KESÄ 2010 hoidot

Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


barba----------4.IVF/ICSI-------------- punktio vko 46

evita---------- ?? -------------- punktio vko 46

Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------?



*** PIINAILIJAT ***



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1
Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA


:heart: :heart: VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ :heart: :heart:


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.5.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011
 
Viimeksi muokattu:
Otin nyt Eintelin pois tuolta listalta kokonaan, kun ei ole mitään hänestä kuulunut, niin en arvannut tuonne "nyytti sylissä" osioon siirtää... Eli etsintäkuulutus Eintelille! :)

Kuten myös Lili, snoww ja Iinis, käykäähän välillä ilmottelemassa itsestänne, jookos? :heart:
 
Sera no höh, onko alkanu vieläkään tapahtumaan mitään? Eikö sulla ole jo viikon paukkunu yli lasketunajan? Millon ne oikeen käynnistää, jos ei mitään ala tapahtumaan?

Eilen oli äippäpolilla käynti a painoi 2,6 kg ja b 2,2 kg, että yksösten keskikäyrällä mennään. Saapa nähä kuinka isoiksi kerkiävät ennen kun päättävät maailmaan tulla. :popcorn: Seuraava aika polille kahen viikon päähän, vanhempi kätilö siinä vinkkas mulle silmää ettet taija enää seuraavalla ajalla tänne tulla...
 
No nyt sitten aletaan tosissaan jännäämään milloin Sera poksahtaa ja Elli oikein tuplaten, poks ja pokspoks ;)

Jos kaikki hyvin menee, niin kaks viikkoa saa käynnistystä odotella. Toivotaan, että Seralla sitä ennen omia aikojaan alkaisi tapahtua :) Onks sulle muuten painoarviota sanottu?
 
Torstai Toivoa Täynnä!

Heti alkuun, onnittelut plussanneille!!! :heart: Ihanaa Marlaa ja Wilma! Ja Seralla jännät hetket, milloin-vain tapahtuu!! Susu, lämpimät onnittelut prinsessan johdosta! Ihania uutisia täällä :heart:

Aivan uskomatonta kuinka aika rientää! Juuri toissapäivänä kun ajelimme ensimmäiseen IVF:ään (n kolmen tunnin matka) selailin tätä keskustelupalstaa taaksepäin (2010) ja luin teidän alkutaipaleestanne uudelleen. Nyt te olette plussanneiden ja synnyttäneiden joukossa!! Toivoa siis on :) ja ihmeitä tapahtuu!

Toivon niin että me kaikki päästään kokemaan sen saman. En uskalla vielä siirtää itseäni piinailijoiden joukkoon, vaikkakin siirto onkin jo huomenna. Eilen saivat kerättyä 11 munasolua, josta tänään ilmoitettiin, että 5 ovat hedelmöittyneet. Huomenna siis yhden siirto ja toivon niin, että loput kelpaa pakastettavaksi... No, päivä kerrallaan.

Barba ja Evita, teilläkin lähestyy seuraava punktio. Mitkä ovat tunnelmat? Kuinkas Lili, Snoww ja Iinamiina? Minkälainen aikataulu teillä? En nyt uskalla selailla taakse, kun tämä teksti hävis jo kerran...

Vahvoja naisia olette kaikki :heart: Yritän itsekin olla reipas vaikka välillä tulee suru puseroon :'( Voimia kaikille ja ihanaa syksyn aikaa ja taikaa :)
 
Onnea susulle tytöstä <3<3<3 :)

Kyllä mä tääl taustalla hengailen........

Eina mullakin ole noita muljahduksia, mutta ei nyt joka päivä ja ehkä pari kuukautta ennen laskettua aikaa alkasi. Siinä muljahduksen aikana ite hätääntyy tosi nopeesti vaikka muljahdus ei kauaa kestä mutta paniikki kerkiää syntymään. Mulla itellä on kans usein väsyny olo ja tulee miettineeksi että onkohan mulla sit sydän jotenki huonommas jamas kuin muilla, en tiä. Ja mulla muuten kesti ne muljahdukset viä sinne asti ainaki kun likka täytti vuoden, uskon että stressilläkin on näppinsä asiassa.. Hyvä kun ottivat sydänfilmin, mulle vain sanottiin että se ihan vaaratonta ja bla bla..
Mun suvus on sydänsairauksia joten mä TIEDÄN mulla olevan sama kohtalo joskus.

