KESÄ 2010 hoidot

Sateista ja tuuuuuuulista huomenta,jälleen kerran:wave:

Kielo,oi ihanaa.On varmasti ollut tosi kiva tapaaminen Despen ja Iiniksen kanssa!Voi kumpa joskus meidän yhteistapaaminen onnistuis:kiss:

Mitä Iinikselle kuuluu?Entäpä Despelle?

Lilillä tänään se keskustelu,tuuhan kertoo millanen fiilis jäi ja myös jo uudet hoitosuunnutelmat:p

Mitäs meidän tuoreille plussanneille kuuluu? Marlaa ja Wilma,fiilispäivityksiä,kiitos=)

Sususta jo alkaa huoli tulemaan,tuuuuuu pikaseen kertomaan ihania uutisia:heart:
Ja Sera vaan kotona porskuttaa,mut eiköhän se sinunkin synnärille lähtö ole ihan hetkenä minä hyvänsä:popcorn:

Entäpäs Eina,minne olet taaaaaaaaaas kadonnut:kieh:

Jokos baby20xx kuviot selvillä?Huisin jännää varmasti lähteä ekaan isoon hoitoon! ( musta ainakin oli sillon sata vuotta sitten:O ) Toivotaan,et sun ei tartte enää muita hoitoja miettiäkään:kiss:

Evita,mä en edes muista millon synarelasta tuli jotain oireita,ekassa hoidossa vaan on se ollut käytössä ja nyt tosiaan jo kolmas hoito lyhyellä kaavalla.Tsemppiä sumutteluihin,mä tuun päivän piikkien kanssa sun perässä,jos siis kaikki menee hyvin.Tosi kiva saada piiniskamu ja eihän sitä tiedä vaik saatais Lilikin samaan porukkaan;)

Mut nyt puuron keittoon,kohta jo katras ovella:D
 
Moikka!

Onnea Marlaa ja Wlma :heart: muistan itsekin vastaavan tunteen kun mulle soitettiin labrasta ja sanottiin, että onnea, olet raskaana! Ei oikein tajunnut asiaa sillä hetkellä, mut paikan muistan kyllä missä olin. El-Carin pihalla kun mies kävi kyselemässä autoon lisälämmittimen asennusohjeita :D

Täällähän on tapahtunut paljon! Olen käynyt lueskelemassa kuulumisianne säännöllisesti, mukavaa että näin syksyn tullen alkaa taas tapahtumaan.

Monella ovat hoidot alkamassa ja kohtahan pitäisi tulla vauva-uutisiakin!

Omaa napaa: tyttö kasvaa vauhdilla. Perjantaina olis seuraava neuvola, ja 5kk:n rokotukset. Yöt nukkuu hyvin, nyt on viime päivinä alkanut kääntyä öisin nukkumaan vatsalleen. Jotenkin pelottaa tuo, vaikka samalla tavalla henki kulkee vatsallaankin. Kuolaa valuu varmaan litratolkulla :LOL: päivittäin (tai ainakin näyttää sille) mut vielä ei ole näkynyt hampaita. Ollaan matkusteltu paljon, viikonloppuna käytiin Ruotsissa ja nyt ollaan Virossa, viikonlopuksi kotiin. Sitten ensi viikolla lähdetään taas.

Toivottavasti teillä kaikilla tulee olemaan mukava syksy!

Tikru & Neiti 5kk
 
Tänä iltana testattu uudestaan ja viiva on vahvistunut. Tuntuu aivan uskomattomalta että onnistuisiko tämä vihdoin. Enää ei ole kyllä mitään oireita, vatsa tuntemuskin on loppunut.
Tänään tuli kirje ettei sitä yhtä alkioo joka jäi jatkoviljelyyn saatu pakastettua. Sen kyllä arvasinkin kun ei aikaisemminkaan ole saatu pakkaseen mitään.
 
