<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Voi kiitos tiuhti! :heart: Täällä taas paukutellaan kp:t 40 menemään! Tällä viikolla uutta testiä kehiin (viime ke oli nega) ja jos ja kun on edelleen nega ni sit soitan lääkäriin että mitäpäs tehdään! Ei nää kyl enää mitkää normaalit mensut ole! Edellinen kierto oli 68 pv! :|
 
Onnea kaikille plussanneille!! :hug: Tiuhti_ arvasin että nyt oli se kierto! :heart:

Olen pitänyt tosiaan taukoa, ja alattelin vaan ilmoittaa että tänään suurinpiirtein KP2/29 YK14.. Ottaa ihan kympillä aivoon, kun tuhruilu alkoi jo KP21 tienoilla.. Ei ihan putkeen taas mene.. Nyt aloitan uuden elämän taas jälleen kerran ja toivon kaikille plussaonnea ja plussanneille onnea raskauteen! Jos jaksatte pitää mut vielä listoilla tän kierron ja katotaan sit jos siirretään mut taustalle.. Alkaa käydä niin voimille tämä homma..
 
Tiuhti saa tulla tänne nokkaansa työntelemään niin paljon kun vaan haluaa :D tuot meille tärppionnea ;)

Täällä on tosiaan kunnon plussa-aalto, hyvä te naiset! Yritetään myö muut tulla perässä sitten.

Pieni tauko palstailussa oli, käytiin pikkasen mökkeilemässä loman kunniaksi. Tuli kyllä rentouduttua kunnolla, nyt jaksaa taas etiäpäin =) kierron puoliväli näköjään häämöttää, kyllä tää aika on nyt mennyt nopiasti.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 5.9.2011



-pansku-................24...................kp 33/31.........................yk 3
atl.........................26...................kp 25/25-26....................yk 2
tada.......................27..................kp 23/26-27....................yk ?



Pikkumyy87.............24.................kp 23/31.........................yk 5
Hey.......................22...................kp 21/?........................yk 6
inieh.......................23.................kp 17/39.........................yk 5
Lilly-......................24..................kp 14/30.........................yk 4
Sanja.....................32..................kp 12/27-30....................yk 3



-jannica-................24...................kp 6/?...........................yk 2
lemonade...............26...................kp 2/29....................yk 14
Emby^...................25................. - ...................................TJOT
Sati........................33.................. kp ?/24-26....................yk 1+1
NuttyKitty..............27................... kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT

-pansku-

TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2


 
Viimeksi muokattu:
No niin. Son taas lista päivitetty. Toivottavasti kaikki on oikein! :attn:

Tiuhti Saat toki tulla kertoileen kuulumisia ja ihan mitä vain tännekin puolelle! Ainakin minun puolesta :) Toivotaan, että tästä itekin pääsee pian siirtymään odottelijoihin!

Sanja Mökkeily on ihanaa! Hyvä, että saitte rentoutua ja nyt ei muuta kuin vain uutta matoa koukkuun, niin sanotusti! ;) :D

atl Mites on testailut?? Ootko vielä uusiksi dippaillu, kun muistaakseni aikasemmin jo teit testiä??(jos en nyt ole ihan hakoteillä :ashamed:)

tadallakin jännäpäivät lähestyy! Ootko vielä uskaltanu testata? Vaikka kannattaa kyllä vielä odottaa, ettei tule samanmoista epävarmuutta kuin viidalla aikanaan ja mulla nyt...

Plussatuulia nyt yläpään porukkaan ja tulkaahan loputkin perässä!! +++:whistle:
 
Kiitti teille ihanille tsempeistä!:) Kovasti jännittää huominen ja toivotaan todella, että punaväriä löytyy ja kunnolla kans!!

On kyllä niin mahottoman varma olo edelleen, että olen höperönä jo uskaltautunut tekemään raskauspäiväkirjaakin :O :ashamed: Ja pikkuinen tilkkupeitto on myös jo tekeillä, neulomalla teen. Ohje löytyy täältä---> Neulottu tilkkupeitto - Neuleohjeet - Vapaa-aika & perhe - Yhteishyva.fi!! Jos jotakin kiinnostaa.

No, vaikka olen kutomisetkin jo aloittanut, niin samapa sille vaikkei nyt raskautta olisikaan. Onpahan valmiina ja neulominen on vaan niin mukavaa!
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Kai mä voin paljastaa että eilen tuli testattua ja haamulainenhan siellä...



