KESÄ 2010 hoidot

PAkko tulla taas synkistelemään. Mulla alkoi kauhea flunssa sunnuntaina ja jatkuu edelleen. Siirrossa lääkäri kyseli kauheesti että onko kuumetta/lämpöä, ketuttaa ihan sikana tääkin. 2 yötä oon valvonut kun uni ei tule ja oon ollu tosi kiepeä. Panadolia oon ottanut monta grammaa ettei lämmöt nousis enempää, oli 36,9 ja se on mulle jo sen verran että painajaisia sain heti kun silmät meni kii. Menen onneks vasta lauantaina töihin jos sais itsensä koottua siiheks. Tän päivän saan levät, mies vei töihin mennessään pojan hoitoon.

Mutta pois negatiivisuus minusta!
Kohta voidaan alkaa Einaa ja Wilmaa piinaamaan kysymyksellä että koska testaatte? :D Ei vaan, odotelkaa rauhassa että vältytte turhilta harmeilta.

Aurinkoa kaikille
 
Marlaa, pakko oli tulla kommentoimaan! Mulla alkoi ihan samanlainen flunssa heti pari päivää siirron jälkeen, ja joka ilta nousi lämpö sinne 37 tienoille! Ja tuloshan tiedetään eli saattaa olla jopa hyvä merkki? ;)
 
Kiitos Susu lohdutuksesta, mulla flunssa alkoi ennen siirtoa jo. Lääkärin puheista vaan ymmärsin että kuume on pahasta alkion kiinnittymiselle, käski heti ottamaan panadolia jos lämpö pikkusenkin nousee.
Mähän ekassa siirrossa sairastuin heti siirron jälkeen myös, söin jopa antibiootti kuurinkin, ja tulos repii tuossa mun tietokoneen johtoja...
Nyt tuntuu että olo helpottaa, oon päivän nyt maannu. Mua vaan ärsyttää mun mies kun sen mielestä nyt ollaan NIIN raskaana kummatkin... Se ei kuuntele mua yhtään suuttuu heti jos puhun epäonnistumisen mahdollisuudesta
 
Ja Marlaa mä olin kolme päivää 39 asteen kuumeessa kiinnittymisen aikoihin (aina nous uudestaan panadolista huolimatta) ja tulos toivottavasti vuoden päästä repii meiän tietokoneen johtoja ;) Että no hätä, mut ymmärrän, että miehen optimismi tuossa vaiheessa voi olla aika ärsyttävää..

Ja toivottavasti kaikesta huolimatta pian voit jo paremmin!! ota nyt kuitenkin iisisti.
 
Moi kaikki!! :wave: Minä täällä taas... ;)

Oon pitänyt täältä taukoa, ja kummasti vaan onnistuin. Kaipasin toki teitä kovasti :heart:
Mutta on tehnyt tosi hyvää tämä tauko, pitkästä aikaa oon oikeesti ollut miettimättä näitä asioita, ja koittanu vaan nauttia kevään tulosta ja muutenkin elämästä. Mutta nyt tää rumba taas alkaa: eilen aloin Puregonin pistämisen taas, tästä se nyt sit taas lähtee...

Pikkuisen selailin kaikkien kuulumisia. Ja myönnettäköön, sen verran oon kyllä sortunut täällä käymään, että pakko oli tulla kurkistamaan, että menihän Einankin punktio varmasti hyvin... :)
Ja onneksi meni!!!! Toivon niin kovin tsemppiä niille teidän veitikoille, voi kunpa teillä nyt tärppäis!!!

Niin ja oon mä käynyt sen verran kaikkia tuttuja blogeja tsekkaamassa, että oon suunnilleen pysynyt kärryillä tapahtumista =)

Monilla oli varmaan ihana äitienpäivä, hieno juttu!!! Kielolla ja Despellä alkaa ainakin olla homma jo voiton puolella kohta :heart: Voi onnelliset, nauttikaa joka kolotuksesta!!! ;) Heh!! Mites Susun ja Ellin vointi???

