KESÄ 2010 hoidot

Testasin aamupissasta puhdas nega, pp9. Mun viiden siirron kokemuksella tää on selvä. Näin tää aina ennenkin on mennyt. Kyllä siinä haamua näkyis jos jotain olis kiinni. Ne oli sentään 3-päiväisiä alkioita. Ei se vaan meillä onnistu koskaan. En taida jaksaa enää oikein uskoa enkä edes toivoa.

Parempaa onnea snowwlle ja wilmalle!
 
iinamiina: Iso :hug: Olisin niin toivonut sullekkin vihdoin plussaa!! :( Jaksuja! :heart:

Piinailijoille tsemppiä vielä!! :flower:

Ja kiitos kaikille ihanille ultrakuulumis-onnitteluista! :heart: Mullakin alkaa ehkä pikkuhiljaa stressi edes vähän helpottaa!!! :)

Missäs Einuliini?? :confused:

Ja Ellin kuulumisia kaipaillaan myös :)

Barba: Kerro ihmeessä, kumpi sun unessa meille tuli? :D :popcorn:
 
Niin ja wilma: Toi vyöhyketerapia muakin kiinnosti jossain vaiheessa, mut mielestäni luin, ettei sitä tehtäis kuitenkaan yhtäaikaa, kun muut hoidot on meneillään? Vai muistankohan ihan väärin? Mut ota ihmeessä selvää siitä ja kokeile, jos mahdollista! :) Ja kerro sitten mullekkin, millanen kokemus oli. Ja sitä foolihappoahan aina kehotetaan syömään jo raskautta yrittäessä. Mä en ikinä sitten alkanu syömään mitään vitamiineja tai muita ennen raskautta, vaikka monesti suunnittelin... Mut ei niistä varmana ainakaa haittaa oo! :)
 
Moikka!

Täällä ollaan! Aikamoista opetteluahan tämä vauva-arki on. Nyt onneksi pienen paino on kääntynyt nousuun. Sairaalassa oltiin 5 päivää kaikenkaikkiaan. Olo on ihan hyvä, tosin aina miettii että ymmärtääköhän sitä kaikkia vauvan antamia viestejä oikein :)

Täällä on näemmä tapahtunut aika lailla viime aikoina. Toivottavasti tulee paljon niitä plussatuulia!

Iinamiina :hug:

Tsemppiä kaikille hoidoissa oleville sekä raskautuneille!

Tikru+ vauva 12päivää
 
Voi Iinis,tää ei saa olla totta:'( Mä niin uskoin toisenlaiseen tulokseen!!!Tää on pirun väärin!!!Voimia ja iso halaus:hug:

Tikru,ihanaa et vauva-arki rullaa,nää on niitä uutisia mitä kovasti toivois kaikille,nyt nauttikaa:heart:

Snoww,peukut pystyssä et huurunenän saat pikapuoliin kyytiin:vampire: Ja kiva et Wilmakin käyt kuulumisia kertoilee:)

Kielon on nyt pakko olla jo saanut pikkuisen nyytin syliin,mun unissa Kielo on synnyttänyt tytön,joten kovasti odotellaan menikö ennustus oikein;) Ja Seran masussahan kasvaa potra poika:p

Mites Eina jakselee?Ja Elli?Entäpä Susu ja Despe? Nyt kipikapi kertoilee kuulumisia:heart:

Entäs piinailija-Lili?Minkäslaisilla oireilla ja fiiliksillä siellä porskutetaan?Toivoooooooooon,tiedät kyllä mitä:rolleyes:

Kaikille kivaa viikonlopun alkua,toivotaan aurinkoa ja LÄMPÖÄ:cool: Ja Iinikselle vielä maailman isoin voimarutistus:kiss:
 
