KESÄ 2010 hoidot

voi Lili.. mä olisin niin sulle suonut ja toivonut onnen.. miksi miksi miksi, en voi ymmärtää.. Ihan hurjan paljon sulle voimia ja uskoa siihen, että koittaa päivä, että olet äiti!

iinamiina, oon sunkin puolesta tosi pahoillani, että edellinen hoitokierros ei sit ollu SE kierros, mutta nyt taas toivotaan toivotaan!!

Eina, ihanaa, että Taisto on vahvasti kyydissä :) Ole vaan turvallisella mielellä!

ja Despe, ihanaa, saat pian oman pikkuisen syliin, voi tiiätkö se on jotain niin käsittämättömän kaunista..

Oman kultakimpaleen myötä toivon entistä vahvemmin, että ne ketkä ei vielä oo ensimmäistäkään saanut, saisivat kokea äitiyden, mutta yhtä lailla alan ymmärtämään, että tämä on jotain niin käsittämättömän ainutlaatuista, että toiveet kokea tämä toisenkin kerran kasvaa koko ajan ja ymmärrän ns. lapsellisia lapsettomia entistä paremmin.

Meillä eletään nyt niin intensiivistä vauvaelämää, että menee ehkä tovi, että ennätän kertomaan kaikesta tarkemmin, mutta tulen kyllä kertomaan heti kun ennätän ja yritän muistaa, että ketkä kaikki haluaa kuulla enemmän.. ainakin Barba, Despe, Susu, Eina? Oliko vielä joku?

Hali jokaiselle ja hyvä, että herneet kaiveltu nenistä ;)
ja iso kiitos kaikille onnitteluista =) ..musta tuntuu, että voisin vaan huokailla koko ajan kiitollisuudesta, voi kun saisitte kaikki tän kokea!
 
Kielo: :wave: Mä haluaisin kans kuulla, jos haluat mullekkin kertoa yksärillä! :) Ihanaa ja onnellista vauvaelämää sinne! :heart:

Lili: :hug: Jaksuja! Ja käyhän välillä kertomassa kuulumisia kuitenkin... ja täällä ollaan oottelemassa syksyllä! :heart: Noiden muiden vaihtoehtojen miettimisestä, niin se adoptio, kannattaisko sun alkaa kysellä siitä ja ottaa selvää, vaikka hoidot vielä jatkuiskin? Ois sitten toinenkin projekti jo alussa? Voimia nyt oikein paljon sinne!!!

Elli: Täällä ollaan! :heart:

Ja Despelle vielä anteekspyyntö... :ashamed:

Missäs Barba-muru?? :heart:

Einalle hyvää reissua, tuuhan pian sieltä kertomaan kuulumisia! :heart:

Lämpöisiä kesäpäiviä kaikille!! :cool:
 
Sera,hengissä ollaan,enkä mä kokoaikaa istu tän palstan edessä,vaikka heti olenkin kommentoimassa:D

Ei v*ttu tää saa olla totta!!!Lili kulta,olen ihan suunnattoman surullinen sun puolesta.miks hemmetissä tää menee näin:'(
Voimia kamalasti,vaikka tiedän että suru on nyt sanoinkuvaamaton:hug:Koita nauttia kesästä ja älä katoa mihinkään!!!
Mä olisin valmis antamaan oman plussani teille ihan kelle vaan,jos sellainen olis mahdollista,siis tällähetkellä musta oikeesti tuntuu siltä,et omalla onnistumisella ei niin väliä,kunhan te kaikki saisitte sen nyytin syliin asti:kiss:
Olipas sekavasti selitetty,mut kyllähän te ymmärrätte...

Ihanaa aurinkoista päivää kultaset,nyt on riennettävä voileipäkakkujen kimppuun;)
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei Lili :'( Ei taas! Kyllä tää homma on niin niin epäreilua.. Mä en voi ymmärtää miksi jotukut joutuu tahkoamaan ihan hyvillä alkioilla vaikka ja kuinka kauan (niinku esim. sä ja iinis ootte jo useamman siirron läpikäyneet ainaisella negalla).. Eikä mitään kiinnittymisyrityksiäkään koskaan!! Mä oon todella pahoillani..

snoww:lle onnea huomiseen siirtoon. Toivotaan kaiken menevän nappiin!

