Lakka: Ihanaa, että kaikki oli hyvin! :heart: Ja hienoa, että noin nopeesti pääsee tarkastukseen ja tarkkailuun, helpottavaa tietää, jos omalle kohdalle osuu vastaavaa... Eikö noita liikkeitä kuulukkin alkaa tuntua vähemmän loppua kohti, kun vauvalla ei oo enää niin paljon tilaa liikkua? Vai oonko mä tajunnu väärin? No, meidänkin masuasukilla sattui eilen olemaan rauhallisempi päivä, ja sitte ku viel luin sun kirjotuksen täältä, niin... äkkiä kaivamaan doppleria esiin!
Siellähän se jumputteli iloisesti, ja sen jälkeen alkoikin sitten senpäivänen melske, ja jatkuu edelleen
Meidän vauva ei oo erityisen ihastunu dopplereihin, neuvolatätiäkin kenkäisi kerran oikeen kunnolla, ei häntä tarvi tulla häiritteen kesken kaiken!!
Ja saman olen tosiaan huomannu, et vaikka viikkoja tulee kokoajan lisää, ni aina tulee uusia huolenaiheita myös, aina vaan pelottaa, et joku menee vikaan... on sellanen olo, et miten MULLA vois tän lapsettomuuden jälkeen muka käydä niin hyvä tuuri, että kaikki menis loppuun asti hyvin, jne, jne... :ashamed: Mut koitetaan tosiaan pitää jollain lailla päämme kasassa loppuun asti!! :hug:
Ihan hyvän kokoinenkin vauva teille tulossa
Tiedätkö kumpi teille tulee, vai pidätkö salaisuutena?
Malttamattomana mäkin oottelen jonkunlaista painoarviota...
Susu: No helkkari, olipa hyvä että ees vinkkasit, etten turhaan huutele siellä sitten
Miten te Saloon meette, mä en ees tienny, et sellanen ois mahollista? :O No, mä kyllä menenki mielelläni tyksiin, en oo muuta koskaa tosiaa ees tullu ajatelleeks, ja kovasti luotan heidän ammattitaitoonsa, sattuneista syistä
Ja siks toiseks, mä oon ihan riittävän kaukana tyksistäkin, et pelkään etten ehdi sinnekkään
Kiva, että oot voinu hyvin :heart:
snoww: No mullahan kanssa todennäkösesti munanjohtimissa vika, vaikka auki piti ollakkin, ja "virallisesti" selittämättömiä ollaan. Eli mä voin olla sulle lisätoivoa ja luottamusta antamassa näitten hoitojen onnistumisessa sitten, koska meillä heti tärppäs, kun todennäkösesti vaurioituneet munanjohtimet ohitettiin
Jaksuja TODELLA RAIVOSTUTTAVAN PITKÄÄN odotteluun, että seuraavaan hoitoon pääsette! :hug: Mistä syystä teillä sitte muuten icsi eikä ivf?
Kiva kuulla wilmastakin pitkästä aikaa!