KESÄ 2010 hoidot

Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


barba----------4.IVF/ICSI-------------- punktio vko 46

evita---------- ?? -------------- punktio vko 46

Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------?



*** PIINAILIJAT ***


wilma32----------3.ICSI--------------- testipäivä?

Marlaa--------3.IVF/ICSI--------------- testipäivä?



PLUSSANNEET


Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.5.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011
 
Ihana ilma, raikas ja aurinkoinen. Ja minä kipeä edelleen... H******! Kivut lähti ja olo sen suhteen normaali. Ajattelin sunnuntaina testata, kp10 silloin, näkyy jo jos menaa näkyäkään. Meillä mies on taas yltiöpositiivinen. Kertoo pojalle satuja pikkusiskoista ja veljistä.

Iinamiinan limakalvoille tsemit!
 
^ Kiitti :D Sinne kans positiiviset pissatsemit!

Evita, ei kai siinä paljo rukoilut auta, mulle ainakin sanottiin just toissapäivänä että ei siihen limiksen kasvatukseen oo mitään muuta keinoa ku noi estrogeenit, joita mä esim vedän kaksin käsin nyt ja laastareita liimailen itteni täyteen vielä lisäks, ja tossa on tulos aina.. Parhaimmillaan ollut jotain 7,2mm siirrossa. Paitsi tuoresiirrossa kerran tais olla 'luomusti' 8,4mm. Seuraavaks aion kyllä huutaa että miksi mulle ei oo ikinä sanottu että Pregnyliä vois käyttää siirron jälkeen kiinnittymisapuna!! Mulla ois sitä jääkaapissakin valmiina, ollu jo monen siirron ajan. Nyt mulle sentään on tehty se kohdunkaulan laajennus, että josko se vaikuttais edes vähän siirron kivuliaisuuteen ja kestoon..

Tervetuloa Babyllekin!
 
Kiva kuulla baby20xx pitkästä aikaa! Eka "isompi" hoito siis tulossa, toivotaan kovasti, että tuottaa heti tulosta!! :heart: Minkäslainen tausta teillä taas olikaan, oliko teillä joku tiedossa oleva syy lapsettomuuteen? Mää ku en muista enää yhtää mitää nykyään... :ashamed:

Marlaalle hurjasti tsemppejä ja peukkuja sunnuntain testailuun!! :heart: Jospa sun mies ois oikeessa yltiöpositiivisuudessaan!!

Ei mulla oikee mitää ihmeempää sanottavaa oo... piti vaan tulla patistamaan teitä, kun on muutaman päivän ollu hiljasta, että aktivoitukaa, Seralla on tylsää!!! :LOL: :LOL:

Ja niitä Ellin ja Susun kuulumisia ootellaan...
 
Huomenta=)

Sera,ihana kun täällä muita huhuilet ja kylläpä saisitte nyt ottaa Seran toiveet huomioon ja tulla piristämään tätä ketjua:p tsempit loppupäiville:heart:

Baby20xx tervetullooooo takasi kiva päästä kohta piinistelee sun puolesta=)

Marlaan ja Wilman kanssa sit onkin huisin jännä viikonloppu tulossa, mitenkähän sitä osaa nukkua:p Peukut pystyssä ja tulkaahan kertomaan viimehetken fiilikset:kiss:

Iiniksen limikselle kasvuspurttia toivotaan ja voi kumpa teidän huurunenut selviäisi,etkä tarttes enää koskaan miettiä sitä kolmatta hoitoo;)

Susun on kyl jo pakko olla synnärillä,kun ei mitään kuulu,vaik me kuinka huhuillaan:ashamed: Tuu,tuu jo kertoo mitä kuuluu:kiss:

Ja Elli on myös kadonnut ihan kokonaan,höh,miten jakselet iiiiiison masun kanssa???