Ei ollut sitten tarkoitus pelotella, en osaa vain niin varoen kirjoitella.

Mutta kuitenkin kaikki lääkärit sanoo että ne muljahdukset ovat vaarattomia mutta EI ne jumaliuta sellasilta tunnu!
 
Ai niin..........
Onnea plussanneille! :) Antaa toivoa kun näkee että 3.IVF/ICSI :kin voi tuottaa tulosta..

Mä en tajua miten mä olen voinu muuttua "yhtäkkiä", viimeset 3 vuotta oon ollu jotenki herkempi itkemään sellasista asioista mistä en ennen ole. esim jonku X-Factorin kilpailijan laulama laulu, oman tyttären osaamiset, jotkut lehtijutut jne.
Onneks saan kattoa Xfactoria yksin niin nuo muut ei tajua kuinka monta krt mä sen aikana nyyhkytän. :D
 
Heips! Mitäs tänne kuuluu?

Vieläkös Sera on kotosalla? vai joko olet lähtenyt synnyttämään?

Saikos Baby20xx kyytiläisen matkaan?

Itsellä ei ole vielä muuta tuntemuksia kuin nännit on vähän kipeät. Kuinka näin lapsettomuushoidoissa lasketaan raskausviikot? Mulla oli punktio tiistai päivänä niin vaihtuuko mulla viikot tiistaisin. Oiskos nyt menossa rv 5+4.
 
Yksi alkio matkassa! Kaksi kelpasi pakastettavaksi ja kaksi jatkoviljelyyn! Olemme erittäin tyytyväisiä, kun odotukset olivat niin alhaiset. Nyt piinailen ;)

Eilen siis oli siirto ja illalla nousi kuume (38,3), onko syytä huoleen?? Tänään ei mitään lämpöä ja sain eilenkin kuumeen laskemaan panadolilla.

Viikonlopun jatkoja kaikille!
 
kiva kuulla että saitte kyytiläisen. Mä olen joka siirrossa tai sen jälkeen tullut kipeäksi myös kuumetta ollut. 2 kertaa oon joutunut lääkekuurille heti siirron jälkeen. Kummallakin kerralla tullut plussa, ekasta syntyi poika vielä ei tiedä mitä nyt tapahtuu. Wilma; loppuiko tuhnuttelu. Puhelimella kirjoitan kaikki tulee putkeen. Missähän iinamiina on eikö heillä pitänyt olla pas tässä lähi aikoina
 
Hei kaikki!

Uskomatonta, että tämä ketju on vielä täällä :) Ja vielä ihan etusivulla! Ihan mielettömän ihanaa, että alun kirjoittelijoista jo noinkin moni on joko saanut lapsen tai on raskaana. Jotenkin pelkästään tän ketjun olemassaolo vielä täällä toi jotenkin hyvän mielen :) En silti uskaltanut mennä lukemaan omia aiempia tekstejäni... Voisi viiltää vähän liian syvältä vielä ne kaikki tunteet.

Omalta kohdalta ehkä vielä uskomattomampaa on se, miten paljon elämäni on muuttunut tämän ketjun aloittamisen jälkeen. Mitä kaikkia vaiheita olenkaan käynyt läpi ja mistä kaikesta sitä voi ihminen selvitä. Luin tänään aamulla viimeisintä Simpukka-lehteä. Mun täytyy aina varata sen lukemiselle rauhallinen aika, koska itken joka kerta. Niin tänäänkin. Lukemisen jälkeen romahdin sohvalle peiton alle itkien ja ihmettelin jälleen kerran, että miten on mahdollista, että yhden ihmisen kannettavaksi annetaan niin paljon... Ja toisaalta itkin onnesta, että olen selvinnyt kaikesta siitä erilaisten vertaistukiryhmien, psykologin, perheen ja ystävien avulla. Sanotaan, ettei kenellekään anneta enempää kuin hän jaksaa kantaa. Niin kai se menee, ja elän tasapainoista ja onnellista elämää. Mutta kyllä mä huomaan, että menneisyyden painolasti on jättänyt jälkeensä isoja pelkoja, jotka ei kuluta mun arkea, mutta jotka nostaa päätään silloin tällöin, kun niille on tilaa...

Lopetin laskemisen kauan sitten, mutta tänä aamuna taas tajusin, että ens kuussa on 9 vuotta siitä, kun jätin pillerit pois. Uskomatonta.

