Hakutulokset

  1. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Ellille hurjasti onnea tytöstä ja pojasta! Barballe ja evitalle onnea kyytiläisistä! Nyt paljon liimaa ja tarrasukkia mukaan että saadaan lisää plussia.
  2. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Heipparallaa taas kaikille! Olipas tänne tullut viikossa paljon tekstiä, mulla netti tökkinyt ja oltiin viikonloppu reissussa. Marlaalle onnittelut ultrasta! Hyvä että toisella oli kaikki hyvin. Baby20xx: Pahoittelut negasta. Jaksamisia sinulle! Barba: Onnittelut hienosta hedelmöittymis...
  3. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Ultra kuulumisia nopsasti. Tänään nyt vihdosta viimein oli eka ultra ja sieltä löytyi yhden pikkuisen sydän äänet ja oli 8mm kokoinen. On tosi helpottava tunne että itse näki että tuolla mahassa on joku. Mieskin on ihan täpinöissään. Ensi viikon keskiviikolle varasin omaan neuvolaan ajan.
  4. W

    KESÄ 2010 hoidot

    ONNEA SERALLE POIKA VAUVASTA! Saatiin toinen poika tähän ketjuun. Minua ainakin kiinnostaisi synnytyskertomus.
  5. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Heips! Pikaisesti tulin käymään täällä. Minulla on se ultra vasta ens tiistaina. Eilen tuli taas vähän tuhrua. Minulla ei ole mitään oireita, tuntuu ihan epätodelliselta et on raskaana. Välillä miettii kaikkee et voiko tuolla mahassa olla ketään no kohta sen tietää. On tääkin niin piinaavaa...
  6. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Baby20xx: Onnea kyytiläisestä! Ja kiva että saitte pakastettavaakin. Marlaa: Mulla tuli tuhruttelua ma, ke ja to, oli kyl tosi vähäistä. Onneks ei ole enää pariin päivään tullut.
  7. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Heips! Mitäs tänne kuuluu? Vieläkös Sera on kotosalla? vai joko olet lähtenyt synnyttämään? Saikos Baby20xx kyytiläisen matkaan? Itsellä ei ole vielä muuta tuntemuksia kuin nännit on vähän kipeät. Kuinka näin lapsettomuushoidoissa lasketaan raskausviikot? Mulla oli punktio tiistai...
  8. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Kiitoksia kaikille onnitteluista! Susulle onnittelut ja halaukset pienestä prinsessasta! Synnytyskertomus kiinnostaisi myös minua. Seralle tsemppiä synnytykseen. Eiköhän Murunen sieltä pian ilmaannu! Heti sit kertomaan :) Ellilläkin jo LA lähestyy. Toivottavasti ei tule...
  9. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Tänä iltana testattu uudestaan ja viiva on vahvistunut. Tuntuu aivan uskomattomalta että onnistuisiko tämä vihdoin. Enää ei ole kyllä mitään oireita, vatsa tuntemuskin on loppunut. Tänään tuli kirje ettei sitä yhtä alkioo joka jäi jatkoviljelyyn saatu pakastettua. Sen kyllä arvasinkin kun ei...
  10. W

    KESÄ 2010 hoidot

    En sit malttanutkaan varrota testausta torstaille vaan rupesin testaamaan. Predictorilla selvä NEGA puolen tunnin päästä. Ostin tänään apteekin omia testejäkin ja testasin semmosellakin ja tuli hailu PLUSSA. En ole edes koskaan saanut haamua...... iiiiik. Taidan testata huomis aamuna uudestaan...
  11. W

    KESÄ 2010 hoidot

    MARLAA HURJASTI ONNEA!!! Itellä predictorin testi kaapissa, vai et on noin epäluotettava. Koskahan sitä sit uskaltais testata.
  12. W

    KESÄ 2010 hoidot

    MARLAA: Onnea huomiseen testaukseen! EVITA ja BABY: Tervetuloa takaisin. SERA ja SUSU: Teillä jo laskettu aika lähellä. Onnea synnytykseen! Jokohan susu on synnärillä? Minulla on tänään alavatsassa ollut menkkamaista jomotusta ja rinnat hivenen kipeät. Testaus päivä olisi vasta ens viikon...
  13. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Täällä sitä piinaillaan. Ei ole mitään tuntemuksia mistään. Mutta minua ihmetyttää kun toukokuussa piinapäivien aikana ja nyt tänään on ilmestynyt mustelma napaan. Ei varmaan liity mihinkään mutta jännä sattuma vaan kahdessa hoidossa. Vieläkös Marlaalla on tuntemuksia?
  14. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Siirto olikin jo tänään. Soittivat päivällä että pitäisi tulla. Siirsivät kaksi alkiota, molemmat 5 soluisia. 1 jäi jatkoviljelyyn, kova kato kävi taasen mut hyvä et kaksi saatiin siirrettyä. Marlaalle onnea kyytiläisisistä! Nyt me molemmat plussataan! :)
  15. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Punktiosta kotiuduttu. Hyvin meni. Tähän astisista oli kivuttomin punktio, yleensä olen tarvinnut lisää kipulääkettä toimenpiteessä mut nyt ei tarvinnut. Perjantaina olisi siirto. 12 solua saatiin, toivottavasti olisi kypsiä ja saatais edes yksi siirrettävä alkio. Vähän jännittää kun ei ollut...
  16. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Lilillä jo testaus päivä lähestyy. Hurjasti tsemppiä vikoihin piinapäiviin. Mitäs Marlaalle kuuluu? joko olet päässyt piikitteleen? Mulla oli eilen ultra, 13 rakkulaa löytyi jotka noin 10mm. Lauantaihin pistän Menopuria ja tiistaina olisi punktio. Ehdottivat kahden alkion siirtoa, tottakai...
  17. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Piikitys alkaa huomenna, Menopur. Ultra olis ensi viikon tiistaina. Punktio ehkä 3.10.
  18. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Lilille mielettömästi onnea kyytiläisestä! Kyllä se vaan välillä jännäksi vetää. Kuinkas Iiniksen laajennus sujui? Paranemisia. Itsellä sit tänään alkoi menkat vihdosta viimein. Yritin koko päivän soittaa hoitopaikkaan, et olisin kysynyt onko liian aikaista tulla kp2 näytille mut eihän...
  19. W

    KESÄ 2010 hoidot

    LILI: Onnea ja tsemppiä siirtoon. Nyt saisi jo tulla seuraava plussa, edellisestä jo pitkä aika. EINA: Onnea tyttövauva uutisesta. Kovasti tänne tulossa tyttövauvoja. :) Ihanaa! LAKKA: Synnytyskertomus oli kiva lukea. Kaikki kävi nopeasti. :) MARLAA: Pääsetkös jo aloittamaan seuraavan hoidon...
  20. W

    KESÄ 2010 hoidot

    Paljon onnea Lakalle ja koko perheelle!

Yhteistyössä