Ihanaa Kielo!! :heart: Hurjasti onnea pikkuisesta tytöstä!! :kiss: Pelastit mun päivän ihanilla uutisilla!! :heart:
Ja sitten, pakko sanoa, että mä kyllä kovin pahoitin mieleni ( joo, ehkä myös turhan herkällä päällä, mut kuitenki!! ) tosta iänikusesta keskustelusta, että mikä on EPÄREILUA!!! Jukoliste, mustakin on h*vetin epäreilua, kun kaikenmaailman narkkarit sun muut tekee lapsia tosta noin vaan, ja jättävät heitteille!! Välillä musta sekin on epäreilua, että "tavalliset ihmiset" tekee vaikka viis lasta luomusti sinä aikana, ku minä saan hoidoilla itteni raskaaks vihdoin! MUT!! En mä haluais täällä ketjussa ja muutenkin lapsettomuudesta kärsineitten joukossa miettiä ja jaotella, että ompa nyt epäreilua, kun tolla tärppäs jo ekasta inssistä, ja mulla vasta ivf:stä!! TAI että on epäreilua, että monella täällä on jo ensimmäinen lapsi, ja mä toivon vieläkin joka päivä sydämeni pohjasta, että vihdoin jonain päivänä saisin tämän masussa olevan elävänä ja terveenä maailmaan!! Sitä kai Marlaa tarkoitti, että ehkä niitä plussia ei ihan randomisti jaeta, kun osalla jo ensimmäinen kotona on... Ja silti, koko sydämestäni toivon kaikille toisesta haaveileville plussaa, vaikka mulla ei vielä ole sitä ensimmäistäkään!!! Ja tottakai toivois, ettei kenenkään tarttis käydä neljää tai viittä ja ties miten montaa hoitokierrosta läpi! Mut ei silti haluais joutua tuntemaan jotain "syyllisyyttä" "HELPOSTA"
:headwall: plussaamisesta!!
Elli: Kiitos, ja joo, toi on kyllä niin totta, että aina keksii uuden rajan, miten kauan täytyy olla huolissaan jatkuvasti!!
Mä olen jo siinä pisteessä, että murehdin, ettei vaan synnytyksessä sitte mitään sattuis!! Mut pikkuhiljaa, pikkuhiljaa... huoli ei kai lopu koskaan, mut ehkä me joskus opitaan käsittelemään sitä jotenki fiksummin
Barba: Vai oikeen potra poika!
Mustakin on alkanu tuntuu, että tää vauva ( enpäs paljasta vieläkään kumpi hän on
) vois olla aika iso... ehkä, en tiedä mistä moinen ajatus tullu mulle. Mites sulla, onko mitään tuloksia tullu tutkimuksista, tai millon tulossa jotain tietoa jatkosta? Jaksuja ihana! :heart:
Eina: Onnea ultraan!! :heart:
Susulle koitan kirjoitella yksäriä pian...
Anteeks nyt avautuminen, mut tulin niin pahalle mielelle tosta kirjotuksesta, että oli pakko! Ajattelin, etten nyt vähään aikaan tuu kirjottelemaan... käyn toki lueskelemassa teidän kuulumisia, mut en sitten viitti ite laittaa mitään, kun tosiaan tuntuu, ettei koskaan osaa sanoa mitään oikein!
Jokatapauksessa kaikille oikeen ihanaa kesää, toivottavasti lämmintäkin!