KESÄ 2010 hoidot

ONNEA KIELO!!! :heart:

Ihanaa despe että meni nyt sit noin reilusti ennen jussia kuitenkin loppujenlopuks! :) Se on hei ihan kohta!! :O

Mulla 2.IVF 2.PAS tod näk juhannusviikolla.... Uutena Suprecur-suihkaukset nokkaan pari päivää siirron jälkeen ja mahdollisesti alkionkuorenavaus. Perkele mihin soppaan sitä onkin joutunut!!!
 
Heissan!

Ihan ekaksi, ONNEA Kielolle tytöstä!! :heart::heart: Aivan mahtavaa! Mulle voi kanssa laittaa synnytyskertomusta sitten kun jaksat!

Iinamiinalle suuret halit, ja tsemppiä uuteen PAS:iin!!

Lilille suuret halit myös, peukkuja pidän kuitenkin vielä.. :hug:

Sera, vedetään yhdessä syvään henkeä ja nauretaan tälle jutulle, jooko? :hug: Elämä ei aina ole reilua, mutta me ollaan tämä onni ansaittu, ja varmasti kaikki on samaa mieltä! Nää hormonit sekoittaa päätä aina välillä.. :D

Barba, näepäs unta nyt meidänkin vauvasta, niin kerron sitten viikon päästä osuiko oikeaan? :D

Omaa napaa: olen kärsinyt taas migreenistä 3 päivää, ja kaikkia mahdollisia lääkkeitä nyt kokeiltu :( millään en haluaisi ottaa niitä, mutta ei tätä kestä muuten. Nyt vaikuttaa siltä että voisi ehkä helpottaa.

Oltiin viikonloppuna Tallinnassa, ja ostettiin sieltä turvakaukalo, isofix telakka ja rattaat! :) säästettiin varmaan 250 €, kannatti kyllä. Ja tietysti nyt kun on jotain konkreettista ostanut, niin nousikin pelko että mitä jos jotain sittenkin menee pieleen.. : / No, ei auta kuin nyt vaan uskoa että kaikki menee hyvin!

tsemppiä kaikille muillekin, ja nauttikaahan muutaman päivän helteestä! :kiss:

Susu + pallero 19+5
 
Ohoh, olipas täällä käynyt keskustelu kuumana :)

Tsemppiä kaikille odottajille, että voisitte odottaa suht huoleti, ja nauttia raskaudesta :heart: Toivotaan, että kaikilla sujuu hienosti ihan loppuun asti :hug: täällä on ainakin peukut pystyssä!!!

Mä olen yrittänyt vähentää täällä käymistä. En mistään teidän sanomisista pahoita mieltäni lainkaan (muistakaakin se!!!), mutta yleisesti ottaen on tosi paha mieli, kun viime aikoina on ruvennut tosissaan tuntumaan siltä, että kaikki ympärillä saa ainakin sen yhden lapsosen, ja hirmuinen pelko pahenee koko ajan, että me ei saada ikinä :'( Paria lukuunottamatta kaikki (lukuisat!) blogitkin, joita olen seurannut tässä matkan varrella, ovat muuttuneet odotusblogeiksi. Ja se on iloinen asia tietysti, eli olen surullinen ihan omasta puolestani, eikä siinä ole osaa eikä arpaa sillä, onko jollain muulla yksi lapsi vai kymmenen, ihan sama mulle. Surettaa vaan, ja pelottaa, että miten siitä selvitään, jos oikeesti pitää hyväksyä, ettei ikinä sitä omaa lasta saa.

Tämä hoitohan ei ole vielä nähty, mutta koko ajan enemmän ja enemmän kauhistuttaa ajatuskin testaamisesta. En aiokaan testata huomenna - mies ei halunnut että testaan ilman, että hän on paikalla, tietää miten paljon sitä pelkään. Ehkä sitten perjantaina, eli virallisena testipäivänä. Kauhistuttaa vaan ajatus, että pitää taas nähdä se negatulos, ja tuntuu ihan sietämättömältä ajatus pitkästä edessä olevasta kesästä ja pakollisesta hoitotauosta. Seuraava mahdollinen hoito on elokuussa, ja tuntuu, että onko siinäkään mitään odotettavaa, kun ei kuitenkaan tärppää.