Mä tulin eilen illalla aikasta myöhään reissussa. Tämä päivä onkin sitten mennyt töissä ja töiden jälkeen tavaroita laitellessa ja siivotessa. Yritän tulla sitten paremmalla aikaa uudestaan kirjoittelemaan.


Eina + Taisto rv 7+0 (psst.. huomenna se "alkuperäinen" ar-ultra, toivotaan että kaikki edelleen hyvin)
 
Snoww:mites sulla meni siirto?tuuhan raportoimaan=)
Eina:entäs Taiston ultrakuulumiset?
hiljasta on täällä ny joka palstalla, taitaa kesähelteet viedä voiton,täällä ainakin niin tukahduttavan kuumaa että vähempikin riittäs juu..
 
snoww:n siirtokuulumisia minäkin kuikuilemassa.. Toivottavasti kaikki ok?!

despe: On vaan tosiaan hiljentyny koko palsta viime päivinä. Kesäaika ja sen tuomat hoitotauot varmaankin vaikuttavat.. Mukava kuitenkin että ihmisillä on näin kesän myötä muutakin mietittävää kuin nämä hoidot :| (en siis tietäänkään kuitenkaan tarkoita että niitä ja tätä paskaa pystyy kukaan unohtamaan "taukojen" ajaksi, mutta ehkäpä ja toivottvasti kaikki ymmärsi pointin)

Kävin tänään siellä ultrassa. Taiston sydän sykki vahvasti. Kokoa oli täysin tämänhetkisten päivien verran :) Eli kaikki ok! Toivoa oli vielä näkyvissä.. ehkä jo hieman pienentynyt=kuihtunut.. ainakin mun silmään. Surkuhan tuo on että toinen kaveri ei jaksanut, mutta äärettömän kiitollinen siitä mitä mulle on annettu :heart: Tänään on ollut sellainen olo, että ehkä kaikki menisikin hyvin loppuun saakka?

despe: joko sulla on ihan valmista? Päivät vähenee :)

millon iinis-kullalla on PAS:sin ultra?

Hyvää kesän alkua kaikille!
 
Lili pahoittelut negasta :'( tuskin pystyn mitään sanomaan mikä voisi lohduttaa...

snoww onnea kyytiläisistä! mulle siirrettiin sillon passissa kaks, joista toinen oli jakaantunut 8 solusksi ja toinen ei ollu jakaantunu sulatuksen jälken mihinkään, oli 4 solunen. Nyt niillä taitaa olla jo enemmän soluja molemmilla :D
 
Eina:ihanaa et kaikki on kunnossa ja Tade voi hyvin=)täällä alkaa kaikki pikku paniikkia vaille oleen valmista ukkelia varten ja ny vaan ootellaan..nää helteet ei osunu kyllä ny yhtään oikeeseen aikaan tän olotilan kans, hiki virtaa ja silleen.
Snoww.juu täällä 1 passin kannattaja joten toivoa siis on niistäkin plussata:heart:eek:nnittelut kyytiksistä ja toivotaan et tarraavat kiinni ja lujaa (jos ei kumpikin ni ainakin toinen)koska sulla testipäivä?
Elli:mikäs sulla vointi siellä kavereiden kanssa?jokos pahoinvointi helpottamaan päin?
Tää lähtee ny sitte kohta varmaan vikaan neuvolaan tällä erää ja toivottaa kaikille aurinkoista päivää, toivottavasti monikin teistä ois ees lomilla/ vapailla ettei tarttis hikoilla näillä keleillä töissä!!!
 
Elli: Mulla oli kai? toinen 6-soluinen ja toinen 4---soluinen mietiskelijä, ku ei nyt jääny mieleen mitä se lekuri sanoi, ei ollu suooomalainen niin en viittiny kysyä koko ajan että TÄH? anteeks mitä sanoit? Jotaki menehtymisestä puhu kans ilmeisesti sitten tuon huonomman alkion kohtalosta puhui..
Mulla lyö pää tyhjää siirroissa etten ees tajua kysyä mitään, no ehkä parempiki ku ei päätänsä puhki mieti.

Despe: Näyttäis olevan testipäivä sitten 21.6.

Kyllä samalla lailla painontunne on ku viimeksiki vaikken plussannutkaan, painontunne tuli ku joutu töis kävelemään edes takaisin, onkohan vain huono merkki.
 
