Hakutulokset

  1. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Sati ja Myy oikeestaan tasavahvat viivat oli, tosi kuivuttuaan testiviiva ihan hivenen ehkä haaleempi toisesta reunasta, mutta..mulla näyttää tosi usein ovistestit tota samaa, oli kierto missä vaiheessa tahansa joten..siksikin noi testit pitäs multa kieltää kun ne näyttää omiaan. :kieh: Mutta...
  2. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Panskulle paljon tsemppiä! Suosittelen kuitenkin soittamaan sinne gynelle heti ko jaksat. Saisit säkin selkoa siihen missä mennään. Toki joskus on vaan hyvä hengähtää. :heart: NAPAA ja HÄH, ovistesti plussa. Käytin viimesen pois niin mitäääää... multa pitäs noi testit kieltää kokonaan. Tosin...
  3. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy No hyvä, mulla samoja..Eli en voi sit testiä syyttää jos teillä tulee plussat ja mulla ei ;) Inieh ja Lilly mites siellä? :heart:
  4. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy ja Sati mitkä testit teillä käytössä? :D
  5. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Sati Sopii!!!! Mullakin saattais sillon hyvällä tuurilla näkyäkin jotain jos niikseen on...Ihanaa kun ei tarvii yksin kamppailla täällä!:heart:
  6. H

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Memelisa Kiitos vastauksestasi.:heart: Eli uskon ja toivon että oireet voivat vaihdella suurestikin kierrosta/tärpistä riippuen! :rolleyes: Ihanaa viikkoa kaikille äideille ja masu-asukeille!:heart: ps. Tiuhtille paljon jaksuja ja haleja, onneksi olette molemmat kuitenkin kunnossa!:heart...
  7. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Sanjalle iso kiitos päivityksestä! =) Sati huuuuuuuh, toivoa siis vielä on. Ja tosiaan mulla mahdollinen kiinnittyminen on vasta tapahtumassa tai ihan juuri tapahtunut joten kummempia oireita ei pitäisi kyllä mullakaan vielä olla joten odotellaan. Tosin vahva taipumus tuntea kaikki...
  8. H

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Hei taas ihanat!:wave: Täällä yksi hätähousu kuumeilija kaipailisi teiltä odottajilta vähän apua, eli: Kävikö kenellekään niin että normaalissa kierrossa rinnat kipeyty esim. pari päivää oviksen jälkeen mutta tärppikierrossa vasta myöhemmin? Tai että kierrosta riippuen ovis oireet olleet...
  9. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Voi Myy pääset Satin kanssa samaa matkaa odottajiin!!! Oon niin varma!! Awwwww!!!! Pakko, mitä muuta toi voi olla!!!:heart::heart: Mä otan kyllä kopin, ite en pääse täältä vielä aikoihin pois, mutta et sä kopparia tarvii muru!!:heart: Mulla kans oli äsken lämpö 36,7 eli Korkee, Mulle, kun 37...
  10. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Sati hih:heart: joo nyt jännäillään urakalla! ja kuten sanoit, odottaminen on niiiiiiiiiiiiiiin vaikeeta. Onneks teillä on puuhaa ja lomalla voitkin pitää ittes kiireisenä, vaikka kuten sanottu, ei sun tarvii jännittää. Selvä plussahan tuo! :heart:
  11. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Sati oot tosiaan niiiiiiiiiiiin raskaana!!!:D:heart: suoraan odottajiin, ei sun tarvii ees testata! Myy muru :heart: Isot halit ja tsempit, mutta vielä on toivoa! Mä oon kans satavarma että ei oo tärppi käyny täälläkään, loppuviikosta myös testaus, joka tosin mulla turhaa. Mutta, täällä nyt...
  12. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    pansku kiitos! Yritän pitää pään kylmänä!:D Sulle isot voimahalit!:hug: Nyt rohkeasti gynen juttusille niin saatte myös asiaa eteenpäin!:heart: Myy huuuh, jännittäää! jos ja kun uskallat testata niin tuu heti kertomaan!! :heart: ps. saitko mun yksärin? tekeekö se sulla niin että kun lähetät...
  13. H

    Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

    Hei Ihanaiset!! Pakko taas tulla kurkkimaan (okei, myönnän, käyn päivittäin lukemassa teitä täällä) mutta nyt myös pakko kommentoida kun piristitte mun päivää, jaksaa lähteä töihin. Täällä saa nauraa niin paljon! :heart: IHANA tuo syysmyrskyn doppleri-hässäkkä! :heart: Eiköhän se pienen syke...
  14. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Myy Kiitos!:heart: Kuin myös, peukut on täällä sulle pystyssä!!:heart: Joskus tommonen repäisy tekee hyvää, ja varsinkin, mikä parasta että uudet hiukset sopii vaikka iso muutos onkin. :p On tuntemuksia muka löytyy jo..haha. Kyllä ihmisen mieli on niiiiiiiiiiiiiin outo. :rolleyes: voi kun...
  15. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Sati Kiitos! :) Niinhän se on että kroppa yllättää kun vähiten odottaa! toivotaan parasta! Plussatuulia myös sulle! Samoja tuntemuksia itelläkin ja jos ovis ollut niin samoissa päivissä suunnilleen mennään joten nyt jännäillään!!!:heart:
  16. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Chiba kiitos!:hug: Oon samaa mieltä että kyllä kannattaa mennä jos vähänkään epäilyttää. Nykyään kuitenkin lähes aina saadaan jokaiselle se oma nyytti jollakin keinolla. Kyllähän se vaatii rohkeutta ja sitä että myöntää itselleen että homma ei ehkä meillä onnistu ihan tavallista tietä. Mutta...
  17. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    soleigh voihan olla että syytä ei löydy ollenkaan :eek: ja varmasti se kyllä jännittää ja ahdistaa. Isoja asioita, mutta hienoa on että nyt kun syy löytyy niin se voidaan hoitaa ja olette taas lähempänä omaa nyyttiä!!:heart: Tsemppiä muru!:hug: (meillä sama edessä ja jep, kyllä myös jännittää...
  18. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    atl Paljon onnea ja tarrasukkia pikkaselle!! ihanaa!! nyt huoli pois ja odottajien puolelle nauttimaan!!:heart: (tuun ite olee ihan samallainen ressaaja kunhan joskus plussaan joten en oo kyllä mikään sanoo) :D NuttyKitty ja pansku isot halitukset ja tsempitykset! :hug: Myy Juuri olin...
  19. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    pansku mulla on joskus ollut noita repäisykipuja menkkoja ennen, ainakin voisin kuvitella että siltä ne tuntuvat mutta voihan olla että raskaana ollessa, jos niitä tulee, ne tuntuvat erilaisilta. Mutta siis mulla se kipu on semmonen nopea, ihan ku venähdys ja joskus niin kova että vetää ihan...
  20. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    -Pansku- Kyllä taitaa nyt olla niin että teille on tulossa kevätvauva!!:p

Yhteistyössä