KESÄ 2010 hoidot

Heipsan!
Snoww älä luovuta vielä, myös mulla oli täysin oireeton piinailu, itseasiassa oireeton koko raskaus. Tsemppiä sulle!
Lilille pahoittelut negasta :(
Eina on saanut ihania ultrakuulumisia, nauti olostasi.
Iinamiinalle pas onnea

Tsemppiä kaikille ja nauttikaa kesästä.
On pakko näin sillon tällön käydä lukemassa josko jotakuta olisi onni potkinut.
Itse tässä kesä lomaillaan ja syksyllä uuteen nousuun, 16.9. on uuden hoidon suunnittelu joten vielä tälle vuodelle ehditään kokeilemaan.

M
 
Huomenta murut=)

Kyllä on ollut niin kiire joka paikkaan,ettei ole juuri ennättänyt koneelle istahtaa: / No,juhannuksena alkaa loma,jospa kiireet sit helpottaa!

Despe,hurjasti tsemppiä tulevaan,enää 2 päivää,jipiiiiiiii,vai joko olet tehnyt varaslähdön;) Uutisia odotellaan:popcorn:

Eina,kyllä siellä sun kohdunlämmössä köllii pieni poika,Taisto:heart:

Snoww,eläeläelä vielä heitä kirvestä kaivoon,kaikki on kuitenkin mahdollista!Tsempit loppu piinailuun,millos sulla olikaan testipäivä?

Marlaa,kiva et teilläkin jo suunnitelmat selvillä.Ihanan rentouttavaa kesää sinullekkin:cool:

Sera,kiva kuulla sinustakin ja ihanaaaaaa,että kaikki hyvin:heart:

Iinikselle peukut pystyssä,tuuhan kertoo sit kuulumiset:)

Missäs Susu,mitä kuuluu?Entäpä Elli ja Eina?Kaikkia kaivataan:p

No niin,miehen testitulokset saapuivat ( varmaan se sama postimies höyryttää niitä mun papereita auki,joka viimeksi pimitti lähetettä tutkimuksiin:rolleyes: ) Ja mitään vikaahan ei ole!!!Ei tietenkään,miksipä olisi mitään helposti korjattavaa,kun kaikki on mennyt tähänkin asti pieleen:mad: Mä niin odotin,et miehestä olis löytynyt jotain korjattavaa,ettei mun ois tarvinnut mihinkään ylimääräsiin hoitoihin enää rueta:LOL: No,kattokaa vaan niin vika löytyy musta ja se on varmaan joku syöpä tai muu yhtä "lievä"ongelma:kieh: Voishan sinne polille jo soitella noista omista tuloksista,mut mun päivät on nykyään niin kiireiset ( lapsiryhmässä isoja,ihania muutoksia:heart: ),joten ei puhettakaan,et klo 13-15 pystyisin soittamaan yhtään mihinkään.
Joten ootellaan,et se postimies lukee ne tulokset ensin,jospa se sit tois ne minunkin laatikkoon:D

Laitoin teille,jotka pyysitte,blogini salasanan yv:nä,tervetulloo sinnekkin,tosin kirjoittelut on sielläkin nyt vähän olleet jäähyllä.Mut kyl mä taas yritän ennättää:confused:

Mukavaa päivää kaikille,työt kutsuu...Hengähdystauko seuraavan kerran kolmelta iltapäivällä:eek:
 
HEIPPA MURUSET!!
Kiitos kaikille onnentoivottajille, sitähän tarvitaan jatkossa, kotiuduttiin tänään POJAN KANSSA sairaalasta, hän päättikin sitten syntyä jo lauantaina=) kaikki meni hyvin ja nyt edessä sitten totuttelua kotirutiineihin vauvelin kanssa!!
Tuun kommentoimaan kaikkien jutskiin paremmin kun pääsen hieman kärryille täällä kotosalla.
 