Despe: Siis sulla 17 päivä käynnistykseen aika? Jos ei sitten tule itsestään ennemmin niinku mulla tytärtä odottaes, määrättiin kans päivä käynnistykseen mutta tää oliki vekkulimpi ja halus ite syntyä samana päivänä mutta jo klo 01.47 luojan kiitos!:)
 
Helteistä perjantaita kaikille! :wave:

Vihdoinkin ehdin ja saan aikaiseksi kirjoittaa tännekin! Koitan kommentoida kaikkia, toivottavasti en unohda ketään!

Lilille ensin suuren suuret pahoittelut negasta!! :'( Voi harmi, todella pahoillani olen että ei vieläkään tärpännyt. Ihanaa kesää ja taukoa hoidoista, keräähän voimia! :hug:

Iinamiinalle tsemppiä uuteen hoitoon!! Missäs vaiheessa teillä nyt mennään?

Einalle onnittelut että Taisto on vahvasti mukana!! Ihanaa, niin se vaan päivä päivältä vahvistuu ja kasvaa, ja uskotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!! :heart:

Snowwlle onnittelut siirrosta, tarrasukkia, liimaa, klemmareita, liisteriä, sinitarraa, ja neppareita että nyt tarttuu kiinni!! :flower:

Despelle tsemppiä viimeisiin päiviin, toivotaan että nää helteet helpottaa, itselläkin aika turvonnut olo jo!

Sera, missäs luuraat? Koitan vastata sun yksäriinkin piakkoin!

Omaa napaa: Rakenneultra oli maanantaina, ja niinhän se Barban ensimmäinen tuntemus sitten meni oikein, eli vahvasti tyttöä odotetaan!! :heart: Jännää.. olin jotenkin niin kuvitellut että vauva on poika, mutta ihan yhtä rakas on tyttökin. Mies tuntui olevan todella innoissaan, vaikka ainahan sitä luulee että miehet haluaa poikia. Molemmat tirautettiin kyyneliä kun sieltä lähdettiin, sain vain sanottua että "meidän pieni tyttö".. Rakenteet oli kaikki ok, pituus 20 cm ja paino 358 g.

Toivottavasti nämä helteet ei jatku ihan koko kesää, alkaa olla tosiaan nyt jo aika turvonnut olo, saatikka parin kuukauden päästä. Mutta onhan se ihanaa kun on kunnon kesä!

Aurinkoista viikonloppua kaikille, ja haleja! :cool:

Susu + typy 21+2
 
Heipsan! Mulla on taas ollut hoitolapsia täällä niin aika hektistä meno, plus tää kuumuus ni aika veto pois.. Mut en valita!! :) Ihania ultrakuulumisia Susu! :heart: Mulla on menossa täällä nyt 8. päivä estrogeenia (ja greippimehua ja E-vitamiinia ja sinkkiä ja mitähän vielä...) ja ens ke on uä jossa kai selviää siirtopäivä. Eli se vois mahdollisesti olla juhannusviikolla, ainut vaan että mulle on taas silloin tulossa hoidokkeja että joutuu vähän taas sumplimaan.

Snoww: Kovasti lykkyä ja onnea kyytiläisistä! Mä ite muuten aina joskus kirjotan lapun mukaan lekurille etten unohda kysyä mitään tärkeetä :)

Einalle ja Taistolle lämmin ajatus täältä! :heart: kuten myös barballe ja Kielolle ja Seralle ja ihan kaikille! Ainiin, mun pitikin Seralle vastata jo aikoja sitten, että toi Suprecur-suihkaus ei oo mikään lääkärin määräämä, vaan ihan "sisäpiirin juttu".... :D Ihan omasta päätöksestä ja omalla vastuulla suihkauttelen menemään! Ei tässä enää mitään hävittävääkään taida olla, kaikkee pitää kokeilla.

Muistakaahan juoda paljon mammat ja mimmit!
 
Helteistä perjantai-iltaa kaikki muruset:cool:

Snoww,onnea kyytiläisitä,ihanaa et kaikki meni kuitenkin hyvin!!!Nyt vaan toivotaan:heart:

Iinikselle myös peukut pystyssä ja toki ne kaikki muutkin tutut elimet,et tää nyt jo vihdoinkin olisi SE kerta!!!

