Ompa tullut juttua paaaaljon lyhyessä ajassa! Kivaa, että ketju on taas kesän jäljiltä herännyt!
snoww: Juu mä tiedän että pco:ta on myös normaalipainoisilla, ja sitä vähän niinku meinasinkin, etten usko että juur millään painolla, elämäntavoilla sun muulla, on ikävä kyllä paljoakaan loppujen lopuks merkitystä raskautumisessa... Mä ainakaan raskautunu yhtään sen enempää laihanlaihana, normaalipainosena, ja pikkusen pullukkanakaan ( bmi siinä vähän yli 25 ) ennen ivf:ää
Mä oon nyt taas hötöpäänä unohtanu, mistä teillä lapsettomuus johtuikaan, anteeks? :ashamed:
Ja noista muiden lapsista, mua ärsyttää lähinnä ne niitten vanhemmat, jotka ei oo viittiny mitään tapoja lapsilleen opettaa! Tai ovat esimerkiks kylässä, ja lapset tekee mitä niitä huvittaa, eikä vanhemmat viitti kieltää! Ja totta on, et esimerkiks toisille lapsille ilkeät lapset on "kamalia" ja ärsyttää, kun ei itte voi oikeen sanoa mitään ja opettaa, miten ollaan, ku ei oo omia! Mä en myöskään sopis siis ollenkaan varmaan tukiperheen äipäks, kun on niin paljon sitten muitten päätösten varassa... että toinen paska täällä sitte!
Eli todellakin täälläkin hattua nostellaan BARBALLE! :heart: Kyllä sä vaan oot ihan mahtava tyyppi ja ihana ilopilleri!! :kiss:
Voi iinis!! :heart: Kaikki peukut ja elimet pystyssä täälläkin!!
Lili: Peukkuja sullekkin kovasti seuraavaan hoitoon! Koskas se taas alkoikaan? Toivotaan, että pitkä hoito on se juttu, mikä nyt tehoaa!! Haleja! :hug: Ja mä myös haluaisin osoitteen sun blogiin.
Susu: Niin kiva kuulla sustakin!
Meinasinkin jo huolestua!! Ai susta aika on menny nopeesti? :O Mun aika matelee!! Ehkä se on se kolme päivää sitten, mikä sen tekee, minkä oot eellä!
Mä niin jotenki ootan, että ollaan samaan aikaan siel tyksissä
Kyselen siellä sitte kaikilta, että ootko sä Susu?!
Lakan kanssa mennään samoilla linjoilla, eli ihan hyvin voisin käydä kans vielä salilla, jos vaan viittisin
Mut pitkillä ja reippailla lenkeillä käyn kyllä pari kertaa päivässä, eikä tosiaan vielä oo missään ainakaa alkanu tuntua. Käsivarret mulla on kyl läskistyny, et käsilihaksia ois syytä munki käydä tekemässä...
Painoa on tainnu tulla 8-9kg, mut mä syön ihan liikaa! Ainaki kahden, ja välillä vähä useemmankin edestä!
Tsemppiä täältä kanssa loppuaikaan, ja varsinki siihen loppurutistukseen, mikä toivottavasti kuitenkin on jo ihan piakkoin :heart:
Elliä kaipailen ja alan jo olla vähän huolissani...??!!
Toivottavasti vietät vaan jossain leppoisasti kesälomapäiviä tietokoneen ulottumattomissa...
Kielolle ja despelle myös toivottelen ihanaa vauva-arkea!