DESPE :heart: :heart: :heart:

Ultrassa limis paksuimmasta kohdasta 7,2 mm hurraatihurraa :headwall: Siirto ensi tiistaina. Kysyvät alkionkuorenavauksesta Tays:sta. Kortisonista unohdin kysyä mutta päätin aloittaa sen huomenna.
 
ooooooo Despe, onnea =D ..ihan miljoonasti ja miljoonasti ja voimia oikein roppakaupalla tuleviin päiviin ja viikkoihin!!

Barba, mulle kans salasana yksärinä pliis (ja sori kaikille edelleen että en oo lupauksista huolimatta mitään kirjottanu.. on vähän pitäny pikkuneiti kiireisenä ja uneliaana meikäläisen..)
 
Despelle suuren suuret onnittelut ja halit pojasta!! :heart::heart: Ja hienoa että kaikki meni hyvin, synnytyskertomusta ainakin itse mielellään kuulisin, jostain kumman syystä sitä on alkanut jo vähän miettimään.. =)

Snowwlle kovasti tsemppiä ja piinahermoja loppuaikaan, onko mitään olotiloja tullut? Itse testasin silloin pp13 ja oli tosi selkeä tulos.

iinamiina, tsemppiä kovasti siirtoon!!

Marlaa, kiva kuulla myös sinusta! Oikein mukavaa ja lämmintä kesää ja tsemppiä sitten syksyn hoitoon! =)

Lilille halit negasta jos en jo aiemmin kirjoittanut? :hug: (mulla on nää 2 rd:tä, raskausdiabetes ja raskausdementia.. )

Itse olin tuossa pari päivää työmatkalla, tiimipäivillä, ja nyt on kyllä olo kuin ois mailalla hakattu.. : / oon tosi väsynyt, vatsa painaa, ja alapäässä tuntuu kipeitä liitos / venymis kipuja.. kävelyvauhti on tänään kuin etanalla.. pakko koittaa nyt vaan levätä. Sanoin eilen miehelle kun illalla pääsin kotiin että "haluatko hieroa mun alapäätä?" :LOL: kah, jostain kumman syystä ei halunnut.. :LOL:

Mukavaa viikonlopun odotusta kaikille!

Susu + typy 22+1
 
Susu: Ei ole ollut sen kummempia mutta pp7 tuli töis pieni kipu kohtaus joten mäkeen meni, luget toki on pysyny paremmin sisätilois ku ennemmin ei mitään muuta poikkeavaa.
Ihanaa ku pääsee tuoresiirtoon seuraavaksi.

Meen tänään hemmottelemaan itteeni, laitatutan sellaset puolenmetrin pituiset räpsyripset ja sitte meen parturiin. Ripset varmaan irtoaa sit jos itken silmät päästäni testipäivänä, jos itken... harmittaahan se mutta ku mä tiedän jo valmiiks että ei nyt onnannu.
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


iinamiina------2.IVF 2.PAS-----------vko 25 ?

barbapörrö13---4.IVF/ICSI--------------?

wilma32----------3.ICSI----------------?

Marlaa--------3.IVF/ICSI---------------?

Lili_78-----------6. ICSI----------------?


:confused: :headwall: :confused: *** PIINAILIJAT *** :confused: :headwall: :confused:


snoww-------1.ICSI 2.PAS--------testipäivä 21.6.2011



:heart: :heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:


Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
lakka83----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1


:flower: :flower: :flower: VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ :flower: :flower: :flower:


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.5.2011
 
Viimeksi muokattu:
Mahdottoman Hurrjasti onnea despelle pienestä pojasta :flower: :heart: Ihanaa!