Hirmu apea siis olen ollut, ei muuta sanottavaa, kuin tällaista ruikuttamista :(
Nyt siis pp10, ja ainoa oire on ajoittaiset menkkakivut... ja vissiin PMS:ää pukkaa kun mieliala on tällainen!!! Huoh. Toivottavasti en masentanut ketään muuta :) Iloista ja aurinkoista päivää teille muille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea pienelle tiikerille ja kielolle tytöistä...:flower:

Pahoittelut Piinaittelijoiden negoista..:hug:

Kyllä pakko sanoa kans että varmasti jokainen jostakin ottaa nokkiinsa kun tänne kirjoitellaan, niin minäkin olen ottanut mutta sellaisesta että mun tekstiä on luettu väärin, siks ei oikein uskalla kirjoitella tuntemuksia ettei ymmärretä väärin taas. Kai olen sit huono kirjottamaan..
Mutta enivei,,,

Taitaa mennä mun hoito nyt mennä vituix koska tänään kävin ultras ja siel oli taas jotaki ihmeellistä et "-Hei mikähän tuo on??" ja limakalvo huono, osasta paikkaa 7mm ja osasta 4mm!!!! Siis voi prkl! Nyt mä ainaki oon sitä mieltä että tauko tähän paikkaan nyt heti.
Menkat oli aika niukat eli kai sit sen takia huono limakalvo, huomenna tietää et mitä tehdään kun omalääkäri soittaa, ku se ei ollu tänään töissä.: /
 
Äärettömän pitkä ja kiireinen päivä takana, joten nyt vaan pikaisesti..

Ultrassa näkyi kaksi sikiöpussia. Toinen oli toista pienempi, eikä siellä ollut selviä elonmerkkejä. Se tulee todennäköisesti kuihtumaan pois (vuotaa ehkä jonain päivänä ulos). Toisessa pussissa oli alkio, jolla sykki pienoinen sydän :heart: Meidän Taisto!


Eina ja Taisto rv 6+0
 
Snoww, voi harmi jos hoito menee pieleen, mutta kannattaa tosiaan varmaan pitää taukoa jos tuntuu huonolta kierrolta? Tsemppiä!

Eina, voi että, teidän Taisto on nyt sitten tiukasti mukana! :heart: Sanoiko lääkäri mitään että sinne toiseen pussiin voisi vielä jotain kehittyä? Meinaatko mennä uudelleen ultraan vähän ajan päästä? Pääasia nyt kuitenkin on että olet vahvasti raskaana! Onnea! :)
 
Eina:vähäx mahtavaa sulla on nyt sitten Taisto todistetusti matkassa mukava, onnittelut:hug:
Snoww::headwall:johan nyt on markkinat että piti noin käydä, pistää kyllä varmaan kiukux.tuu kertoon sitte mitä lekuri sano..
Lili:voi sua , jaksamista sinne, ihan varmaan oot apealla tuulella jos ei mitään konkreettista tapahdu noin monen yrityksen jälkeen, toivotaan ny viel ennenkuin testi näyttää negaa / menkat alkaa on toivoa:heart:
Susu:inhottava toi sun päänsärky jos noin pahana jatkunee ja lääkkeetkään ei auta.Toi ei muuten ees tullu mieleen et sen kaukalon ois voinu ostaa järven tuolta puolenkin, itte meinaan maksettiin varmaan ihan ylihintaa kun ostettiin täältä ja varmaan ihan samaa settiä kuitenkin.Säkin oot jo noin isoilla viikoilla voi jee mihin tää aika menee!!!
Iinamiina:sitä pihvilounasta ootellessa:heart:
aurinkoista tiistaita kaikille, luvannutkin tosi kivaa keliä!!!
 