Eina,ihanaa,ihanaa,ihanaa,et Taistolla kaikki hyvin:heart:

Ja Susulle samat sanat,ihanaaaaaaa et rakenneultrassa kaikki okei ja pieni tyttönen siellä kasvaa kovaa vauhtia:heart:

Despe,huihai miten lähellä sun H-hetki jo on=) Sit heti pikapikaa kertoilee kuulumiset;)

Mites Ellin muruset jaksaa?Jokos olet itse voinut paremmin vai vieläkö pönttö kutsuu:whistle:

Missäs Sera-murunen? Mitä kuuluuuuuuuuuu?

Entäpä Lakka,miten jakselet? Ja Wilma,missäs vaiheessa sun hoidot nyt onkaan? Ja Marlaa,mitäs sun kesään kuuluu?

Ja Lilistä jo iso huoli,vaikka sanoitkin nyt pitäväsi taukoa täältäkin,niin käyhän edes joskus kertoilemassa kuulumisia,jookos?Voimia,voimia ja paljon auringonsäteitä sinulle:hug:

Kielo ja tikru ne nauttii vauvan tuoksusta:heart: Tuun niin hyvälle mielelle,kun edes ajattelen teidän onnea:kiss:

Tää helle on pistänyt mun pään jotenkin sekaisin,vaik kai se aina on seko ollu:p Mä vaan hummailen päivästä toiseen ja odotan et taivaalta tippus uusi ja parempi elämä:LOL: En oo hirveesti jaksanu pohtia tätä lapsettomuus taivalta ja siksi täälläkin kirjoittelu on vähä jäänyt,mut ens viikolla kun vettä sataa,niin sit taas on aikaa ajatella:D Ja ensi viikolla tosiaan olis saatavilla tutkimustuloksia:O

Nautitaanhan helteistä vielä,kun niitä on:wave:
 
Tiedoksi tänne teillekin,että blogini muuttui just äsken salasanalliseksi:O
Joku S**tanan hullu oli kirjotellu viime yönä sinne kaikkee kamalaa,tappouhkauksia mulle ja kommentoijille yms.joten nyt on pakko toimia näin:kieh: kyllä voi olla v*ttumaisia ihmisiä olemassa!!!:mad:

Mut eiku vknlopun jatkoja kaikille:heart:
 
snowwlle Oikein hurjan paljon onnea kyytiläisistä! Peukut pystyssä! Miten on piinapäivät edenneet?

oih... ja ensi viikko tuo pinoon mitä todennäköisimmin ihania uutisia :heart: (psssst.. tsemmpiä matkaan despe)

Susulle onnea hyvistä ultra kuulumisista! Ja tyttö!!! Oih ihanaa :)

barba: No jopas vain... Kamalaa tuollainen!!! Laitatko mulle kutsua tulemaan mun s-postiin. (pistän sen sulle yv:nä) Haluisin seurailla bloginkin kautta sun taivalta :heart: Ja mulla on vieläkin sulle kirjottamatta siitä eräästä "sairaudesta" yv:tä.. mä yritän tässä joku päivä ottaa aikaa ihan sitä varten :hug:

Ai niin barba.. olisko sulla mulle mitään hajua kumpi mun masussa köllöttelee? :LOL: Mulla olis itellä pikku intuitio.. menisköhän ne yksiin?

iinuskalle kovasti tsemmpiä keskiviikon ultraan! Toivon että noi kaikki on lääkkeet ja muut on auttaneet ja limis olis oikein kaunis ja paksu!

Sera: Mä suihkauttelin tosiaan tässä onnistuneessa siirrossa tuota Suprecuria siirron jälkeen (ihan omalla määräyksellä, ei ollut lääkärillä osaa eikä arpaa tuohon). Jossain kaksplussan vanhassa ketjussa törmäsin tällaiseen konstiin (joka on alunperin ihan jollekkin lääkärin määräämä) En tiedä oliko siitä mitään hyötyä mutta niin vaan molemmat kaverit tarrasivat kiinni.. Valitettavastihan vaan toi Toivo ei sitten kuitenkaan loppuu asti ole jaksamassa, mutta Taiston elämähän näyttäää onneksi oikeinkin elinvoimaselta :heart:

ON: Ei mitään kummempaa.. Kiireistä meno edelleen, mutta en pistä pahakseni. Kuluupa päivät paljon nopeempaa!