Ja kuinka meidän nyytin saaneiden joukko kasvaakaan. Mukavaa nähdä että kyllä niitä pienokaisia syliin saakka tulee näistä hoidoista!

snoww: Mä niin toivon että kaikista sun "tuntemuksista" huolimatta tikussa lopulta komeilisi se kaksi viivaa.. (psst.. mullakin ehkä plussapiinapäivät olivat ne oireettomimmat, hiukan menkkakipuja jossain välissä taisi ainakin olla..edes tissit ei tulleet kipeiksi niinkuin niissä muissa negakierroissa ! )

iinuskalle aivan mahdottoman paljon tsemppiä tiistain siirtoon! Tän on nyt oikeesti sitten jo onnistuttava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

barba: Mulla on pitänyt kans jotain ihmeen kiirettä koko ajan... Jääny kyllä kaikki kirjottelut.. tänne, blogiin, sulle se yksäri jne. jne. Tavallaan tää on ollu ihan hyvä. Meneepä viikot nopeempaa ja koko ajan ollaan vaan turvallisimmilla vesillä! "Harmi" ettei mitään vikaa löytynyt :( sellaista siis mikä olisi ollut todella helposti korjattavissa! kiitti salasanasta! En tienny että onko vuodatuksella salasana vai kutsu niin sillä laitoin sen s-posti osotteen.. Olis tosiaan tullu ihan yksärinäkin pelkkä salasana :D No nyt tiedän miten vuodatuksen salatut blogit toimii! :)

Kiitos Marlaa :heart: Harmi ettei sulla onnistanut ennen kesää :( Mutta anna auringonsäteiden lämmittää mieltä ja kehoa, kerää kovasti voimia syksyyn ja silloin sitten uusin voimin eteenpäin :heart: Tsemppiä ja jaksamista kovasti!

Seran ja Susunkin kuulumisia todella kiva kuulla!


ON: Tilasin dopplerin.. Saan aivan selvästi kuuluviin oman sykkeen muutamasta paikasta. Se kuuluu todella lujaa!! Sitten saan kuuluviin aivan selvästi jotain muuta todella nopeaa! se ei kuulosta selvästi jumputukselta, hevosen kavioiden kopseelta, junalta eikä oikein muultakaan (miltä sanotaan sikiön sykkeiden kuulostavan).. Mutta nopealta ääneltä se kuulostaa ja doppler alkaa sen äänen kuuluviin saatuani näyttää näytössä sydämen sykkeeksi n.120-160 välisiä lukemia... Kyllä se taitaa olla mun Taisto :heart: vaikka se kuulostaaki enimmäkseen joltain kovalta tuulelta ynm. mikä humisee jotenkin epätasaisesti :D Mutta tosiaan edes mun sykkeen ääniin tai siihen viuh viuh (istukan?) ääniin dopplerin sydänäänien laskentanäyttö ei reagoi samoin tai siis oikeen millään tavalla!! siinä saattaa vaan kävästä näytössä jokin 90, mutta ei se jää sitä mittailemaan ja siinä monesti menee TOSI kauan että tulee mitään lukemaa kun kuuntelee "omia" ääniä.. sen "tuulen" löydettyään näyttöön pätkähtää samantien lukemat mitkä viittaa sikiön/alkion sydänääniin. Vararavintoa mulla ei ole ja ultrassa sanoi lääkäri että kohtu on eteenpäin kallistunut.. auttaisiko tämä että voisi jo tosiaan mun Taiston äänet kuulua?


Eina ja Taisto rv 8+6

*muoks* ai niin barba.. Ihan poikaolo mulla onkin.. Et sen suhteen sun veikkaus menee ihan nappiin mun kanssa. Mulla on alusta saakka ollut poikaolo. Sitten tässä viikkojen kuluessa.. EN OLE ALKANUT OKSENTAMAAN!!!! on mulla välillä hiukan huono-olo, mutta tämän kanssa pärjää vallan mainiosti! Esikoisen (tyttö) kanssa oksensin heti viikolta 4 ja oksentelu jatkui puoleen väliin saakka! Painokin vain tippui ja tippui.. tämäkin on sitten hiukan saanut epäilyjä vahvistumaan siitä että masussa köllisi pieni pojan alku?!??! :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei snoww :( Suuren suuri lohtu :hug: Olen pahoillani

Ei voi taas muuta kuin todeta että voi himputti kun tän lapsen/lasten saamisen pitää olla toisille niin pirun vaikeeta!!! (eikä tästä koetusta lapsettomuudesta pääse koskaan kai yli? Tuntuu että tämä tulee vainoomaan loppuelämän)
 
Eiiiiiiiiiiii!!!!!Snoww,suuren suuri halaus sinulle ja voimia roppakaupalla:hug: On tää niin väärin!!!