Barba-ihanaisen blogia oon kans lueskellu! Paljon poweria sinne kaikkeen miettimiseen ja päätöstentekoon :hug: Ihanaa oli, että sait äitienpäivänä nauttia elämästä :heart:

Ja Iinikselle paaaaaljon tsemppiä limiksen kasvatteluun, ja ihan hyvältähän se kuulostaa :) Eiks sen pitäis olla ihan tarpeeks hyvä kuitenkin!!!

Unohdinkohan mä jotain tärkeää... hmm. :confused:

Mulla ei ole mitään raportoitavaa... heh. Eilen alko piikitykset, ja oon nyt aika lungisti, eikä ole MITÄÄN sanottavaa. Viidettä kertaa ku viedään, ni ei enää jaksa juurikaan hehkuttaa tai liikoja toivoa. Tai itse asiassa toivoa kyllä on, mutta tuntuu, että ei yhtään oo tarvetta hössöttää tän asian kans, siis edes ajatuksen tasolla... sellanen fiilis et no katotaan nyt. Välillä pistää miettimään, ku tuntuu, että aika moni on lyönyt hanskat tiskiin jo muutaman kerran jälkeen, ja jostain syystä itse kuitenkin jaksan toivoa. Eikä tulis mieleenkään lopettaa vielä aika pitkään aikaan. Hmm. En tiiä onko tässä yrittämisessä mitään järkeä, mutta en voi mitään muuta vaihtoehtoa vielä ajatellakaan. Mut katotaan nyt.

Aurinkoista iltaa kaikille teille ihanille!!!!!!!!!!!!
 
Aurinkoista huomenta muruseni:cool:

Tuntuu.että on ikuisuus kun kerkesin tänne viimeksi kirjoittamaan ( öö,taitaapi olla 2 päivää,hih;) )Mä oon ollut jotenkin hurjan hyvällä tuulella,mistähän nyt puhuri puhaltaa:whistle: Mut vitsi et mä nautin tästä olosta nyt ihan kympillä!!!

Iinis,mulla on taipumusta enne uniin,joten jospa tää viimeinenkin olis sellanen:p Nyt sun limikselle huuuurja kasvuspurtti ja se on sit just niin kun pitääkin ensi tiistaina=)

Einaseni muruseni,viikko ois kohta piinailtu (huomaatko,mäkin piinailen tääl sun kanssa;) ) Millonkas meinasit testailla?Alkaa olla vaikeaa liikkua,kun kaikki elimet hojotaa kohti taivasta,mä niiiiiiiiin toivon...ja taistelen!!!

Ja Wilmalla samoin,millonkas sä ajattelit testit kaivaa esiin?Plussapuhureita puhkun ja puhallan:whistle:

Marlaa samoin,sulle myös suuren suuri onnen henkäys:heart: Ja ymmärrän,et miehen raskaanaolo (kuulostipa hassulta ilmasulta ) ärsyttää,mut jospa miehesi nyt olisi oikeassa,toivotaan,toivotaan,toivotaan!

Lili,ihanaa kuulla taas sinustakin ja sä jo tositoimissa,vaude vau.Ja vielä hienolla asenteella,nostan kyl hattua,jos pystyt turhia miettimättä ja panikoimatta tämän toivottavasti tuloksekkaan hoidon läpikäymään,hurjasti voimia ja paljon hyviä solusia täältä toivottelen:kiss:

Kielo,lähtölaskenta on alkanut,ajattele,ei enää montaa päivää,ihanaa,huippua ja voimia viimeiseen rutistukseen:kiss:

Missäs Sera???Miten menee???