Eina ja Taisto rv 7+6
 
Voi ei, Barba!!!!!! Whaaaaat!!!???? No voi v***u kyllä on hirveitä ihmisiä olemassa!!!!!! :hug: Ihan järkyttävää tollanen :(

Mä lukisin mielelläni blogia jatkossakin... :)
Täällä mä siis olen taustalla hengaillut, oon käyny täällä ihan harvakseltaan, kun yritän kovasti olla ajattelematta näitä juttuja. Muuten tulee liian paha mieli :( Tuntuu aika pitkältä tää kesätauko, ja muutenkin ahdistaa kun aika vaan kuluu eteenpäin ja mitään ei tällä rintamalla tapahdu. Mut ei auta ku yrittää porskuttaa eteenpäin.
Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


iinamiina------2.IVF 2.PAS-----------vko 25 ?

barbapörrö13---4.IVF/ICSI--------------?

wilma32----------3.ICSI----------------?

Marlaa--------3.IVF/ICSI---------------?

Lili_78-----------6. ICSI----------------?



:eek: :eek: :eek: *** PIINAILIJAT *** :eek: :eek: :eek:


snoww-------1.ICSI 2.PAS--------testipäivä 21.6.2011



:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate----1.IVF/ICSI 4.PAS---- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1


:flower::flower::flower: VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ :flower::flower::flower:


Pieni tiikeri--------1.IVF------ TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI------- TYTTÖ 24.5.2011
 
Barba: Kaikkia hulluja sitä on olemas, Ite en ole edes facebookis ku kyllä ns. kaveritkin voi olla vittumaisia. Kateutta kateutta ku ollaan niin ilkeitä.

Eina: Hyvin sujuu vaikka ei oiretta minkäänlaista, mutta sen nyt arvas koska passeista kyse, ei passeilla tee mitään! Arvasin tämän ja nega paukkuu sit testipäivänä, tiedän sen varmaksi jo nyt. Kyllä nainen tietää onko se raskaana vai ei. Ajateltiin että aikaisintaan syyskuussa uudestaan sit hoitoihin, nyt levätään, levätään ehkä se syyskuukin.

Luin jotaki vanhaa listaa hoidoista plussanneista ja siellä oli ainaki n.20 naista joista vain 3 plussannu passeista että silleen. En minä ainakaan enää jaksa passeihin uskoa, uskokoon ken haluaa. Sori mun paskat tunnelmat mutta ymmärrätte varmasti.

Aurinkoista kesää kaikille ja paljon hellepäiviä!:)
 
Heippa kaikille! :wave:

Täällähän minä! Ei vaan kauheesti näin kesällä ehdi koneella olla, pitää ottaa arskaa... ;) Täällä kaikki hyvin, kaveri potkii välillä niin, et maha heiluu :D :heart:

iinamiina: Toivottavasti toi Suprecur on SE JUTTU, mikä auttaa :) Hirmuisesti haleja, tsemppiä ja peukkuja sinnekkin! :hug:

snoww: Äläpä nyt tyrmää noita passeja ihan kokonaan vielä, löytyyhän meijänki ketjusta kolme pas:ista plussannutta :) Mut tiedän kyllä, miltä tuntuu, kun "tietää", ettei ole tärpänny taaskaan! :hug: Mut joku kerta, kun sen taas "tietää", saakin todeta olleensa väärässä! :) Niin mulle kävi, mulla ei ollu kyllä pienintäkään aavistusta plussasta ennen testiä! Joten täällä toivotaan vielä kaikki elimet pystyssä! :heart:

Einalle ja Susulle hurrrrrjasti onnea hyvistä ultrakuulumisista!! :heart: :heart: Susulle koitan ehtiä ens viikolla laittaan yksäriä, ku ens viikolla jo sataa ja on kylmä! ;)

Olipas Barban blogille käyny kurjasti!! :( Törkeetä!! :kieh: Jännityksellä ootellaan kaikki elimet pystyssä taas sun tutkimustuloksia täälläkin, mä niin toivon jotain loogista selitystä teijän tilanteeseen, mikä korjataan käden käänteessä! :heart:

Nauttikaahan kaikki ihanaiset lämpöisistä päivistä nyt, kun niitä on! :)

:heart: Sera ja Murunen rv 21+ 2
 
Sera: Kävin lukemas sun tuntemuksia tuolla monta monta sivua taaksepäin, kun sulla tosiaan ei vissiin oireita ole ollut, oishan se mahtavaa jos tästä plussaiski mutta on sitä vaan luopunu jo ajatuksesta. Nyt jo, pölöhöä mutta totta=)
 

Yhteistyössä