KESÄ 2010 hoidot

Eiköhän tää peli ollut tässä, taitaa vuoto puskea läpi. Olo on yllättävän hyvä, ei suurempaa maailmanloppua näkyvissä, harmittaa kyllä. Tuntuis jotenkin tosi etuoikeutetulta jos onnistais niin että 2 ivf/2 lasta... Nyt mietitään että lähdetäänkö vielä yrittämään, mies varmasti haluaa mutta mä en tiedä vielä. Nyt lähden surutuhlaamaan, poikakin on hoidossa saa tehdä ostoksia rauhassa. Lopetin muuten nyt jo Luget, enkä ajatellut testata...

Kielo, eiköhän se ole aina parempi jos vauva lähtee syntymään ihan luonnollisesti kun lääkkeillä, jännät paikat teillä. Kovasti tsemppiä lähestyvään synnytykseen!!
Itse kun olin tuossa vaiheessa muistan kun maalattiin meidän taloa... Mahto sivullisista olla huvittavaa kun keksin uusia asentoja että saatiin väriä talon seinään.
 
Moro!!!
Terkut sohvan pohjalta: ollaan kotiuduttu siirrosta =)

Oli siis siirrettävää, Luojan kiitos...! Saatiin ne kaksi toivottua siirtoon, kolmas oli ollut huonolaatuinen, niin pakkaseen ei taaskaan jäänyt mitään, höh. Mutta oon onnellinen näistä kahdesta mahdollisuudesta :heart: Toinen top ja toinen 3-luokkainen, nelisoluisia. Nyt se jännittäminen taas alkaa, mutta ihanaa, että saa sentään alkaa jännittämään...!!!!
Siitä vaan oon vähän huolissani, kun mulle tuli flunssa - lähinnä pelkkä kova nuha - heti punktion jälkeen, ja oon aivastellut nyt kaks päivää ihan järkysti... Ni muistelen, että ei ollut suotavaa, jos kohtu supistelee siirron jälkeen, ni entäs sitten toi aivastelu...!!??? :confused: Vai oonkohan vaan turhan hysteerinen...

Voi teitä kaikkia, ihana lukea teidän kuulumisia!!! :kiss:
Vai ei Kielo vielä tapahdu mitään...!! :O Saatpahan tuota odotusaikaa koko rahan edestä... :LOL:
Äläkä välitä anopista, tai ainakaan ota mitään päänvaivaa niistä kommenteista!!! Kyllä se lääkäri tietää, mitä tehdä, ja ihan varmasti on aina parasta, että käynnistyy luonnollisesti, jos ei tiedossa ole mitään syytä, miksi ei voisi odottaa. Ja tiiän, miltä tuntuu, kun ärsyttää toisten kommentit, ja tekis mieli vastata välillä vähän kovemminkin... Meidän suvussa on pari daamia, joilla on sydän paikallaan, mutta siitä huolimatta aina säännöllisesti kaikkia hölmöjä kommentteja... siis sen tasoisia, että jos jollain on vaikka odotettavissa ongelmia eläimenpidon kanssa, niin ovat sitä mieltä, että "voihan ne sit aina hävittää, jos ei pysty pitämään", vaikka itsellään on aina ollut rakkaita lemmikkejä. Toi oli kyllä huono esimerkki, mut en nyt parempaakaan keksi... heh. Yritän aina antaa tyhmien kommenttien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ;) vaik vaikeetahan se välillä on...

Voi Marlaa!!! :hug: Toivoisin niin teille plussatulosta!!! Voimia!!!

Ja kiva kuulla Lakan kuulumisia :) Ja kiva kuulla myös, että voi aika pitkälle näköjään harrastaa liikuntaakin...!

Suurkiitos muuten Granlundin Mikken äidille kutsusta häihin :LOL: Mä oon niiiin tulossa ;) Sitä paitsi sulla on Barba-honey aina sellanen meno, että odotan kyllä niistä vuosisadan juhlia!!!
Mutta vakavasti puhuen toivon sulle kovasti iloista mieltä!!! :hug: Kaikki asiat menee kyllä niinkuin on tarkoitus, eli parhain päin :)

Iinikselle kovasti jaksuja piinailuun :) Sitähän ne lääkärit sanoo, että ihan normaalia elämää pitäis vaan elää, joten en usko, että sun lastenhoidollisista toimista on suurta haittaa ;)

Ja Einalle hyvää vointia, tai huonoa oloa, jos se on enempi toiveissa...!! :LOL:

Ja aurinkoa jokaisen muunkin päivään!!!