Iinamiina olen todella pahoillani negasta :( Tässä pitäs olla joku systeemi, joka takais että jokainen onnistuu ku on samanverran yrittäny, ei tunnu reilulta että kohtalo ihan randomina heittelee plussia. Hävettää aina oma "helppo" onnistuminen kun kuulee toisten toistuvista negoista :ashamed: Toivon todella sydämmeni pohjasta, että pian plussaat...

sera ihana kuulla, että rakenneultrassa kaikki hyvin ja etenkin että stressisi alkaa helpottamaan :) Tahtoo olla, etä ite sortuu siihen "en murehi enää kun 12 vk tulee täyteen tms." no aina sitä on keksiny jonku uuden rajan mihin asti saa taas murehtia :D

barba juu tahdon kanssa sukupuoliennustuksen :p

kielon kuulumisia kovasti kaipailen... onkohan sieltä tullu nyytti maailmaan... toivottavasti on kaikki hyvin! sehän kerkiää vauveli kohta jo mennä kouluun ennen ku saahaan kuulla uutiset ;)

ihanaa tikru, vauvantuoksusta arkea =)

Tänne ei muuten kuulu kummempia, mahaa kasvatellessa!

Oikein mukavaa ja rentouttavaa vklopua kaikille! Ihanaa saa nukkua koko vklopun, aaah :cool:
 
Voi ei iinuska :'( Mä oon oikeesti tosi pahoillani :hug: epäreilua.. ei oikein voi muuta sanoa!

Kielon uutisia minäkin jännällä olen odotellut!

Kaikille ihan hirveesti terkkuja täältä päin.. En nyt yhtään jaksa selata mitä mun pitäiskään teille kaikille kirjoitella/kommentoida. Olen vaan hiukan nyt pihalla. En oikeen pysty keskittymään mihinkään. Mietityttää niin kovasti onko kaikki hyvin. (ja ollu taas ihan kamalan kiireinen viikko....se on tämä kevät kun "kausi" tuolla töissä tekee loppuaan..on palaveria, juhlia ym...........pikkusen laittaa väsyttään) Mutta palaan paremmalla aikaa ja virkeämpänä!

Varasin paniikkiultran ens viikolle!! HUI

Eina rv 5+4
 
heips!!

oon tässä käynyt lueskelemassa tän ketjun lisäx muitakin ketjuja ja oon oikeesti miettiny paljonkin et miten noi plussat jakautuu ihan miten sattuu, kuten Iinis kirjottikin niin miten jollekkin jolla on kaikki mahd viat ja ongelmat tulla raskaaksi saa sen plussan ja ne joilla ei käytännössä mitään kauheen mainittavaa oo ei onnaa ei sitten millään.Kuka sen päättää kuka sen plussan kulloinkin saa !! jotenkin on niin väärin että osa taistelee vuosia saaden sitten tuloksen, osa saa sen alkumetreillä ja osa ei ollenkaan( onnex ne on sitä vähemmistöä tosiaan nykytekniikoille kiitos) no joo tässä tämmöstä pohdintaa ny vaan alkuun kun ei tunnu elämä olevan oikeen reiluu tässäkään ketjussa kaikkien kohdalla.
Tikru:varmaan on uutta ja outoa aluksi, kyllähän se elo varmaan siitä muuttuu tosi radikaalisti, kiva kuulla, että kaikki hyvin!!
Sera:kiva että ressi helpottaa, viikkoja kuitenkin aika lailla edessä( tuntuu ettei loppua näy vaikka itelläkin enään 3 hui)
Kielo:ny oon ihan saletisti varma et oot pungertamassa paraikaa vauvelia tähän maailmaan.muista tulla sitte heti raportoimaan et kaikki hyvin!!!
Snoww:nyt peukut ihan hurjan korkeelle kattoon et saatte kyytiläiset ja ettei ns taukoa sitten tarvittas enään muuten kuin odotusmielessä;)
Eina:mikäs meininki, tuu kertoon et kaikki hyvin!!!
Lili: joko oot testaillu? tuu heti kans kertoon meille ees vihjeitä tuloksesta;))
Marlaa:mikäs meininki siellä suunnalla?
Wilma:ite koklasin akupunktioo huonolla menestyksellä jo hoitojen alussa, sain rahani vaan menemään, tietty se rentoutti mutta ei kyllä meillä ainakaan auttanu hoitojen suhteen.jotain homeopaattisia nappeja kokeilin myös mutta ei ajottunut nekään plussan tiimoille.oon ite kyllä kaikille konsteille avoin ja voihan olla että joillekkin erilaiset hoitomuodot toimivat.kaikkea kannattaa kokeilla jos siltä tuntuu, ei niistä ny ainakaan haittaakaan varmasti ole!! oon vaan jotenkin tullu siihen tulokseen, että henkimaailman juttuja nää on ja varsinaista avaruustiedettä, kai on elämä jokaisen varalle sen oman suunnitelmansa laatinut ja se tapahtuu mitä on ns tarkotettu, siihen voimatta sen enempää itse vaikuttaa, jos siis elää normisti ja ei oo mitään ns vikaa todettu.huh huh menipäs taas filosofiseksi tää juttu, huomaa et aika alkaa jo käymään pitkäksi kotosalla kun on aikaa kaikkea pohtia huoh:rolleyes:
no joo kaikille kivaa viikonloppua sateista huolimatta ja toivotaan että täs ketjussa ei ois yhen yhtä tyyppiä tän vuoden loppuun mennessä joka ei ois kahta viivaa saanu tikkuun!!!
 
