<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Hey
ääh oon vieläkin vähän pihalla kaikkien kuulumisista ja muutama uusikin kuumeilija on tullut mun "pienen" tauon aikana joten yritän nyt ryhdistäytyä jälleen kerran ja päästä kärryille. :D

Syysmyrsky kyllä ainakin mun puolesta tänne saa ja vähän pitääkin tulla kertomaan kuulumisia, kyllä me kaikki perässä tullaan joten ei kannata potea huonoa omaa tuntoa siitä että itsellä on jo tärpännyt ja käy vähän kertoilemassa täällä miten menee..kiva vaan kuulla ja saada teiltä vauvapölyä!! :heart:

eskapismi No hyvä juttu, siinähän tosiaan on rutkasti vielä aikaa valmistautua sitten häihin kun lapsi on jo tullut! ihanaa, onnea vielä kerran!:heart:

Myy laitoin sulle VIHDOIN :ashamed: yksäriä. Ja pääasia että on talletukset tehty, eli oli ovis kumpi vaan niin homma on hallussa. Isot plussapuhurit sinne!!!:heart:

tada tuo on niiiiiiin selvä haamu että on kyllä kumma jos ei mitään muka tarkoittaisi. Sitäpaitsi oon lukenu tarinoita siitä että ensin näyttää haamua, sitten negaa ja sitten plussaa joten uutta testiä (puikkoa) huomenna kehiin! Kovasti puhkun sinne plussaaa!:)

Pansku PUUUUUUUUUUUUUHPUUUUUUUUUUUUUUUUH++++ OON ihan varma että viiva on vahvistunu!!!:heart:

Lemonade murulle ihan valtavasti voimia tähän kiertoon! Kyllä se sieltä tärppää! Puuh+++:heart:

Napaa pelolla ja innolla ootan keskiviikon gyneä. Aika varma oon että rakkulat ei oo kasvanu enkä myöskään oo ovuloinu.
Enkä tiedä antaako sieltä lääkäri Clomeja kun niissä on ne seurantaultrat mutta jonot niin pitkät ettei varmaan aikoja saa. :/
Nyt kyllä vasemmalla kuukautiskipua/särkyä joka säteilee reiteen mutta samoja on ollut ennenkin eikä meinannut mitään. Ihme touhua. Ovista haluisin tikuttaa mutta turhaahan se on kun näyttää omiaan testit aina. Kroppa aina vaan yhtä sekasin kun saunatuvan vanha seinäkello. että näillä mennään! :D
 
  • Tykkää
Reactions: -pansku-
Vooij ihanaiset :) Te kaipaitelle mua :) Khihihihihi ^.^ :hug:

PikkuMyy, jjuu, hiukan liikaa pyöri hommat ja asiat mielessä :) Alko ottaa itteäänki aivoon jo.. Tosin tässä tää taas nähtiin tää mun taukoilu :D
Mite sun selkä muru? Joko jo parempi?

syysmyräkkä, sulla jo melkosesti viikkoja kasassa :) :hug: Onko massua jo?
Nnii, mä jo jonkin aikaa miettisin taukoilua :)

Eiköhän se plussa kuulkaa sieltä tule ;)

..krhm.. ;)
 
Viimeksi muokattu:
SyysMyräkkä: Voih, ihanaa.. Siis kuulla susta ja sun kuulumisia, ja Hui, aika menee nopsaan! :D Muista Muru nauttia odotusajasta, se tuntuu menevän teillä niin nopsaan! :heart: Noh, ei se odotus todellakaa aina oo niin ihanaa.. Mutta muista, että se on silti ainutlaatuista, ja Se tapahtuu Sulle, kaikkine ihanuuksineen ja inhottavuuksineen! Oon henges mukana.. :heart: Hei, tota, mulla meni vähä ohi.. Ootteko muuttanu? Eikös teillä ollu joku tuvan osto vai kuinka se oli? :)

EmBy: Tottakai me huikitaan sun perään!:D Joo, siis, selkä.. Ei PaskanHäävi oo.. Eli töiden jälkeen on kipee. Ja nyt ku oon vaa ollu, nii se kipeyty taas tuosta rangan paikkeilta. En mä oikee jaksa ymmärtää mistä se johtuu. Ja lääkärihän sillon sano, että se johtuu lihaskivusta. Mutta, mun hieroja sano, että Ei Ei johdu lihaksista, koska ku se hieroo lihaksia, ei tuu mitää kipua.. Että, en mä sitte tie!!