Ja Despe,vielähän oot kokonaisena?Halaus sinullekkin ja samoin Susulle,kuulumisia,kiitos:)

Elli toivottavasti sun pahapahapahoinvointi olis edes hiukan hellittänyt,tuuhan säkin kertoilee miten pikkuisten kanssa jaksat:heart::heart:

Ja Snoww on kadoksissa edelleen,höh:O

Täällä tosiaan polilta tuli postia,lähetteet lisätutkimuksiin ja kun sain laput käteeni,oli aika jo menny ohi,liekö postimies yrittänyt höyryttää kirjettä auki vai mikä lie viivyttänyt:D Mut huomenna menen kuitenkin verikokeisiin ja mies kävi jo omissaan.Muahan ei muuten tutkitakkaan(oon vissiin niin terveen näkönen,et katsovat parhaaksi testata vaan miestä lisää:p) miehellä sit ens viikol ultraa ja röntgeniä.Ja tosiaan,kirjeessähän olla öllötti myös SUUNNITELMA SEURAAVAAN HOITOON,reseptien kanssa:O Vaikka näin ei oltu kyl lääkärin kanssa sovittu.Mut pikkuvikoja,ehkäpä me kuitenkin toteutetaan se viimeinen hoito:eek:

Hups,kylläpä kello rientää,yöasussa taitaa pitää tämä työpäivä aloittaa,siis nyt on jo KIIRE( juoksu hymiö),joten mukavata aurinkoista keskiviikkopäivää kaikille meille:wave:
 
barbapörrö loistavaa! Kiva että asiat etenee

Lili Hyvä että mielialasi on korkeella vaikka teillä on noin pitkä hoitotausta. Onnea kovasti tähän koitokseen.

Kielo Kiitos tsempityksestä. Onko odotus käynyt näin lopussa pitkäksi? Sulle on tulossa ihana kesä...
 
Kiitos, Marlaa, ja tsemppiä sinne piinailuun :hug: Peukut on pystyssä teille :)

Joo, ihmeen korkea mieliala mulla on, mutta kyllä tää hoitorumba silleen näkyy, että yhä useammin raivoan miehelle mitä ihmeellisemmistä asioista :( Yritän koko ajan tsempata itseäni, etten hermostuisi sille, kun oikeasti mulla on maailman kultaisin ja huomaavaisin mies :heart:, joka ei todellakaan ole tehnyt mitään ansaitakseen mun kummia raivonpuuskia... Yritän tosi kovasti muistaa sen.

Unohdin eilen myös kysyä Seran kuulumisia...!!!??? Miten menee, Sera-kulta?? Joko massu näkyy...? :)

Halit kaikille!!!!!

PS. Nauratti, kun mielessäni kuvittelin yöasuisen Barban juoksuhymiön :LOL:
 
Lili,eipä jääny yöpuvussa säntäily ihan vaan kuvitteluasteelle:p Tissiliivit kerkesin kiskasta päälleni ja yöhousut asua täydentämässä,kun ovikello soi:ashamed: Siinä sit kiskasin 150 senttisen paidan tuolinkulmalta ( kauheita hirveöitä etumus täynnä ja isolla teksti "SLIPKNOT",poitsun paita siis)ja eikun ovelle.Voitte vaan uskoo miten viisaaksi tunsin itseni:LOL:

Mut mitäs piinailijoille kuuluu???Ja muillekkin???Jokohan Kielo on lähtenyt synnärille:heart:

Nyt pitää taas juosta,tällä kertaa yritän saada kiinni sen eilisen hyvänolon fiiliksen,joka uhkaavasti ja sinnikkäästi on tämän aamun yrittänyt pyristellä mua karkuun:kieh:

Tsemppiä jokaiselle tasapuolisesti:kiss:
 
Meillähän on yllättävän hyvähermoisia piinistelijöitä, kun kukaan ei täällä mitään kirjoittele. Jännitetäänköhän me muut enemmän ku oikeet piinailijat :p Miten teillä on testipäiviä? On tainnu lista jäähä taas jo aiemmille sivuille....