Toivottaa Lili + Mikki ja Minni PP NOLLA...
 
Viimeksi muokattu:
Heissan taas, ja ihanaa aurinkoista perjantaita!! :D

Lilille onnittelut siirrosta!! :flower: :heart: Ja hienoa, TOP alkiokin kyydissä!! Älä huoli, kyllä ne alkiot siellä pysyy vaikka aivastuttaakin, uskotaan ja toivotaan että nyt tarttuvat tiukasti kiinni! Tsemppiä piinailuun, tuttu lasti liimaa, klemmareita, tarrasukkia, sinitarraa, teippiä, liisteriä jne saapuu teidän ovelle kohta! ;)

Elli, ihanaa että vauvat olivat kasvaneet hyvin!! Ja tosi hienoa että pääset noin tarkkoihin tutkimuksiin, varmasti helpottaa jännitystä.

Iinamiinalle tsemppiä piinailuun, varmaan ihan hyvä että on paljon tohinaa ympärillä, niin ei ehdi liikaa miettiä asioita?

Marlaa, voi harmillista jos nyt sitten tuhrut tunkee jo.. :| olisiko kuitenkin kannattanut testata, ihan vaan varmuuden vuoksi? Meillä ainakin klinikka vannotti testaamaan vaikka mullakin alkoi vuodot silloin jo pp9 kohdalla.

Kielolle toivotan pitkää pinnaa odotteluun ja anopin kanssa! :hug:

Lakka, kiva kuulla sinunkin kuulumisia, noin pitkällä jo! Vitsi kun aika menee nopsaan!

Barba "Mikkenmutsi" ja Sera, voi jestas teidän hääintoa! :LOL:

Omaa napaa: olen nyt aloittanut sen sokereiden mittaamisen, ja olen oikein yllättynyt miten hyvin se on mennyt! Ei tee kumma kyllä yhtään pahaa, se mittauslaite on tosi helppo käyttää, ja piikki on mitättömän pieni. Sormenpäät on tosin ihan mustelmilla joten tää koneella kirjoittaminen tekee vähän kipeetä. Mutta arvot on olleet tosi hyviä! :) ja painokin on nyt pudonnut ainakin kotivaa'an mukaan n 1.5 kiloa, joten hyvä juttu sekin! Ja selvisi sekin että jos arvot nyt on hyviä, niin ei tarvi mitata kuin 1 vko / kk, joten seuraavan kerran sitten varmaan kesäkuun lopuilla.

Kovasti odottelen viikon päästä olevaa neuvolaa, ja rakenneultraa joka on 6.6. Mukavaa viikonloppua kaikille, mä taidan lähteä huomenna mökille kun olen koiran kanssa yksin kotona!

Susu ja pallero rv 18+2
 
Lili, onnea Mikistä ja Minnistä! :) ..ja nyt turha huoli pois ja toiveet korkealle vaan!

Marlaa, älä ihan vielä luovuta! Ja mulla on jostain syystä vahva usko siihen, että te tuutte onnistumaan vielä toisen kerran eli jos suinkin jaksat, niin kannustaisin jatkamaan, JOS nyt et oo raskaana. Mutta toki sun on kuunneltava nimenomaan ittees!

Lakka, säkin tosiaan jo noin pitkällä ja aika ihailtavaa, että edelleen pystyt ja jaksat liikkua noin paljon! Ei tosiaan onnistu ihan kaikilta.. ;)

Susu, hienoa, että arvot kohillaan ja toivotaan, että pysyykin!

..ja kaikille muillekin iiiso hali! Ootte ajatuksissa :)
 
Ai niin, unohtu kertoa:

Syy miksi tämä päivä on myös niin aurinkoinen on että saimme Kelalta postia! :rolleyes: Ja Kela korvaa meidän 4. hoidon, saimme takaisin n. 1900 €!! Mahtavaa!! Kerrankin jotain hyvää siitäkin firmasta.. :)
 
Marlaa,voi itkujen itku:'( Voimarutistus sinulle:hug: Olikos se niin,että pakkaseen ei jäänyt mitään?Voi nyyh,mut voimia jaksamiseen ja jospa jo seuraava kerta olisi se hyvin päättyvä!