Niin Kuumeilijahan alotti loman jälkeen sen uuden työn.. Kuinkahan siä on menny, kerroiks Kuumeilija pomolle odotuksesta? Miten uutinen otettii? Olikos sulla nyt paljo jo viikkoja??

Napaalua: Ihana mies tuli äsken kotiin töistä, tosi virkeenä ja intoo puhkuen.. Totes vaa, että "millä ihmeellä sitä sais siirrettyä muhun.. Halauksella, halaa ja ota musta voimaa".. :heart:
 
Emby Kyllä mulla tollanen turvonnu potkupallo tossa on sillee et alkaa ihan tissien alta ja jatkuu ihan tonne alas asti. Mut se nyt kaiketi katoaa siitä kun ns alkuturvotus loppuu :) ja take your time muru :hug:

Myy Joo aika menee nopeeta! Mut silti niin hitaasti :heart: Vähän harmittaa kun ei jaksa tehdä töitä enään niinkuin ennen ja sen kyllä näkee kassapäiväkirjassa. Oonkin miettinyt lähtisinkö tammikuussa vielä opiskelemaan hetkeks ennen mammalomaa ja sit mammalomalta koulunpenkkiin.. Ja tosiaan me muutettiin meen sukutilalle asumiskustannuksia vastaan..Ja nyt ollaan kokoaika mietitty että ostetaanko tämä pois meen äidiltä ja sen sisaruksilta :) Täällä on ihan oma rauha meille,koiralle ja sitten lapselle :heart:
 
Moikka!

Kaippa Nuttykittykin voisi tässä alkaa aktivoitumaan. Nyt siis yk1 "takana" ja mennään kp 30. Yleensä kierto heittelee väliltä 30-36.. kerran oli jopa 46.

Noooh, tässä jännityksellä joka päivä katsellaan mitä tapahtuu.. kovasti olen mukamas bongannu kaikenlaisia oireita: selkeimpänä nyt 3 päivää jatkunut rintojen, varsinkin nännien aristus, ei yleensä näin arat ole ollut ennen mekkoja. Lisäksi rinnat on jotenkin muutenkin erilaiset; nännipiha on ehkä suurempi. Samoin useita päiviä jatkunut paine alavatsassa, välillä on tuntunut enemmänkin. Kylmä ja pissahätä nyt on mulle ihan normaalia, joten siinä en huomaa muutoksia :whistle: Mielialakin vähän ärtynyt välillä, mutta sekin on normaalia ennen mekkoja. Jotenkin mulla on "outo olo", hieman sellanen flunssanen olo... Täällä nyt sormet ja varpaat ristissä ihmetellään mitä käy. :confused:

Ärsyttää kuinka ristiriitasia tunteita asia aiheuttaa; vaikka yritän ajatella, että olisihan se nyt "ihme" jos ekasta kerrasta tärppäisi jne. ,mutta silti olisin tosi pettynyt jos menkat alkaa ja saattaisin ajatella että onko jossain nyt kuitenkin vika? ihan tyhmää...noh, ootellaan jos putoon kohta korkeelta.
 
huomenia
Täällä tais vaan joku kiinnittymisyritys olla, nimittäin tän päivän testissä ei mitään. Edellisissä sentään OLIN EDES NÄKEVINÄNI jotain, mutta nyt ei kyllä missään valossa yhtään mitään, ja dpo 12 jo menossa. Ja joo tiedän että kaikki on mahdollista kun tätiä ei vielä näy ja on ehkä aikasta ja diipadaapa, mutta ei nyt vaan lohduta :D Kyllä se on melkeen kaikilla jo tässä vaiheessa edes jonkinlaisena haamuna näkyny, ja nyt tosiaan aivan puhdas 100% nega.

