KESÄ 2010 hoidot

Barba:mahtavaa sulla suunnitelmat jo ihan valmiina ja joulu melkein jo ovella;) toivotaan ainaskii niin..kyllä mä sulle( sun kysymykseen mun tulevaisuudensuunnitelmista) sen mun ns toisen suon, mä oon ny yrittäny oppia nauttimaan siitä mitä on eikä aina vaatia lisää ja lisää jotain mitä ei välttämättä ees koskaan saa.mulla tulee ikäkin jo vastaan ja vaatis lähinnä lottovoittoa tällä iällä painua taas yksityiselle:(elikkäs siinäpä vastausta myös Seran kysymykseen:))ja tuu ihmeessä messiin tapaamiseen, kaikille ovet avoinna tälle porukalle meinaan:))
Wilma:hieno saalis, toivotaan kunnon pakkasjoukkuetta sinne ja onnekasta piinailua myöskin:)
Lili:kielon kirjotusta komppaan myös , ei sun tarvii väkisin täällä käydä meitä viihdyttäkses jos pahalta tuntuu, sun tilanteessa on enemmänkuin oikeus tehä mitä lystäät ja pysyä vaikka vuosi piilossa, vaikkakaan sitä en toivo.oot niin mahtava tyyppi positiivisen asentees kanssa ettei o tosikaan:heart:
sera:kyllä mua pelotti etukäteen ihan kauheesti ite synnytys/ sektio ja itse vauva-arkikin.kummasti meijät ihmiset on vaan luotu selviimään kaikesta kunnialla vaikka kuinka jännittäs.ja tää porukka täällä vasta selviikin kun on kuitenkin joutunut käymään niin paljon kaikkea sontaa läpi jo ennen sitä itse asiaa!1 selviit kyllä mutta tosiaan tiiän ton vaihtelevan fiiliksen odotusta ja jännityst vuoron perään!!!
susu:loppusuora häämöttää jo hui!! kohta susta tulee äippä, ihanaa!!!
tää mimmi painuu nyt pehkuihin ja toivottaa kaikille oikein hyvää yötä ja voisko joku nostaa sen listan tälle sivulle tuolta ni pysyis taas ajantasalla:)))tää tyhmä hävittää sen muuten kokonaan;)))
iinistä kaipaillaan tännekin, hiukkasen hiljasta ollut kaikin puolin!!!!
 
vielä lisäys edelliseen..tarkotin tolla mun lisää vaatimisella itteäni enkä siis todellakaan ketään teistä joten toivottavasti ette käsitä väärin, oo aina vaa ollu niin hirveen ns tulevaisuudessa eläjä että aika opetella olemaan tässä ja nyt.vaikka muut haluis sitte sen jalkapallojoukkueen en tietty pidä sitä pahana itteeni vaan toppuuttelen!!!(ja ehkäpä suojelen jatkossa pettymyksiltäkin)
 
Barba, loistavat suunnitelmat ja jälleen kerran oikee asenne!! ja hei, hyppäät kuule vaan rattiin ja tuut sä kans Hämeeseen meitä moikkaamaan!! Mä en vielä tiiä osotetta, mutta voin sen sulle supsuttaa, jos oisit tulossa ;) ..ois oikeesti niin huippua nähä teitä kaikkia!! Ja senkin takia jo toivon, että kaikki plussaisitte ja pian =) ..no joo pikkasen kuulostaa ehkä itsekkäältä, mut yks hyvä syy lisää toivoa jokaiselle sitä parasta.

Despe, mä en ainakaan ymmärtäny väärin ;) ..ja oikeesti mullakin ois aihetta edelleen opetella tota tässä ja nyt- asennetta..
 
Huhuu,missä meidän piinailijat???Ja missä meidän lista:O ( Siirtäkää joku fiksumpi sitä,mä en ymmärrä siitä yhtään mitään:whistle:)

Kokoajan teitä saa huhuilla,muuten meidän ketjurakas katoaa jo etusivulta,nyyh!

Wilma ja Marlaa,toivottavasti kaikki ok???

Kielo,ois kyl huippua nähdä teitä,mut asun niin hurjan kaukana,ettei ainakaan ihan päiväkahville voi ykskaks lähtee,pitäs olla ihan suunniteltu juttu:p Mut katsellaan,katsellaan...