Melkonen pettymys tänään kun ei tullut viivaa, ei sitten minkäänlaista, eli ei tainnu edelleenkään onnistua :( Sori pelkkä omanapailu, mutta aikaslailla masentaa tällä hetkellä.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
No huomisaamulle oli puikko varattuna, sen vielä taidan tehdä, jonka jälkeen onkin testit loppu enkä varmana enää hae lisää! :ashamed:
Ja siis tässähän on sekin että ei mitään hajua katsoinko sitä oikean ajan sisällä vai menikö yli, että toi oliski varmaan sit joku roskishaamu :( Ei olis pitäny testata ollenkaan, paha mieli tästä vaan tuli :(
 
tada No niin! Jotakin testissä tosiaan näkyy! Joten yhdyn Namppiksen sanoihin: Älä nyt vielä luovuta! Eihän sulla ole kp:tkään vielä täynnä. Tsemppiä!:hug:

Itekin niin kovasti halutti eilen sunnuntaina lähteä hakemaan parempaa testiä apteekista, kun tuo pregcheck testi, jonka ite tein, ei ole vissiin kovinkaan herkkä? Harmi vaan, ettei täällä peräkylillä ole apteekit sunnuntaisin auki, enkä kyllä kehtaa sen takia lähteä 100km ouluunkaan ajeleen... Tulossa on tosiaan kuiten tilaamani testit, joten huomenna tiistaina luultavasti saa dippailla uusiksi!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Toi on davidin liuska, ja nyt tänään kun tota kyseistä testiä kattelen niin se viivahan on hävinny kokonaan :( Olisko sit tosiaan joku yrittäny mukaan, mutta on sitten päästänyt jo irti, vaikea kuvitella että viiva välillä häviäisi ja tulisi sitten takasin... : /
 
tai siis minä en ainakaan luovuta tadan suhteen!!!!! :D ja kun mä katon nyt jälkeenpäin mun dpo9 testiäni niin en ees tiiä millä ihme vauvakuumelaseilla sitä oon kattellu :D mut hyvältä näyttää! ja ootko nyt ihan varma ettei siihen tämänaamuseen oo tullu mitään????!!!!!!
 
Heippistä tytöt!

Tadalle kovasti tsemppiä testailuun ja niinkuin jo moni muukin sanoi, älä luovuta vielä! Tiedän kyllä ton tunteen hyvin, mieluummin heittää sitten heti lusikan nurkkaan kun pitää toivoa yllä ja pettyy sitten parin päivän päästä uudestaan :heart:

lemonade täältä kunnon halirutistus :hug: voin vaan kuvitella kuinka rankkaa on! pitkään ootte jo yrittäny, ootteko käynyt missään tutkimuksissa?

Ihanalta kuulostaa sanjan mökkeily :heart: mulla on ollut hirvee mökkeilyinto koko kesän, harmi vaan kun ei ole mökkiä mihin mennä.. Ens kesäks kyllä ajateltiin vuokrata viikoksi mökki :)

Oma napailua Ovis luultavasti lähenee, en varmaankaan tässä kierrossa tikuttele sen kummemmin, mennään vaan fiilis pohjalta jokatoinen tai joka päivä petipuuhissa =) Ovis lähenee tosiaan, mutta niin lähenee matkakin.. Kolme päivää lähtöön! Odootan kyllä ihan hirveesti tota reissua :heart:

Mukavat viikonalut kaikille :heart:
 
atl
pansku Nyt vaan tarrasukkia sinne että pysyis kaveri kyydissä!

tada Täällä on peukut ja peukkuvarpaat pystyssä että tulis vielä viiva!

ON: Onhan niitä liuskoja tullut dipattua, ja joka kerta vastassa on ollu ihan selkeä nega. Jään odottamaan tätiä huomisaamuna.... Turha tuhlata testejä, paitti jos sitten täti myöhästyy mutta epäilenpä. Kaikki merkit viittaa pian alkaviin menkkoihin. Ens kerral sitte :D
 
Mä voisin vähän selventää tilannetta.. Siltäosin ku siitä ees ite saan selvää :)
Eli esikoista ollaan yrittämässä ja nyt on menossa yk3. Menkat ollu viimeks heinäkuun lopulla ja kun ne piti tossa reilu viikko sitten alkaa ni tuli n.viikon verran ihan vaan pelkkää tuhrua, ei kunnon vuotoa ollenkaan.. Ajattelin kuitenki kokeilla ovistestejä jos kierto nyt vaan on ihan sekasin ja aloin vaan miettimään niitä viivoja et onko ovis tulossa vasta näin myöhään.. nyt siis kp 43/n.33. Raskaustestin tein muutama päivä sitten ja se oli negatiivinen.. Ovistesteihin viivoja kuitenkin tulee..
Huono olo ollu muutaman päivän ja ihan menkkaolo mahassa mut mitään ei ainakaan tule ulos..
 