Mähän tein eilen vielä tiuden kehotuksesta työpäivän jälkeen päivällä testin (joka ei edes yhtä herkkä kun toi david) ja tiudekin väitti kivenkovaa näkevänsä siinä jotain :D tässä vielä teille



Ja okei, kuvassa testi on jo vähän aikaa ollu, mutta kyllä siinä ehkä mahdollisesti saatto jotain näkya aiemminkin : /
Mutta ihan on tätituntemukset, eli eiköhän se paukkaa paikalle huomenna, viimeistään ylihuomenna :(
No, gynelle olis aika ens viikolla, lähdetään selvittelemään missä vika. Niin kauan totakin pitkittäny, toivoin ettei tarttis tohon lähteä, mutta pakko kai se on : /

Kiitos tsempityksistä kuitenkin kaikille :heart:
 
Tada Mä täältä lapin tuulista huutelen =) Mä näen myös hailakan viivan!!! Yleensä en näe koskaan näissä haamutesteissä viivoja, mutta tuossa sinun testissä on viiva. Toivotaan nyt vain sen vahvistumista :whistle:
 
tada mähä sanoin, ja jotenki tuo näyttää nyt paljon selvemmältä ku eilen!!!! :) mutta josko siellä silti ois ylläri tämänpäiväsessäkin testissä vielä, vaikka oiski roskista tongittu :D mä pidän edelleen lipun korkeella! ;)
 
^^ ja siis mulla on nyt kutka pyllyssä, että sulla ehkäpä vaan nousee hormoni hitaanlaisesti ja testit antaa nyt ekana vaan haamusia/roskishaamusia, tai näin mä ainakin haluan uskoa :D ooko ihan satavarma että on dpo12?
 
tada, :hug: miekin kyllä olin näkevinäni noissa testeissä, kummassakin, joten elä ny vielä manaa. Monesti ne tätioireet on ihan samoja, mitä raskaudessa. (tai niin ne ainakin väittää, ku itellä ei kokemusta ole :D )


Mut joo pienesti omia kuulumisia, me käytiin tosiaan torstaina siellä naistenpolilla ja tuomio oli, että ICSI-hoidoilla aloitetaan kun luomulapseen on olemattomat mahdollisuudet (normaalistikin jos parilla on kaikki ok niin sen raskauden alkaminen on jotain 7% luokkaa?) Tokihan aina on mahdollisuus mutta lääkärin mielestä ei oikeastaan ole. Nyt olis vielä liuta verikokeita kummastakin otettavana ja mies käy sitten vielä kivesultrassa. Aukiolotutkimusta minulle ei tarvi tehdä olleskaan ja sitte joulukuussa ois suunnittelukäynti tulevan hoidon osalta.
Tammikuussa sitte heti vuoden vaihdon jälkeen ja uuden kierron tiimoilta aloitetaan hoidot. Ensin pistän itseäni jotta saadaan soluja kasaan ja sitte mieheltä otetaan ne pari simppaa, jotta saadaan solut naitettua mikroskoopin alla yhteen, ja toivotaan että lähtis jakautumaan. Eli meillä näinkin romanttisesti tulee tapahtumaan tää lapsen tekeminen.

Tokihan sitä luomuplussaa olis kovasti toivonu, mutta eikait tuolle nyt sitte mitään voi. Saadaan tämäkin asia nyt sitten eteenpäin ja jos kaikki menee hyvin niin ehkä sitä sitten tammikuussa sais tehtyä sen plussan ja saatais se loka-marrasvauva. Sitä siis odotellessa, ja tälläkin hetkellä tätiä odotellessa, että pääsis ite verikokeisiin myös. Eli täällä nyt sitte loppuu ovisten kyttäilyt ja miettimiset ja kaikki, joulukuun alkua odottaessa. On tää elämä yhtä odottamista. :)
 
tada, no sullahan on silloin vasta dpo 11 :D eli joo, et sä edes vois saada tuon vahvempaa viivaa testiin DPO10 eli eilen! :) ja sit toisekseni, monet saa päiväpissasta vahvemman viivan ku aamupissasta ;) vinkki vinkki! paljon sulla oli niitä testejä kotona?

Chiba, kovasti tsemppiä syksyyn ja odottamiseen :heart: toivottavasti teidän odotus palkitaan ruhtinaallisesti heti tammikuussa! :heart:
 
^^ lisää vielä.. ja ovishan ei aina tapahdu seuraavana vuorokautena ovisplussasta!!! davidin testiohjeissakin lukee että 24-48h päästä plussasta irtoaa munasolu! tunsitko oviskipuja tai muuta ovikseen liittyvää? :)
 
chiba voi että, tosi kiva kuulla susta! Mutta onpas sulla tylsiä uutisia :( Pelkäsinkin että eikö käynti mennyt hyvin kun ei susta kuulunut mitään. Mä oon niin pahoillani että joudutte tuohon lähtemään, mutta se lopputulos on tärkein, ei se miten siihen päästään :heart: Tosi hyvä että saitte kuitenkin asian etenemään, ja vaikka joulukuu kuulostaa kovin kaukaiselta niin ei siihen ole kun 3kk! Se on lyhyt aika verrattuna sen jälkeiseen odottamiseen :D
Ihanaa että jaksoit tulla kertomaan kuulumiset vaikka varmaan on aika kurja olo :hug:
 
tada, oikeastaan viime viikon alku oli kurjaa oloa ja masennusta kokoajan, mutta tuon torstaisen käynnin jälkeen tuntu että kuin paino tipahti harteilta ja jotenkin asia konkretisoitui että nyt sitten hoitoihin lähdetään ja sitä rataa. Nyt on oikeastaan jo ihan hyväkin mieli, vaati vaan sulattelua ja mietiskelyä.

Tässähän tieten pelottaa vähän se, että kun lääkäri jutteli että harvoissa tapauksissa miehillä saattaa kasvain kiveksissä aiheuttaa sen siittiökadon, jonka takia sitten nyt mies menee sinne kivesultraan ihan tarkistukseen ettei mitään semmosta ole. Sehän se nyt puuttuis jos jotain semmosta löytyis.

Jos nyt jotain hyvää pitää tästä lapsettomuudesta löytää, niin eipä tarvi ehkäisyiden kanssa enää ikinä räplätä. :D jos luomuvauva oikeasti antaa itsestään kuulua niin sitten se on tarkoitus.
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 6.9.2011



-pansku-................24...................kp 34/31.........................yk 3
NuttyKitty..............27....................kp30/30-36......................yk1
atl.........................26...................kp 26/25-26.....................yk 2
tada.......................27..................kp 24/26-27.....................yk ?



Pikkumyy87.............24.................kp 24/31.........................yk 5
Hey.......................22..................kp 22/?..........................yk 6
inieh.......................23.................kp 18/39.........................yk 5
Lilly-......................24..................kp 15/30.........................yk 4
Sanja.....................32..................kp 13/27-30....................yk 3



-jannica-................24...................kp 7/?...........................yk 2
lemonade...............26...................kp 3/29.........................yk 14
Emby^...................25................. - ..................................TJOT
Sati........................33.................. kp ?/24-26....................yk 1+1




HAAMUJENGI/RKTT

-pansku-
tada

TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2


 
Viimeksi muokattu:
SyysMyräkkä: Nii, odottavan aika on varmasti välillä pitkä.. :D Toivotaan, että toinen kolmannes olis sulla se energiantäyteinen! ;) Tosi ihanalta kuulostaa toi uus koti, käsitin, että talo kuitenki on maalla. On maalla kuitenki ihan eri ku kaupungis. Koirat "saa" olla vapaana ja muksuillekki rauhallisempaa menoo. Välimatkat on pitemmät, mutta ei sekää nykypäivänä oo mikää ongelma. Oon oikeesti niin onnellinen, että saitte asiat järjestymään parhalla mahdollisella tavalla! =) Hirmusen iso tsemppihalaus jatkoon!