Ekaks, kiitos kaikille :heart:
Hienoa Wilma. Meille tuli tieto myös ettei pakkaseen saatu mitään, tällä hetkellä mua ei harmita. Testasin myös tänään aamulla vielä clear bluen digitaalitestillä, raskaana +3 viikkoa. Huisia, yhtä jännää tää tuntuu olevan näin tokallakin kerralla. Mulla ei ole ollut mitään oireita lainkaan, sillon pp3 oli ne oudot kivut sen jälkeen ei ole ollut yhtikäs mitään. Huomenna ajattelin soittaa klinikalle, neuvolaan en aijo vielä hetkeen olla yhteydessä. Vaikka meillä pääsis neuvolassakin alkuraskauden ultraan.

Eilen miehen kanssa juteltiin ja mietittiin millasta elämä olis 2 vauvan ja 2.5v:n kanssa. Ihan hirveä shokki jos näin käy, mutta silti niin toivottuja olisivat. "hedelmöityshoidoilla suurperheeksi" tuntuu ihan liian onnekkaalta. Me myös päätettiin että pidetään salassa loppuun asti jos tulee kaksoset, kerrotaan tietty ja näkeehän kaikki että vauva on tulossa mutta salataan kaksoset. Noh, mutta tämä tästä. En uskalla mihinkään odottajien puolelle vielä lähteä hötkyilemään.

Susun tilanne alkaa oikeesti jo jännittämään, koska hän on viimeks ollut palstalla?

Lilillä pitäis olla nyt täys taistelutahto päällä uuden lääkärin kanssa, niin paljon onnea teille. Tule kertomaan miten teillä edetään.
Myös kaikille muille kovasti tsemppiä syksyn taistoihin.

Mä hiljenen ainakin toistaiseksi, käyn kyllä lukemassa lähes päivittäin teidän kuulumisia ja hengessä olen todellakin mukana.

M
 
Ihanaa syyspäivää kaikille!! :wave:

Ja varsinkin wilma ja Marlaa, IHANAAMAHTAVAA!!! Ihan huippujuttu!! :heart: Nii joo ja teillähän on molemmilla vielä toi kaksosmahdollisuuskin, jännää!!! :) Oliko se niin, et wilmalla ei vielä ollu ennestään lapsia, vai oliko teillä molemmilla yks? Minä ja mun muisti... :headwall:

Ketkäs ne sitte seuraavaks onkaa hoitoja alottelemassa, Barba ja evitako? Teille sitte seuraavat plussat kehiin, kiitooooos!! :heart: Ja sitte tietty heti perään kaikki loput ihanaiset!! Mitäs Barba, joko on helpottanu harmitus talokaupoista sen verran, että oot alkanu uusia kattelee? :)

Ainii, oi kun kiva kuulla Tikrusta ja pikku tytöstä pitkästä aikaa!! :heart: Uteliaisuudesta, miten te matkustelette noin paljon? Onko jotai miehen työhön liittyvää, vai ihan muuten vaan? Jokatapauksessa, kivaa varmasti, tulee kansainvälinen tyttö ;)

Lilistä tahtois myös kuulla, tuuhan kertoo kuulumisia, ku vaan jaksat! :heart:

JA NYT ON KUULKAA SELLANE JUTTU, et Susulla on se LA ollu eilen!! :O Se on kuulkaa oltava niin, et vauva on päättäny varmana jo tulla maailmaan, eikä Susu oo ehtiny meille raportoimaan... TÄSSÄHÄN TOSISSAA HUOLESTUU!! :( Lähen kohta sinne Tyks:iin huhuilemaan Susua, kun en muuten ite näytä sinne pääsevän!! :LOL:

Eli omassa navassa kaikki samalla lailla, hirmuisen hyvin, mutta malttamattomana oottelen kaveria kotiin...

:heart: Sera ja Murunen, jonka LA huomenna!!! IIIIK!!! :p
 
Me matkustellaan ihan muuten vaan. Matkailu avartaa :) Ja aika lyhyitä reissujahan nämä on. Haaveilin jossain vaiheessa pidemmästä ulkomaanmatkasta, mut rahatilanne ei oikein anna periksi-ja sitten mietityttää toi vauvan syöminen. Eli joutuisi ottamaan korvikkeet,soseet ja vellit mukaan, koska neiti ei oppinut imemään rintaa. Aina kun ei voi tietää miten kyseisiä tuotteita on saatavilla eri maissa.