Ja Liliä jo kaipailen hurjasti,minne olet kadonnut?Joka päivä olet mielessäni:hug:

Ja kaikki muutkin,tänne ja äkkiä:popcorn:

Pitäkää kamut peukkuja,tänään on hurjan jänskä päivä:eek:
 
Helou:wave:

Marlaalle pikaisia paranemisia :flower: toivottavasti ja tuskin tuo flunssa kiinnittymiseen mitenkään vaikuttaa. Täällä kanssa jännityksellä odotellaan sunnuntaita ja testin tuloksia. Peukut pystyssä... =)

Wilmalle myös tsemppiä piinistelyyn =) Millon meinaat testata? Nyt sitten seuraavat tuplaodottajat tähän pinoon. Tai odottajat ylipäätään, hiljaseksi menny tuo meidän plussanneidenlista viime aikoina :( no jospa sinne nyt saatas heti kaks uutta nimeä kertarytinällä...

Voi Iinis :(, toivottavasti se limis vielä kasvais, mutta muista ettei se mullakaan ton kummosempi ollu... Niin ja samat sanat Evitalle. 7 mm oli mulla tuo limis mihin nämä kaverukset tarras. Toivoa siis on :hug:

Millä mielin Barba odottelee seuraavaa hoitoa? Vaikutat kyllä ihailtavan rauhalliselta ja iloiselta =) Hui, mikä jänskä päivä tänään on??? Mitä multa on menny ohi.... Mutta pidän kyllä peukkuja!

Miten Sera jakselee? Onko kaikki jo valmiina tulokasta varten ja sairaalakassi pakattu? Millä mielin olet synnyttämään lähdössä? Täällä vähän jännittää, mutta ei pelota. Ainut mikä vähän mietityttää on että pääseeköhän kokemaan molemmat synnytystavat, että A tulee alakautta ja jos kohtu ei jaksa enää supistella tms. niin B jouduttas leikkaamaan. Ei kuulemma ole yhtään harvinaista tällänen... Siinä sitä olis sitte kokemusta kerrakseen :O

Susuko on kadonnu?? Ettei tosiaan vaan ois jo synnärille menny...

Täällä tosiaan vaaputaan jättimahan kanssa. Alkuviikosta ultrassa vauvojen painoksi laskettiin reilu 2 kg /kpl ja siihen päälle vielä kahet istukat ja kahet lapsiveet. Kiva kerätä katseita tällä jättipallolla :D Paikat ei ollu yhtään kypsyny tai mitään. Tässä alkaa jo pelottaa, että mennäänköhän sitä käynnistykseen asti tonne rv38-39 ja kuinkahan ne vauvat on sitä ennen kerenny kasvaa, mies oli syntyessään painanu vaivaset 4,5 kg, että kaks sellasta, juu... :whistle:

Elli + Pilli ja Pulla rv 33+0
 
Heippa :wave:

Kiva kun Barba kulta kaipailit =) Ja onnea uudelle nimelle; kyllä tässä show´ssa pitää kaikki keinot kokeilla :LOL: Hei mikä jännä päivä sulla oli eilen??? Multa on menny ihan ohi, vaikka oon melko hyvin kyllä sun aikatauluista perillä ;)

Täällä mä taustailen. Ei ole ollut mitään sanottavaa... Oon kyl joka päivä käyny teidän kuulumiset tsekkaamassa :heart: Mut oon kyllä miettiny, pitäiskö ehkä siirtyä johonkin tosi pitkänmatkalaisten pinoon (7.ICSI jo tulossa :( ) aika harvinaista vaan tuntuu olevan, että on näin paljon hoitoja takana :( en tiiä, onkohan tää ees ihan hullua vielä yrittää, mutta jotenki vaan tuntuu, että ei olla kaikkia kortteja vielä katottu.

Anyway, sen verran on raportoitavaa, että valittiin uus klinikka, ja mennään ensikäynnille ens keskiviikkona. Jännä kuulla, mitä mieltä uus lääkäri on jatkosta...!!! Mitkä lääkkeet, pitkä/lyhyt kaava, suositteleeko lisäkokeita, ym... Jännää! Ja oon vähän malttamaton, mutta kyllä kuitenkin jalat aivan maassa... katotaan nyt.

Tsemppiä piinailijoille ja tosi paljon onnea matkaan! Ja hyvää vointia odottajille!
Ja hirmu paljon voimia kaikille, jotka vielä odottelee actionia eri muodoissaan :hug:
Niin ja tervetuloa vaan takaisin ketjuun palanneille :) Toivotaan paljon plussia tähän syksyyn!
 