Taas sataa kaatamalla,silti kaikille hyvää torstain jatkoa:)

*MUOKS* Piti vielä Einalta kysyä,et joko sait tulokset?Pääsetkö palaamaan takasin töihin?
Ja Despe,kiitos,näin me toivotaan :)
 
Viimeksi muokattu:
--------------------------------------------------------------------------------
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


barba----------4.IVF/ICSI-------------- punktio vko 46

Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?



*** PIINAILIJAT ***


wilma32----------3.ICSI--------------- testipäivä?

Marlaa--------3.IVF/ICSI--------------- testipäivä?



PLUSSANNEET


Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.5.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Siinä listaa päivitettynä nyt sitten... vaikka mäkin oon tosiaa nii surkee tän koneen kanssa, et en ymmärrä, mistä ne ihanat sydämet saa tohon listaan? :O Mut onpahan nyt lista sitte ainaki! :D Ja kertokaahan tarkempia päivämääriä, jos haluutte niitä tohon listaan, ni voin muokata sitä sitten :)

Ainii, ja onko toi Despen pojan syntymäaika muka oikein? :O Vai pitäiskö olla 11.6?

Mitä tosiaan kuuluu meijän piinailijoille?? Tsemppiä kovasti!! :kiss:

Mä repesin Barba, kun luin ton sun nimimerkin vaihdos- jutun!! :LOL: :LOL: Pienestä se voi olla kiinni joskus juu! :D Suukkoja ja haleja sinne sulle, ihanalle ilopillerille!! :kiss:

(.) Saa skipata surutta, jos sille tuntuu... Alkais jo olla sellanen olo, et tahtoo synnyttämään NYTJUSTHETIVÄLITTÖMÄSTI!!! Ei malttais oottaa, ja öisin ei saa nukuttua, närästys on jotain ihan kauheeta... enkä osaa olla hetkeekään huolehtimatta ja miettimättä, onko kaikki kunnossa ja meneekö kaikki loppuun asti hyvin! Mä haluan sen vauvan nyt heti tähän, että voin vahtia silmä kovana sen jokasta hengitystä! :LOL: Muuten vointi kyllä erittäin hyvä, edelleen liikun päivittäin tosi paljon... jos se vaikka auttais, et alkais kaveri syntymään :D Ei kyllä minkäänlaista oiretta siihen suuntaan, vaikka neuvolassa sanottiin, että on laskeutunut ja pää on kiinnittyny... toivoa siis on vielä, että vaavi joskus tulee ulos! ;)

:heart: Sera ja Murunen 37+6
 
Meidän elämä tuppaa olemaan tällä hetkella tosi kiireistä kun ei kerkiä koneellekaan enää istahtaan ajan kanssa.
Sera, toi viime hetkien täpinä oli hermoja raastavaa. Kohta sun kaikki odotus palkitaan.

Kuis Wilmalla menee? Huomenna siirto niin se kai meni.

Me oltiin tänään. kaikki 7 kerättyä solua oli kypsiä ja hedelmöittyivät ja 2 oli hiukan parempia kuin muut ja ne nyt siirrettiin. 8 ja 9 soluiset, en ole yhtään perehtynyt mitä tarkoittaa ja onko ne edes hyviä, lääkäri sanoi että ovat keskiverto alkioita. Kahta jäätiin vielä jatkoviljelemään mutta en odota niistä mitään, kaikki toivo on nyt näissä mitkä siirrettiin.
 
Siirto olikin jo tänään. Soittivat päivällä että pitäisi tulla. Siirsivät kaksi alkiota, molemmat 5 soluisia. 1 jäi jatkoviljelyyn, kova kato kävi taasen mut hyvä et kaksi saatiin siirrettyä.

Marlaalle onnea kyytiläisisistä! Nyt me molemmat plussataan! :)
 
Marlaa ja Wilma,onneaaaaa kyytiläisistä.Kumpikin saitte vielä matkaan 2 murusta,ihunaista:heart:
Ja teillä on nyt huippu hyvät mahdollisuudet siihen plussaan,kaikki todennäköisyydet on teidän puolella.Nimittäin aina,kun mun hoito on lähellä,niin kaikki vähän edellä olevat plussaa joka ketjussa:p Joten melkein teidät vois jo siirtää tonne plussalistalle.Ja kyllä olis jo aikakin saada niitä plussia myös tänne!!!Joten elimet ojossa seuraavat kaksi viikkoa:LOL:

Sera,kiitos,kiitos taas kerran :kiss: Ihana olet sinäkin ja voi ihanuus miten lähellä sun huippuhetki jo on:heart: Jaksuja vielä viimeisiin viikkoihin,vaikka varmasti on jo fiilis " tännehetijaäkkiä":)

Evita puuttuu meidän listalta,mitenkäs sun hoitoaikataulu olikaan? ( Mun muisti on niin huono,etten koskaan muista kaikkea mitä tännekin piti kirjoittaa ja nyt ei uskalla siirtyä lukemaan eri sivulta,kun tämä sepostus aina sillon katoaa ):O

Kielollekin piti jotain sanoa,mut pää unohti sen asian:( Mut kiva jos vuoden alusta lähdette uudelle kierrokselle:heart:

Lili ja Iinis,paljon olette olleet mielessä:hug:

Ja Einaseni myös:kiss:

Ja missä on Elli???Miten jakselet?

Entäpä Lakka,mitä kuuluu baby-arkeen?Käyhän sinäkin aina välillä moikkailee;)

Mukavaa myrskytuulista viikonlopun alkua meille kaikille:wave: Täälläpäin suomea ainakin tuulee niin kovasti,et tuntuu kun kohta lentäs koko yläkerta tuulen mukaan:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Moro vaan kaikille :wave:

Voi Marlaa ja Wilma!!! Nyt kauheesti tarrasukkia molemmille! Tän täytyy nyt onnistua! :attn: PAKKO! Ihanaa että te molemmat saitte sen 2 kyytiläistä matkaan mukaan!

Marlaa: Me ostettiin sellanen -78 vuoden tiilitalo. Oikein hyvä kuntoinen. Ei tartte heti rempata yhtään mitään. 2000-luvulla käyty kaikki sisäpinnat läpi. keittiö, pesuhuone/sauna, wc (2010), makuuhuoneiden seinät. Ainoat mitä sisällä häiritsee tällä hetkellä on se että siellä on alkuperäiset ovet.. eli 70-luvulla...tittitidii.... ruskeat!!! :mad: Mutta niiden vaihto nyt ei ole mikään kova homma. Lisäksi sisällä on vaaleansinisiä katto- ja lattialistoja, jotka kyllä minun silmään ei sovi sinne sitte yhtään..mutta nekin on sellaiset että voidaan vaihtaa sitten samalla kun maalaillaan/tapetoidaan seiniä oman mielemme mukaisesti. Ei niitä kannata erikseen alkaa laittamaan. Ja se talo on muuten sisältä niin hyvin pidetty että no problem ollenkaan :) Ihana tavallaan et siellä on jotain ihan sellasta pientä laitettavaa mitä ite osaa sitte tehdä, niin pääsee hiukan suunnitteleen ja tekemään. Kaikki isot rempat mihin tarttis ulkopuolista työvoimaa on tehty. Ulkoakin talo on tosi hyvä. Ikkunat vaihdettu, ulko-ovet vaihdettu, kattoremontti tehty, pihakivetys/asfaltointi laitettu, liitetty kaukolämpöön, nurmikko uusittu 2008-09, routaeristykset tehty, puuverhous osat maalattu (pääosin oli kuitenkin tiilitalo), ulkokuisti rakennettu 2010... mitähän oli vielä. Siinä on 119 neliötä (ja en edes meinaa kehdata sanoa kuinka mun mielestä halvalla me se saatiin... 120 tonttua)

Heh barbapörröstä tuli barba :) Huisia :)

kielo: Tiedän tuon tunteen tuosta jokapäiväisestä ihastelusta... ja se ei varmasti ole ihan lähiaikoina sullakaan loppumassa.. Mun iso neiti on jo sen 6v. eskarilainen. Ja edelleen iltaisin kun tyttö on nukkumassa, saataan käydä jopa useemmin kuin kerran (se kerta on käytävä vähintään) ihastelemassa mun ihanaa tyttöä. Istahdan siihen viereen ja annan usein suukon poskelle ja kuiskaan rakastavani häntä yli kaiken (neiti on onneksi syväuninen niin saa rauhassa silitellä ja pussailla) :heart:

Mahtavuutta että barballakin etenee nyt hoito sitten ennalta laskettujen päivien mukaan :) Jes jes!