Mä toivon ihan mielettömästi onnellisuutta, tasapainoa ja ihanaa arkea teille kaikille! Mä tiedän, että välillä on ihan v***n vaikeaa ja sen sanominen ääneen on ihan ok. Silloin on turha jauhaa, että kokemuksista oppii jnejne. Välillä riittää, että ihan vaan selviää päivästä toiseen. Sille oppimiselle ja ymmärtämiselle on ihan oma aikansa sitten joskus. Ja niin kliseistä kuin se onkin, niin juuri aika tekee tehtävänsä. Aika parantaa ja auttaa ymmärtämään.

Erityisesti Kielovanamolle ja Susulle ja kaikille muille tämän ketjun alkutaipaleelta mukana olleille kirjoittelijoille kauniita, lämpimiä ajatuksia lähettelen! Olen ihan tosi kateellinen teille vauvoista ja raskauksista, ja te varmasti arvaatte sen :) mutta tiedätte myös sen, etten sano tätä pahalla, vaan kaikella lämmöllä! Te tiedätte, että olette etuoikeutettuja!!! :) Koettakaa muistella sitä silloinkin, kun väsyttää ja vauva huutaa ja mies mököttää ;)
 
Gabi77, ihanaa kuulla sinusta!!!! :heart: Aina välillä olen miettinyt mitä sinulle kuuluu, ja hienoa että jaksoit tulla kommentoimaan tänne ketjuun! Kuulostaa siltä että olet saanut elämääsi toivoa, ja onneakin, sitä sinä todella olet ansainnut kaikkien ikävien kokemusten jälkeen! Eikö olekin tosiaan ihmeellistä, meitä on nyt jo monta äitiä tässä ketjussa, ja toivottavasti pian taas lisää! Kaikkea hyvää sinulle, ja tulehan joskus kommentoimaan vielä jos jaksat!

Baby20xx, onnea punktiosta ja siirrosta! Toivottavasti kuume pysyy poissa!

Wilma, joo raskausviikot lasketaan punktiosta = hedelmöityspäivä. Ja hyvä että tuhru loppui!

Wilma ja Marlaa, oletteko muuten menossa alkuraskauden ultraan? Sorry jos mennyt multa ohi!

Oiskohan Sera jo tositoimissa?

No niin, nyt koitan kirjoittaa sitä synnytyskertomusta, anteeksi tuli melkoisen pitkä:

Perjantaina 7.10 (rv 38+2) aamulla klo 7 aikoihin alkoi ensimmäiset supistukset, olin yöllä kärsinyt migreenistä ja aamulla meni vatsa sekaisin ja tajusin että nämä taitaa nyt olla niitä oikeita. Sain kuitenkin hieman nukuttua vessassa ramppaamisen välissä, ja joskus 10 aikoihin aloin kellottamaan supistuksia. Niitä tuli koko päivän 5 - 15 min välein, ja vielä iltapäivällä ajattelin että nämä menee varmaan ohi kun kuitenkin on niin epäsäännöllisiä, ja annoin miehellekin luvan jatkaa työpäivää, vaikka tiedettiin että hänellä menee sitten myöhään. Soitin Saloon synnärillekin ja sanoivat että kannattaa tulla näytille jos kotona ei pysty olemaan, että turhia käyntejä ei ole. =)

Joskus klo 16 - 17 aikaan sitten kuitenkin totesin että parempi ehkä kuitenkin käydä siellä synnärillä, niin näkee että onko mitään tapahtunut. Kun kuitenkin supistukset vaan jatkuivat koko ajan. Sisko lähti sitten minua viemään Saloon, ja siellä oltiin joskus puoli kahdeksan maissa. Olin vain n. sentin auki ja kohdunkaula pehmennyt, mutta sen verran oli synnytys käynnissä kuitenkin että eivät enää yötä vasten lähettäneet kotiin vaan jäin sisään. Mieheni saapui sitten illalla 23 aikoihin, ja sain kipulääkettä ja koitettiin hetki nukkua, mutta ei siitä mitään tullut. Klo 3 yöllä pääsin ammeeseen, se auttoikin hieman ja lilluin siellä ihanan tähtitaivaan (led-valoista =) ) alla 1,5 tuntia, supistuksia tuli edelleen samaan tahtiin mutta jaksoin ne vähän paremmin.