Kiva kuulla Lilistä! :) No olette kyllä tosiaankin jo piiiiiiiiitkän matkalaisia :( Toivottavasti et meitä nyt kuitenkaan ihan kokonaan hylkää... Jospa uudella klinikalla ja uusilla lääkäreillä ois jotain uusia konsteja tai huomaisivat jotain mitä ei aikaisimmin ole tullut ilmi. Täällä ainakin toivo elää puolestasi :heart:
 
MARLAA: Onnea huomiseen testaukseen!
EVITA ja BABY: Tervetuloa takaisin.
SERA ja SUSU: Teillä jo laskettu aika lähellä. Onnea synnytykseen! Jokohan susu on synnärillä?

Minulla on tänään alavatsassa ollut menkkamaista jomotusta ja rinnat hivenen kipeät. Testaus päivä olisi vasta ens viikon torstaina. Tuhru ei ainakaan vielä ole alkanut, viimeksi alkoi pp7 ja nyt on jo pp9 menossa.
Saas nähdä jaksaako torstaille asti testausta varrota.

Tsemppiä kaikille ja hyvää viikonloppua!
 
HuOmEnTa=)

Lili,ihanaa että olet palannut takaisin ja vielä uusien tuulien kera=) Toivotaan,et uusi klinikka ja uusi lääkäri löytää nyt ne keinot,joita ei vielä ole käytetty ja hurjasti tsemppiä suunnittelukäyntiin!!!!Ja elä nyt meitä jätä,vaikka jonnekkin muuallekin siirtyisit kirjottelemaan:O Kyl me halutaan pitää sut täällä:kiss:

Marlaan tulosta täällä jänskäillään,joko on testi tehty?Tuuhan kertomaan ja TOIVOTTAVASTI nyt taas pitkän tauon jälkeen saadaan plussia kehiin=)

Wilma,rautaisia hermoja loppumetreille!!!Meinaatko muka pitää meitä jännityksessä torstaihin asti:p ( minäkö muka malttamaton:D )

Elli,kiitos kysymästä,hyvillä fiiliksillä odottelen viimeisen hoidon alkua.Vaikka kyllähän ajatukset ja olotilat hyppiikin pelon/kauhun/ilon/paniikin välillä,mut tuleepahan nyt piste tälle elämänvaiheelle,ei tätä polkua kestä loputtomiin tarpoa ja mun kohdalla tämä tie päättyy tähän.Lilille nostan hattua,et jaksat yhä olla mukana tässä oravanpyörässä,sä oot hurjan vahva ihminen!!!Mut nämä pari vuotta kestäneet hoidot on ajanu niin äärirajoille,et pakko on päästä ajattelemaan muitakin asioita.Toki onhan tässä tämä yksi hoito vielä edessä,joten synkkyyteen ei vaivuta ennen sitä;)

Elli ja Lili,ei teiltä mitään ole mennyt ohi,mun perjantain jännitys ei liittynyt mitenkään näihin hoitoihin,oon vaan tainnut rueta höpisemään tänne muitakin elämäni asioita,kuin vaan tätä lapsettomuutta:ashamed:
Mut jännitys päätty "kaikkikirosanatmitäonolemassa"-fiiliksiin:kieh: Meidän piti sillon saada lopullinen tieto ihanasta omakotitalosta,kaikki näytti hyvältä,tarjous oli hyväksytty yms.Mut sitpä siinä oli tullut kuulema viime minuuteilla vähän korkeampi tarjous ja sinne meni sekin unelma:'( Mut pari päivää kun on taas kironnut ja pyörinyt itsesäälissä,niin nyt voi jo todeta,et minkäs näille pettymyksille voi.tätä se elämä on ja tästä vaan eteenpäin mennään=)

Ohhoh,tulipas tekstiä.Nyt kun lopettaa kiireesti,niin ehkä tämä ei ennätä kadota matkalle:p
Heipparallat ja mukavat sunnuntait ja Marlaa,sua odotellaan:popcorn:
 
Lili on kyllä hurjan rohkea ja vahva nainen! Sydämeni pohjasta toivon että teitä onni lykästää uuden lääkärin toimesta. Toivottavasti sulla on joku jonka kanssa voit purkaa oloasi ihan kasvotusten. Peukut pystyssä sulle!

Wilmalla on oireita, hienoa, mulla ei ole mitään ei sitten yhtään mitään.

Barba on myös äärettömän rohkea emäntä. Harmi että talokaupat meni puihin. Ehkä löydätte vielä astetta paremman... Ihmetyttää vaan jos tarjous oli jo hyväksytty niin eikö sen pitäis olla sitova. Tsemppiä tulevaan hoitoon. Olet ihana kun jaksat aina muita potkia eteen päin.

Nyt omaa napaa, tein testin. Pidän teitä vielä jännityksessä koska se oli aika epätarkka tulos. Ikinä en ole tehny Prediktoria ja nyt tein. Negaa näytti, 10min päästä haamu. Tiedän, ei saa tulkita enää. Mutta sitten löysin kaappien pohjalta apteekin oman testin se näytti heti tosi vahvan viivan. Miten tää nyt pitää tulkita. Onko kokemuksia tuosta Prediktorista, luin netissä aika huonoja kokemuksia muillakin ollut sen kanssa. Mua hämmentää kuitenkin tuo toinen positiivinen tulos. Mies näistä testeistä suivaantuneena ajoi 30 km Hämeenlinnaan hakemaan uusia testeja, mä vaan en nyt uskalla tehdä niitä. Aamulla sitten...
 
Marlaa,onnea!!!!Ja eihän tossa tosiaankaan ole mitään epäselvää,eka testi oli vaan hidas ja toka kerto totuuden heti=)
Ja Wilma sit perässä,niin taas mun ennustukset osaa nappiin:p Ja tiiä vaikka kumpikin liitytte " Ellin jengiin" kaksosien odottajina:heart:

Marlaa,niin mekin luultiin et kauppa on selvä,mut joku k*sipää ( :kieh: ) oli sit kuitenkin loppuminuuteilla tarjonnu enemmän ja sinne mäni meijän mökki:kieh: Eilen kun ajoin sen talon ohi,teki mieli käydä p*skalla rappusilla,minäkö katkera?No en missään nimessä:stick::LOL: Mutta eipä auta,kun jatkaa etsimistä ja toivoo et joku vielä parempi sattus kohdalle!

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille,nyt voidaankin "tanssia tähtien kanssa Marlaan plussan tahtiin":D
 
Marlaa paljon onnea!!! =) Siis tuo Predictor on ihan p***a testi. Ite tein sillon aikanaan Predictorin testin aamupissasta ja negaa näytti, paitsi haamu ilmesty jonku ajan kuluttua. Siitä hermostuneena tein kaikki maholliset erilaiset testit parin tunnin päiväpissasta ja kaikki näytti plussaa. Ja mieti, että tuo Predictor näytti negaa vaikka ootin sillon kolmosia, tosi epäluotettava :kieh: Jännää, onkohan sulla kaksoset mukana matkassa tai mistäpä sen tietää vaikka olis kolmosetki :D
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Marlaa!! :heart: :heart: En oo itte Predictorilla testaillu, mut oon kans kuullu, et ois epäluotettava... apteekin testiä ainakin kovasti luotettavaks kehutaan, ja sillä mä plussani sain... ja eikai se väärää plussaa näyttäis??!! Sit vaan loput testit viimeistään aamulla, ja varmistat asian, myös meille! :D Mä tätä vähä arvailinkin, mut en uskaltanu ääneen arvailla... :whistle: ONNEA!!!:kiss:

Ja wilma sitte perässä... Peukkuja! :heart:
 
Marlaa:eek:nnittelut !!!! kyllä se apteekin testi on luotettava, predictorista itelläkin hiukka negatiivisia kokemuksia joten voit huoletta iloita!!!!
Wilma:varmistahan säkin jollain muulla testillä viel sitte kun testaat niin saat toivottavasti myös toivotun tuloksen:))
barbis:voi kurjaa teijän talokaupat meni läskix, nään jo sieluni silmin kuinka käyt siinä talon terdellä p...la:LOL:
Elli:voimia loppuun saakka, pianhan se odotus sitten jo palkitaan=)
Susu:missäs oot ´? joko joko????
Lili::hug:
kaikille muillekkin kivaa alkavaa viikkoa !!!!
 