Sun häätyy despe alkaa järkkään meille kohta jotain ryhmä kokoontumista :) ja en mäkään despe ymmärtänyt väärin sitä sun toiveita tulevaisuudelle asiaa.. Se on sulle hyvä ratkaisu ja sä ajattelet omalle kohdalle noin ja sillä selvä! Ihanaa että sä pystyt noin sen ajattelemaan ja olemaan sinut asian kanssa. Moni ei siihen pysty :heart:

Sera: Joo...kyllä se varmasti sieltä joskus tulee vielä ulos :) jaksuja odotteluun! (ja säkin vasta plussasit.. ja ihan hetki sitten mä stressasin ko hölmö että jotain pahaa on sattunu sun alkuraskauden ultrasta ko et tullut meille mitään ilmoittamaan itsestäsi!!!!! Vieläki sulle vihanen :LOL: sormetki jääty sinne pilkille ko piti puhelinta vahata kokoajan että koska uutisia!!!!!!!)

barba: täälläkin on kyllä älytön tuuli!!


Sitte omaa pitkää napaa :) lukekaa jos jaksatte!


Toissapäivänä sain sen parvon verikokeiden tulokset. kokeen otto hetkellä ei parvoa, mutta milloinkaan en ole sitä sairastanut!!!!!!! Äippäpolilta annettiin samantien ohje että ei takaisin töihin vielä.. AINAKIN viikko pitää olla vielä saikulla! Noh yritin sitten eilen varata työterveyden kautta lääkäriaikaa, mutta eipä herunut! Se ei ole syy olla pois, vaan työnantaja voi järjestää mulle muuta hommaa. Tämä oli työterveyshoitajan kanta asiaan. Selvä juttu (ja kyllä mä sen ymmärränkin..mutta kuka sen riskin ottaa että missä meidän kuntamme päiväkodeissa tämä parvo tällä hetkellä liikkuu ja missä ei. Meidän pk kun ei ole ollut tänä syksynä ainoa missä sitä on ollut liikkeellä)!!!!!

Ei siinä mitään...olisinhan minä saanut äippäpolin kautta sitten saikun, mutta kun se meidän yli-innokas työterkka tahtoi sitten ihan välttämättä saattaa tämän asian minun työnantajan tietoon! Että silleen!

Noh työnantaja määräsi mulle uuden työpisteen... Tuonne 5km päähän! Sanoin kyllä heti että taitaapa paukkua seuraavaksi saikkua kun alan tuollaista matkaa kävelemään (mulla on ollut selkävaivoja viime päivinä.. tai pikemminkin pakaroissa älytön vihlonta)! No ne vaihtoi sen sitten vielä toiseksi, ja se uusi paikka on nyt sitten 2,7km päässä! JIIHAA! Arvatkaa vaan kiinnostaako ottaa riskiä että siellä on sitä parvorokkoa tällä hetkellä itämisvaiheessa.. En tosiaankaan ole halukas tällä hetkellä menemään yhteenkään lapsiryhmään!

Ilmoitin aamulla tuonne uuteen paikkaan että en tunne tällä hetkellä itseäni työkykyiseksi, enkä pääse täten tulemaan ennenkuin minun työkykyisyyteni on selvitetty! Sitten mie lompsin aamulla tämän meän iki-ihanan työterveyshoitajan luo kertomaan että "en tunne itseäni tällä hetkellä henkisesti kykeneväksi töihin" ja että "tunnen olevani siinä kunnossa, etten uskalla mennä ottamaan vastuuta toisten ihmisten kallisarvoisista lapsista!" Noh.. työterkka antoi ajan lääkärille. Meinasi etteihän sitä tietenkään voi mennä töihin jos ei ole henkisesti siinä kunnossa että pystyisi huolehtimaan toisten lapsista.... hehhehehe siitäpäs sai!

