Täällä ei oo keritty paljon koneella olla, töitä on ollu han mielettömästi ja parina vapaana päivänä autokoulua ja sitten oonki ollu niin rätti,poikki,puhki etten oo jaksanu kun lukea teidän kirjotukset :|
Flunssanki kerkesin tässä nyt sitten saada, ei kiva! Mulla on meinaan astma ja kun flunssa iskee niin voi sitä liman määrää ja hengenahdistusta!!
pikkumyylle pakko kans kertoilla, että minäkin kävin parturissa eilen ja leikkasin pyllyssäasti olevat hiukseni lapaluidenkohdalle
mulla on aina ollu pitkä tukka ja nyt niiiin outoa kun harjaa hiuksia, tuntuu että se harjanveto jää silleen kesken, tiedät varmaan mitä tarkotan ja kun pesee hiuksia niin puolet tukasta onki muualla, kumman kevyt olo jokseenkin
anteeksi etten jaksa kommentoida kaikille kun on tullut niin paljon kirjoitusta näinä päivinä! onnittelut kaikille plussanneille koko syrämen täydeltä :heart::hug:
ja voimia ja haleja kaikille pettyneille ja halausta tarvitseville niin ja tsemppiä uuteen kiertoon!!
chiba ihanaa kun saitte selvyyttä teidän lapsettomuus asiassa ja pääsette nyt eteenpäin, varmasti suunnattoman helpottava tunne tietää miten jatkossa toimia, ja toivotaan nyt silti että teille kerkeis ennen hoitaja tulla se luomuvauva
:hug: niin jatuosta luomu ja ei luomu projektista piti vielä sanoa, että sama se on kuinka se lapsi saa alkunsa, rakkautta se varmasti saa ainakin enemmän kun tarpeeks!!
mun kp on muuten väärin nyt mennään
KP9, en nyt ole varma kuka päivittää niin en yksäriä laittanut, kiitos kuitenki sille joka pitää päivityksestä huolta!