Liliiiiiiiii,ihanaa!!!Onnea kahdesta kyytiläisestä:heart: Nyt taas toivotaan:)

Lakka,kivaa kuulla sinustakin ja ihanaa,että kaikki on hyvin ja sinäkin jo noin pitkällä,vautsi miten aika rientää:heart:

Susu,ompa hyvä et arvot on olleet hyviä ja huippua tosiaan et kelakin suostui korvauksiin,tosiaan jotain positiivisia uutisia siitäkin laitoksesta:D

Kielo,sä se tosiaan otat odotuksen ihan pitkän kaavan mukaan:) Mutta hyvää kannattaa odottaa,jaksuja:heart:

Mites Iiniksen piinailut sujuu?Ja emmäkään kyl usko,et normielämästä vois olla mitään haittaa kiinnittymiselle,nyt vaan otan rennosti ( niin helppoa,kun se onkin;) )

Eina,sinulle on taaaaaaas postia...mä nyt häiriköin sua urakalla:ashamed:

Ja kaikille meille toivotan ihanaista aurinkoista viikonloppua:cool: Oma olo ja elo jyrrää paikallaan,ei siis mitään raportoitavaa,kiekkohuuma alkaa pikkuhiljaa hellittää ja hääsuunnitelmat täyttää pään:LOL:
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


snoww-------1.ICSI 2.PAS-----------06/2011

barbapörrö13---4.IVF/ICSI--------------?

wilma32----------3.ICSI----------------?



*** PIINAILIJAT ***


Marlaa--------2.IVF/ICSI----------testipäivä ?

iinamiina------2.IVF 1.PAS---------testipäivä ?

Lili_78-----------5. ICSI-----------testipäivä 3.6.2011



:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo------2.IUI----------- + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate----1.IVF/ICSI 4.PAS---- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1


:flower::flower::flower: VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ :flower::flower::flower:


Pieni tiikeri---1.IVF---LA 24.5.----TYTTÖ 14.5.2011
 
Viimeksi muokattu:
Elli: Mukava kuulla että pikkuiset voivat hyvin.. Ja että kaikki näytti hyvältä niskaturvotuksen ja muun suhteen! Ja tosiaan... yritä olla levollisin mielin että kaikki menee hyvin loppuun saakka. Näinhän se useimmissa tapuksissa kuitenkin on :heart:

iinuska: Lisäsin sut piinailijoihin. Millon sulla on muuten testipäivä? Kauheesti tsemppiä!

barba: Kiitos kutsusta.. Pitääää varata kalenteriin hääpäivä vapaaksi :) Sä oot aina niin ihana :hug:

kielo: Olen täysin tuolla kannalla, että jos ei ole PAKKO käynnistellä, niin parempi että pikkunen saa sieltä rauhassa alkaa tulla pihalle siinä vaiheessa, kun on siihen täysin valmis! Tsemppiä aivan kauheesti viime hetkien odotteleluun! Me täällä jännätään sun puolesta :heart:

Voi Marlaa :( :hug: (jätin kuitenkin vielä sinut tuonne piinailojoihin... siirrettäiskö sit vasta pois kun tulee ihan kunnon vuoto?)

Lilille onnea kyytiläisistä!!! :heart: Ihanaa että saitte loppujen lopuksi kuitenkin sen kaksi sinne kyytiin! Harmi kuitenkin ettei mitään jäänyt taaskaan pakkaseen :( Mutta nyt taas toivotaan kovasti! (millon sun virallinen testipäivä)

Susu: Mahtavaa että Kela antoi puoltavan päätöksen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se että eihän näitä lapsia rahassa mitata.. mutta!!!! Mitä pienemmillä menoilla pääsee niin aina parempi kuitenkin :D

Ja onpa mukava että sokeriarvot on ollu OK!


ON: Eilen soittelin klinikalle. Luget jatkuu vähintään alkuraskauden ultraan saakka. Ennen testiä on menny 800mg/vrk jatkossa menee 600mg/vrk. Metformini (se diabeteslääke) pitää olla käytössä vielä viikolle 12 saakka! Sen jälkeen saisi senkin lopettaa. Ja raskausviikot lasketaan punktiosta, eli silloin olisi hedelmöityspäivä ja täten rv 2+0. Polille soittelin sitten myös eilen ja sieltä sain ajan alkuraskauden ultraan 7.6.. sinne saakka pitäisi sitten jännäillä sitä, minkälainen raskaus on kyseessä! Pahin pelko mulla on nyt onneksi mennyt ohi (kemiallinen).. ja yritän nyt nauttia tästä sen verran kuin sielu periksi antaa!