Tikiru
 
Hellurei everyone :wave: Aim bäk!
On ollut ihan törkeä kiire monta päivää, ja oon menny ihan tukka putkella (tähän juoksuhymiö!), mutta nyt on hitusen rauhallisempaa muutaman päivän ajan.
Ja täällä on näköjään tapahtunut, ONNEA ihan mielettömästi Marlaalle ja Wilmalle!!! :flower:
Hienoa, että tännekin tulee vielä plussia...
Ja mäkin luulen, että Susu on ollut tositoimissa, paljon tsemppiä =)

Barba :hug: voi kun mä toivotan paljon voimia ja tsemppiä ja ennen kaikkea ONNEA alkavaan hoitoon!!! Voi kun tää olis nyt SE hoito.

Ja sit omat kuulumiset... Meillä oli siis eilen se suunnittelukäynti, ja hyvältä tuntuu valinta. Uus lääkäri oli ihan meidän oloinen! Ekaks ottavat PALJON lisäkokeita, ja oli tosi hämmästyneen oloinen, että ei olla tässä matkan varrella tehty mitään lisäkokeita :O ja niin ollaan mekin!!! Vituttaa, että on tuhlattu rahaa ja aikaa siellä vanhassa paikassa, ku ennemmin maksetaan vähän lisää ja tutkitaan tarkemmin. En käsitä, miten ne ei innostunu tutkimaan mitään (siis kaikki oleelliset kromosomi, siittiöiden dna-fragmentaatio, ym. jutut, mistä en ymmärrä höykäsen pölähtävää, muuta ku sen, että ne yleensä kuuluu asiaan, ainakin sit jos tuloksia ei ala tulla...!!!). No, nyt sit tehdään lisätutkimuksia, ja sen mukaan suunnitellaan hoito. Näillä näkymin punktio menis viikolle 50 (just mukavasti jouluna pääsis testailemaan, anna mun kaikki kestää), eli hirmu pitkään vielä joudutaan odottamaan :( mut minkäs teet. Toivotaan, että tuloksia tulee ja odotus on sen arvosta...

Nyt aion mennä sohvanpohjalle lötköttämään, oon ihan kanttuvei tän kaiken menemisen jälkeen...
Leppoisaa iltaa kaikille, ja paljon hyvää mieltä!!! :heart:
Kiva kun ootte olemassa =)
 
Moikka!!

Ihana kuulla Lilistä! :hug: Hienoo, et hommat nyt etenee, ja pääsette lisätutkimuksiin! Ja että uusi lääkäri tuntuu omemmalta, nyt vaan kaikki tsempit sulle ja teille sinne, että joulun aikoihin sitten ne kaks viivaa pätkähtäis vihdoin testiin! :heart:

Tikru: Matkustelu onkin ihan huippua, mitenkä sitä mammalomaa paremmin vois viettääkkään?! :D Mäkin oon koittanu miehelle sanoa, et ens kesänä on vauvan kanssa vielä toooosi helppo ja kiva matkustaa, kun ei tarvi vielä miettii että mitä sille uskaltaa siel ulkomailla syöttää, kun ottaa vaa korvikkeet ja soseet mukaan. Eikä tarvi vielä juoksennella karkailevan lapsen perässä. No, mies ei oo samaa mieltä mun kanssa! :LOL: Lienee siis selvää, kumpi meillä on se matkustelija? ;)

Minnes kaikki muut on taas kadonnu?? Ymmärtäkää nyt, että Sera on erittäin tylsistynyt, tympääntynyt, malttamaton ja VAIKKA MITÄ, ja kaipaa piristystä! :LOL:

Eli suomeksi sanottuna, vauvan oletettu saapumisaika TÄNÄÄN, eikä MINKÄÄNLAISTA merkkiäkään siihen suuntaan, että jotain tapahtuis!! :kieh: Pitäkäähän kaverit peukkuja, että jos vaikka ENSI yönä jo!! :p
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


barba----------4.IVF/ICSI-------------- punktio vko 46

evita---------- ?? -------------- punktio vko 46

Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------?