Aamulla olin edelleen vain vajaa 2 cm auki, joten supistukset eivät oikein saaneet mitään aikaan. Pääsin synnytyssaliin hengittelemään ilokaasua, ja mies lähti välillä kotiin nukkumaan, ja odottamaan että soittelen edistymisestä. Sain myös lämpimiä kaurapusseja ja välillä kylmäpusseja selkään ja vatsaan, ja istuin jumppapallon päällä, mutta ne auttoivat vain hetkeksi. Sain sitten ilokaasusta taas uudelleen migreenin, ja olin jo niin väsynyt että iltapäivän kätilö päätti että vaikka olin vain reilut 2 cm auki, alettiin illaksi valmistelemaan epiduraalia ja siihen mukaan hiukan käynnistävää tippaa. Epiduraali auttoi sen verran että sain jopa tunnin nukuttua, ja sen jälkeen eteneminen alkoikin hyvin. Mies tuli taas illalla takaisin sairaalaan, ja nyt mulla alkoikin olla kivut jo melkoiset. Epiduraalia lisättiin kahteen kertaan yön aikana, mutta se ei enää auttanut, olin varmaan siinä vaiheessa jo 5 cm auki. Joten ilokaasun voimalla mentiin loppuun asti. Klo 2 yöllä meni lapsivedet spontaanisti, se olikin jännä tunne! Tuntui että sitä vettä tulee ja tulee, joka supistuksella aina lorahti lisää. Klo 2.55 todettiin että olin 7 cm auki, ja kohdunkaulan reuna? kokonaan hävinnyt takaa, mutta edessä oli vähän vielä, ja kätilö ehdotti että jos menisin hetkeksi istumaan jumppapallon päälle ja saisin vauvan päätä eteenpäin niin se voisi mennä nopeasti. Pääsin vaivoin ylös sängystä ja totesin että en pysty istumaan pallon päälle, mutta voisin käydä vielä pissalla. Vessassa sitten alkoi tuntua ihan järkyttävä paine ja ponnistamisen tarve, ja huusinkin jo sieltä että nyt tämä syntyy tänne.Pääsin takaisin sängylle, ja tunsin todella kovaa tarvetta ponnistaa. Kätilö oli kirjoittamassa raporttia toisessa huoneessa ja kuuli sinne asti kun huusin, ja totesi että nyt on varmaan parempi mennä katsomaan. =) Olin täysin auki ja kätilö antoi luvan ponnistaa. Se ponnistamisen tunne oli kyllä aika järkytys. Ponnistusvaihe kesti 23 minuuttia, ja siinä vaiheessa kun pää oli jo ulkona, kuulin kun kätilö sanoi että odota hetki (tytöllä oli napanuora kaulan ympärillä), huusin vaan että en pysty pidättämään ja ponnistin tytön vauhdilla pöydälle, kätilökin vähän hämmästyneenä otti kopin. =) Onneksi napanuora oli sen verran löysällä että ei haitannut. Sen verran vauhdilla neiti tuli että sain muutaman tikin emättimen pohjalle ja jotain limakalvovaurioita tuli. Mutta kaiken kaikkiaan selvisin itse melko vähällä, josta olen todella kiitollinen! Ja istukkakin tuli suht helposti vajaan 15 min kuluttua muutamalla supistuksella.

Neiti sitten ensi töikseen kakkasi minun mahan päällä, ja sitä oli sitten joka paikassa. =) Mieheni sanoi heti että onpas hän pieni, ja kätilökin totesi että reilusti alle kolmikiloinen. Joten se siitä "isosta sokerivauvasta".. Pääsin suihkuun ja sitten jonkun ajan päästä pääsimme mittailemaan neitiä, ja saatiin täydet 10 pistettäkin! =)

Aamun aikana tytöltä mittailtiin sokereita ja todettiin että olivat liian alhaiset, joten hän joutui lastenosastolle sokeritippaan. Onneksi sen ja imetyksen ja lisämaidon avulla sokerit saatiin pysymään ylhäällä, ja hän pääsi minun kanssa osastolle 2 päivän jälkeen. Osastolla sitten vielä mittailtiin bilirubiiniarvoja kun tuli pientä keltaisuutta, mutta onneksi sekin meni ohi ja pääsimme kuin pääsimmekin sitten torstaina kotiin. =) Ensimmäinen päivä ja yö kotona oli aika hysteeristä kun koira haukkui joka kerta kun tyttö äännähti ja halusi koko ajan tulla nuolemaan / lähelle vauvaa. Koirakin alkoi sitten tottua parin päivän sisällä ja nyt on jo ihan normaalisti vieressä kun vaikka imetän tai kannan tyttöä.