Eina + Taisto (ja Toivo?) rv 4+5
 
Huomenta!!
Todellakin Eina saat nyt nauttia olostasi - oot sen ihan täysillä ansainnut :) Jännitä nyt vaan sitä, montako on kyydissä ;)
Enkä varmaan muistanu aiemmin sanoa, että olipa kiva kuulla myös Ellin ja Seran kuulumisia!! Mun pitäis kyllä kirjoittaa aina joku muistilista siitä, mitä aion sanoa, kun onnistun aina unohtamaan puolet... Mutta ihana teidän kaikkien kuulumisia on aina lukea, vaikka en muistaisi aina sanoakaan :heart:
Ja muistaessani sanon, että mua aina hymyilyttää jo valmiiksi, kun näen, että Barba on kirjoittanut =)

Mulla on virallinen testipäivä 3.6. perjantai, aattelin kyllä ehkä jo kotona testata helatorstaina. Mut se riippuu, millanen fiilis on, että haluanko pilata meidän yhteisen vapaapäivän... tai miehen vapaapäivän - mulla saattaa olla myös töitä silloin, en vielä tiedä, joten testaan sopivaksi katsomassani ajankohdassa, että saa sit rauhassa sulatella tulosta ;) Jännittää jo nyt.

Oli muuten ihanaa kuulla, Susu, että teidän 4.hoito korvataan!!! Kauanko siinä päätöksen tulemisessa meni? Meillä nimittäin lähti saman asian tiimoilta korvaushakemus just männä viikolla Kelaan...
 
Kiitos kaikille kommenteista! =)

Lili, joo muistelinkin että te olitte myös noita hakemassa, varautukaa pitkään odotukseen.. Meillä meni 7 viikkoa!! Muistaakseni viime viikolla vai edellisellä soitin Kelaan, ja sanoivat että joo paperit on tulleet mutta ei ole käsitelty vielä. En tiedä auttoiko toi soitto, mutta nyt sitten oli eilen paperit tulleet postissa, ja olivat itse asiassa jo torstaina maksaneet tilille! =)

Eina, ihanaa että jaksat jo alkaa luottaa! Oletko tehnyt lisää testejä? ;) Se 7.6. tulee nopsaan!
 
Mooooi!
Mä tulin ihan vaan sen takia viestittämään, kun kokeilin laittaa profiilikuvan ja piti tulla testaamaan toimiiko se :D Ai miten niin piinaillessa kävis aika pitkäx... :LOL:

Mä taidan aika yksinäni täällä piinistellä...
Tai Iinishän on tietty kaverina, mutta sä oot jo niiiin paljon edellä..!! :O
Mikä pp sulla nyt on ja koska testaat??? Jännittää ihan hirmuisesti sun puolesta :heart: Parasta toivotaan =)

Mä en voi uskoa, että mulla on vasta pp2 - tuntuu niinku olisin jo ikuisuuden tässä piinaillut...
Leppoisaa sunnuntaita kaikille :)
 
Lili: Jotenkin mä en oo tähän mennessä yhtään "muistanu" että mun pitäis jännittää sitä että montako siellä on :) Se mun intuitio yhdestä on vaan jotenkin todella vahva! Ihan kuin mulla oli siirron jälkeen plussastakin, vaikken uskaltanutkaan siihen luottaa :D (samanlainen tunne mulla on ollu ainoastaan ekan inssin jälkeen josta tulikin silloin muinoin plusssa..joka pian menikin kesken. Mutta muulloin ei siis ole siirtojen tai 3 muun inssin jälkeen ollut sitä samaa tunnetta).. Toivotaan Lili että piinapäivät alkaisi kuluun nopeampaa! Mulla on aina ollut samanlaiset fiilikset että tuntuu et iäisyys jo menny ja todellisuudessa ei sitte päiviä ole kulunut ollenkaan!! Viime siirron jälkeen on ollut ainut kerta, että päivät kului ihmeen nopeaa ja olin ihmeellisen levollisin mielin (johtuiko tämä luovuttamisesta vai siitä tunteesta.. en osaa sanoa).

Mutta paljon tsemppiä ja jaksamista piinailuun! (kuin myös teille kaikille muillekkin piinailijoille!)