Ei kai kenenkään tarvi mistään "helposta" plussasta syyllisyyttä kantaa tai siitä että on jo lapsia ennestään. Luulen että me kaikki lapsettomuudesta kärsivät ollaan oma osamme tätä paskaa saatu. Mikäpä ylipäätään tässä elämässä reilua ois?? Ei siitä kärsimyksestäkään mitään kirkaampaa kruunua saa. Toivon vaan ettei kellään anneta enempää kuin jaksaa kantaa ja se tuntuu minusta epäreilulta, että jotkut saa pettyä ja pettyä aina vaan uudestaan ja uudestaan. Voisinhan minäkin ajatella, että pitääkö mun tuntea syylisyyttä siitä kun odotan kahta ja jotkut ei yhtäkään??? Tällä kirjotuksella en ketään halua loukata, enkä usko että kukaan täälä haluaa ketään loukata tahallisesti. On mullakin menny herne nenään monesti, mutta ymmärtäähän sen kun joukko hormooni huuruisia naisia kirjottelee näinki aroista asioista. Kaivetaan kaikki ne herneet nokista niin on tilaa uusilla :D

Ja Seralle iso :hug: Toivottavasti me päästäis vielä peloista irti. Ja et sinä kauaa jaksa pois pysyä (toivottavasti ainaskaan) ;)

Kielolle paljon onnea pienestä tytöstä! :heart: Ja ihana kuulla että kaikki hyvin. Minua kiinnostaisi kuulla synnytyksen kulusta, laitan yksäriä paremmalla ajalla.

Einalle onnea pienestä sykkeestä! Valitettavasti lääkärit aika hyvin osaa jo alussa päätellä mikä alkio selviää ja mikä ei, ainakin mulla se sano heti siitä yhdestä, että pienempi ja seuraavalla kerralla että melko varmasti menee kesken :( Mutta onnea Taistosta!!

Snoww :hug:

Vau Susu kohta 20 rikki!

Joku kysy mahan kasvusta. Ja joo kyllä se on jo kasvanu sellaseksi palloksi ettei jää kellekkään epäselväksi onko raskaana vai ei :D

Elli + pilli ja pulla rv 13+4
 
Despe: Ootko usein huomannu mun "tekevän kärpäsestä härkästä" tai ylipäätään sanovan mitään, että joku asia musta tuntuu pahalta? ;) Tottakai sä uskallat tänne kirjottaa ihan mitäs lystäät ( tai ei ainakaa musta tarvi välittää ), mut jospa mäkin JOSKUS sanon, miltä musta tuntuu!! Ja nyt vaan oli vihdoin se pahin ja kauhein stressi helpottanu, ja olin hyvällä mielellä, ja sit tuli taas huono olo tosta kirjotuksesta! Mä itkee pillitän nykyään kokoajan kaikesta mahdollisesta, ja sekin on ihan hurjaa mulle, kun en oo yhtään sellaseen tottunu... :ashamed: Ni arvaa menikö hermo, kun tulee tänne hyvällä mielellä, ja TAAAAS, itkupotkuraivarin paikka!! :LOL: Mut joo, ylireagoin ja tajuun nyt, et ehkä sä et sitä pahalla kuitenkaan... Ja onnea sulle pojun synttäripäivästä :) Miks sulle muuten tehdään sektio, onko mulla menny jotai ohi? :)

snoww: :hug: Toivotaan, että hoito kuitenki onnistuis! Mistäs toi limis nyt voi johtua, eiks sulla yleensä ollu ihan ok limis? :| Peukut pystyssä täällä! :)

Lili: :hug: Toivon kuitenkin sullekkin vielä parasta! Vaikken nyt haluakkaan mitään turhia toiveita ja fraaseja sulle ladella, mutta aina on kuitenki toivoa, kun menkkoja ei näy vielä :) Saako udella teidän jatkosuunnitelmia? Ette te oo ajatellu koskaan noita luovutettuja soluja? Tsemppiä!! :heart:

iinamiina: :hug: Hyvä, ettei sulle kuitenkaan tuu mitään kesätaukoja väliin!! Ja että kokeilevat jotain uutta, mikä vois auttaa! Peukut pystyssä sullekkin täällä :)

Eina: Ihanaa!! :heart: Itku pääsi taas, kun luin sun kirjotuksen! Ihana pieni Taisto, pidä nyt lujasti kiinni!! :heart:

Susu: Kiitos! :kiss:
 
Hö, lähetin kirjoituksen ennen aikojaan...