Vauva-arki on lähtenyt jotenkin sujumaan, täytyy myöntää että vieläkin olen aika herkällä ja pelottaa että mitä jos en osaakaan olla äiti, ja jotenkin on niin valtava tunne että on joku joka on täysin sinun rakkaudesta ja huolenpidosta riippuvainen. Sydän pakahtuu rakkaudesta tuota pientä nyyttiä kohtaan, ja toivon sydämestäni että te kaikki vielä saisitte sen kokea!!

Tsemppiä kaikille joko piinailuun tai hoidon odotteluun!!

Susu ja Neiti 3 vkoa
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


barba----------4.IVF/ICSI-------------- punktio vko 46

evita---------- ?? -------------- punktio vko 46

Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?





*** PIINAILIJAT ***

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------testipv 11.11.11



PLUSSANNEET

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS------- + testattu 15.2.2011 LA 21.10
Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1
Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.5.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011
 
Kiitos ajatuksistanne ja Marlaa kiitos tiedosta, että kuumeesta huolimatta on onnistunut :) Se lohdutti kovasti! Ehdin jo ajatella pahinta, että kroppa hylkää alkion jne jne... Pelottavaa kun ei omia ajatuksia pysty ollenkaan hallitsemaan.

Ihana Gabi! Pysähdyin oikein lukemaan sinun viestejäsi täällä ja ei voi muuta kuin ihmetellä miksi joitakin koetellaan noin rankasti ja kuinka vahva voi ihminen olla. Sinulla on lisäksi selkeästi kirjoittamisen lahja!! Puet tunteita taitavasti sanoiksi. Ehkä kirjoitatkin paljon työssäsi (?) Oletko harkinnut kirjoittaa aiheesta kirjaa? Markkinoilla on erittäin vähän kirjallisuutta tästä aiheesta. Toisaalta kirjoittaminen asiasta on varmaankin erittäin raskas prosessi ja varmaan juuri siksi, niitä teoksia on niin vähän. Tuli vain mieleen... Hienoa, että asiat näyttävät nyt valoisammalta ja elämä jatkuu :heart:

Kaunista alkanutta viikkoa kaikille :D
 
Gabi, ihana kuulla susta!! Kyynelsilmässä luin sun tekstiä ja kuulumisia.. Reilu vuosi sitten yhdessä piinailtiin ja kukapa olis silloin uskonut, miten erilaiset vuodet on edessä. Elämä on muuttunut totaalisesti, sulla ei siten kuin olisi alunalkaen toivonut, mutta lopulta ehkä kuitenkin ihan oikealla tavalla. Tai oikein ja oikein, mikä sitä sitten on.. Joka tapauksessa tuntuu äärettömän hyvältä lukea, että sun elämä on tällä hetkellä kaiken koetun jälkeen tasapainoista ja onnellista. Ei tätä elämää todellakaan aina ymmärrä, eikä sen merkityksiä, joten ehkä parasta on opetella luottamaan siihen, että tavalla tai toisella elämä tulee aina kantamaan ja kiinnittämään katse siihen mikä omassa elämässä on kaunista juuri nyt. Gabi, ihan erityiskiitos muuten sulle siitäkin, että aikanaan tämän ketjun perustit! Tätä kautta moni meistä on saanu paitsi arvokasta vertaistukea myös kultaisia ystäviä. Sä oot yksi meistä edelleen, uskon että moni niin ajattelee.

Baby20XX, temppiä piinailuun!! Myös mulla nous korkea kuume onnistuneen inssin jälkeen eli älä luovuta :)

Susu, kiitti synnytyskertomuksesta! Huhhuh, oot varmaan ollu aika väsyksissä, kun käytännössä kaks yötä meni synnytykseen. Ja kuule, kyllä sä osaat olla äiti, maailman ehdottomasti paras sun omalle lapselle. Jaksamista sinne 24/7 työmaalle, niin supersuloiselle mutta yhtäaikaa supervaativalle ;)

Ja hui, Sera taitaa olla jo.... IIK :eek:

Elli, kiitti kysymästä, meiän arki sujuu jo vallan mainiosti. Meiän "pikkuvauva" tekaisi tuossa just ekat hampaansa ja yrittää vimmatusti keksiä, että miten pääsisi eteenpäin lattialla ollessaan. Käsittämätöntä, miten vauhdilla tuo murmeli kasvaa...