Susu: Olen mä silloin tällöin tehnyt cittarin halpisliuskan että olen nähnyt sen vahvistuvan ja ettei se ainakaan ole lähtenyt haalistumaan. Cb:n digiä en ole tehnyt, enkä ole käynyt ottamassa yksityisestä verikoetta. En mä uskalla tehdä tuota digiä..pelkään ihan tosissaan että se voisi tuoda aivan turhaakin huolta jos se ei näyttäisi sellaisia viikkoja, mitä mä itse siihen mennessä toivoisin sen näyttävän. Eli parempi pitää siitä ainakin näpit erossa :D

Oletko Susu yhtään uskaltanut herkutella nyt, kun olet mittaillut arvoja?

Kielo on ollut täälläkin kovasti mielessä.. Melkein tulee tippa linssiin kun ajattelee, kuinka meidän suurella tsempparilla on kohta nyytti sylkyssä :heart:

Muakin kiinnostaa jo iiniksen testailut... MILLOIN? :D

Hyvää sunnuntaita teille kaikille!
 
No pittääpä oikein laskee sitte.. hetkinen joo pp5 näyttäis olevan :D Mul on tää alku mennyt kyllä nopsaan, pitkälti varmaan noitten hoitolasten takiakin. Kai se 31.5. se virallinen testipäivä sitten on. Ehkä mä testailen sitten vasta kun toi seuraava eli viimeinen työviikko on pulkassa, ettei vaikuta lasten kanssa olemiseen sitten, ettei niitten seurassa itkeskele ja masentele. No on mulla sentään seuraavaan passiin taas onneksi sit yks uus jippo taas käytössä jos nää tämänkertaiset ei tehoa, se lohduttaa vähän :)

Tsemppiä Lilille piinailuun!
 
Eina mullakin oli sillon ennen kuin plussasin ihan sellanen olo että nyt onnistu eka kertaa koko 3,5 vuojen aikana mitä yritetty ja niinhän se plussa paukahti! ja oli myös olo, että siellä on kaks ja olikin (tai siis oli kolme, mutta kuitenki enemmän ku yks :D). Sain sillon täällä monilta kommenttia, että ei sitä voi "tietää", mutta ehkä meillä on Eina jotain "noidan kykyjä" ku molemmat tiedettiin ;)

Iinamiinalle ja lilille onnea piinailuun. Nyt näytätte niille alkioille, että ku on äiti ja käskette tarraamaan kiinni ;) Peukut pystyssä! Ois lili kyllä kiva saada tänne toinenki kaksosodottaja, vink vink ;) Onko iiniksellä ollu viellä mitään "tuntemuksia"?

Kelalta kun saa rahaa, niin se on ku arpajaisista voittas, onne siis Susu :D

Kielo sää oot nyt vähän myöhässä, kun 15. päivä meni jo, höh, meitä ootatutat täällä. Nyt kipin kapin synnärille :p Jännittäkö sua kun voi alkaa millon vaan? mua ainakin jännittää sun puolesta...

Kiva kuulla lakan kuulumisia! Missä välissä sää oot noin pitkälle kerenny :rolleyes: Sinähän jaksat vielä reippaasti kuntoilla. Täällä ootellaan sitä toisen kolmanneksen energistä vaihetta, ei oo ainakaan vielä näkyny....

Marlaalle pahoittelut negasta :hug:
 
Lili:onnittelut pikkukavereista jotka sait kyytiin, on se vaan nii et aina kun jotain oottaa ni aika matelee( ja muut kailottaa vieressä kuinka nopeesti on aika menny ja pöh:headwall:)tein niin kyllä itekkin tänään Iinikselle;)ihqun kuvan olit laittanu=)
Kieloooooo:eek:ot kyllä varsinainen sissi kun jaksat kärsivällisesti ootella vaikkei mitään oo tapahtunu, ja tosi pöykeetä touhua kyllä sun anopilta, onneksi itekin tiiät ettei moisesta kandee välittää vaikka hermo meneekin, toiset ne luulee leikkivänsä lääkäriä näköjään..jaksamista viime metreille ja tuut sitte HETI kertoon kumpi tuli jne kaikki mitä halutaan kuulla;)
Susu:kerrankin on kelan rahavarat menny oikeeseen osotteeseen, yleensä siitä laitoksesta ei oo kun harmia ja meiltä ne veti vikatkin pennit ja perustelut vaihtu aina joka hoidon myötä.aarg että vihaan sitä instanssia!!!
Eina:ihana et pystyt ees hieman nauttimaan raskaudestasi, noi ekat viikot on niin vihoviimesiä kun koko ajan saa sydän syrjällään olla jännittämässä.ekan ultran jälkeen varmaan sitte helpottaa ees hetkex:)voi hitsi jännittää kyllä sun puolestas et onko Taisto ja Toivo kummatkin messissä!!!
Elli: mulla se keskiraskauden energisyys ei alkanu koskaan heh, eli ei sekään oo aina niin kirkossa kuulutettu että elo muuttuu auvosaksi, en haluu masentaa mutta ei käyny kyllä hetkeäkään mielessä et oisin pystyny meneen jumppiin , spinningiin tms kävelyä vaativimpiin suorituksiin.jo tunnin kävelykin ollut ihan luksusta pari kertaa viikossa.
Marlaa:mikäs siellä tilanne?jätitkö testaamatta ja alkoko menkat sitte totally?
Lakka.hienoo kuulla et kaikki hyvin ja kuten jo äsken ellille laitoin aina ei ne raskaudet mee ihan ns oppikirjojen mukaan kaikilla;)mutta joo pitää kyllä varmaan mielen ihan eritavalla virkeenä kun pääsee liikkumaan ja toimimaan ns normaalisti.
Barbis::kiss:eek:ot mahtava, häitä ootellessa siis!!!