Pääsin sitten lääkärin juttusille. Lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä ettei töihin voi mennä jos henkisesti on raskasta. (lääkärikin oli tietoinen tuosta koko parvorokko hässäkkä hommasta ja että kuinka multa oli edellisenä päivänä s-loma evätty). Lääkäri myös kyseli että miten siellä työpaikalla on tällä hetkellä järjestetty se, että voin tuntea oloni turvalliseksi niiden sattuneiden lyöntien suhteen? Ja lääkäri oli sitten sitä mieltä että parempi kirjoittaa nyt sairaslomaa tämä viikko ja sitten myös koko ensi viikko. Muistutti sitten vielä lopuksi että jos ensi viikon loppuun mennessä siellä työpaikalla...kröhm...anteeksi siis tietenkin minun päässäni ei ole saatu asioita selviksi niin tule vain rohkeasti uudestaan niin kirjoitetaan lisää saikkua! Oli kyllä hyvin lääkäri ajan tasalla että missä mennään! Ja mahtavaa että nyt lopultakin selviää myös tuo hässäkkä noiden lyöntien suhteen, ne on loppu nyt!! Tai ainaki mulle on saikkua niin kauan, että siitä saadaan tehtyä nyt loppu! KIITOS!

Tässä on nyt hiukan auki vielä se että otetaanko minusta uusintanäyte n.2-3vko:n päästä. Siitä näkisi että ehtikö mulle tarttua se rokko nyt ennen töistä pois jääntiä. Viikko sitten otettu testi osoitti negatiivista, mutta se ei olisikaan ymmärtääkseni näyttänyt vielä itämisvaiheessa olevaa tartuntaa. Vain sillä hetkellä olevan ja sen että olenko sitä aikaisemmin sairastanut. Ne oli siis molemmat nyt negatiivisia. Minun mielipiteeni on että kontrolli pitäisi ottaa vielä myöhemmin, rokon itämisaika kun on 4-28vrk. Neuvolantäti ei osannut antaa tähän vastausta. Jäämme odottelemaan.



kopioin tuon parvorokko kertomuksen suoraan mun blogista ko oli niin pitkä juttu etten jaksanu alkaa sitä moneen kertaan kirjoittaan.. Tuossa samassa mä sivuan työpaikalla sattuneita lyöntejä... En muista olenko niistä täällä puhunut aikaisemmin mitään, mutta mullahan on töissä sellanen omahoidettava lapsi joka on alkanut todella agressiiviseksi. Silloin kun olin 20 viikolla raskaana sain häneltä ensimmäisen todella kovan nyrkin iskun suoraan vatsaan!! Tämän tapahtuman jälkeen mulla on ollut töissä hiukan selkkausta tuosta episodista ja jatkosta miten olisi turvallista mulla olla töissä. Järjestelyitä silloin tehtiin, mutta ei riittävästi koska iskut on jatkuneet.. Nyt siis pitäisi niihinkin alkaa tulla lääkärin mielestä loppu :) Ihanaa saada jostain nyt "apuja" tuohonkin asiaan!!


Eina
 
Pääsinpäs näin aamun hiljaisina hetkinä ottamaan hieman omaa aikaa ja tietenkin koneelle. Meidän hyvä tuuri jatkuu, mulle tuli taas kamala flunssa ja viime yönä sitten kuume. Great! Ei varmaan paranna alkion kinnittymis mahdollisuuksia. Mua ottaa päähän NIIN paljon. Otin yöllä monta panadolia että kuume laskisi heti. Mikähn tässä oikeasti on, meille on tehty 3 alkion siirtoa ja joka kerta olen sairastunut. Viimeks olin kuumeessa siirtohetkellä, lääkäri sillon sanoi että huono juttu. Eka kerralla kun tärppäs sain pp2 antibiottikuurin keuhkoputken tulehdukseen sillon ei kyllä ollutkaan kuumetta. Pojallekin tuli eka korvatulehdus. Onneks se on ollut tosi reipas vaikka kipeä onkin.

Eina kiva että olette tyytyväisiä talo-ostokseenne, siitä se alkaa kesäsin nurmikon leikkuu ja talvella lumenluomishelvetti. :D Pidä itsestäs huolta.

Mua ei haittaa vaikka jokainen hehkuttaisi omasta raskaudestaan ja vauvoistaan kuinka, jokainen teistä on sen ansainnut. Yritän Despen tavoin olla onnellinen siitä mitä on elämältä jo saanut. Mun pitäis jotenkin alkaa myös tuota ukkokultaa arvostamaan ja kehumaan enemmän. Se on kuitenkin mun elämän toiseksi tärkein mies, aika tasoissa ovat tuon pienemmän kanssa.

Wilma, kuinka teillä oli noin lyhyt viljely, onko normaalistikin noin. Tsemppiä piinaan.

Lilille paljon jaksuja
 
Ei hitto, kuulostaa tutulta! Meille tehty 7 siirtoa ja yli puolessa aina jotain paskaa... Eka ripuleita, sitten varsinainen dg haav.paksusuolentulehdus, seuraavan siirron yhteydessä poskiontelontulehdus, sitten pissatulehdus ja nyt korvatulehdus. Mahtavvaaa, eikö totta! Sekin on totta, että ainokaisemme ihmelapsen olemassaolo ja olemus kasvaa päivä päivältä suuremmaksi ja ainutlaatuisemmaksi ihmeeksi tän paskareissun edetessä.. <3 Onnekkaita ja siunattuja olemme.
 
pakko vielä palata purkamaan itseä. Mä en ikinä ole niissä syvimmissä epätoivon hetkissäkään kuvitellut itselleni mitään oireita näiden enkä edellistenkään piinapäivien aikana mutta nyt... pp 3 menossa ja mulla alavatsa on tosi kipeä ihan menkkamaista särkyä ja jomotusta. Välillä olis kun navan alle vedettäis puukolla. Mä en kestä jos musta tulee tässä vaiheessa joku neuroottinen kuvittelija...
 
Wilmalle ja Marlaalle iiisot onnittelut kyytiläisistä ja tsemppiä piinistelyyn, iiiik

Marlaa, onko vielä tuntemuksia? Sähän olisit teräksestä tehty, jos et alkais kuvittelee, jos on noin selkeitä tuntemuksia! Toivotaan parasta =)

Mikähän tossa tosiaan on, että Iiniksellä ja Marlaalla kummallaki aina jotain tulee... voiko liittyä asiaan vai onko vaan täysin paskamaista tuuria..!?

Eina, hyvä, että oot ollu siellä "tiukkana" ja että lääkäri lopulta ymmärs. Nyt on ihan oikein pitää sun ennenkaikkea omia ja oman pikkuisesi puolia! Pidä pintas ja hyvää huolta itestäs!!
Ja siis kuulostaa hyvältä kaupalta minkä teitte :) ..mä hiukka ehkä huolimattomasti eka viestiä luin, ku hetken verran luulin, että ootte jonkun pihatonttufanaatikon :xmas: talon ostanu :LOL: ..joo en mä tyhmä oo, pikkasen hidas vaan.. ;)

Susu ja Sera, mitkä fiilikset!? Ens viikolla jo lasketut ajat, miten voi aika niin juosta.. Nythän tässä saa jo tosissaan alkaa teiän puolesta jännittämään!!

Muillekin :wave:

..niin ja se piti vielä lisätä, että niinku Iinis kauniisti sanoi onnekkaita ja siunattuja tosiaan saadaan olla.. ja todellakin toivon, etten unohtais kiitollisuutta, vaikka jossain vaiheessa ns. toiselle kierrokselle lähtiskin
 
Viimeksi muokattu:
Hoimenta,hoimenta kaikille ihanuuksille=) Taas sataa vettä,mut eipä se ylityövapailla haittaa:p

Marlaa,ompas huippua,et jotain oireita alkaa löytymään ja ei kai kukaan voi olla piinis aikana tarkkailematta jokaista kolotusta ja inahdusta,en mä ainakaan.Voi kun näkisitte mun muistiinpanot jokaisen hoidon ajalta:LOL: Nyt toivotaan et oireita pukkaa lisää ja tulos on paras mahdollinen:heart:

Mitenkäs Wilman piinailut sujuu?Voi kumpa,voi kumpa...

Sera ja Susu,mitkä fiilikset???Vai joko synnärillä???Jännää,jännää,IHANAAAAAAA:heart::heart:

Jokos Evitan jatkot selvisi? ( tää viikkohan on jo piiiiitkällä;) )

Ja jälleen yhdyn Kielon viisaisiin sanoihin,hyvä tosiaan et Eina olet ollut "tiukkana"ja tosiaan nyt sun ja babyn hyvinvointi on tärkeintä!Ja onnea hurjasti talokaupoista,teidän talo kuulostaa ihan mun unelmalta=)

Mitenkäs Iinis jaksaa?Toivottavasti kaikki ok:kiss:

Entäpä Lili?Joko olet jaksanut palailla lukemaan meidän sepostuksia:O Ja jokos on uudet suunnitelmat selvillä,uusi klinikka?Uusi into ja toivo?Voimia sinulle hurjasti...taas...ja palailehan joskus kertomaan kuulumisia:hug:

Kaikille jaksuja,voimia ja muutenkin mukavaa tiistaipäivää,omaan eloon ei uutta:D
 
Täällä sitä piinaillaan. Ei ole mitään tuntemuksia mistään. Mutta minua ihmetyttää kun toukokuussa piinapäivien aikana ja nyt tänään on ilmestynyt mustelma napaan. Ei varmaan liity mihinkään mutta jännä sattuma vaan kahdessa hoidossa.
Vieläkös Marlaalla on tuntemuksia?
 