Barba, mitä kuuluu!?
Entä Eina? Miten sen sun työkuvion kanssa muuten kävi?

Lili ja Iinis, mielessä ootte tekin :)

Juu, täytyy sanoa, että kyllä todellakin tunnen itteni etuoikeutetuks ja onnekkaaksi..
 
Hellurei kaikki muruset:kiss:

Baby20xx onnea kyytiläisestä ja ihanaa, et viel kamuja saitte pakkaseenkin:heart: Milläs fiiliksillä piinailet? Sulla on maaginen testipäivä,jospa se olisi sit se plussapäivä myös:heart:

Gabi,ihana kuulla sinustakin!!!Ja vielä ihanampi kuulla, et elämä näyttää jo valoisammalta:) Ja kiitos tosiaan sinulle tästä ihanasta ketjusta,tästä on tullut mulle älyttömän tärkee!!!Hyvää jatkoa sinulle ja käyhän aina välillä meitä moikkaamassa:kiss:

Seraaaaaaaa,muistahan tulla sit heti kertomaan kuulumiset!!!Ei jaksais odottaa:popcorn:

Susu,oletpas tehnyt hurjan työn pintä neitiä maailmaan saatellessa!Mutta on se vaan sen arvosta,nyt nauti ihan satasella:) Tosi kiva oli lukea sun synnytyskertomusta!

Ja Ellikin sit hetiiiiii kertomaan,miten sun murut maailmaan pääty ja jos et vielä oo lähteny,niin kuulumisia tänne vaan:p

Mites Evitan ultra meni? Piikit vissiin jo alkanu? Mikäs lääke sulla on?Toivottavasti kaikki on hyvin:O

Kielo,kiitos kysymästä.Täällä on tosiaan taas ollut yhtä ja toista murhetta ja huolta, mut pikkuhiljaa aletaan taas päästä elämään kiinni=)
Tänään siis oli 0-ultra ja piikit alkaa illalla.Jess!!!! Tästä se taas lähtee:D
Nyt älkää hyvät ihmiset kadotko täältä minnekkään,mä ainakin notkun täällä seuraavat viikot kellon ympäri:LOL: Ja mielelläni tarposin tän viimeisen ponnistuksenkin teidän kaikkien kanssa/avulla:ashamed:

Pidetäänhän porukalla toisistamme huolta;)
Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille:wave:
 
Barba, menet vissiin lyhyellä kaavalla, jos punktio jo v 46? Onnellisia ajatuksia lähetän sinulle! Haluan uskoa, että nyt siirrymme kaikki pois ekasta kategoriasta!! Nyt täysillä tahdon voimalla raskaaksi :D

Tosin, lääkäri neuvoi, ettei saa ajatella asiaa, mutta minulla se pyörii päässä vuorokauden ympäri 24/7... Vaikka töissäkin kiire, nämä ajatukset tulee aina vain pintaan!

Eilen ja tänään ollut menkkoja edeltävä, tyypillinen siivoustarve ja ärtyneisyys. EI HYVÄ! Yritän taistella vastaan pakottavaa tarvetta siivota, mutta tuli jo imuroitua ja vessat pestyä... Ja nyt harmittaa! Tulisi se testipäivä jo!! Tämä vastasi varmaan kysymykseesi Barba :) Eli, oikein hyvin tämä piinailu menee :p Noot.

Kiitos taas tuestanne :heart:
 
Eilen ultrassa kävin ja heti tuntuu et alusta alaken tää menee jo ihan pyllylleen. Synarela tehonnut ERITTÄIN hyvin, mutta niin pä on kaikki pienet rakkulatkin hävinneet taivaan tuuliin. Suunnittelukäynnillä ultrassa näkyi n. 10 rakkulaa ja elien oikealla puolella kolma ja vasemmalla kaksi. Oikea puoli mulla on aina ollutkin huonompi puoli sojula tuottamaan, mut mihin helv... sieltä vasemmalta on kaikki hävinnyt. No, pistokset aloittelin eilen ja seuraava ultra ensi maanantaina. Arviolta mullakin punktio viikolla 46, mut riippuu nyt ihan noiden vaivaisen muutaman rakkulan kasvamisesta ja jos siihen punktioon ylipäätään päästään ollenkaan...