Susu,vähäkö nauratti toi sun ehdotus miehelle:LOL:

Eina,joo kokoajan on olevinaan niin kiire,ettei ehdi mitään tehdä tai minnekkään mennä,vaik todellisuudessa mä rojotan tossa sohvassa lähes kaikki illat,kunhan vaan työt loppuu:D Blogikin on ihan retuperällä,pitää yrittää skarpata nyt oikein kunnolla.Poistin taas vaihteeks sen salasanan,katotaan miten käy.Jos hullu kirjottelija saapuu kommentteineen paikalle,niin salasana on sama,ei tartte uutta lähetellä:rolleyes: Kirjottele vaik s-postiin joskus mulle siitä yhestä jutusta,kiva ois kuulla lisää:p Ihanaa,kun oot tilannu dopplerin,toivottavasti saat nyt nauttia raskaudesta ihan täysin rinnoin:heart: Ja jep,jep,poitsu siellä on,usko mua:)

Mitäs kuuluu Kielo ja Tikru?Mitenkäs Despen ja poitsun kotiin paluu on sujunut?Toivottavasti kaikki on hyvin ja tottahan toki on:heart:

Mitäs Seralle kuuluu?Joko masu kasvaa;)

Entäpäs Elli????Mitä kuuluu,kaikki ok???

Iinikselle peukut katossa huomista varten,tuuhan kertoilee kuulumisia=)

Entäpä Lili-kultanen,miten kesä on mennyt?Rutistus ja halaus sinulle:hug:

Ja kaikille tasapuolisesti myös onnen muiskaus:kiss:

Täällä tylsyyden tylsyys vallannut entistä pahemmin olotilan:mad: Kesä tais olla ja mennä,vettä vaan tulee kaatamalla ja pitkiä kalsareita saa vääntää puistoon lähtiessä jalkaan.Ei kiva yhtään.Mun tulokset on tosiaan jäänyt sinne postimiehen taskuun,mutta tänään tuli kivaa postia kuitenkin:"Hiljaa toivotut"-DVD.Vähäkö mä ootan iltaa,että pääsen sen tahdissa itkemään;)
Nyt on revittävä läskisä tästä tietsikan edestä ja lähettävä lenkille..."Must on tullu,urheiluhullu:D" Ja sen jälkeen onkin hyvä ottaa vaaka-asento ja mässäillä hyvällä omalla tunnolla:popcorn:

Heippa siis kaikille ihanuuksille ja Snoww:lle vielä äärettömän iso halaus:wave:

Nyt saadaankin odotella seuraavaa vauva-uutista pitkä tovi,Lakka sit seuraavana ja toki Eintel siinä ensin,mut sä olet tainnut meidät hylätä:OTää osuus kuulu tonne aijemmin,mut kone päätti laittaa sen tänne loppuun,joten olkoon sit näin:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Despelle onnittelut poikavauvasta!

Eina: Sullahan alkaa kohta puoleen lähestyä jo np-ultra! =)

Snoww: Kurja homma :hug:

Mulla loppui eilen kesäloma ja tänään oli eka työpäivä. Tosi mukava olikin palata töihin! 6 viikkoa ois vielä aherrettavana ennen äitiyslomaa. Oma olo on aika hyvä, nyt rv 29+0. Maha alkaa olla "hyvän kokonen" - vatsan ympärys 103 cm... Takaapäin kuulemma ei edes huomaa, et oon raskaana, kun kaikki on tossa edessä.