Kiva kuulla Lilistä pitkästä aikaa ja paljon onnea alkaneeseen hoitoon! :)

Barba sehän on hyvä kun voi pojan vaatteeita käyttää :LOL: toivottavasti saat sen hyvänolon kiinni tällekkin päivää...

HOX!!! Missä Sera???? :attn: Nyt heti kertomaan kuulumisia ennenku alkaa tosissaan huolestuttamaan.

Oma napatilitysvaroitus!
Täällä paha olo alkanu pikkasen hellittää, huono olo edelleen 24/7, mutta ei tarvi enää yhtenään olla oksentamassa. Hieman pystyny jo iltapäivisin jotain puuhailemaan. Lupasin pomolle, että maanantaina tuun töihin. Saapa nähä mitä siitä tulee :x
Yöllä heräsin kovaan mahakipuun ja säikähin oikeen, kunnes tajusin että nukun mahallaan heti ku käännyin selälleen helpotti. Ei taija tuo mahallaan nukkuminen sopia enää mun vartalolle :whistle:
Tiistaina kävin taas tutkimusultrassa, kaverit oli kasvanu kovasti, aiemmin olleet viikoista toinen 4 pv ja toinen 1 pv jälessä mutta nyt olivat molemmat täsmälleen viikkojensa kokoisia.
Mulla on tullu joku järetön pelko, että eihän kukaan vaan huomaa että oon raskaana. Mies sitä kovasti ihmettelee, että eikö se oo vaan kiva jos huomaa vai kerrotaanko me kaikille ku lapset on jo syntyny. Mulla on vähän sellanen taikauskonen ajatus, että "se kellä onni on se onnen kätkeköön". Ihan niinku heti tapahtus jotain pahaa vauvoille ku ihmiset alkaa huomaamaan raskauden. Tuntuu jotenki että en oo ansainnu näin isoa onnea ja se vielä viedään multa pois.

Sori oma napaisuuteni!
 
..täällä minä vielä ;) Ja Marlaa kyllä käy odotus pitkäks.. voi luoja.. vaikka en kyllä valita, on tää niin totaalisen erilaista odotusta kun sen odottaminen, että tuleeko ikinä raskaaks.

Lili, ihana kuulla susta pitkästä aikaa! Ja ihan oikea asenne sulla, ja ihmehän se olis jos ihan coolina pysyisit varsinkaan kotioloissa miehen kanssa, eiköhän sun mies kestä raivostumiset oikein hyvin :) Mä oon kans (uskokaa tai olkaa uskomatta) melkoisen tunneryöppyävä nimenomaan miestä kohtaan ja välillä ihan hirvittää, että miten se jaksaa. Kaikkein hämmästyttävintä sitten on, kun mies on useamman kerran todennut, että yks mun parhaimmista piirteistä hänen silmissään on tunteellisuus ja herkkyys.. No, ehkä sen varjolla ei pidä alkaa ihan älyttömästi meuhkaamaan kuitenkaan ;)
Ja lili ennenkaikkea nyt kovasti kovasti tsemppiä alkaneeseen hoitoon!!! Peukut pystyssä =)

Barba, sä oot kyllä kans niin ihana :D ..mä kans nään sut mielessäni poitsun paidassa ja yökkärin housut jalassa. :LOL: Ja nyt hus pois kaikki ikävät ajatukset ja hyvä fiilis lopettaa karkumatkansa tältä istumalta!!