on:täällä toisaalta toivotaan et menis aika nopee ja toisaalta jännittää ihan pirusti , perjantaina luulin jo lähdön tulevan ennen kieloa mutta en sitte viitsiny kiilata jonossa, se on Kielon vuoro ny eka:)
kivaa alkavaa viikkoa kaikille!!!!
 
Sateista huomenta...!

Kiitos kaikki ihqut tsempeistä :)

Oho, iinis, mä jotenkin koko ajan muistan, että sä olet jo paaaaljon pidemmällä piinailussa!!! :O Ehkä mulla tuntu niin pitkältä se jännittämisaika punktiosta siirtoon, että rupes tuntumaan, että sä olet jo viikkotolkulla ehtiny piinailla... heh, joo, ei varmaan ihan lähipäivinä vielä kannata alkaa testailla... :LOL: Hyvä, että sulla aika kuluu kivasti siellä touhutessa, etkä ehdi märehtiä tätä!!! Mulla taas on vapaata, ja aikaa ajatella ihan liiankin kanssa...

Joo, Elli, mun suurin haave tässä elämässä olis kaksoset :) Mutta kyllä on näköjään maailman suurin ihme, jos tässä joskus yksönenkään saatais aikaseks... aargh.
Mulla pp3 ja pikkuisen jomottelee alavatsaa, mikä aina saa huolestumaan.
Oon niin kateellinen Einan olosta, että sen vaan tietää kun on plussa!!!
Mä oon itse tosi peruspositiivinen tyyppi, ja ekoissa hoidoissa aina jaksoin uskoa ja toivoa, että onnistuu, ja pysyä levollisin mielin, mutta sit kun niitä pettymyksiä rupes tulemaan tarpeeks monta, tuntuu tosi vaikealta toivoa. Mutta siis mullahan ei koskaan ole plussaa ollut, niin enhän mä tiedä, vaikka sen sitten tietäisinkin!!! Ja vaikka rupee huolettamaankin, yritän lohduttautua, että aika monihan on kuitenkin saanut plussan, vaikka olisi ihan nega- ja menkkafiilis, eikä yhtään uskoa plussaan... Niin saan olla ihan niin huolissani ku hyvältä tuntuu... :LOL:

Mulla on ikävä Barbaa!!! Mietin vähän väliä sun kuulumisia.

Ja Kielolle ja Despelle hurrrrjasti tsemppiä kun lähdette kohta hakemaan nyyttejänne kotiin :heart: Ihana aloitus kesälle... ;) Enkeleitä mukaan :hug:
 
despe mukava kuulla, että jollain muullakin ollu energiat vähissä. Ennen kävin useita kertoja viikossa erilaisissa jumpissa ja juoksin koiran kanssa miltei päivittäin. Nykyään tosiaan tuo max tunnin kävely-raahustus lenkki on valtava ponnistus, jonka jälkeen saakin sitten ottaa parin tunnin päikkärit :LOL: Tuleepa ainakin leväheltyä kunnolla ennen vaavien tuloa :D Ja äläpä ala kiilailemaan jonossa, kiltisti vaan oottelet vuoroas ;) Millainen vointi sulla on nyt loppuajat ollu? Jännittääkö synnytys?

