolesta mä oon täällä niiiiiin onnellinen ja jännittyny edelleen!! :heart: Mä olin kanssa alussa tosi huolissani oireettomuudesta, mulla ei ollu muuta ku yliherkistyny nenä ja ne saamarin menkkaoireet!! Mut kyl se 24/7 huono-olo sitten viikosta 6 viikkoon 13 oli ihan riittävä mulle, vaikka en ees oksentamaan joutunu kertaakaan :D Mut sillon alussa sitä ois toivonu vaikka yrjöövänsä, että vaan ois voinu olla varma raskaudesta, eli toivotaan nyt sitten pahoinvointia sulle muru! :LOL:

Lilille onnea hedelmöittyneistä, ja tsemppiä siirtoon!

Barba saa mut aina niin hyvälle tuulelle noilla ihanilla jutuillaan ja unillaan :D Granlundin äiti, hihi, mähän voisin sitte nähdä unen, missä tulisin sulle miniäks, onhan se Mikael aika söpönen nuori MAAILMANMESTARI! :LOL: "Pientä" kiekkohulluutta täälläkin :D:D Kiitos ihana, ja jaksuja sulle tässä suossa tarpomiseen! :heart: Ja pahoittelut säikäyttämisestä, lupaan ettei toistu!

Kieloooo, joko sää oot menny?? :heart:

Ellin kanssa samoilla linjoilla tuosta, et kymmenenki vuoden päästä täällä huhuillaan vielä, et ei sun yksin tarvi olla :D Ja se jalismatsi on pakko järkätä, vai oisko jääkiekko parempi, kun maailmanmestareita tässä ollaan? :D

Laittakaahan joku, joka osaa tota listaa kunnolla päivittää ( mä en tajuu, miten te saatte noi sydämet sinne ja kaikki?? :O ) Tikrun vauva listoille! :heart:

:heart: Sera ja Murunen 17+6
 
Heipsan! Tääl ei juuri kerkee piinailla eikä rentoutua, kun kolme muksua häärii ympärillä aamukuudesta ip-kolmeen.. Tai siis yks tietty vielä siitä iltaan asti. Nyt nukkuvat kaikki yhtäaikaa. Aika ihanaa :)

Hirvee hiki on koko ajan päällä, kun juoksee ympäriinsä, ja aivan taatusti joutuu tässä nostelemaan ja raahailemaan alvariinsa jotakuta. Eikä noi mitää pikkurääpäleitäkään oo, yks vajaa 1v ponteva jässikkä ja sen 2,5v kehitysvammainen sisko ja sitten oma 2,5v joka painaa eniten noista, mut nii vaa sitäkin pitää näköjään vielä nostella kaiken aikaa :) Plus imuroinnit ja lattianpesut joka päivä, kun noi ruokailut esim ei oo mitään kaikkein siivoimpia tapahtumia täällä..

Noh, en usko että normaalielämällä voi kiinnittymistä estää. En oo vielä mitään kiinnittymisiä juuri ees miettinyt, ei sitä vaan mitenkään voi uskoa että itselle kävis niin yliluonnollisesti, se vaan ei tunnu mahdolliselta vaihtoehdolta enää. Noh, alkupiinailuja toki vasta tässä, vielä ehtii stressata varmaan. Noi lapset on onneks vielä ensi viikonkin mulla hoidossa.

Juu marlaa, mullahan on kohdunsuulla joku mutka, joka normaalisti ois niinku ihan suora että siitä läpi vaan ujutetaan se katetri eikä tunnu missään, mutta mulla kun se joudutaan runnomaan suoraksi eka niin aika ilkeetä tekee. Meinasin eka että otan Opamoxin ja Panacodin siihen siirtoon, mutta en minä sitten viittinytkään, jos se vaikka ois vaikuttanut johonkin kuitenkin. Ja kysyin mä hoitajaltakin niin ei se kuulemma ainakaan Panacodia suositellut. Mut musta tuntuu että se vaan luuli että mä meen niin sekasin siitä että sen takia 'kielsi'.

Jaahas, jos sitä äkkiä pötköttäis sekunnin kun eka alkaa kohta heräillä pihalta...
 
Viimeksi muokattu:
Lilille nyt peukut pystyyn,et tosiaan saatte huomenna murusia kyytiin kaksin kappalein:heart: Jänskää,taas pääsee piinailemaan,eikä edellinenkään piina ole viel ohi,kun tässä jännätään Marlaan tulosta ja piinaileehan Iiniskin,muistelin et sä plussasit jo:) Niin varma mä nyt oon sun tuloksesta;)

Sera,tervetulloo miniäks,ens vuonna onkin sit iiiisoooot jäkisbileet ku saadaan häät ja maailmanmestaruus:LOL:

jokos sä Marlaa plussan tempasit,vai siirsitkö testauspäivää?Mä toivon hurjan lujaa:heart:

Ja Kielo on toivottavasti siellä missä pitääkin jo tähän aikaan kuukaudesta olla,jännäillen odottelen:heart:

Einalle toivon hyviä hermoja,ettei tarttes hurjasti stressata:heart:

Ja ihunaa et Ellin pikkuiset kasvaa ja voimistuu:heart:

Mites Wilman jatkosuunnitelmat?Tuuhan kertoo,kun jaksat:hug:

Elli,joo kyl mä pääsin sinne tutkimuksiin jo viimeviikolla,vaikka postimies olikin pimittänyt mun kirjettä:p Mut tuloksissa menee 1-2-kk,joten ootellaan,ootellaan.Mies kävi kans jo niissä omissa veritesteissään,mut eilen olis ollu ne ultrat ja röntgenit,mut joutu työesteiden vuoksi ne perumaan:headwall: Joten uutta aikaa odotellaan,mut eipähän niillä kiirettä ole,kun noi verikokeiden tulokset kestää noin kauan:D

Eina,sinulle on postia;)

Sateisen virkistävää loppupäivää kaikille,mä nautin täällä,kun 20 karvaista jalkaa vipeltää pitkin mökkiä:p Enkä nyt tarkota omia ajelemattomia kesäsääriäni:LOL:
Ja kaikille sydämmellisesti tervetuloa Seran ja poikani Mikaelin häihin ensi vuoden keväällä jäkiksen MM-kisoihin:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
En testaa tänään, katsotaan huomenna jos jaksan hakea testin. Ärsyttää kun oon viikonlopun töissä ei saa säälitellä itseensä rauhassa.

Kiva kuulla Elli että kirput voi hyvin. On se kumma että jo ton kokosista saa selvän.
 
Lili, voi kun pääsisit pian tänne kertomaan hyviä uutisia, peukut on pystyssä!

..ja Marlaa, että vetää jännäks sun kohdalla.. Mut ymmärrän hyvin, että testin tekeminen pelottaa varsinkin jos/kun ei saa mahdollista huonoa tulosta itkeä rauhassa, joskin mehän toivotaan, että sä tuut viikonloppuna vuodattamaan ihan toisenlaisia kyyneliä!!!

(.) Minä täällä edelleen. Kävin kyllä jo kääntymässä siellä, missä toivoisin pian jo olevani, kun taas meinas raskausmyrkytysoireet nostaa päätään, mutta onneks edelleen huoli oli turha eli kotona taas ja eikun odotellaan.. :) Ja sori, mut nyt on pakko saada vähän purkaa.. liittyen anoppiin.. argh. Tosiaan vietin hetken sairaalassa ja eilen sit laitoin läheisille viestiä, että siellä kävin, mut kaikki ok ja lääkärikin oli sitä mieltä (kuten vahvasti minäkin), että ei kannata alkaa edistämään synnytystä, vaan odotellaan rauhallisesti luonnollista käynnistymistä, koska se on kuitenkin kaikista parasta vauvalle ja mulle. Kaikilta muilta sain kannustavaa ja ihanaa viestiä takasin, mut anopin vastaus mun viestiin oli tasan ihmettelyä siitä, että on se kumma kun ei voida käynnistää. Ei sanaakaan helpotuksen huokausta että onneks kaikki hyvin, ei sanaakaan kannustusta, että kyllä se pian käynnistyy tai ole ihan rauhallisella mielellä tai jotain. Ei hittolainen ku ärsytti ja vieläkin ärsyttää. Ihan ku tässä ei olis pissit housussa jännityksestä muutenkin ja sitten pitää vielä ottaa vastaan kyseenalaistuksia siitä, että onkohan lääkäri nyt ihan kartalla ja oonkohan mä ihan kartalla. Vastasin sille napakasti takasin eikä oo siitä sen jälkeen sitten kuulunu, että josko nyt ois ottanu opikseen, mutta sen se sai silti aikaan, että en pysty ite olemaan yhtä rauhallisella mielellä ku olin ennen sen viestiä. Joo, mulla on oikeesti ihan supermukava anoppi, mutta joskus vaan keittää yli ihan tosissaan... ja onneks mies on ihan samaa mieltä äitistään, joten sen kaa saa sydämensä kyllyydesta äristä tätä ärtymystä.
 
Taas kuulumisilla...

wilma: Pahoitteluni! Mikä teillä on seuraava askel?

Marlaa: Mikä on tilanne siellä? Monikin taitaa odotella sun lähiaikojen päivityksiä ;) Tsemppiä!

Elli: Voi miten ihana kuulla, että molemmat kasvaa hienosti!!

Serallakin
puoliväli jo häämöttää :O Niin se aika vaan menee! :)

Pienelle Tiikerille
suuren suuret onnittelut tytöstä!!! :heart:

Lili: Hienoa, et siellä 3 munasolua oli hedelmöittynyt!! Huomennako siirtoon?

Ihanaa, kun ilmat alkaa taas lämmetä!! Mä niin nautin, et tulee kesä. Jäänkin ens viikon jälkeen 3 viikoksi kesälomalle. Hirmuisen täyteen buukattu koko loma, kun pitäs tehdä yhtä sun toista...

Masussa tilanne ok. Kovasti möyrii ja potkiskelee. Itse olen jaksellut oikein hyvin ja liikun edelleen monta kertaa viikossa (spinningissäkin jaksan vielä käydä, mut vastukset on hieman lepsummat kuin normaalisti ;) )

Lakka ja kirppu 24+4
 

Yhteistyössä