Jännä miten sitä nykyään miettii ihmisten lapsitilannetta ihan eritavalla... Monesti oon miettiny jostain pariskunnista, et onkohan noilla sama homma kun itellä on. Itse en moista ala kyselemään, koska tiedän miten arka aihe on kyseessä ja kaikki ei ole valmiita kertomaan asiasta edes lähimmille ihmisille. Jotkut ei kuitenkaan osaa ajatella asiaa siltä kannalta vaan pällistelevät suureen ääneen, et "jopas on kumma ettei teillä ole lapsia!", " eikö olisi jo hyvä aika hankkia ne lapset?". Kyllä pistää vihaksi ja hävettää tällasten ihmisten puolesta!!!!! :kieh:

Kovasti tsemppiä hoitoihin kaikille tasapuolisesti! :heart: Ootte ajatuksissa!
 
Moron!!! :wave:

Voi itku, snoww :'(
Oon tosi pahoillani :hug: On tää vaan niin vaikeeta...!!!!

Mitäs muille???
Kiva kun Barba kaipailit :kiss:

Oon tosiaan ollut aika paljon pois täältä, on tuntunut jotenkin vaikeelta kaikki.
Mutta sen verran nyt sitten uutta kuuluu, että musta tuli tänään yllättäen "piinailija", kun tehtiin ex tempore inssi... :LOL: Siis siks piinailija sitaateissa, että onnistumisprosentti on tietty niin pieni, että ei tässä mitään aikuisten oikeesti piinailla ;)
Mulla oli eilen ovisplussa, ja soittelin sit ex tempore klinikalle, että oisko ihan hullua koittaa inssiä. Tuntu ihan sietämättömältä ajatus, että ei täysillä hyödynnettäis tätä ovista... Ni ne sit sano, että eihän se todennäköisyys kovin suuri ole, mutta tehdään niin, että mies käy antamassa näytteen, ja katotaan sit sen mukaan, tehdäänkö vai ei... (Varmaan pitävät vähän hulluna - ja niin tekin varmaan :LOL: mä ainakin pidän... heh - ja vähän mua kyllä nolotti mutta onpahan ainakin yritetty kunnolla...) Ni se näyte olikin sitten aika mukiinmenevä ;) Jotain 6 miljoonaa, ja a+b liikkuvat tais olla n.60% jos muistan oikein? On kai niitä tuloksia vähän paskemmillakin tullu... :) Ja ajankohtakin ois hyvä, kun munis oli just irtoomassa.
Mut joo, jalat on maassa, ja oon vaan iloinen, että on nyt vähän huojentuneempi mieli, kun on tehty asian eteen jotain... Musta vaan tuntuu, että ois niin paljon parempi, että hedelmöittyis spontaanisti, ku väkisin icsillä, mutta sehän nyt lienee sanomattakin selvää... Jos/kun tää ei tärppää, niin sit kokeillaan ens kerta pitkän kaavan mukaan, ja sumut alkais heinäkuussa. Sitä ennen lomaillaan ja nautitaan kesästä =)

Paaaaaljon auringonsäteitä teille kaikille, ihanaiset :heart:

PS. En siis tosiaan laske itseäni oikeaksi piinailijaksi, niin en halua listallekaan piinailemaan :) niin pieni se todennäköisyys tässä on...
PPS. Unohtin sanoa, että joo, lakka, mäkään en vaan lakkaa hämmästelemästä ihmisten tahdittomuutta!!! :O Eikö ihan tosiaan ihmiset kerta kaikkiaan tule ajatelleeksi, että voi olla joku syy, että pitkään yhdessä olleilla, ja ihan aikuisilla pareilla, voi hyvin olla joku syy siihen, että niitä lapsia ei vielä ole...!!!!!???? En oikeesti ymmärrä, miten ajattelemattomia jotkut ihmiset on :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa tytöt :heart:
Mä ajattelin tulla pitkästä aikaa teitä moikkaamaan=) Olette kauhean usein mielessä ja käyn teidän kuulumisia kurkkimassa täältä ja blogeista. Aivan ihanaa, että ensimmäiset vauvat on valloittaneet sydämiä, onnea aivan sylin täydeltä kielo, despe ja pikkutiikeri :heart: On ihanaa lukea, että niin moni myös jo odottaa pientä ihmettä! Toivoisin niin, että kaikille se suurin onni suotaisiin... Kaikki näiden asioiden kanssa painivat on uskomattomia ihmisiä, uskomattoman vahvoja ja uskomattoman ihania.
Moni varmaan onkin blogista jo miun kuulumisista perillä=) Meillä sen ensimmäisen kohdunulkoisen jälkeen jouduttiin pakolliselle 3kk hoitotauolle. Se oli itselle tähänastinen pohja, elämä oli sysimustaa oikeastaan koko talvi. Olin vain niin rikki, tuntui ettei enää jaksa. Hcg seurannatkin kesti marraskuulta tammikuulle, tuntui ettei tuska lopu ikinä. Ei ollut minkäänlaista hallinnantunnetta omasta elämästä. Silloin sain aikaiseksi aloittaa terapian. Tajusin, että ei näin voi jatkua, elämä ja onnellisuus ei saa riippua tästä paskasta. Ja tämä ei minua murra. Minulle suositeltiin masennuslääkitystäkin useampaan kertaan, olin aika huonossa jamassa, mutta kieltäydyin. Halusin ensin tehdä itse kaikkeni ja olin valmis muutokseen. Löysin Dalai Laman ja meditaation ja tajusin, että voin valita onnellisuuden tässä ja nyt. Tälle tuskalle ei voi mitään, mutta oman tapansa katsella maailmaa voi. Pöljän kuuloista, mutta se oli käännekohta. Aloin päästä takaisin elävien ihmisten kirjoihin.
Pelotti aloittaa uusi hoito, pelkäsin, että tulee uusi sukellus. Ei kuitenkaan tullut, tehtiin pakastealkion siirto ja testasin synttärilahjaksi plussan. En oikein silloin osannut iloita samalla lailla kuin edellisestä, olin tosi varovaisella mielellä. Vuodot alkoi melkein heti ja ultrassa ei löytynyt muuta selitystä kuin hematooma kohdussa alkiopussin vieressä. 7+0 Alkoi kivut ja vietettiin yö päivystyksessä, veikkailtiin että munasarjakysta oli puhjennut. Viikko siitä kuitenkin heräsin elämäni järkyttävimpään kipuun. Jouduin ambulanssilla sairaalaan, vatsaontelossa oli verta ja keskellä yötä tehtiin päivystyslaparoskopia... toisessa munanjohtimessa oli kohdunulkoinen raskaus joka vuoti, se jouduttiin poistamaan. En muista kauheasti muuta kuin että itkin ja tärisin sairaalassa, vieläkin tuntuu pahalta unelta. Meidän rinnalla oli kuitenkin suojelusenkeleitä, toinen vauva selvisi. Ei kyllä milläänlailla stressitöntä alkuraskautta olla vietetty, vaikka vuodot leikkauksen jälkeen loppuivatkin. Vieläkin huoli vaivaa mieltä, voiko leikkaus tehdä jotain pahaa.
Toistaiseksi kaikki on kuitenkin hyvin, odotamme pientä ihmettämme. Laskettu aika on 9.12. Mieli on täynnä nöyrää kiitollisuutta, vauva tuntuu todelliselta ihmeeltä. Nyt on viikkoja kasassa 15+4, eilen käytiin ultrassa ja siellä harjoiteltiin jo hengitysliikkeitä. Kaikki oli niin hyvin kuin tässä vaiheessa voi olla:heart: Yritän hiljalleen alkaa nauttia ja unohtaa huolia ja kohta varmaan uskallamme kertoa uutisesta lähipiirille. Maha alkaa jo pullahtaa esiin, niin kohta varmaan huomaavatkin=)
Tuntuu hullulta miten paljon vuodessa voi tapahtua. Viime vuonna juuri ennen juhannusta saimme lapsettomuustutkimusten musertavat tulokset ja nyt ollaan tässä. Mikään yksittäinen vuosi elämässäni ei ole muuttanut minua niin paljon ihmisenä kuin tämä, haluaisin uskoa että muutos on ollut parempaan. Tietenkin kaikki tapahtunut on myös estänyt nauttimasta raskaudesta, ja tuonut elämään synkän taustasävyn. Lapsettomuus on yhä läsnä. Mutta tänään kaikki on hyvin ja se tuntuu entistä suuremmalta.