Kielo :wave: Joko oot synnärille lähteny kun ei kuuulu mitään??? Tietenkin oot jo salaa vauvan tehny. Ei niille isovanhemmille yms ole niin tärkeä ilmotella vaan heti ekana tänne, jookos :p ;)

Lili toivon todella, että saisit toivomasi kaksoset, kaksostuulia sinne :whistle: (jospa tämä ois vaikka tarttuvaa) Ite olen kyllä ihan seittämännessä taivaassa näitten kaksosteni kanssa, tämä on miljoona kertaa parempaa kuin joku lottovoitto. Toki olisin yhdestäkin ollut ikionnellinen, nämä kaksi tuntuu melkeen liian hyvältä ollakseen totta. Tuo raskaana olemisen "tietäminen" on varmaan yks raskausoire siinä missä muutkin, ja niin ku muutkin oireet niin joillakin on joku oire ja toisilla toinen tai jollakin ei mitään. Mutta oli se aika jännää ku oikeesti ekaa kertaa oli sellanen olo ja sitten se oli totta, pitää varmaan lähtä luutaa ja kristallipalloa ostamaan, koiraki ois varmaan hyvä vaihtaa kissaan :D Tuo jomotteluhan voi olla ihan hyvä juttukin, älä turhaan huoli. Paljon "kisakestävyyttä" piinailuun!
 
Nopeasti ja itsekkäästi omaa napaa...

Eilen oli rakenneultra. Kaikki hyvin! :heart: Mä olen niiiiiin onnellinen, että!! Sukupuolikin selvis, mut miehen tahdosta pidetään nyt sitten salaisuutena loppuun asti muilta ;)

Tsemppiä piinailijoille ja tietty kaikille muillekkin tasapuolisesti! :) Ja aurinkoisia kevätpäiviä kaikille! :cool:

<3 Sera ja Murunen

ps. Onkos Kielo jo mennyt?? :p
 
Sera, ihanaa!! Onnea! :heart:

Mä joudun odottamaan omaani vielä melkein 2 viikkoa, argh..

Kielolle tsemppiä kovasti jos nyt tositoimissa! :heart:

Eina, kyselit että olenko herkutellut, kyllä mä olen, toki en nyt niinä päivinä kun olen mittaillut. Mutta hyvin näyttää pysyvän arvot kurissa vaikka välillä herkutteleekin.

Iinamiina ja Lili, tsemppiä piinailuun!! :wave:

marlaa, mitäs sinulle kuuluu? Alkoiko vuoto sitten kunnolla?
 
Kiireistä huomenta kaikki ihanuudet:heart: On nimittäin sen verran haipakka viikko,et tähän aikaan ennättää hetken istahtamaan,sit mennäänkin tukka putkella iltaan asti:p No,ei tätä kiirusta kestä kun tän viikon,mutta sitten asiaan...

Lilluskainen,täällähän mä olla öllötän,kiva et olet kaipaillut.Mutta mullehan ei kuulu mitään,samaa rataa suihkin menemään;) Sullakin ne piinapäivät vaan kuluu,pikkuhiljaa,milläs fiiliksillä porskutat?

Seraseni,muruseni,ihanaaaaaaa,et ultrassa kaikki hyvin!!!Ja nytkö saitte sukupuolen selville,ohops,mä nimittäin vanhana unen näkijänä tiedän sen jo:whistle: kuten tiesin Tikrun tytön ja tiedän myös Kielon beibin sekä Einan,Lakan ja tottahan toki myös Despen poitsun,hih,pitääpä ensi yönä selvittää Ellin ja Susun maha-asukkien sukupuoli.Siihen hommaan ette tytöt ultraa tarvitse,voitetaan kaikki,kun mä katselen yöt teidän "otuksia"ja itse saan nukkua piiiiitkiä unia,kohtahan tulee plussia lisää ja barballe taas töitä:LOL:

Mites Iiniksellä sujuu?Sekä piinailut,että lapsikatraan pyörittäminen?Eiks vaan päivät ole täynnä ihanaa hulinaa,kun jaloissa pyörii pikku-piipertäjiä=) Mulla pyöri eilen kuusi alle kouluikäistä ja voi taivas sitä huisketta.Mut ihanaa oli,voi kun aina ois sama hulina!