Ainiin, muistinkohan mainita että kyllähän mulla toki suolikin äityi akuutiksi tässä. Suunnilleen sieltä mummun kuolemasta ja työelämän aloituksesta ollaan täällä kärvistelty ja kouristeltu, eli yli kuukausi jo. Oon vetänyt kortisoniakin jo vaikka kuinka kauan, mutta ei näköjään auta. Kolmiolääkkeitä meni pari vkoa kipuihin lähes jokapäiväisesti, vaikka autolla joutuu töihinkin ajelee.. : / Pitänee huomenna soittaa sisätautipolille ja kysäistä kuinka monta sataa tuhatta grammaa sitä voi ja pitää vetää vuorokaudessa että tehoaa. Nyt menee 20mg vaan, paitsi ett oon omavaltaisesti ottanut nyt 25mg..

Mä en voi mitenkään tajuta että Sera ja Susu saa ihan just vauvan molemmat :O Ei vaan mee jakeluun, justhan ne täällä epätoivoissaan piinaili. Tää on ihan omituinen tää maailma nykyään.

Evita :wave: Tietty muistan sut! Tsemppiä!
Kuten kaikille muillekin!

Ainiin, limis huimat 6,4mm eilen kp12 joten vkon päästä uus uä ja sit taas katotaan. Harmi vaan että enää 2 alkiota samassa oljessa, että en mä odota erityisesti että ne selviäis hengissä siirtoon nekään, niinku ei viimeksikään. Sitä vaan ehkä enemmänkin odottaa tältä rumbalta nyt, että saa tän pois alta ja pääsee/joutuu siihen 3. IVF:ään sitten.
 
Ihan pikaisesti vaan oma tilanteeni: Juu, barban, kaa samat aikataulut eli punktio viikolla 46 näillä näkymin. Tällä kertaa mennään pitkällä kaavalla eli ensi sunnuntaina pitäis aloittaa sumuttelut. Mutta mutta.... sitten kesäkuun sain ovistestiin yllättäin plussan eilen. Ja nyt oon miettinyt pienen pääni puhki et mitäs nyt?Pitäiskö yrittää vielä luomuna tässä kierrossa, mikä meillä on kyllä aika epätodennäköistä. Mut mistäs sitä tietää milloin se lottovoitto kohdalle sattuu :eek:. jos kuitenkin sattuis tärppäämään niin sumuutelujen aloittamisen jälkeen ei raskaudella tietenkään ois mahdollisuutta jatkua. Voi hemmetti sentään! Ja oikea munatorvihan mulla on tukossa, niin sekin vielä et jos itse pitäis nyt veikata niin veikkaisin et oikealta puolelta ovulaatio on tapahtumassa/tapahtunut.

Wilmalle ja Marlaalle kärsivällisyyttä piinapäiviin! Mä myös odottelen täällä mielenkiinnolla uutisia uusista kansalaisista, Sera ja Susu?!

Ja Barba, piinaillaan sit ehkä yhdessä.
 
Iinamiinan kanssa täällä näköjään samaan aikaan :) Jostain ihmeen syystä sulle mun tuntuu olevan vaikeinta aina kommentoida, anteeksi siitä. Syynä ehkä sekin et tavallaan meidän tilanteet on pelottavan samankaltaisia, tarkoitan surkeaa limakalvoa. Toivon ja odotan sun niin onnistuvan, antais kai toivoa itselleni onnistumisen mahdollisuudesta. Aion pyytää aj rukoilla et tähän tulevaan hoitoon otetaan käyttöön kaikki millä vois olla pienikin mahdollisuus kasvattaa limakalvoa.
 
Evita,jesssss,ihanaa saada piiniskamu,ei tartte ihan yksin tarpoa:kiss: Ja toivotaan niin pirusti,että kaikki menee just niinkun pitää!!!