Olette kaikki aina ja ikuisesti aivan äärettömän tärkeitä ja tukenne on ollut korvaamatonta, on edelleen:heart: Toivon jokaikiselle kaikkea parasta ja tietenkin ihanaa juhannusta:heart:
 
Hei kaikille :wave:

Neuvolassa tänään käyty ja jospa sieltä ois ne barban povaamat tyttö ja poika tulossa kun oli niin erilaiset sykkeet kavereilla, saas nähä ;) Paino ei ole noussu vielä yhtään. Alussa laihduin sen noin 7 kg ja siinä on sitte pysytty. Kaippa se sitte jostain muualta lähtee kun mahakin on jo kunnioitettavat 100 cm ja viikkoja vasta 16+4 :D Saapa nähä mitä se on sitte noilla lakan viikoilla kun nyt ollaan jo samoissa mitoissa, oon hoikka että maha on jo kunnon pallo. Syömiskuurille jouduin, mutta minkäpä sille tekee kun tuntuu ettei tonne mahaan enempää ruokaa mahdu ja makiaakaan ei miele tee yhtään vaikka ennen kylllä maistu, siiderin ja viinin latkimisetki on jääny, kais se pitää grillille lähtä : /

shayna ihana kuulla, että noin vaikean taipaleen jälkeen kaikki nyt hyvin! toivottavasti pystyisit nauttimaan raskaudesta kaikesta huolimatta.

kiva kuulla lilinkin kuulumisia! :)

Ihan samanlaisia ajatuksia kun lakallakin että monesti miettii tuttuja lapsettomia pariskuntia, että onkohan se vapaaehtoista vai kärsivätkö lapsettomuudesta. Ja onhan se hirveä määrä kun joka viides pariskunta kärsii lapsettomuudesta. Mutta ei kyllä mieleenkään tule mennä utelemaan kun muistelee mitä kaikkea ite on saanu kuulla ja kestää muilta, vaikkeivat kaikki ole sillä mitään pahaa tarkoittaneetkaan.

snoww pahoittelut negasta :hug:

despelle ISOT ONNITTELUT pienestä pojasta! :flower:

Kaikille muillekkin oikeen hyvää juhannusta sekin on jo ihan kohta :O
 
Ensiksi Snoww, todella isot pahoittelut negasta! Suuri halaus! :hug:

Lili, onhan meillä joukossa yksi inssillä vauvan saanut joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon! =) Ja todella hienoa että ex-tempore päätitte tehdä inssin! Niin se pitää, hetkestä kiinni! ;) nyt kyllä minä ainakin piinailen myös Liliä! =)

Shayna, voi valtavaa, olen täällä ihan kyyneleet silmissä ja kananlihalla kun luin tarinasi! Teitä ja sinua on todellakin koeteltu tällä matkalla, mutta nyt onni löysi myös teidät! Suuren suuret onnittelut että raskaus on nyt jatkunut hyvin, ja uskotaan että se jatkuu nyt hyvin loppuun asti! :kiss:

Saammehan lisätä sinut plussanneiden listalle, ja tulethan kertomaan välillä kuulumisia? Minulla ei sinun blogin tietoja ole, voitko laittaa ne minulle? Kiitos! Oikein hyvää odotusta sinulle, kohtahan sinullakin jo alkaa puoliväli häämöttää! =)

Iinamiina, toivottavasti siirto meni hyvin?

Haleja kaikille!
 
Elli, kirjoiteltiin samaan aikaan! Hienot kuulumiset myös sinulla, niin se aika vaan menee hurjaa vauhtia!! :D sullakin alkaa puoliväli olla lähellä muutaman viikon päästä, mikä saa itseni jo miettimään että apua, joko sitä kohta ollaan synnärillä? :D Koitahan nyt syödä reippaasti että vauvatkin kasvaa hyvin! ;)
 

Yhteistyössä