Ellin kanssa oltiinkin kirjoteltu samaan aikaan, mä jo ehdinkin kaivata sua! :) Herneet on kaivettu nenästä, ja pelotkin välillä ainakin helpottaa, toivottavasti sielläkin! :kiss: Ja KAUHEETA, mistä noita viikkoja muille oikeen tulee?? :O Mulla ne ei lisäänny yhtään!! :LOL:

Olikohan mulla vielä muuta... nii, Kielon synnytyksestä haluaisin minäkin kuulla :) Sitten kun jaksat ja ehdit, mut nyt nautit pikkuisesta oikeen olan takaa, kun pieni vihdoin on sylissä!! :heart:

:heart: Sera ja Murunen rv 19+4
 
Huomenta! Mua niin nauratti toi Ellin kommentti: "On mullakin menny herne nenään monesti, mutta ymmärtäähän sen kun joukko hormooni huuruisia naisia kirjottelee näinki aroista asioista. Kaivetaan kaikki ne herneet nokista niin on tilaa uusilla" :LOL: Tosiaan, ihme, ettei tämän enempää loukkaantumisia tapahdu...!!! ;)

Kiitos kaikille tsempeistä :hug: tarpeeseen tällä hetkellä tulevat... :)
Sera: Älä vaaaan katoa täältä mihinkään!!! Nih!!!
Saa meidän jatkoa udella ;) Tarkoitus on toistaiseksi jatkaa yrittämistä näin, mutta pitää koittaa varmaan vielä eri lääkitystä ja pitkää kaavaa. Me on oltu näissä kovissa hoidoissa vasta viime syksystä, tosin niitä onkin sit jo aika monta ehditty tekemään, nythän oli 5. ICSI :O
Enkä usko, että lähdettäis lahjasoluihin, kun olen aina aatellut, että jos en saa omaa, ja vaikka saisinkin, haluaisin silti adoptoida. Rakkautta riittäisi kyllä :heart: Mua alkaa itkettää jo ajatuskin, että voisin ilmoittaa miehelle, että meille on löytynyt lapsi =) (ai miten niin tasapainoton oisin ollenkaan nyt... heh) Mut tosiaan mies on jo 40, joten pelottaa, että alkaa aika käydä vähiin senkin suhteen : / Jos nyt tulee nega, niin sit pitää ruveta laittamaan asiaa käyntiin tai ainakin paremmin selvittämään asiaa.

Nyt mahdollinen hoitotauko tuleekin varmaan tarpeeseen, kun ekan kerran tuntuu, että en tiiä miten selviän negasta, että tuunko hulluksi tai jotain, eli jaksaminen alkaa olla siinä rajoilla :( Pelkään ihan hysteerisesti tätä testiä, ja tosiaan aattelin kyllä lykätä loppuviikolle. Mulla ei ole mitään oireita, ja ne suuremmat menkkakivutkin hävis, ohimenevästi ja lievästi välillä jomottaa. Mutta joka kerta ollut sama homma, enkä uskalla missään nimessä yhtään toivoa. Kiitos teille jos jaksatte toivoa mun puolesta :) Mua harmittaa se, että oikeasti ajatus edessä olevasta pitkästä kesästä tuntuu ihan sietämättömältä, jos nyt tosiaan tulee nega, enkä tiiä, miten pystyn yhtään siitä nauttimaan. Blääh.
 
Sera:jatketaan ny sitten tätä juttua jos kerran siltä tuntuu..mä en oikeesti tajua mistä sä suutuit mun textissä?sori oon tyhmä mutta en kertakaikkiaan oo ketään siinä syyllistäny helposta plussasta tai mistään muustakaan.ja mix sä otit ittees siitä kun ei juttu millään tavalla koskenut ketään henk.koht.oikeesti!! nyt annat kuvan et mä kirjottelen tänne mitä sattuu ja loukkaan kaikkia tahallani, mistä moinen?jokainenhan tänne kirjottaa fiiliksiään ja en oo kellekkään tarkottanu pahalla jos omia olojani oon purkanut.Tällä hetkellä ollaan tietääkseni sun kans ihan samassa tilanteessa ni en nää ees aihetta miksi ottasit henk koht mun jutut.Nyt loukkaat mua taas itse !!ei täällä kellään oo ollu tai oo helppoa mutta jos tää ketjun idea alkaa menee syyttely jne linjalle ni kannattaako tänne kohta enään kirjotella/lukea kenenkään jos tulee vaan paha olo.Elli hyvin laittokin noista herneistä ja horkuista että eiköhän meillä kaikilla oo enemmän tai vähemmän niilläkin osuutta asiaan jos mielialat heittelee jne ja sitä paremmalla syyllä olla ottamatta itteesä joka asiasta.Oon satavarma siitä et jokainen tietää ettei KUKAAN täällä haluu loukata ketään tarkotuksella.Sektio mulla tehdään perätilan takii ja vauvan arvioidun koon.Vielä kerran pahoittelut jos loukkasin ja mukavaa kesän odotusta.
Nyt tuntuu sitte itestäkin et parempi pysytellä ihan taka-alalla ja käydä välillä vaan lueskelemassa ni ei tuu taas loukattua ketään ja vieläpä tietämättään!! mukavaa kesää kaikille ja koittakaahan nauttia aurinkoisista päivistä joita toivottavasti tulee ja paljon:wave:
 
