Hey Toivon todella!
Pian se selviää ja tulen heti kertomaan teille ja laitan mahdollisesti kuvankin (toivottavasti) ihailtavaksi! :heart:
Piti vielä lisätä
NuttyKitty, että en kyllä tiedä tuosta teenjuonnista, paljonko sitä sitten saisi juoda. Itsekin kun olen niitä naisia, eli kiinnostaisi minuakin tietää! On mulla kyllä semmonen pieni kutina, että oisin kuullu sen olevan ihan sallittua eli saisi jouda useammankin kupin päivässä... Jännää kyllä, että mikä siinä niin eroaa, kun tosiaan onhan teessäkin kofeiinia.
Luulen että sitä on teessä vain niin paljon vähemmän kuin kahvissa, koska kahvi ei juuri siksi sovi mulle yhtään, mutta teetä voin juoda monta kuppia peräkkäin ilman oireita!
Muoks. Jännäillään yhessä! HUi! Meinaatko tosiaan testata vasta maanantaina?? Onnea siihen!
Vielä kysyisin niistä
repäisykivuista! Lähinnä odottajilta jotka ehkä tietää paremmin, eli
mitä ne on? Miltä ne tuntuu? Kuulostaisi, että ne ois niin kuin repäisis jonkun teipin tai laastarin ja siis tuntuis samanlaiselta? Semmonen vähän kirpaiseva tunne? Kestääkö ne kauan, vai juuri niin kuin vetäis laastarin äkkiä iholta? Tajuaakohan kukaan, mitä tässä yritän kysyä
Mulla tosiaan eilen nukkumaan mennessä oli semmoinen polttava/kirvelevä tunne alavatsassa, pitkäkestoisesti ja tuli mieleen että se kyllä tuntui kuin vetäisi laastaria hitaasti ihosta...