Eina:kirjottelitkin samaan aikaan, kiva kuulla et kaikki kunnossa:heart:eek:otahan kun oot ns loppumetreillä, sitte sitä pihalla vasta onkin hehhee, aivot ei toimi mihinkään suuntaan ja ajatus kiertää kehää.kaikki energia tod.näk kasautuu mahan ympärille:D
 
Mites tosiaan Lili joka testit polttelee kaapissa? Onko sulla nyt pp7? Onko ollu mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen? Vaikka eipä nekään aina mitään kerro... Millon aijot testata? Jospa siellä kaverukset auttelis toisiaan ja yhteisvoimin tarraisivat mukaan ;)
 
Iinamiinalle pahoittelut negasta! Saanko udella että kuinka monta siirtoa sulla on takana?

Ihana kuulla että kaikilla odottajilla menee hyvin ja vauvat kasvaa. Onnellista odotusta ja turvallisia sekä nopeita synnytyksiä niitä lähiaikoina odottaville.

Lilille tsempit piinailuun!

Se piti vielä tällasena vasta rannan kiiskenä sanoa että ehkei kukaan niitä plussia ihan randomina jakelekaan, eikös täällä ole niitäkin joilta se ensimmäinenkin aarre vielä puuttuu.

Sitten omaan kroppaan, ei käynyt tälläkään kerralla niin kuin elokuvissa, vuoto alkoi sitten ihan kunnolla. Viikolla tuli kirje että pakkaseen ei saatu mitään. Nyt sitten ollaan taas lähtö kuopissa, ihme kyllä, kyyneltäkään en vuodattanut, harmitti tietenkin mutta suuremmilta suruilta vältyin. Jaksan odottaa omaa vuoroani jos se mulle vielä suodaan, jos ei niin tarvii keksiä jotain korvaushoitoa.
Nyt nautitaan kesästä ja toivottavasti lämpöisestä sellaisesta.
Palataan syksyllä asiaan. Piipahtamassa varmaan käyn koska kiinnostaa monen teidän matka sitä maalia kohti.
Yks kysymys, mulla on siis kelan lääkekatto täys, ja mulla olis vielä resepteissä jäljellä lääkkeitä. Uskaltaako niitä hakea etukäteen, tutkiiko kela niitä ostoja sen tarkemmin? Eihän sitä tiedä kerkiääkö tänä vuonna vielä uutta hoitoa aloittamaan mutta sais ainakin lääkkeet hankittua...
 
