Aurinkoista huomenta muruseni
Tuntuu.että on ikuisuus kun kerkesin tänne viimeksi kirjoittamaan ( öö,taitaapi olla 2 päivää,hih
)Mä oon ollut jotenkin hurjan hyvällä tuulella,mistähän nyt puhuri puhaltaa
Mut vitsi et mä nautin tästä olosta nyt ihan kympillä!!!
Iinis,mulla on taipumusta enne uniin,joten jospa tää viimeinenkin olis sellanen
Nyt sun limikselle huuuurja kasvuspurtti ja se on sit just niin kun pitääkin ensi tiistaina=)
Einaseni muruseni,viikko ois kohta piinailtu (huomaatko,mäkin piinailen tääl sun kanssa
) Millonkas meinasit testailla?Alkaa olla vaikeaa liikkua,kun kaikki elimet hojotaa kohti taivasta,mä niiiiiiiiin toivon...ja taistelen!!!
Ja Wilmalla samoin,millonkas sä ajattelit testit kaivaa esiin?Plussapuhureita puhkun ja puhallan
Marlaa samoin,sulle myös suuren suuri onnen henkäys:heart: Ja ymmärrän,et miehen raskaanaolo (kuulostipa hassulta ilmasulta ) ärsyttää,mut jospa miehesi nyt olisi oikeassa,toivotaan,toivotaan,toivotaan!
Lili,ihanaa kuulla taas sinustakin ja sä jo tositoimissa,vaude vau.Ja vielä hienolla asenteella,nostan kyl hattua,jos pystyt turhia miettimättä ja panikoimatta tämän toivottavasti tuloksekkaan hoidon läpikäymään,hurjasti voimia ja paljon hyviä solusia täältä toivottelen:kiss:
Kielo,lähtölaskenta on alkanut,ajattele,ei enää montaa päivää,ihanaa,huippua ja voimia viimeiseen rutistukseen:kiss:
Missäs Sera???Miten menee???
Ja Despe,vielähän oot kokonaisena?Halaus sinullekkin ja samoin Susulle,kuulumisia,kiitos
Elli toivottavasti sun pahapahapahoinvointi olis edes hiukan hellittänyt,tuuhan säkin kertoilee miten pikkuisten kanssa jaksat:heart::heart:
Ja Snoww on kadoksissa edelleen,höh:O
Täällä tosiaan polilta tuli postia,lähetteet lisätutkimuksiin ja kun sain laput käteeni,oli aika jo menny ohi,liekö postimies yrittänyt höyryttää kirjettä auki vai mikä lie viivyttänyt
Mut huomenna menen kuitenkin verikokeisiin ja mies kävi jo omissaan.Muahan ei muuten tutkitakkaan(oon vissiin niin terveen näkönen,et katsovat parhaaksi testata vaan miestä lisää
) miehellä sit ens viikol ultraa ja röntgeniä.Ja tosiaan,kirjeessähän olla öllötti myös SUUNNITELMA SEURAAVAAN HOITOON,reseptien kanssa:O Vaikka näin ei oltu kyl lääkärin kanssa sovittu.Mut pikkuvikoja,ehkäpä me kuitenkin toteutetaan se viimeinen hoito
Hups,kylläpä kello rientää,yöasussa taitaa pitää tämä työpäivä aloittaa,siis nyt on jo KIIRE( juoksu hymiö),joten mukavata aurinkoista keskiviikkopäivää kaikille meille:wave: