Marlaa: Mullakaan ei ollut mitään oireita, enkä ois halunnu testata! Vielä virallisena testipäivänä sanoin aamulla miehelle, että onko ihan pakko?? Olin niin varma negasta, mut päätin sitten testata ihan vaan sen takia, että saan heti soittaa ja keskustella seuraavasta siirrosta! Ja tiedät miten sitten kävi...
Sen jälkeen mä aattelin, että ainakaa mun kohdalla mihinkää oireisiin tai oireettomuuteen oo luottamista, kun aina vaan on samat menkkojen alkamisoireet! Eli toivon täällä sullekkin kovasti parasta vielä!! :hug: Ja pp10 en ois IKINÄ uskaltanu viel testata! Tsemppiä!
Einan puolesta mä oon täällä niiiiiin onnellinen ja jännittyny edelleen!! :heart: Mä olin kanssa alussa tosi huolissani oireettomuudesta, mulla ei ollu muuta ku yliherkistyny nenä ja ne saamarin menkkaoireet!! Mut kyl se 24/7 huono-olo sitten viikosta 6 viikkoon 13 oli ihan riittävä mulle, vaikka en ees oksentamaan joutunu kertaakaan
Mut sillon alussa sitä ois toivonu vaikka yrjöövänsä, että vaan ois voinu olla varma raskaudesta, eli toivotaan nyt sitten pahoinvointia sulle muru!
Lilille onnea hedelmöittyneistä, ja tsemppiä siirtoon!
Barba saa mut aina niin hyvälle tuulelle noilla ihanilla jutuillaan ja unillaan
Granlundin äiti, hihi, mähän voisin sitte nähdä unen, missä tulisin sulle miniäks, onhan se Mikael aika söpönen nuori MAAILMANMESTARI!
"Pientä" kiekkohulluutta täälläkin
Kiitos ihana, ja jaksuja sulle tässä suossa tarpomiseen! :heart: Ja pahoittelut säikäyttämisestä, lupaan ettei toistu!
Kieloooo, joko sää oot menny?? :heart:
Ellin kanssa samoilla linjoilla tuosta, et kymmenenki vuoden päästä täällä huhuillaan vielä, et ei sun yksin tarvi olla
Ja se jalismatsi on pakko järkätä, vai oisko jääkiekko parempi, kun maailmanmestareita tässä ollaan?
Laittakaahan joku, joka osaa tota listaa kunnolla päivittää ( mä en tajuu, miten te saatte noi sydämet sinne ja kaikki?? :O ) Tikrun vauva listoille! :heart:
:heart: Sera ja Murunen 17+6