*** PIINAILIJAT ***



PLUSSANNEET


Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1
Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.5.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011
 
Huomenta Sera ..no joko joko ;D Ei vais, äläpäs nyt kiirehdi siellä. Nyt voit kuitenki sanoa, että enää max kaks viikkoa! Ajatella, hui kauhiaa, sitten on elämä mukavalla tavalla mullinmallin :D Tsemppiä muru näihin vikoihin hetkiin!

Lili, hauskaa että oot taas täällä! ..ja kuulostaa suunnitelmat hyviltä ja perusteellisilta. Kyllä tosiaan varmaan vihastuttaa aika lailla sen edellisen lääkärin toiminta.. Mut jääkööt se taakse ja nyt sitten uusin aatoksin eteenpäin. Viime jouluna yks lapseton ystävä teki positiivisen raskaustestin ja on nyt supersuloisen lapsen äiti, joten toivotaan, että tänä jouluna Lili sä saat sen maailman parhaan joululahjan!

Susu, missä oot??? Mua huolestuttaa ja pelottaa, mut yhtä aikaa toivon aivan vimmatusti, että oot niin pikkuisen lumoissa ja syvällä äitiyden syövereissä, että ei tuu pieneen mieleenkään ketkään nettikaverit, jotka saattais olla kiinnostuneita, mitä sulle kuuluu. Virtuaalihalaus lähtee täältä sinne Turun suuntaan joka tapauksessa!!

Tikru, hauska kuulla teistä! ..ja voih ihan hitusen viherrän kateudesta, että pääsette reissaamaan. Taitaa teiän neitonen olla aika sopeutuvaista laatua, kun reissailu onnistuu noin hyvin!

Marlaa, äläs nyt kuule mihinkään täältä häivy! ;) Kuule sen verran pitää uteliaana kysyä, että minkäs ikänen teiän esikoinen oli, kun lähditte uudestaan hoitoihin? Ja miten klinikalla suhtauduttiin asiaan (siis kun muistaakseni suht nopeesti kuitenki etenitte)?
 
Kielo, meidän poika oli täyttänyt jouluna vuoden kun pakastealkion siirtoihin yritettiin päästä heti vuoden vaihteen jälkeen ja siitä putkeen kaikki hoidot. Eli tähän raskauteen meni 9kk aikaa, poika täyttää nyt sitten jouluna 2v.
Klinikalla suhtauduttiin erittäin hyvin meidän paluuseen. Aina päästiin heti aloittamaan uusi hoito kun edellinen päättyi. Oon enemmän kuin tyytyväinen klinikan toimintaan, en ois voinut pyytää mitään enempää. Toki meillä on ollut niin paljon onnea myös pelissä. Kiitos siitä yläkertaan. Ensimmäiseenkin hoitoon meidän piti jonottaa vain joulutauon yli alku kevääseen. Nytkin kesällä meille tuli kutsu uuden hoidon suunnitteluun heti kun klinikka syksyllä aukesi ilman että erikseen pyydettiin.
 
Nyt heti tähän alkuun ETSINTÄKUULUTUS!!!EINA,SUSU ja IINIS,tulkaa plees kertomaan et ootte hengissä???Tämä vainoharhanen hullu ei saa enää öitään nukuttua,kun mietin minne ootte kadonneet:headwall::'(

Lili,kiitos ja ihanaa et uusi klinikka vaikutti hyvältä ja tosi hyvä et vihdoinkin tehdään lisätutkimuksia!Mä niin toivon,et teidän seuraava hoito olis se,joka tuo vauvantuoksun teidänkin kotiin:kiss:

Wilma ja Marlaa,huippua et viivat vahvistuu!!!Onnea vielä kerran:heart:

Sera,jokojokojoko nyt:p Kumpa jo kohta kuultais niitä vauveli uutisia!Ja kyl se talo pettymys alkaa jo laantua,tosin ei ole vielä mitään mielenkiintoa alkaa katselemaan muita vaihtoehtoja.Olin niin asennoitunut,että joulun vietetään uudessa kodissa ja nyt semmosesta ei voi edes haaveilla,tylsää:kieh:

Tikrun kuulumisia oli kiva kans kuulla,teillä taitaa tosiaan olla sopeutuvainen vauveli,kun pystytte reissaamaankin ilman stressiä.Ihanaa!