Elli, voi sun pikkuisia, ihana kun kasvavat hyvin. Tiiätkö ymmärrän hyvin tuon huolen, että jos joku huomaa. Mä en oo edelleenkään uskaltanu esim facebookiin laittaa suoraa kommenttia omasta raskaudesta. Viime lauantaina laitoin jotain lapsettomien lauantaista ja siihen epäsuorasti tästä omasta tilanteesta ja olin heti, että voi apua, nyt jos ihmiset tajuaa.. Ihan älytöntä. Pelko vaan edelleenkin välillä ottaa valtaansa ja esim. äitienpäivänä itkin sitä, että mitä jos en tämän lähemmäks äitiyttä tuu koskaan pääsemään. Niin kamala ajatus, yritän parhaan taitoni mukaan hätistellä nää ajatukset kauas pois.. Että kyllä odotan aivan kuumeisesti, että saisin oman lapsen elävänä syliin..
Mutta toivottavasti en nyt tällä omalla vuodatuksella Elli sulla tai muilla odottajilla aiheuta lisää pelkoa.. Tässä vaan on niin uskomattoman asian ytimessä, että ei voi vieläkään kuin ihmetellä, että mulle ja meillekö tää kaikki tapahtuu..
 
Huomenta...

Juu, Kielo, sama täällä, munkin mies on sanonut tykkäävänsä juuri mun tunteellisuudesta ja herkkyydestä... ja ihmeen hyvin tuntuu mun purkaukset kestävän. Hän on kyllä erittäin kypsä ja aikuismainen ajattelultaan, eikä tunnu ihan vähästä hätkähtävän, mutta mäkin oon ajatellut, että ei nyt voi sen varjolla ihan hirveesti riehua kuitenkaan :LOL: Ja lisäks mies on alusta asti tykännyt mun iloisuudesta, ja se mua harmittaa, että nykyisin en enää niin usein ole niin iloinen kuin silloin alkuaikoina :( mutta jospa se vielä joskus palais...!!! Sama täällä, oon ennen tätä ollut vähän huono kertomaan tunteistani, ja siitä, mitä oikeasti haluan, ja oon niin iloinen, että olen löytänyt maailman ihanimman miehen, jonka kanssa voin olla täysin oma itseni :heart: Kohta sullakin pelot hälvenee, kun saatte maailman ihanimman yhteisen pikkuisen syliin!!! :heart: (Tai no sithän ne pelot vasta alkaakin ;) ) Ei mene enää kauan!!!!!!!

Se Despen kommentti muuten tuntui musta tosi lohdulliselta, että viime vappuna vielä oli koivet kattoa kohti PASissa, ja epävarmana siitä, tärppääkö koskaan, ja nyt tilanne onkin tällainen =) Se toi mulle kyllä ainakin toivoa!!! :hug:

Entäs Pieni Tiikeri!!!?? Ootellaanko siellä vieläkin rauhassa 18. päivää?? :)

Ellille jaksamista!!! Toivotaan, että olot helpottaa pian...!!! Ja ihanaa, että pikkuiset kasvavat ja voivat hyvin!!!

Aurinkoista päivää, tytsyt, tää lähtee nyt urheilemaan!!!!!! (Voimailuhymiö!)
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


iinamiina------2.IVF 1.PAS -----------vko 20

Lili_78-----------5. ICSI----------------?

snoww-------1.ICSI 2.PAS-----------06/2011

barbapörrö13---4.IVF/ICSI--------------?



*** PIINAILIJAT ***


wilma32---------2.ICSI------------testipäivä 18.5

Eina-------------3.IVF-------------testipäivä 20.5

Marlaa--------2.IVF/ICSI-----------testipäivä


:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo------2.IUI----------- + testattu 3.9.2010 LA 15.5.
Pieni tiikeri-------1.IVF----------- + testattu 14.9.2010 LA 24.5.
Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
desperate----1.IVF/ICSI 4.PAS---- + testattu 19.10.2010 LA 24.6.
lakka83----------2.IVF------------ + testattu 24.12.2010 LA 5.9.
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS--------+ testattu 26.3.2011 LA 2.12
 
Mukava kuulla Lilistä! Ja toivotaan että tämä on nyt teille SE-hoito :heart: Jokos sulla on ultraa ollu?