Voi Marlaa, onnea vielä kerran!! Ihanaa!! :heart:

Ja wilmalle toivotaan täällä kaikki elimet pystyssä samaa tulosta!! :heart:

Barba: Voi kurjuus teidän talokauppoja!! :kieh: :mad: No, ehkä se JUURI TEIDÄN OMA TALO ei ollutkaan toi, vaan vielä paljon parempi löytyy hetkenä minä hyvänsä :) Nyt vaan kattelemaan taloja, ni aika kuluu kivasti siinä, etkä ehi miettii ja murehtii tulevaa hoitoakaan nii kovasti :) Tsemppiä muru! :hug:

SUSU: n on kyllä pakko jo olla synnärillä??!! :O Eihän meitä nyt muuten voi tälläi pitää jännityksessä, EIHÄN?? Heti, kun kykenet, ni uutisia kertomaan meille, hop hop!! :D :popcorn:

Lili: Iso :hug: !! Älä kokonaan meitä unoha kuitenkaan! :heart:

Omassa napasessa ei mitään uutta eikä ihmeellistä... ei mitään merkkejä, että lähtö synnärille lähestyis, ellei jotain ihan surkeen pieniä kiristelyitä ja nipistelyitä lasketa... eikä niitä vissii lasketa? :D Malttamaton odottelu siis jatkukoon... huoh!! :D

:heart: Sera ja Murunen 39+3
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


barba----------4.IVF/ICSI-------------- punktio vko 46

evita---------- ?? -------------- punktio vko 46

Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------?



*** PIINAILIJAT ***


wilma32----------3.ICSI--------------- testipäivä?


PLUSSANNEET


Eintel------------1.IVF----------- + testattu 6.10.2010
Susu75------4.ICSI/lahjasolut----- + testattu 10.2.2011 LA 19.10
Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1
Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA





VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.5.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011
 
En sit malttanutkaan varrota testausta torstaille vaan rupesin testaamaan. Predictorilla selvä NEGA puolen tunnin päästä. Ostin tänään apteekin omia testejäkin ja testasin semmosellakin ja tuli hailu PLUSSA. En ole edes koskaan saanut haamua...... iiiiik. Taidan testata huomis aamuna uudestaan, toivottavasti vahvistuis.
Alavatsa kipua/tuntemusta on ollut nyt kolme päivää ja eilen aamulla tuli ihan hiven vuotoa.
 
Wilma,vautsivau!!!Näinhän sen pitikin mennä,kyl se plussa on sinullakin ja eiköhän viivat vahvistu torstaihin mennessä!!!ONNEEEEEEEEEE:heart:

Voi Sera,kumpa nyt pikkuinen jo alkais pyrkimään maailmaan,kiva olis niitäkin vauvauutisia jo saada:heart: Ja Susuuuuuuuuu,mitä kuuuuuuluuuuu:p

Entäpä Iinis?Joko tänään oli ultra?Toivottavasti kaikki hyvin:hug:

Elli,näin sun rantapallosta unta viime yönä:LOL: Ja ihana pallo olikin:heart:

Lilille tsempit tulevaan keskustelukäyntiin,toivon niin kovasti,että saisitte nyt jotain uusia jippoja tulevaan hoitoon!!!

Aatelkaa,5 kuukautta oli tämäkin ketju ilman plussaa ( Einasta Marlaaseen ja Wilmaan)joten kylläpä oli jo aikakin!!!

Omaan napaan ei vieläkään mitään uutta,sunnuntaina primolutit ja kohta ollaan jo viimeisessä hoidossa.Kääk,iik ja jipii:D Talokaupat v*tuttaa vieläkin,ei oo ees kiinnostusta katella mitään muita kohteita:kieh: Kait se pitää tässä vanhassa p*skassa asua eläkeikään asti ja sit muuttaa vanhainkotiin:LOL:
 
Oo-la-laaaa, aivan mahtavia uutisia täällä!!! Marlaa ja Wilma aivan ihanaa, onnea hurjan hurjan paljon!! :heart:

..ja voi hyvänen aika, miten mua jännittää nyt Susun tilanne.. Onhan kaikki hyvin Susu? Kunpa pian pääsis sua onnittelemaan!