Voi voi...!!! :| Nyt mulla on paha mieli, kun täällä monella on paha mieli :(
Oon ihan satavarma, että kukaan täällä ei ole halunnut kenenkään täällä olevan mieltä pahoittaa millään sanomisillaan!!! Samassa veneessähän täällä on. Jokainen haluaa vauvan ja siinä on vaikeuksia. Joku haluaa ensimmäisen, joku toisen. Jotain harmittaa, että toiset saa niitä luomusti noin vaan, jotain harmittaa, että kestää niin kauan, kun tuntuu, että toisilla onnistuu heti. Mutta sama asiahan meitä kaikkia täällä surettaa ja askarruttaa. Ja se on itsestään selvää, että SE EI OLE REILUA, että ne, jotka niin kovasti haluaisi pikkuisen, jota rakastaa, eivät tunnu onnistuvan millään ja sit toiset tekee vahingossa, ja huumehöyryissä ja kuka missäkin. Se harmitus lienee kaikilla meillä yhteinen! Mulla on nyt sellanen olo, että varmaan jään tänne yksin vielä huhuilemaan pitkäksi aikaa, mutta älkää hyvät ihmiset kokonaan täältä lähtekö minnekään!!! =) Pliiiiiis....! Mä oon ainakin teidän kaikkien plussista, jo olemassa olevista ja vasta tulossa olevista vauvoista niiiiin onnellinen :heart: ja haluaisin ihan hirmuisesti kuulla teidän ihan jokaisen kuulumisia!!!!!!!!!! :hug: Ehkä ollaan joku päivä kaikki samassa onnellisessa tilassa :)

Ugh. Eihän please toistemme sanomisista pahoiteta mieltä, jookos :) Toisiamme vartenhan me täällä ollaan!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti mennään täs nyt sitten siirtoon, siis luulin että siirtoja tehdään vain viidentenätoista päivänä ku menkat alkanu. Mut nyt mennään siirtoon kahdentenakymmenentenä päivänä eli ens viikon tiistaina. En tiedä limiksestä enää mitään, olkoot nyt millanen on.
Kaikki olis ollu selvempää jos ois eilen ollu omalääkäri ultraamas, mus on kaikki niin hämärää ja omituista et ois parempi ku vain yksi lekuri keskittyis. onneks tarvii luget alottaa vasta perjantaina.
Joo en tosiaan tiä mikä mun limistä sit vaivaa, mun limis ei tykänny tuosta,,, olikohan se tuo clomifen josta se ei aikoinaan tykänny...:confused:

Yhtä vaikeaa varmasti olla sanomatta tai sitten sanoa jos on pahoittanut mielensä, musta kantsii unohtaa nyt koko juttu vain ja despe älä sinäkää mihkää katoa.:heart:
Mähän täs herkkis olen ku en ole ees raskaana!!:LOL: ihan pimee:rolleyes:
 