Marlaa En ymmärrä mitä tarkoitit tuolla kommentilasi... :confused: Sitähän juuri meinasin ettei kovin reilua kun jotkut kauan yrittää eikä saa plussaa ja jotkut taas plussaa heti, että ei mitään logiikkaa ihan random (=satunnaista) touhua tuolla neiti fortuunalla tämä homma. Ikävää että vuotosi alkoi :( ei ne mielestäni kelella seuraa noita, olen ainakin itse hakenut heti negan jälkeen uudet lääkkeet seuraavaan hoitoon, että kerkee saaha sillä nimellisellä korvauksella.
 
Viimeksi muokattu:
Helou helou!
Kiitos ihanaiset tsempeistä ja kuulumisten kyselystä :)

Ja Marlaalle halaus :hug: Vielä se aurinko paistaa. Kovasti voimia ja yritetään tosiaan nauttia kesästä :)

Joo, täällä nyt jo pp8. En testaa ainakaan ennen tiistaita eli pp11, kun sillon oon kotona päivän, eikä tarvii lähtee mihinkään. Aika luovuttajafiilis on, vaikka en millään haluais, mutta menkkakipuja on tässä viime päivinä ollu, ja eilen illalla olikin niin karmeat menkkakivut alkuillasta, että meni sit koko ilta itkiessä :'( Eli en kyllä tosiaan enää usko plussaan, enkä kauheasti uskalla edes kaukaisesti toivoakaan :( Samoin yöllä, kun heräsin miehen herätyskelloon aamuyöstä, oli tunnin-pari ihan hirmuisia tuntemuksia. Tänään ei sit juurikaan ole ollut, sillain lievästi jomottelee välillä, mutta joka kerta tää on tällä samalla kaavalla menny. En viittiny tänne kirjotella, kun kaikki vaan kuitenkin sanoo, että no voihan ne kivut tarkottaa hyvääkin, ja kun ei vuotoakaan ole... Mut joka kerta ne on vaan meille tarkottanu huonoa, ja vuoto mulla ei ikinä alakaan ennenku lopetan luget.
Ni tämmösiä tunnelmia täällä : / Ei ollut ollenkaan tarkoitus kirjoittaa noin pitkää ja masentunutta kommenttia, mutta mulla aina lähtee lapasesta :LOL: Ja onhan se pieni toivonkipinä jossain, mutku taas niinku aina ennenki AINOA oire on noi v...n menkkakivut ni ei se kauheesti luo juhlatunnelmaa...

Mut ei tosiaan ollu tarkotus kovin paljoa purkautua, kun tunnelma kuitenkin on, että kattellaan, kattellaan... :) Kilttejä ootte ku kyselitte perään!!! =)

Kielo on tosiaan ollu varmaan tekemässä sitä vauvaa jo jokusen päivän, ku ei ole mitään kuulunu, ihanaa :heart: Toivottavasti kaikki on menny hienosti =)

Ja kaikille muillekin paaaaljon hyvinvointia!!!!! :hug:
 
Lili olen pahoillani :( mutta jos nyt kuitenkin osottautus vanhat merkit vääriksi... tiiän että on veemäinen yrittää jaksaa toivoa ja sitte pettyä pahasti (minä toivon ja uskon täälä salaa sun puolesta, että nyt plussais :) )
 
Huomenta kaikille=)

Lili,voihan kele,jos sun tuntemukset negasta osoittautuu oikeaksi:( Toki haluaisin luoda vielä toivoa ( ja itsekseni vielä toivonkin) mutta omasta kokemuksestani ikävä kyllä tiedän niin ton tunteen,kun kaikki menee samaa rataa,joka ikinen kerta:'( Mutta entäpä jos kuitenkin vielä yhdessä toivotaan,ehkäpä tulos sit yllättää...Mä niin sitä toivon:hug:

Mitenkäs Iinis jakselee?Vieläkö olet testaillut?Jaksamisia sinullekin:hug:

Elli,sun kohdalla mun ennustukset on vähä sekavia,joten päädyin tulokseen tyttö ja poika;)

Marlaalle ihanaa ja rentouttavaa kesää ja mä ainakin hakisin kaikki mahdolliset lääkkeet jos ne halvalla saisin=)

Snoww piinailee sit seuraavaksi,kiva päästä jännitämään sun puolesta!

Eina murulle toivon kaikkea hyvää ja toivottavasti pääset kohta jo nauttimaankin raskaudestasi:kiss:

Ja Kieloooooo,nyt tuuppa kertoilee miten jakselette???Piiiitkä aika on,kun viimeksi täällä kirjoittelit,joten kyllä te jo kohta ootte vauvelin kanssa kotona:heart: Ja sit heti ekänä kuulumiset tänne:p

Hui ihanaa,miten lähellä Despen H-hetkikin jo on:O Äläkä sinäkään sit pidä meitä jännityksessä,vaan HETI kertomaan tärkeimmät kuulumiset:heart:

Täällä ei tietenkään tapahdu mitään uutta,unia katselen,kesää odottelen,tuloksia tutkimuksista ja jännäilen teidän kuulumisia:) Mukavaa sunnuntaita kaikki ihanat:wave:
 
Hei kaikki rakkaat! Täällä ollaan, minä ja maailman ihanin tyttö, kotona vihdoin. Mä oon aivan sanaton, en ikinä osannu kuvitella, miten käsittämättömän ihmeellistä tämä on.
Lähettiin kiireellä sairaalaan jo viikko sitten sunnuntaina, kun yhtäkkiä tunsin liikkeitä vähemmän, pelko oli suunnaton. Onneksi kuitenkin pian selvisi, että pelko oli turha, mutta äidin vaisto kai kuitenkin oli mulle ilmoittanut, että nyt on mentävä, koska muista syistä synnytystä alettiin tuolloin sunnuntaina käynnistämään. Tiistaina sitten meiän pienen perheen elämä mullistui, kun sain pienen tytön 3100g, 49cm ekan kerran syliini. Sairaalasta päästiin eilen, ja nyt jaksoin ja ehdin ekan kerran yli viikkoon nettiin.
Kerron mielelläni tarkemminkin synnytyksestä, jos jotakuta kiinnostaa, mutta en halua yksityiskohtia tänne kaiken kansan luettavaks eli voisin kertoa yksärillä niille, jotka haluaa tietää lisää. Synnytys oli joka tapauksessa aivan huikee kokemus.

En nyt oikein ehdi jäädä lukemaan mitä kaikkea täällä on tapahtunu. Tulen toisena päivänä uudestaan, mutta voisin kuvitella, että täällä on viikon aikana ehtiny tapahtua monenlaista, johon isot halit on tarpeen. Halaan teitä siis yhdessä ja jokaista erikseen oikein isosti ja lämpimästi, iloitsen teidän kanssa ja itken teidän kanssa, mikä kullakin on tilanne tällä hetkellä. Ootte ihania kaikki!
 
Ihanaa Kielo ja IHAN SUPER ISO ONNITTELUHALI SINNE KOKO PERHEELLE!! Onnea siis pienen tytön johdosta:heart:tuu sitte joo heti kertoon enempi kuulumia kun kerkeet!! ny on sitte 2 tyttöä jo syntyneissä, seuraavax tulee sitte ukkosuutisia;)
Lili::hug:tyly ilmotus taas elämältä nuo menkkajuilinnat jne kropan oireilut, oisin niin toivonu sullekkin jo vihdoin ja viimein sitä plussaa mutta en toisaan haluu sulle mitään fraaseja kirjotella koska oon barbiksen kanssa samaa mieltä että jokainen kyllä parhaiten itse tuntee kroppansa jne.tylsää, kertakaikkiaan tylsää, ei voi muuta sanoa!!!
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


snoww-------1.ICSI 2.PAS-----------06/2011

barbapörrö13---4.IVF/ICSI--------------?

wilma32----------3.ICSI----------------?