Mä jo jännään Kielon uutta kierrosta,ei kun vaan hyppäät joukkoon mukaan:kiss:

Jokos Evita kärsii sumujen "ihanista"sivuvaikutuksista:O No,reilu viikko ja sit alkaa piikitykset.Kaikkea hyvää toivon sinullekin tässä hoidossa!!!

Entäs Baby20xx?Elähän sinäkään katoa minnekkään,sun piinailuthan alkaa jo kohta,eiks vaan?Tuuhan kertomaan miten menee;)

Mitenkäs Snoww jakselee?Huilaatko ilman meitä vai vieläkö jaksat lueskella vaikka hoitoa odottelet?Kaikkea hyvää sinunkin syksyyn!

Täällä eka primolut naamassa ja hirvee kasa kaikkia muita nappeja:D Tarviisin melkein dosentin,et muistaisin kaikki ottaa:LOL:

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille ja tulkaa kaikki kadonneet takasi!!!
 
Ensiksi AIVAN MIELETTÖMÄSTI ONNNNNEEEEAAAA Marlaa ja Wilma! :heart: Mahtava juttu että saatiin pitkästä aikaa lisää plussanneita!

Voi barba :hug: Harmistus maximus että se talokauppa meni teiltä sivu suun :( Siinä samalla olisittekin saaneet jotain muuta mietittävää alkavan hodon rinnalle.. Mutta jospa te joku päivä löytäisitte uuden ehdokkaan mikä lämmittäisi mieltä yhtälailla kuin tämä mikä saamatta jäi.. Ja jokos se on pökäle päässyt? :D :attn:

Ei ole Sera enää kauaa ;)

Tosi mahtavaa Lili että paikanvaihdos tuntuu hyvältä! Voihan se olla että lisätutkimuksissa ei löydy mitään, mutta on hyvä että niitä nyt tehdään! Teilläkin on jo pitkä taival takananne :( Ja todella pitkään sinä olet muru jaksanut! Kunpa edes se yksi pieni rakas sinullekkin suotaisiin tähän elämään :heart: Mä toivon sinulle maailman parasta joulua/joululahjaa! :hug:

Mukava lukea pienen tiikeron kuulumisia pitkästä aikaa! Ja baby 20xx! Vaikket useesti käykään niin on aina yhtä mukavaa silloin kun käyt tänne meille jotain pientä kirjoittelemassa :)

Evitallekki hurjasti tsemppiä tähän hoitoon!

Ja täällähän minä tyttökullat olen :heart:.. En vaan sitten millään ole jaksanut raahata itseäni koneelle kirjottelemaan! Olen ollut hirmu väsynyt (taitaa alkaa väsymys palata tähän raskauteen) ja viikko sitten sunnuntaina mulla alkoi muljahdukset sydämestä, joille ei olekkaan loppua näkynyt! (tai ne alkoi jo enteilemään edellisellä viikolla, muttei ne vielä jääneet pysyviksi/niin sanotusti jatkuvaksi rytmihäiriöksi) Olen yrittänyt levätä aina töiden jälkeen jos se edes helpottaisi niihin.. Kävin minä keskiviikkona päivystyksessäkin, kun niitä tuli todella paljon ja ne oli tosiaan sunnuntaista saakka olleet loppumatta päällä. Ottivat ekg:n ja makasin toista tuntia monitorissa valvonnassa.. Kyllä ne muutokset (lisälyönnit) sielläkin näkyi selvästi. Lääkäri määräsi mulle beetasalpaajat koska noita muljahduksia tuli niin kamalan paljon. Sairaslomaa olisin myös kyllä saanut, mutta ajattelin että kokeillaan nyt jos nämä loppuisi kun lääkkeetkin kerran sain. Lääkärin mielestä nämä lisälyönnit ei ole este mennä töihin jos itsestä siltä tuntuu.. nämä kun ovat olemassa ns. vaarattomia juttuja. Tietenkään näin suurissa määrin mitä mulla on niin tottakai ne kuitenkin yritetään saada loppumaan! Viime keskiviikkona aloitin lääkityksen ja se on hiukan auttanut. Enää muljahduksia ei tule niin paljon, mutta edelleen ne ovat loppumattomina jatkuneet :( Onneksi kuitenkin suurin väsymys on väistynyt! (tiedä sitten onko tuo väsymyskin ollut sydänperäistä) Mutta eiköhän tämä tästä. Pitää ensi viikolla olla yhteydessä lääkäriin jos nämä ei silloinkaan ole vielä rauhoittuneet, nostetaanko annosta vai pitäisinkö pienen lepoloman töistä jos sattuu että nämä on vaikka (tiedostamattoman) stressin aiheuttamia!