Babylle tsemppiä piinapäiviin. Ja Barba, aloitetaan taivallus yhdessä. Meilläkin tämä on viimeinen yritys, 3.icsi, jolla toista lasta meille tähän maailmaan yritetään saada aikaiseksi. Panokset on siis kovat!

Sera, ehkä oletkin jo synnyttämässä, mutta jos et niin yritä vielä viimeiset hetket nauttia raskaudesta ja vauvamahasta, pian se aika on ohi ja voin vannoa että jossain vaiheessa tulet sitä kaipaamaan! Kyllä se pieni sieltä saapuu kun on oikea aika:)
 
Baby20xx, joo lyhyellä mennään ja JOS kaikki menee niinkun on suunniteltu, punktio on viikolla 46 ja parempi ois ollakin, oon nimittäin ottanu koko viikon ylityövapaita:LOL: Ja niin me tehdään, jokainen nappaa nyt sen plussan, sovittu juttu:p Ja ei kai noi sun siivoilut vielä tässä vaiheessa voi menkkoja enteillä,sun piinailuthan on ihan alussa vasta.Joten eläs vaivu synkkyyksiin:kiss:

Evita, no höh, et rakkulat oli kadonnut:kieh: Mut jospa ne sieltä piiloistaan putkahtelis esille,kunhan tarpeeksi tuikit piikkejä. Mulla ei oo 0-ultrassa koskaan sanottu mitään,et onko siellä alkavia rakkuloita vai ei. Kaikki tulee sit ykkös ultrassa ihan yllärinä:O Jep,ihanaa kun saa kulkea tätä jonkun kanssa samaa matkaa:kiss:

Täällä hurjat menkkajomotukset,höh,vastahan ne menkat on lopuillaan,eikä kyl vika päivänä enää oo tämmösiä juilintoja ollut. Mut jospa siellä ne vauvan alut nyt starttailee kiivaaseen kasvupyrähdyykseen:p
Toivossa on hyvä elää...

Ja tulkaahan muutkin mukaan rupattelurinkiin:popcorn:
 
Ihanaa, vapaapäivä ja yksin kotona... Oon ollut NIIN tän tarpeessa.

Seralla on varmaan vauveli jo kainalossa kun ei ole täällä näkynyt. Onhan se jo oltava lasketusta ajasta on jo kaks viikkoa vaikka ei kait se mikään ehdoton takaraja ole jos istukka toimii ja vauva voi hyvin.

Barba ja Evita, nyt onnistumisen aaltoja teille. Kaikki kaks peukkua pystyssä.

Baby20xx, älä mieti tuollasia oireita ollenkaan vielä, vievät vaan järjen. Koska meinaat testata? ;) Tsemppiä.

Mitäs Wilmalle, kaikki ok? Oliko sulla ultra tällä viikkoa? Jännään sun puolesta.

Itsellä paha olo jatkuu.
Elli tuliko sulla oireita aikasin kun sulla oli niin monta mukana. Ajattelin kun ekassa raskaudessa mulla ei juuri ollut ja nyt on ollut heti ekoista viikoista lähtien. Paljastuin töissäkin yhdelle eukolle kun tuli samaan aikaan vessaan.
 
Mitä minun vanhat silmäni näkevät,meijän rakas ketju pudonnut pois etusivulta:kieh: Nyt on kiireesti korjattava asia!!!

Marlaa,kiitos,niitä peukkuja tässä nyt tarvitaankin.Tää on niin huisin pelottavaa ja silti ihanaa=) Vai on sulla alkanut jo hurjat pahatolot,sehän ei voi tietää kuin HYVÄÄ,joten oksentele kaiken rahan ja vaivan edestäja tiiä vaikka nyt tosiaan saadaan tänne se toinen "tuplapotti":kiss:

Wilmallako ollut ultra? Nyt kiireesti kertomaan kuulumisia,jookos:O

Evita,mitenkäs sun hautomossa menee?

Vieläkös Elli olet kokonaisena? Ja joko Sera ja beibi kotona;) Tulkaaaaaaaa takasi pian:p

Entäpä Kielo,joko olet tehnyt suunnitelmia,milloin palaat uudelle kierrokselle?En malta odottaa:heart:

Snow,kiva oli kuulla sinustakin,vaikka odottavan aika on pitkä.Mut ajattele,ihan kohta on Joulu ja sit jo ollaankin hetimiten ensivuodessa:D

Entäpä meijän piinailija Baby20xx,milläs fiiliksellä tänään?Millon ajattelit testata?Ethän vaan pidä meitä ( mua ) jännityksessä vielä kokonaista viikkoa:D Toivon,toivon,toivon sitä plussaaaaaaaaaa!!!