Sera, sulla nyt piiitkiä päiviä, mutta kuule silti ihan ihan pian sulla on oma murunen sylissä, uskomatonta, eikö? :)

Lili, ihana susta kuulla ja mäkin utelias kuulemaan, miten uudella klinikalla meni, oliko lääkärillä ideoita ja mikä suunnitelma! Teet mun mielestä oikein kun kuuntelet ittees tuossa hoitojen jatkamisessa. Kukaan muu ei voi sanoa, milloin aika ns. siirtyä eteenpäin. Mä myös haluan uskoa, että kaikkia kortteja ei teiän kohdalla vielä oo käännetty. Voimia muru!

Barba, jospa kuule teiän unelmakoti olis jossain teitä varten olemassa ja löydät sen kunhan pahin ärtymys hälvenee! Ja ihan pian säkin taas tositoimissa. Hali!!

Elli, ihana sustakin kuulla! Hurjaa, että teillä on pian melkonen härdelli kotona kahen pikkuisen kanssa :D

..ja mitä vielä, sori taas kun unohan kuitenki jotain.. Baby20XX, mukava kun olet tällä taas!

Niin no tietysti pakko hehkuttaa viime päivien huippuhetkeä, kun nähtiin Despen ja Iiniksen kanssa!!! Ette arvaa (tai ehkä arvaattekin ;) ) miten ihania ja hienoja ihmisiä löytyy nimimerkkien takaa. Mä oon edelleen ihan hämmentyneessä tilassa :) ..niin ja siis puhumattakaan siitä, miten valloittavia lapsia näillä ihanilla naisilla on. Meiän on tiiättekö aivan välttämätöntä nähdä isommalla porukalla, saahaan kasvot ja nimet huipputyypeille!
 
Ihanaa Wilma, onnea!! :kiss: Eiköhän se plussa siitä vahvistu, ja plussa se on hailakampi plussakin!! :) Jippii, nyt pääsette Marlaan kanssa yhdessä odottelemaan, mä oon ihan täpinöissäni teijän puolesta!! :D

Kielo: Joo, päivät tuntuu matelevan, ja välillä iskee epätoivo, että saako sitä vauvaa koskaan syliin... ja sitten taas toisaalta se tapahtuu ihan hetkenä minä hyvänsä!! Ja on, se on todella uskomatonta, mä en varmaan oo vieläkää täysin tajunnu, että tosiaan oon raskaana ja kohta mulla on lapsi!! :O
Hauskaa, että teillä oli mukava tapaaminen iiniksen ja despen kanssa :) Uskon tosiaan, että kaikkien nimimerkkien takaa löytyy huipputyyppejä, ootte te kaikki niin ihania! :heart: Eli ehdottomasti kannatetaan täälläkin yhteistapaamista koko porukalla jossain vaiheessa!! :)

Mitäs iinikselle kuuluu? :heart:

JA SUSU?? Onhan kaikki hyvin?

Entä Eina, missä mennään? :)

Nyt mun pitää viipottaa, käykäähän kaikki ilmottelemassa ittestänne, että mä saan taas kulutettua aikaani teidän ihanien juttuja lueskellessani! :D Tsemppihalit kaikille!! :hug:
 
Onnea Marlaa ja Wilma!!!!!:heart:

Täällä aloiteltiin Synarela-sumuttelut sunnuntaina. Vielä ei minkäänlaisia oireita. Missäköhän vaiheessa kaikki vaihdevuosioireet pukkaavat päälle? Tällä hetkellä ainoastaan palelee ihan vietävästi.... Eka ultra 1.11. ja siitä sit pitäis pistokset alkaa, toivottavasti. tähän hoitoon vaihdettiin lääkkeeksi Fostimon (aiemmin ollut Puregon). Kuulema tuo Fostimon on sellainen lääke jota käytetään Keski-Euroopassa 40v. ja yli naisilla. Ja mähän heti vaadin sen lääkkeen, olenhan melkein 40 (vielä 38v.) ja sanoin et nyt ei mitään säästellä vaan kaikki mahdollinen peliin nyt!

Barba, sulla ilmeisesti lyhyt hoito kun Primolut käytössä?
 

Yhteistyössä