Despe: Nyt ihan rehellisesti, TÄH?? :O Halusinko mä jatkaa? Mielestäni sanoin, että ylireagoin ja tiedän, ettet tarkottanu pahalla! Thats it! Ja vielä isompi TÄH, MITEN MÄ ANNOIN KUVAN, ETTÄ LOUKKAAT KAIKKIA TAHALLAS?? :O MÄ sanoin vetäneeni herneen nenään, eikai kukaan muu nyt vissiin tällä kertaa? Mä sanoin vaan, että mä olen niin huono sanomaan, jos musta tuntuu pahalta joku asia, ja nyt sen sitten sanoin, ja kauhee hässäkkähän siitä tuli!! Eikä mulla tosiaan ollu tarkotus SYYTELLÄ ketään mistään! Mut miksen mä ihan yhtälailla saa kertoa, mikä musta tuntuu pahalta??Ja mulle ei todellakaan tuu KAIKESTA täällä paha mieli, oli ihan eka kerta, kun mä täällä omasta puolestani vedin herneen nenääni :) Ja myönsin senkin, että hormoneilla hyvin suuri osuus asiassa ;) Kai mä sitten otin sen asian niin, että mä kai kuulun niihin "helposti" plussanneisiin, ja mun ois kuulunu odotella "vuoroani", tai jotain muuta typerää!
Mut ihan oikeesti, mua ei kiinnosta kyllä yhtään jatkaa jauhamista tästä asiasta, pahoittelut jos annoin sellasen kuvan! Ja anteeks myös, jos kirjotuksellani loukkasin sua, ei myöskään ollu tarkotus! :hug: Ois kiva, jos ei nyt kummankaa tarttis mihinkää häipyä! :) Ja onnea sektioon, sehän onki sitte jo ihan pian!! Jännittääkö? Siis vauvan arvioidun koon vuoksi myös tehdään, eli siis potra poika tulossa? :) Tsemppiä!

Lili: Anteeks sullekkin, ei ollu tarkotus kenenkään muunkaan mieltä pahoittaa! :heart: Ja ihana toi UGH! :p Täällä ainakin on nyt kuuliaisesti kaivettu kaikki herneet nenusta :D
 
"Aurinko aurinko lettuja paistaa",huomenta murut:)

Ohhops,täällä on ollut herneitä liikkeellä,mutta onneksi ei niitä ESPANJALAISIA KURKKUJA kuitenkaan;) Mutta,niinhän se on et täällä mielialat vaihtelee ihan jokaisella ja varmasti jokaisen meidän mieltä on joskus kaihertanut jonkun muun kommentti,mut musta on ainakin ihana,et tänne voi purkaa ja purnata ihan kaiken,me ollaan niin vahvoja ihmisiä,ettei pikkuherneet (tai vaikka kokonaiset herneet palot) meidän maailmaa kaada,eihän?Ja älkää kultaset poistuko mihinkään,pleeeeeeeeees!!!

Ihanaa Eina,että Taisto on tukevasti matkassa!!!Onnea,onnea,onnea:heart: Nyt nauti!!!

Ja Snoww,ompa hyvä et kuitenkin siirtoon pääsitte,ennätin jo panikoida sun puolesta:ashamed:

Iinikselle peukuttelen taas hurjasti seuraavaa siirtoa varten,voi kumpa se olisi SE viimeinen kerta!!!

Ja kyl mä täällä edelleen Lilin puolesta vielä jaksan taistella,tuuhan kertoilee fiiliksiä,äläkä katoa taustalle:)

Despe,onnea tiedossa olevasta synttäripäivästä:heart:

Sera,kiitos kysymästä...miehen röntgenit ja ultrat on takana,kaikki ok,muista tutkimuksista tulee tietoa joskus tämän kuun puolessa välissä.Sit taas viisaampana,tai tyhmempänä,en tosin tiedä haluanko niitä tuloksia edes kesän kynnyksellä vai jätänkö suosiolla syksyyn sen puhelun:O No joo,varmasti jo päivää aikasemmin istun puhekin korvalla,et varmasti saan tulokset just sillon,kun pitää:D

Susu,mun uniennusteet on sun kohdalla vähä hakusessa,eka fiilis on et tyttöhän se siellä köllöttää,mut silti musta vahvasti tuntuu et poika siel masussa potkii,heh,näin näitä ennustuksia on hyvä tehdä,ei varmasti mene pieleen:LOL:

Tikru:heart:

Elli,ihunaista et masu kasvaa kovaa kyytiä,näin kesällähän sitä on ihana kulkea rantapallo mukana=) Voi kun mäkin joskus...:rolleyes:

Mut on vallannut tylsyys-fiilis,höh,ei oikein kiinnosta mikään.Ei kiva,mut jospa se tästä auringon myötä paranee.Nyt nautitaan auringosta,täällä jo 20 astetta lämmintä,vaik kukkokaan ei oo vielä heränny:LOL:
 
barba: Meillä puolestaan on ollut vesisadepäivä aamusta saakka.. Kysele niitä tutkimustuloksia juuri sitten kun itsestä siltä tuntuu ;)

kiitti kaikille hurrrjasti onnitteluista! Hiukan olen pystynyt nyt nauttimaankin ja uskomaan että jospa ihan oikeasti sittenkin tammikuussa :)

Ihanaa snoww että siirtoon kuitenkin sitten pääsette.. Mäkin jo säikähdin että ei voi olla taas totta!!!

Mullekki kelpais Kielo sun synnytyskertomus :)

oihhh ja despellä jo synttäripäivä tiedossa! Ei ole enää kuin pari viikkoa, ihanaa :heart:

Elli ja Susu: joo kyllä se lääkäri aikalailla heti sen tuomion siitä antoi että toinen tulee kuihtumaan pois.. Saa nähdä miltä näyttää seukki ultrassa, mulla on oman polin kautta varattuna se alkuperäinen alkuraskauden ultra ensi viikolla.. veikkaisin vahvasti lääkärin olleen oikeassa :(

Ja voi tyttökullat.. despe ja Sera (ja Liliki) :hug: kukkaan muru ei nyt ala näiden keskustelujen takia taustailemaan! Musta on niin ihanaa kun te kaikki olette täällä. Ootte niin tärkeitä ja ei varmasti ole ollut kenenkään taroitus pahoittaa toisten mieltä!

ON: Mulla siis ensi viikon tiistai ultra 7+1 silloin. Siihen asti aion elää siinä ajatuksessa että mulla on ihana pieni Taisto joka elää mun sisällä! Suurin pelko on nyt eletty ja takanapäin. Me lähdemme reissuun loppuviikoksi ja jos sattuu että jaksan puhelimella taas tänne tekstiä värkätä niin saatan sen tehdä, mutta muuten :wave:
 
Oon aamusta asti käyny täällä kyttäilemässä, millon se Lili tulee uutisia kertomaan :p Voi kun ois oikeen hyviä uutisia, niitä tänne ketjuun nyt tarvittas =)

Tuli Eina vaan mieleen, että voihan sekin olla että ovat kiinnittyneet vaan eri aikaan, kun eikö just tuollon ala suuurinpiirtein sydän sykkimään... Vai oliko lääkärin mielestä muuten jotenki eri näköinen tämä toinen? Sori, jos et tykkää tälläsestä utelusta :ashamed: Itsellä vaan niin mielessä vielä tuo kolmas kyytiläinen joka ei matkaansa jatkanut...

Barba minä keittelin hernekeiton mun herneistä ;) Toivon vaan etten oo kovin syvälle toisten neniin työntäny niitä herneitä että lähtisivät pois :eek:

Serakin nyt tänne heti takas, lupasit täällä kymmenenki vuojen päästä mun kans olla kun ei oo enää ketään muita :heart:

Despe elä sinäkään meitä jätä :(

Kaikki vaan on kadonnut johonki, höh....
 
Testattu on: nega, niinkuin aina :'(

Sanat ei riitä kuvaamaan vitutusta ja surua.

Mut voi ottaa listalta pois, hoidot jatkuu syksyllä, ja palaan sit ehkä tänne, jos täällä enää ketään on jäljellä... Pitänee muitakin vaihtoehtoja ruveta miettimään.
Hyvää kesää kaikille ja kaikkea hyvää muutenkin!!! :wave:
 
Lili:sanat ei tosiaan riitä kertomaan miten pahoillani oon sun puolestas:heart:eek:n ihan uskomatonta miten paljon paskaa sitä joutuu ihminen kestämään ollakseen onnellinen.Kaikesta huolimatta koita edes hieman nauttia kesäisistä päivistä ja palaat sitten myöhemmin takaisin hoitojen pariin kun oot valmis:hug:
 

Yhteistyössä