Minnekäs Eina on taas kadonnut:( kiva olis lukea sinunkin kuulumisia...

Samoin Susu,mitenkäs teillä menee "rinsessan"kanssa? samoin muut plussanneet,tulkaa tekin kertomaan elämästänne:heart:

Liliä ja Iinistä jo iso ikävä,mutta ymmärrän,ymmärrän:( Toivottavasti törmäillään tuolla blogimaailmassa:kiss:

Kaikille meille kivaa viikonloppua, täällä kasvatellaan "munasaalista" ja yritetään tainnuttaa pirullinen flunssa,joka päivä päivältä vaan pahenee:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Barba huomenta :D Oikein kuule kohina kuuluu tänne saakka, kun sun munikset kasvaa :p Millonkas eka ultra? Voi hirvitys, kun alkaa sun puolesta nyt jo jännittää, eikä vielä ees piinailla..

Evita, mikäs kumma kato sulla nyt on käyny... Jospa tosiaan vaan ujonpuoleisia rakkuloita ja kaivatuisivat sieltä nyt vaan rohkeasti esiin seuraavaan ultraan!! Ja eikä, sulla kans vika yritys.. IIK, kyllä nyt on panokset korkeella täällä :O
Minkäs ikänen teiän esikoinen onkaan?

Baby, miten menee!?

Seraserasera, voi sinua ja sinun pikkukultaa, oon ihan varma, että siellä se sinun kainalossa jo tuhisee :heart:

Ja Elli, tuu tuu kertomaan missä mennään!! Onko siellä jo molemmat kainalot varattuina :)

..ja tosiaan komppaan barbaa, tulkaa Wilma ja marlaa kertomaan ultrakuulumisia!

Barba, äläpäs kuule siellä hättäile ;) ..teitä on kuule vielä kuus naista tuolla viivan "väärällä" puolella. Kunha tipahatte kaikki plussanneisiin, niin voin sit alkaa minä kapuamaan hiljalleen tuonne ylös uudestaan :)
Niin ja sitä paitsi ekaks tietty sellanen pikkujuttu, että pitäis hormonitoiminnan palautua ennalleen ja sehän voi olla, että imetyksen takia mennään ens kesään ennenku siinä mielessä alkaa kroppa olee valmis uuteen raskauteen. On muuten ollu helpottavaa täällä reaalimaailmassa huomata, että en oo ainoa ex-lapseton, joka haikailee toista lasta, vaikka edellinenki on vielä ihan mini. ;)

Iiiso hali jokaiselle!
 
Heips! Pikaisesti tulin käymään täällä.
Minulla on se ultra vasta ens tiistaina. Eilen tuli taas vähän tuhrua. Minulla ei ole mitään oireita, tuntuu ihan epätodelliselta et on raskaana. Välillä miettii kaikkee et voiko tuolla mahassa olla ketään no kohta sen tietää. On tääkin niin piinaavaa aikaa.
Koskas Marlaalla ultra?
 
Huomenta ihanat:heart:

Kielo, huomenna on eka ultra:O Ja mua tää aika ennen oikeaa piinailua jännittää varmaan enemmän,kun sit varsinaisesti piinaillessa. Meillä aina kova kato hedelmöittyneissä,joten hurjasti mietin aina tässä vaiheessa,et montako "mollukkaa"kasvattelen ja panikoin,ettei edes päästä siirtoon. ( Se eka hoitohan meni niin,ettei päästy ja se oli ihan kamalaa:( ) Mutta vielä täällä ollaan ihan suht.hyvillä fiiliksillä,tosin ultra jännittää jo aikalailla:whistle: Mut jospa kuitenkin "saalista"tulis sen verran,et hoito ei kosahtas jo tässä vaiheessa:ashamed:
Ja ihanaa,että sä jaksat edelleen olla täällä meitä "viivan väärälläpuolella"olevia tsemppaamassa,mulle se ainakin merkitsee hurjan paljon.Iso kiitos sinulle:kiss:

Ja Wilmalle tsempit ekaan ultraan,eiköhän siellä pikkuinen asusta,vaikkei oireita vielä juuri olekkaan:)

Leppoisaa sunnuntaita kaikille!
 

Yhteistyössä