Chiba: Ihanaa, että asioihin tuli selvyys ja että asiat etenee! Nyt on jotain mitä odottaa.. :) Ja ehkä aika menee hieman nopeempaa ku siinä on välis Ihana Joulu! Pidän peukut pystys, että miehen tutkimuksis ei löytyis mitää kasvainta, hui.. Ei ajatella sitä! :|

Tada: Mäkin kyllä molemmissa testeissä viivat nään, ja musta tää minkä oot viimeks laittanu, niii siinä on vahvempi viiva!! Eli, vaikka tää olis kuinka ärsyttävää (joo tien, että on.. Ku itte jo alkaa valmistautuu pudotukseen, Mutta) nii sanon sun suuttumisenki uhalla, Älä Luovuta Viä! Ja sun dpo on tosiaan vasta 11, nii.. Iso halaus sulle, sellanen oikee halaus.. :heart: Mulla on kyllä sama kutina ku Tiuhtilla, se on nyt menoo Tada!! :D
 
atl
Tada edelleen siis peukut pystyssä sulle!

ON: odottelun tätiä saapuvaksi jo heti aamulla, kun viimeaikoina on ollut lähes kellontarkkaa tuo monsuunien alkaminen. Mutta nyt sitä ei sitten näy! Niin turhauttavaa! Alkais nyt jo niin ei tarvis elätelkö mitään toivonrippeitä. En viitsinyt tänään enää edes testata. Ja jos täti on myöhässä niin aikaisintaan torstaina vois kuvitella testaavansa...

Satille vielä oikein rentouttavaa lomaa!

Chiba :hug:
 
Lilly- Kiitos, on kaikki tutkimukset tehty eikä mitään erikoisempaa oo. Aiemmin pitkät kierrot ja ilmeisemmin siitä johtunut ovuloimattomuus oli aluksi ongelma mutta nythän tilanne on jo parantunut sen suhteen. Joulukuussa selvitetään jatkot mikäli raskautta ei ole sitä ennen saatu aikaan.

Pikkumyy87 & Hey :heart: Kiitos paljon!

Tässä kierrossa tuhlaan nuo viimeiset ovistestit, sitten täytyy harkita ostanko lisää vai jätänkö stressaamatta. Sen verran tasaisesti kuitenkin pupuillaan että pitäis kyllä tärpätä jos on tärpätäkseen.. Greippimehun juontia jatkan väkisin koska kahden erittäin minimaalisen kk-kierron jälkeen vihdoin vähän enemmän vuotoa. Ja join siis greippiä viime menkkojen jälkeen ovikseen saakka. En tiiä onko ihan kuvitelmaa koko homma..
 
Pikasesti täältä Lapin tuulista....
Plussasin eilen oviksen!!! Oikein komea plussa tuli ;)
Talletuksia on tehty! Ja rentoiltu on... Eilen lämmitimme ulkosaunan, kävimme kylmääkin kylmemmässä järvivedessä pulahtamassa ja sitten illalla takkaan tulet makkaranpaistoa varten. olemme nauttineet toisistamme ja Italiasta tuotua viiniä :)
Tänään on kovasti nipistellyt oikealla puolella alavatsaa... varmaan munikset lähtivät liikkeelle :confused:
Tulimme juuri retkeltä tuolta Lapin tuntureilta. Aivan mahtavat maisemat, vaikkakin kyllä niin jo tutuksi tulleita... viiden vuoden yhdessä olon aikana viides lapin reissu kohta takana! Perinteeksi muodostunut :heart:
Napailin, mut halusin kertoa viime hetken kuulumiset.... jännittää niin pirusti!!
 
Hey
NuttyKitty koskas uskaltaisit testailla? =) Oireet ainakin lupaavia!

Tada on kyllä niin selvä haamu että..Paljon vauvapölyä sinne! Toivottavasti viiva tummentuu!!!:heart:

tiuhti kiitos!:heart: Oot aina yhtä ihana! Voi tuuthan tänne päivittämään kuulumisiasi jos vaan ehdit aina joskus!? Ihanaa masunkasvatusaikaa sulle muru!:heart:

Chiballe Paljon voimia tulevaan ja odottamiseen! Hienoa on nyt kuitenkin se että homma on hoidossa ja sitten kun se pieni käärö on sylissä niin kaikki tämä on varmasti sen arvoista!:heart:

Lemonade Tasoittuko sulla kierrot itsekseen pikkuhiljaa vai oliko niihin apuna jotain? Mä myös stressaan ovistestien kanssa vielä enemmän mutta toisaalta haluisin joskus bongata niilläkin oikean oviksen enkä malta olla tikuttelematta. :D

Sati ihanan kuulosta! Ja vieläpä oviskin hollilla, jos nyt ei tärppi käy niin...jo on! Aivan ihanaa loppulomaa! Nauttikaa!:heart:

ON huomenna se gyne. Ahdistaa mennä taas kuulemaan etten taaskaan ole ovuloinut/tule ovuloimaan. Enkä tiedä saako sieltä mitään sen kummempia apuja. Turhauttavaa. möh. :( pessimisti ei pety, mutta pettyy silti. :D
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Hey Eilen illalla oli kyllä niin raskaana-olo ettei mitään rajaa! Tissit oli niin kipeät, että pidin niistä kiinni kun lähdin käymään vessassa! Mieskin kysyi, että onko ne NOIN kipeät? :LOL:

Ja oli olo, että vatsaakin melkein piti pitää sängystä ylös noustessa. Jossain vaiheessa oli niin fiilis, että nyt alkaa menkat. Aamulla rinnat on aina paremmat ja liivien käyttö kyllä auttaa asiaa.

Niinh, se testaaminen... :whistle: Koskahan sitä uskaltaisi...ehkä ensi viikolla koska maanantaina on kp36. Sitä suojelee itseään pettymykseltä ja en kyllä haluaisi mitään haamuja sitten.

OT -> Tietääkö kukaan miksi raskaana ollessa kahvin juontiin on rajoitusmäärä päivässä, mutta teehen ei? Näin luin jostain. Eikö se olekkaan se kofeiini vai mitä? Onhan teessäkin kofeiinia? Kahviin mulle riittäisikin se kuppi aamulla jos sitten vihreetä teetä saisi lipitellä töissä :p

Ai niin ja vielä OT:N OT :) Vähänkö mua pisti ärsyttämään Vau.fi:n artikkeli raskauden viikoista: siinäkun kovasti kehoitettiin, että jo raskausviikolla 1 eli kierron alusta asti pitäisi "elää niinkuin olisit jo raskaana eli ei alkoholia/tupakkaa"! Eihän raskautta yrittävä nainen tai itseasiassa mieskään kuten jutussa kehoitettiin, voisi juoda alkoholia koskaan!! :mad: Kuka esim. vuosikausiakin raskautta yrittävä elää kokoajan niinkuin olisi jo raskaana?!

Ja tämä tietenkin "ärsyttää" myös siksi, että itse tein ihan tietoisen päätöksen, että vaikka tiesin elokuussa hedelmällisimmän aikani osuvan juuri häiden ja häämatkan kohdalle, niin että en todellakaan ole juomatta omissa häissäni/häämatkallani tai edes millään "pari lasia viiniä"- linjalla. Kyllä matkalla tuli lähes joka päivä juotua (all inclusive) viinä ruuan kanssa ja pari drinksua sen jälkeen ja kaksi kertaa oltiin ihan bilettämässäbilettämässä aamu kolmeen asti :D Mitä mieltä olette? Olenko nyt ihan kakka? :)
 
Viimeksi muokattu:
NuttuKitty, mä yritin lopettaa polttamista ja olinkin 4 ekaa yrityskuukautta ilman tupakkaa mut sit se alkoi uudestaan kunnes plussasin. Juomisia en kyl muuttanu kun siten että testasin loppukierrosta aina jos tiesin olevani lähdössä viihteelle. Join myös serkkuni häissä 5 päivää ennen ekaa haamua testissä eli pieni oli jo saanut alkunsa mutta en pode siitä syyllisyyttä koska ennen kuin raskaus näkyy testissä, ei vauvan pitäisi olla vielä kunnolla yhteydessä äitiin. Istukan kauttahan nuo myskyt kulkeutuu ja istukkahormoni näkyy testissä. Oon sitä mieltä että mielummin elää rennommin eikä ressaa niin raskauskin alkaa todennäköisemmin kun hirveällä hössötyksellä.

:)
 

Yhteistyössä