Marlaa--------3.IVF/ICSI---------------?



*** PIINAILIJAT ***


(iinamiina------2.IVF 1.PAS---------testipäivä ?)

Lili_78-----------5. ICSI-----------testipäivä 3.6.2011



:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate----1.IVF/ICSI 4.PAS---- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1


:flower::flower::flower: VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ :flower::flower::flower:


Pieni tiikeri--------1.IVF------ TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI------- TYTTÖ 24.5.2011
 
Viimeksi muokattu:
OIIIIIIHHHH IHANAA Kielo!! Älyttömän paljon Onnea tuoreelle äidille :flower: Näitä uutisia on odotettu :D

Lilille :hug: Voi kunpa asiat olisi toisin kuin luulet... Mä niin toivon!

Nyt sitten odotellaankin seukiksi despen uutisia :D

Eintelistä ei ole kuulunut aikoihin yhtään mitään.. Jos käyt vielä lueskeleen niin tulehan kertoileen sitten kuitekin vauvauutiset, niin saamme sinutkin siirtää vauvautuneisiin!

barballe ja iinuskalle paljon jaksamista seuraavaa mahdollisuutta odottaessa.. Tää on niin hemmetin epäreilua :(

Mitenkäs muuten Ellin mahankasvu? Onko kasvua minkäverran havaittavissa, kun tuplat siellä polskuttelee? :)

ON: Huomenna olisi se paniikkiultra. Heti aamusta! Aivan kamalasti jännittää mitä siellä näkyy.. Tiedän että sykkeen näkymiselle voi olla hieman aikaista kun huomenna on vasta 6+0, mutta muita aikoja yksityiselle ei täällä ollut 2 viikon sisään.. Näkeepä nyt todennäköisesti kuitenkin että onko kohdunsisäinen raskaus ja jos on tuulimuna niin siitä voisi varmaan saada myöskin jo huomenissa viitteitä. Olisi ihanaa saada suljettua noi ainakin pois, niin ehkä hieman tämä pelkääminen helpottuisi ja voisi hiukan nauttiakin..
 
Kielooooooo,ihanaa,ihanaa,ihanaa:heart:

"Nyytti pehmeä syliisi annettiin,se vauvalta tuoksuu on lämmin niin.
Se itsekin varmaan tietää sen,että sulattaa jokaisen sydämen.
Hiustupsusta pieniin varpaisiin,se on ihana,ihana niin."
ONNEA KOKO PERHEELLE:heart:

Einalle tsemppiä huomiseen ultraan,tulehan sit kertomaan kuulumiset ja ehkäpä huomenna jo uskallat alkaa nauttimaan raskaudestasi:heart:

Ja mähän niin tiesin,et Kielo pöyräyttää tytön,ihana juttu et saatiin toinen" rinsrenssa" jo tähän ketjuun ja Despe sit kohta kertoo ne "rinssi"kuulumiset;) Ja mä ainakin haluan kuulla KAIKEN Kielon synnytyksestä:p
Voiko ihanammin päivä enää alkaa,onko ihanampaa aamua kuin tää...:kiss: Kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Kielo!! :heart: Hurjasti onnea pikkuisesta tytöstä!! :kiss: Pelastit mun päivän ihanilla uutisilla!! :heart:

Ja sitten, pakko sanoa, että mä kyllä kovin pahoitin mieleni ( joo, ehkä myös turhan herkällä päällä, mut kuitenki!! ) tosta iänikusesta keskustelusta, että mikä on EPÄREILUA!!! Jukoliste, mustakin on h*vetin epäreilua, kun kaikenmaailman narkkarit sun muut tekee lapsia tosta noin vaan, ja jättävät heitteille!! Välillä musta sekin on epäreilua, että "tavalliset ihmiset" tekee vaikka viis lasta luomusti sinä aikana, ku minä saan hoidoilla itteni raskaaks vihdoin! MUT!! En mä haluais täällä ketjussa ja muutenkin lapsettomuudesta kärsineitten joukossa miettiä ja jaotella, että ompa nyt epäreilua, kun tolla tärppäs jo ekasta inssistä, ja mulla vasta ivf:stä!! TAI että on epäreilua, että monella täällä on jo ensimmäinen lapsi, ja mä toivon vieläkin joka päivä sydämeni pohjasta, että vihdoin jonain päivänä saisin tämän masussa olevan elävänä ja terveenä maailmaan!! Sitä kai Marlaa tarkoitti, että ehkä niitä plussia ei ihan randomisti jaeta, kun osalla jo ensimmäinen kotona on... Ja silti, koko sydämestäni toivon kaikille toisesta haaveileville plussaa, vaikka mulla ei vielä ole sitä ensimmäistäkään!!! Ja tottakai toivois, ettei kenenkään tarttis käydä neljää tai viittä ja ties miten montaa hoitokierrosta läpi! Mut ei silti haluais joutua tuntemaan jotain "syyllisyyttä" "HELPOSTA" :confused: :headwall: plussaamisesta!!

Elli: Kiitos, ja joo, toi on kyllä niin totta, että aina keksii uuden rajan, miten kauan täytyy olla huolissaan jatkuvasti!! :D Mä olen jo siinä pisteessä, että murehdin, ettei vaan synnytyksessä sitte mitään sattuis!! Mut pikkuhiljaa, pikkuhiljaa... huoli ei kai lopu koskaan, mut ehkä me joskus opitaan käsittelemään sitä jotenki fiksummin ;)

Barba: Vai oikeen potra poika! ;) Mustakin on alkanu tuntuu, että tää vauva ( enpäs paljasta vieläkään kumpi hän on ;) ) vois olla aika iso... ehkä, en tiedä mistä moinen ajatus tullu mulle. Mites sulla, onko mitään tuloksia tullu tutkimuksista, tai millon tulossa jotain tietoa jatkosta? Jaksuja ihana! :heart:

Eina: Onnea ultraan!! :heart:

Susulle koitan kirjoitella yksäriä pian... :)

Anteeks nyt avautuminen, mut tulin niin pahalle mielelle tosta kirjotuksesta, että oli pakko! Ajattelin, etten nyt vähään aikaan tuu kirjottelemaan... käyn toki lueskelemassa teidän kuulumisia, mut en sitten viitti ite laittaa mitään, kun tosiaan tuntuu, ettei koskaan osaa sanoa mitään oikein!

Jokatapauksessa kaikille oikeen ihanaa kesää, toivottavasti lämmintäkin! :cool:
 
Sera.otitko kenties mun kirjotuksesta ittees?tänne ei uskalla nykysin kirjottaa mitään kun tuntuu että kaikki käsitetään väärin..mä en ainakaan tarkottanu asioita noin miten ne otit.JOKAINEN ANSAITSEE täällä ketjuissa sen plussan se on varma.Ei varmaan vaan kenestäkään oikeesti tunnu kivalta oottaa sitä vuoroaan vuosia.anteeksi jos pahotin sun mieles mutta nyt on taas tehty tekemällä kärpäsestä härkänen kyllä.Mukavaa kesää kaikesta huolimatta ja nauti raskaudestasi täysin siemauksin:)
Eina.mites meni ultrassa?
Meillä poitsun synttäripäiväksi määrättiin nyt sitten 17.6 tänään lekurissa:heart:
 

Yhteistyössä