Mukava että barbankin asiat etenee :hug: mul on vieläki huono mieli sun puolesta ku viimeksi tuli se nega :( ja iiniksen negasta myös :hug:

Mä toivon niin kovasti meille kaikille sitä plussaa!!!!!!!!!

Seran kuulumiset alkaa pikkuhiljaa huolettaa minuakin.. Toivon että kaikki on hyvin :heart:

Mitenkä minun piiniskamut? Marlaa ja wilma? Ja millon muuten Marlaalla virallinen testipäivä?

Onneksi Ellin pahaolo on alkanut helpottaan!

kielolla ja pienellä tiikerillä lähenee lähenee.... huuuuuiiiiii :D

OOOÄNNÄÄÄÄÄ... PP8 JO!! Aika on menny aivan ihmeellisen nopeaa. Olen ollut jotenkin tosi kiireinen viimepäivinä (vaan hyvä juttu)! Ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen.. vaan näitä normi jomotuksia :) vielä pitäisi hetkonen odotella että tietää mikä on lopputulema. On tää vaan aina niin rasittavaa taiteilua toivon ja epätoivon välillä nää päivät :|

tsemit ja :hug: teille kaikille!
 
Täällä sitä piinaillaan, nyt jo pp9. Aika mennyt kyllä hurjan nopeasti. Nyt on kolmena päivänä tullut pientä veristä vuotoa pyyhkiessä, rupeekohan menkat alkamaan vai oliskohan kenties jotain muuta........ vielä en kyllä uskalla testata. Tänään tuli kirje ettei pakkaseen saatu yhtään tälläkään kertaa, kyllä mä sen jo jotenkin arvasin.

Nyt vaan jännätään koska ensimmäinen vauva syntyy tähän ketjuun! ja koska tulee seuraava plussa, edellisestä plussasta on jo aikaa.
Tämä ketjukin täyttää vuoden!
Tsemppiä ja haleja kaikille!
 
Wilma meillä sama homma, ei taidettu saada pakkaseen mitään mekään, virallista tietoa ei olla kyllä vielä saatu. Mä testasin viimeks pp9... Toivottavasti ei ole menkat, onko sulle tullut tollain aikasemmin vaikka luget menee? Mulla alkaa menkat vasta 3-4 päivää lugejen lopettamisen jälkeen menkat.

Eina kait se 23. pv, ei sanottu mitään päivää mutta tuo on 2 viikkoa siirrosta.
 
Iltaa!!!

Nonni, tänään oli eka ultra ja about 9 potentiaalista follia näyttäis olevan. Eli samantapainen satsi ku ennenkin... Nyt mulla nostettiin Puregonin annoskokoa, ja tuikin nyt menemään 200 ku viimeks menin satasella. Noi muutama eka pv meni 150:llä. Saa nähdä, miten vaikuttaa tuloksiin, tarkoituksena ois saada pienimmätkin kaverit mukaan - punktio on ke 18. tai pe 20. pv, riippuu siitä miten ne pienimmät kehittyy. Odotan jo ens viikkoa kovasti... ja toivon parasta.

Mun pitikin tiedustella, että miten piinailijoilla menee, kiva että oli tullut kuulumisia =) Jännitän täällä kans, ja toivon niin kovin parasta kaikille :hug: Tsemppiä!!!!

Nyt meen töllöttämään lätkää, heippa!!!
 