Hyvää sunnuntain jatkoa!
 
Eina ihanaa kuulla sinusta!!!Ei saa pelotella poissaololla meitä,mun pää kehitteli jo kaikenmaailman kauheuksia:( Mutta onneksi kaikki hyvin!!!Paitsi tietty noi muljahdukset,hui!Toivotaan et nyt loppuis,mut jää ihmees saikulle jos ei loppua näy.Teidän hyvinvointi on nyt toooosi tärkeää:heart:

Ja niin minäkin ajattelin talokaupoista,et ompa ihanaa saada myös muuta ajateltavaa juuri tähän hoidon ympärille,saapahan edes sisustaa uutta kotia,jos ei vauvanhuonetta pääse laittamaan,Mutta ei niin ei.Ainahan nää kaikki tuntuu menevän vaikeimman kautta.Eikä ole pökäle vielä päässy:D Ja tuskaa vähän helpotti,kun saatiin mekin (liekö vahingossa)kuntokartotus raportti ja alakerran lattian alla oli ollu vettä!!!Et ois se voinu jäädä ostamatta,vaikka tarjouskilpa oltaiskin voitettu:whistle:
Mutta ihanaa oikeesti.et tulit takasi meidän joukkoon,yksi huolenaihe vähemmän:heart: Ja tulkaahan muutkin panikoimaan mun seurana ensi viikolla alkavaa hoitoa:O Ja ennenkaikkea Susu ja Iinis,missä te ootte???Susu on käyny tääl viimeks melkein kuukausi sitten!!!Apua!!!

Mut kaikille mukavaista viikonalkua,työt kutsuu:wave:
 
Heissan kultamurut!! Anteeksi että olen aiheuttanut huolta, mutta siis:

Meidän pieni prinsessa päätti syntyä maailmaan 09.10.11, rv 38+4 eli 10 pv etuajassa! :heart: :heart: Painoa oli 2760g ja pituus 50 cm. Tyttö joutui alhaisten verensokereiden takia lastenosastolle sokeritippaan, mutta onneksi parin päivän päästä pääsi minun kanssa osastolle ja sitten kotiuduttiin viikko sitten torstaina.

Aika menee täällä kotona niin julmetun nopeasti ja tämä taitaa olla eka kerta kun ehdin vähän koneelle. Ihanaa, tänne on tullut uusia plussanneita!! Marlaa ja Wilma, suuren suuret onnittelut!! :flower:

Muiden kuulumisia en ehtinyt vielä lukea, tulen kommentoimaan paremmalla ajalla tällä viikolla (isä kun pitää taas huomisesta isyyslomaa niin jospa mäkin ehtisin tehdä jotain omia juttuja).

Seralle kovasti tsemppiä jos lähtö ei ole vielä tullut!! :D

Nyt pitää vielä ehtiä pari juttua ennen kuin tulee taas vieraita ja neiti herää uniltaan! Tarkempaa synnytyskertomusta voin laittaa jos kiinnostaa!