Marlaa ja Wilma,teille kans toivotaan parasta mahdollista loppu tulosta.Ja kiva ois teidän oireita ja fiiliksiä lueskella;)

Iinis,voihan kele!!!Kyllä teitä nyt koetellaan.Pitikin taas sen suolen rueta vaivaamaan,ihan kun tässä ei jo muutenkin olis tarpeeks huolta,murhetta ja stressiä:( Toivotaan,et limis ottaa nyt pikaisen kasvuspurtin ja viikon päästä kaikki näyttää hyvältä:hug:

Sera ja Susu,jokojokojokojoko???:popcorn: Sit heti kertomaan kuulumiset,jookos:p

Entäpä Elli,miten jakselet?Ei olis pitkä aika sullakaan ja eikös kaksosvauvat yleensä synny jo aijemmin?Tuuhan kertomaan kuulumiset:heart:

Ja kaikki muutkin,tänne vaan,ihanaa on aina lukea teidän kuulumisia:kiss:
 
Moikka tytöt! :wave:

Ehei, ei minkäänlaista merkkiäkään täällä siitä, että masuasukki tulis ulos!! :( Tää on varmaan maailman eka vauva, joka OIKEESTI jää sinne masuun asumaan!! :LOL: Oon koittanu siivota, tänään lisää siivousta, sit lenkille ja saunaan... oon suunnitellu lauantaille menoa, et jos se ees auttais, et joutuiski perumaan menon synnärillä olon takia... ;) Saas nähdä, kova olis jo halu saada pieni syliin! :heart:

Entä Susu, joko sä oot päässy tositoimiin, tai onko ees mitään oireita?? :heart:

Ja Elliä kans tosiaan taas kaipaillaan... :heart:

Iinikselle paaaaljon tsemppiä limiksen kasvatteluun!! :hug: Ja mä jaksan uskoa sun puolesta niiden sun pakastepalleroisten selviämiseen... toivotaan, toivotaaaaaan!! :heart:

wilmalle ja marlaalle kovasti tsemppiä piinailuun, ja toivotaan, et marlaan "neuroottinen kuvittelu" onkin jotain ihan muuta, kuin kuvittelua... ;)

evitalle kovasti tervetuloa takaisin! :flower: Ja kivaa, kun barbakin saa piinistelykamun! :)

Nyt vähän hoppu, palailen asiaan taas paremmalla ajalla, TAI tulen ilmoittamaan, että vaavi on syntynyt! ;)

:heart: Sera ja Murunen 38+5
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


barba----------4.IVF/ICSI-------------- punktio vko 46

evita---------- ?? -------------- punktio vko 46

Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?



*** PIINAILIJAT ***


wilma32----------3.ICSI--------------- testipäivä?

Marlaa--------3.IVF/ICSI--------------- testipäivä?



PLUSSANNEET


Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.5.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011
 
Lisäsin evitan listalle, kun oli sieltä jonnekkin kadonnu, mut nyt on päässy unohtumaan multa, monesko hoito menossa? Ja muut myös, jotka haluaa jotain päivitystä listaan omalle kohdalleen, ni kertokaahan, ni muokkaillaan :)
 
Hei ihanat naiset taas pitkän taon jälkeen!! Täällä olen taustalla hengaillut ja teidän elämäänne seuraillut. Lista antaa ymmärtää, että onnistumisprosentti olisi > 50 %. Tämä lisää toivoa!! Ja rakkaimmat onnittelut kaikille plussanneille ja ennenkaikkea teille, jotka olette päässeet elämään sitä ihanaa vauva-arkea <3 Meille muille kovasti voimia ja positiivisia ajatuksia...

Pelkään pahoin, että minunkaltaisia on monta... Tarkoitan, palstaa lukevia lapsettomia, jotka kuitenkaan ei tänne kirjoita mitään. Ajattelin kuitenkin edes vähän aktivoitua. Minulla on nyt kaksi epäonnistunutta inseminaatiota (IUI) takana ja nyt olemme lyhyellä kaavalla menossa IVF/ICSI varmaan jo viikolla 43 tai 44, riippuu milloin menkat meinaa alkaa...

Kirjoittelen sitten paremmalla ajalla. Olen hengessä mukana teidän piinailuissa ja hoidoissa.

Voimia ja jaksamisia <3
 

Yhteistyössä