Moro!!!
Terkut sohvan pohjalta: ollaan kotiuduttu
siirrosta =)
Oli siis siirrettävää, Luojan kiitos...! Saatiin ne kaksi toivottua siirtoon, kolmas oli ollut huonolaatuinen, niin pakkaseen ei taaskaan jäänyt mitään, höh. Mutta oon onnellinen näistä kahdesta mahdollisuudesta :heart: Toinen top ja toinen 3-luokkainen, nelisoluisia. Nyt se jännittäminen taas alkaa, mutta ihanaa, että saa sentään alkaa jännittämään...!!!!
Siitä vaan oon vähän huolissani, kun mulle tuli flunssa - lähinnä pelkkä kova nuha - heti punktion jälkeen, ja oon aivastellut nyt kaks päivää ihan järkysti... Ni muistelen, että ei ollut suotavaa, jos kohtu supistelee siirron jälkeen, ni entäs sitten toi aivastelu...!!???
Vai oonkohan vaan turhan hysteerinen...
Voi teitä kaikkia, ihana lukea teidän kuulumisia!!! :kiss:
Vai ei
Kielo vielä tapahdu mitään...!! :O Saatpahan tuota odotusaikaa koko rahan edestä...
Äläkä välitä anopista, tai ainakaan ota mitään päänvaivaa niistä kommenteista!!! Kyllä se lääkäri tietää, mitä tehdä, ja ihan varmasti on aina parasta, että käynnistyy luonnollisesti, jos ei tiedossa ole mitään syytä, miksi ei voisi odottaa. Ja tiiän, miltä tuntuu, kun ärsyttää toisten kommentit, ja tekis mieli vastata välillä vähän kovemminkin... Meidän suvussa on pari daamia, joilla on sydän paikallaan, mutta siitä huolimatta aina säännöllisesti kaikkia hölmöjä kommentteja... siis sen tasoisia, että jos jollain on vaikka odotettavissa ongelmia eläimenpidon kanssa, niin ovat sitä mieltä, että "voihan ne sit aina hävittää, jos ei pysty pitämään", vaikka itsellään on aina ollut rakkaita lemmikkejä. Toi oli kyllä huono esimerkki, mut en nyt parempaakaan keksi... heh. Yritän aina antaa tyhmien kommenttien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
vaik vaikeetahan se välillä on...
Voi
Marlaa!!! :hug: Toivoisin niin teille plussatulosta!!! Voimia!!!
Ja kiva kuulla
Lakan kuulumisia
Ja kiva kuulla myös, että voi aika pitkälle näköjään harrastaa liikuntaakin...!
Suurkiitos muuten Granlundin Mikken äidille kutsusta häihin
Mä oon niiiin tulossa
Sitä paitsi sulla on
Barba-honey aina sellanen meno, että odotan kyllä niistä vuosisadan juhlia!!!
Mutta vakavasti puhuen toivon sulle kovasti iloista mieltä!!! :hug: Kaikki asiat menee kyllä niinkuin on tarkoitus, eli parhain päin
Iinikselle kovasti jaksuja piinailuun
Sitähän ne lääkärit sanoo, että ihan normaalia elämää pitäis vaan elää, joten en usko, että sun lastenhoidollisista toimista on suurta haittaa
Ja
Einalle hyvää vointia, tai huonoa oloa, jos se on enempi toiveissa...!!
Ja aurinkoa jokaisen muunkin päivään!!!
Toivottaa Lili + Mikki ja Minni PP NOLLA...