Susu ja Neiti 15 pv
 
Nopsasti vaan tulin Susua onnittelemaan!! :heart: Arvasinhan mä, että oot tositoimissa, eihän meitä muuten tollalailla vois epätietoisuuteen jättää!! :p Ihanaa, onneaonneaonnea pikku prinsessasta! :heart: :heart:
Ja todellakin, synnytyskertomus kiinnostaa ehdottomasti, heti kun ehdit ja jaksat laittaa! On lueskeltavaa tässä ODOTELLESSA... ei vissiin nimittäin toivoakaan, että täällä mitää alkais tapahtua!! :kieh: Ja mua kun peloteltiin rakenneultrassa, että ivf-raskauksissa ennenaikaisuuden mahdollisuus suurempi... joopa joo!! :LOL:
 
Susu, ihanaa ONNEA!!!! :heart:..ja huh helpotus, että kaikki hyvin :) Suloisia hetkiä teille pienen rinsessan kanssa, nuuhki vauvan pehmoisuutta ja lämpöä oikein sydämen kyllyydestä! Ja juu synnytyskertomus kiinnostaa myös mua.

Eina, nyt otat viimisen päälle rauhallisesti sitten!!

Sera, tsemppiä ;)

..ja Barba pian sit aletaan jännittää sun puolesta, peukut jo ojossa ;)
 
:heart: Susu,ihanaaaaa!!!Onnea hurjasti koko perheelle pikku rinsessan syntymän johdosta:heart: Melkein jo ennätin huolestua,mut onneksi uutiset olikin mitä parhaimpia!!!

Voi Sera,sinäkö vaan kotona heilut:p Mä jo olin varma, et nyt olet jo synnärillä sinäkin.Mutta ei voi enää mennä kauaa,koita jaksella odottaa vielä viimeiset hetket:kiss:

Kielo,niimpä,huisin jännää,et ensi viikolla jo tositoimet.IIIIIIIIIK:O

Sit ois vielä IINIS etsintäkuulutettuna:attn: Toivottavasti kaikki ok:kiss:
 
Paljon onnea Susulle pienestä prinsessasta! :heart: Synnytyskertomus kiinnostaisi myös täälläkin... Voi kun oon kade kun olet jo nyytin saanut syliin, täällä ei millään malttais enää odotella. Tiedä kyllä vaikka kiilaan Seran ohi ja synnytys jo kohta alkas kun meinannu melko kipeesti välillä supistella iltasin ;) Vaikka parempihan tuo ois kun ainakin pari viikkoa vielä köllisivät mahassa. Valkuaiset vaan meinaa olla koholla, pitää ite seurata kotona 2 kertaa päivässä, samoi kuin verenpaineita. Toivottavasti ei vaan raskausmyrkytystä lykkäis :( Alkanu kaikenlaista muutakin vaivaa lykkäämään, toinen jalka kuvattiin kun oli niin turvonnut että pelkäsivät tukosta laskimossa. Uutena ihanuutena peräsuolen sisäset pukamat, jotka vuotavat todenteolla jne. Mutta kyllä tämä kaikki on sen arvosta! Tervetuloa vaan Marlaa ja Wilma kaksosodottajiksi, raskauden ihanuuksita saa todentotta nauttia tuplana :D Ja Wilmaahan en ole vielä kerennytkään edes onnitella, siis paljon onnea :heart:

Toivottavsti Barba pian löytyisi uusi entistä ihanampi koti. Sisustaminen on kyllä ihan parasta terapiaa ja saa ajatukset muualle hetkeksi :)

Miten Kielon vauva-arki on sujunut? Sullahan on jo "iso" tyttö kotona. Varmaan ihana seurata kun vauva oppii koko ajan kaikkea uutta :popcorn:


Elli + pilli ja pulla rv 34+3
 
Susu:ONNEA ONNEA JA ONNEA ja kiva kuulla että kaikki hyvin ja pikkurinsessa voi hyvin myöskin.Siitä se sitten lähteepi uusi elo käyntiin!! haluisin kans kuulla sitä synnytyskertomusta kun kerkeet:heart:
Barba:täällä jännätään sun hoitojen edistymistä myös!!!!
Wilma:eek:nnea plussasta=)
Sera:seuraavana taidat sitten sinä olla vuorossa H-hetken suhteen!!zemppiä tositoimiin!!
Eina:kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa ja toivottavasti sun muljahdukset loppuu pian, ja tosiaan sun ja vauvan vointi tärkeintä niin saikulle vaan jos siltä vähänkin tuntuu!!!
Elli:eek:litkin kirjottanu samaan aikaan niin saapi nähdä juu kumpi teistä ottaa lähdön synnärille ekax, sinä vai sera!! zemppiä sinnekkin!!
vielä pitää kiittää Kieloa kauniista sanoista ja yhdyn kyllä niihin että on se vaan mahtavaa huomata miten ihania ihmisiä näiden nimimerkkien takaa löytyy ja oli ihanaa nähdä Kielon pikkunen rinsessakin!! pähkittiin tossa että ois niin mahtavaa saada koko porukka koolle ja treffata teidät kaikki!! no ehkä ja toivottavasti sekin päivä vielä koittaa!!
täällä vauva-arki jyllää eteenpäin välillä piretämpänä ja välillä mustilla silmillä;)(tai lähinnä alusilla siis) meillä kohta myös 5 kk täynnä, nopeaa tää aika mennä viuhtoo eteenpäin!! täällä kans innolla odotellaan Kielon kakkoskierrosta;)))
kivaa viikkoa kaikille ja täällä hengessä mukana jokaisen eri vaiheissa!!!!
 
Onnea Susu pienestä tytöstä! :heart:

Barba, mulla ei oo mitään oireita tosta sumuttelusta, oon vähän ihmeissäni siitä. Tietysti olen ajatellut et no niin, ne ei jostain syystä toimi mulla?!? Tai sit et mun oma kroppa on iän vuoksi niin lepotilassa ettei noi sumuttelut sen takia tunnu missään. Reilu viikko ultraan, toivottavasti sit ois kaikki niin kuin pitää ja pääsen aloittamaan piikittelyt. Tosin eipä oo edes menkat alkanut vielä, tänään kp 28 (ja mullahan kierto ollut n. 25-26pv). Et tälläista.
 
Kiitoksia kaikille onnitteluista!

Susulle onnittelut ja halaukset pienestä prinsessasta! Synnytyskertomus kiinnostaisi myös minua.

Seralle tsemppiä synnytykseen. Eiköhän Murunen sieltä pian ilmaannu! Heti sit kertomaan :)

Ellilläkin jo LA lähestyy. Toivottavasti ei tule raskausmyrkytystä ja kaverukset pysyisivät massussa vielä vähän aikaa.

Eina: Harmillisia sinun sydän muljahdukset. Toivottavasti helpottavat pian. Pieni sairasloma voisi olla ihan hyväksi.

Barballe ja evitalle iso tsemppi halaus tulevaan hoitoon. Lisää plussia, kiitos!

Ihanaa vauva arkea kaikille joilla jo nyytti sylissä. Voisikohan Eintelin siirtää nyytti sylissä kohtaan, kun ihan varmasti vauveli jo syntynyt?

8.11 on tayssin ultra. Neuvolaan pitäis kans soitella mut jotenkin ei vielä uskalla. Tänään tullut vähän tuhru vuotoa, toivottavasti on ihan harmitonta mut heti kauhee pelko. Onkos Marlaalla jo aika ekaan ultraan?
 
äkkiä puhelimella; susulle isot onnittelut. Ja Eina muistahan lepäillä kurjia sydän oireita. Ja kiitos taas kaikille onnitteluista, meillä ultra on kahden viikon päästä maanantaina. En ymmärrä mutta mulla on alkanut pahoinvointi, varsinkin auto matkoilla. Muistan tuon saman edellisestä mutta ei alkanut näin aikasi. Ehkä sieltä tulee ne tuplat kun on näin raju alku.
 
Moikka!

Tulinpahan vaan joutessani ilmottautumaan, että täällä ollaan edelleen, yhdessä osassa! : / Turhautuneena, harmistuneena ja pelokkaana, että tuleeko tästä koskaan mitään valmista!! Kun ensin joutuu oottamaan raskautumista kauan, ja sitten vielä synnytystä!! Ei oo reilua!! No, jospa tämä tästä, anteeks valitus, pelko ja turhautuminen meinaa vaan saada välillä yliotteen, ja itkee tillittelen täällä päivät pitkät... :ashamed:

Jaksuja ja tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinsa!! :heart:
 

Yhteistyössä