mukavaa lauantaita kaikille ihanille!!! kolmas kerta toden sanoo taas tätä kirjotusta, en tajuu miten räpellän kun textit hävii kun tuhka tuuleen aina välillä hohhoijaa!!
kirjotan nytte tiivistetysti vaikkakin ois asiaa ja zempattavaa teille jokaiselle yllin kyllin!!!
Lili:oot ihan uskomaton sissi!!! ihan mieletön meininki ja asenne sulla että sulla riittää voimia näihin hoitoihin ja viidettä jo viedään huh, oot kyllä monen muun konkarin tavoin ansainnu sen plussan ja aikas vauhilla sittenkin!!ja kiva että sait meikäläisen kokemuksesta uutta toivoa ja intoa:heart:
barbis:täällä ollaan juu ja yhtenä kappaleena vieläkin(lue:muumimammana,,pituutta 155cm ja maha eteenpäin melkeen yhtä iso et sais jo tosiaan tulla heh)
vähäx nauratti noi sun jutut heh, oot kyllä melkonen persoona ei voi muuta sanoa:D hienoo et päätitte vielä yrittää!!!!!
Eina:apua miten aika rientää, sulla ei sitten oo myöskään enään kauaa testailuun hui, se on nyt sitte oltava SE hoito josta tärppää, muuhun ei saakeli suostuta eihän?!!hyvä et on ollu touhua ni et oo kerenny miettiin ainakaan ihan hirveesti;)
Wilma ja Marlaa:teillekkin on peukut kohti kattoa ja harmi ettei pakkaseen sitten jäänyt mitään, ny sitte vaan toivotaan ettei oo tarviskaan!! ois ihan mieletöntä jos te kaikki piinistelijät ja perässä tulijat saisitte ny sitten sen plussan tikkuun, sittenhän joudutaan jo keksimään uus nimi koko ketjulle kun porukka viivan paremmalla puolella!!!sen mukaan on vaan elettävä!! niin kauan kun on hoitoja ja lekuri ei laita stoppia peliin niin on tytöt toivoa!!!!!!!!
Seraa kaipailen myöskin...ei kai mitään oo vaan sattunu kun niin hiljasta tuppaa olemaan!!
Elli:ymmärrän ton sun fiiliksen, itekkin alussa peittelin mahaani vaikkakin porukka töissäkin jo tiesi, jotenkin se vaan on niin alitajunnassa että millon tahansa mikä tahansa voi mennä pieleen ja ehkä sen sitten vasta tajuaa kun se vauva siinä konkreettisesti on !!! kiva et olot kuitenki helpottanu, täällä oksennetaan joka aamu edelleen ja yöt menee valvoessa(päivät sitte zombiena eteenpäin) no joo ei oo kauaa onnex enään.
Kielo. voi hitto et jännittää sun puolesta , sullahan ois sitte huomenna se H-hetki!!! vaikkakin voihan se vielä antaa odotuttaa itseään parikin viikkoa..no toivottavasti ei kuitenkaan.ihan mielettömästi zemppiä synnytykseen ja tuut sitte heti kertoon meille kumpi tuli koska eihän me täällä tunnetusti olla mitään kärsivällistä sakkia heh
Tikru:mikäs siellä tilanne? vieläkö yhtenä kappaleena ?
lakka:mikäs sulla meininki? ei oo sustakaan kuulunut mitään aikoihin???
Snoww:samaten kuulumisia kaipaillaan täällä!!
kivaa viikonloppua kaikille, tää lähtee nyt pihahommiin möyryämään!!!
 
tikru:kirjotettiin justiin samaan aikaan heh, paljon onnea ja zemppiä sektioon ja ihanaa saat vauvan syliisi jo tänään, ihan tippa tulee silmään!! tuu sitte kertoon miten kaikki meni ja strategiset mitat tietty:D ja et miten meni sektio..( mulla se meinaan kans eessä)
 
Tsemppiä täältä kans tikrulle ihan hirveesti, ja kielolle sekä ihan kaikille muillekin vaiheisiinsa tietty!! :heart:

Mun mies lähtee ti mun mukaan siirtoon! Oli ite päättänyt pyytää pekkasen siihen, yllätti mut kyllä totaalisesti. Aina ennen oon ollut siirrossa yksin. Toivottavasti tää nyt auttais :)

(Ja by the way, voin kyllä kertoo että despe EI ole mikään muumimamma! :D Pieni siro nainen jolla mikään muu ei ole kasvanut kuin soma pieni pallo keskivartalossa. Nih!)
 

Yhteistyössä