Kieloooooooo,nyt ala siellä synnärillä pyytää hoitsulta netti lainaan,et voit raportoida meille kuulumisia:heart:

Jokos Tikru olette kotiutunu?Ihanaa vauva-arkea teille ja käy nyt joskus kertoilee nyytin kuulumisia:heart:

Mites Despellä menee,kohta sullakin H-hetki käsillä,vautsi vau:heart:

Entäpä Snoww,eiks sullakin kohta jo ala PAS olemaan ( sori,jos meni heitto ihan harakoille,ei vanhana pää enää ole kaikesta ajantasalla:ashamed: )

Marlaa ja Wilma,kiva olis kuulla teistäkin,vaik monihan ei tauoilla täällä notku,niinku minä,mä taidan kaikista meistä eniten kirjotella tänne sillon,kun ei mitään edes tapahdu,hups:D

Taas kello rientää,höh,"asiaa" ois ollu vielä toinen mokoma,mut kohta kilahtaa ovikello,joten heippa hei kaikki ihanat ja mukavaa keskiviikkoa:wave:
 
^ Joo, kyllä on hulinaa todellakin! Tollasia vauva- ja uhmaikäisiä, huh. Eka viikko meni tosta noin vaan, mut nyt kyllä huomaa että alkaa jo kiristää vähän ja on ollut jopa vähän rankkaa. Mulle kun yllättäen iski taas hirvee räkis tokana tai kolmantena päivänä siirrosta, vihreetä limaa tulee kilokaupalla, päätä särkee jne. Lisäksi mahaa jomottaa ja särkee ja huomaa että mitä enemmän rehkii niin enemmän jomottelee. Mut eipä auta ku rehkiä vaan. Nyt oli pakko laittaa Muumit vähäks aikaa pyöriin, kun oli niin mahottoman levotonta toi meno. Mut yleisesti, niin on kyllä tosi antoisaa ja saan niin paljon noilta lapsilta :heart: Voisin kuvitella jatkavani vielä tästä eteenpäinkin, jos vaan olosuhteet olis vähän normaalimmat.

Ja on se ihme että kyllä toi suolenpaska rupee aina oireilemaan siirron jälkeen :( Taitaa olla se, joka tän pilaa. Mies ei enää jaksa uskoa meidän mahdollisuuksiin, sanoi eilen suoraan että tuntuu että tsäänssit pienenee koko ajan meijän kohdalta, ja hän ei edes usko että meille koskaan enää plussaa tulee.

Sera, onnea mukavista ultrakuulumisista! :heart:

Mä en kyllä voi liittyä mihinkään noitapiiriin valitettavasti :D Oon kolmesti ollut raskaana, ja en kyllä ikinä sitä mitenkään ole aavistanut. Sitten taas ekoissa alkionsiirroissa olin aika varma, että oon raskaana ja en tietenkään ollut. Toivon kovasti että oisin taas väärässä, mutta enää en jaksa oikein uskoa.
 
Barbapörrö: Joo kyllä täs ois ens viikolla siirto jos kestävät vain sulatuksen, siis ne kaksi:heart::heart:, voi kun nyt tärppäis... jos ei niin sitten pidetään kunnon tauko omasta halustakin. Minä oisin kyllä halunnu pitää jo nyt taukoa mutta mies halusi että katotaan nää viimesetki ja pidetään sitte taukoa kunnolla, ehkäpä parempi näin sitte loppuviimein,että viimest kipataan nyt tästä satsista.
 
Heips taas kaikille! kyllä mä täällä taustalla olen, joka päivä käyn teidän kuulumisia katsomassa vaikka aika harvoin tulee kirjoiteltua. Kielon vauva uutisia jo malttamattomana odottelen ja olisi kiva kuulla myös tikrun vauvan kuulumisia.
Minulla on 3 icsi/ivf viikolla 36 ja suunnittelu käynti viikolla 32.Olisiko teillä hyviä vinkkejä mitä kannattais tehdä/ syödä tässä odotellessa seuraavaa hoitoa. Tähän asti olen käyttänyt monivitamiini tabletteja ja kalaöljy kapseleita. Onko kukaan kokeillut vyöhyketerapiaa tai homeopatiaa? mietin olisko noista apua ja kerkiääköhän niitä kokeileen. Samalla voisin kysyä vielä mitkä kikat auttaisi alkion kiinnittymiseen? itsellä on aina ollut hyvän paksuinen limakalvo mut ei silti kiinnity.
Kaikille tsemppiä ja onnea omiin vaiheisiinsa! Vauvoja ja plussia odotellessa!
 

Yhteistyössä