Tada Äläs nyt ihan viä luovuta..!:heart: Jookos.? En tie miks, mutta mulla on sellanen olo, että Tiuhtin plussapölyt on nyt löytäny oikeeseen paikkaan.! :D Maltaks odottaa keksiviikkoon, vai meinaaks testata jo huomenna? Mulla on kuiteski tää kaikki sormet ja varpaat ristis, että viivax2 tulis!!

Lemonade En osaa sanoo mitään mikä helpottais sun oloo!! Mutta, oon henges mukana, ja lähetän täältä iiiiison Halauksen *rutistaa lujasti*.:heart: Pidetään mielessä, että pitkään yrittäneilläkin Oikeesti onnistaa! Meillähän on täälä siitä eläviä todisteitä :D (esim, Kuumeilija, SyysMyräkkä ja Tiuhti), ei pelkkiä sanoja!!

Sanja: Kiva, että oot taas "kartalla".. Mökkeily kuulostaa ihanalta, todellista irtautumista arjesta, hiljaisuutta ja rauhaa, mitä ei Oikeesti oo missää muualla ku mökillä..

Napaalua: Täälä on ollu hiljaiseloo.. Mutta eiköhän tää tästä ala helpottamaan. Aina oon teidän jutut lukenu, tiedän missä mennään.. Mutta ei oo oikee ollu mitää annettavaa.

Tää bongattii limat siis viime viikolla ja halut oli kohdillaa.. No, nyt limat on tää taas ja Halut.!? Siis tä, mitä tää oikeen on olevinaan!?! Oliko ovis jo vai tuliko se nyt vasta vai tä! Rinnat on ollu nyt turvoksis ja alamaha arka.. Piti farkutki ottaa veke ku ne teki mahaan kipeetä.. Hmmm?? On tää niin hienoo, Olla Nainen ja Tuumata tätä kehon touhua.. No, joka tapaukses "molemmissa oviksissa" ;) on talletettu! Saas nähärä taas kuinka käy.. Jotenki aina pääsee näin kierron puolivälin jälkeen toiveet nouseen.. Mutta samalla, Alan henkisesti valmistautuun uuteen pettymykseen! :ashamed:

Hei Mitäs kuuluu Kuumeilijalle ja Syysmyräkälle..!? Ootteko meirät unohtanu? ;)

Mites EmBy muruseni?? Miksi taukoa? Onko vaa liikaa tää kuumeilu, vai.. Onko jotai muuta? Ymmärrän kyllä, että välillä tekee mieli ottaa vähä etäisyyttä. Kyllä se helpottaa, ja saa muutaki ajateltavaa.. Tuu sit takas ku helpottaa! Mä odotan sua! :D

Mitä kuuluu Dremming?? Onko palaset loksahdellu paikoilleen.. Vai, mitä? Mulla meni jotenki ohi toi sun taustalle siirtyminen.. :ashamed: Käy kuitenki joskus kertomas kuulumisia.! :D
 
Myy En ole unohtanut. :heart: Tänne kuuluu hyvää. :) En vaan ole raaskinut tänne kirjoitella omia kuulumisiani ettei kenellekkään tule mielipahaa mutta kokoaika olen käynyt lueskelemassa :) Tää kans kuumeilijaa kaipailee paljon mutta ovat taineet työt viedä nyt tytön mukanaan!:(

Täällä tosiaan poksu tänään 9+0 ja 27.pvä mennään nt-ultraan :) Muutto ollaan saatu jotakuinkin tehtyä joskin kaappi tilaa ei ole riittävästi joten elämme ikeapussi/jätesäkki helvetissä :D

Embylle Iso hali :hug: aavistelinkin koska jäät kokonaan taukoilemaan kun tekstit ja kirjoituksen määrä harveni. Kyllä säkin muru saat ansaitun plussan vielä:heart: Kun sitä ei osaa odottaa,eikö vain :)


Syksyiset plussatuulet teille tyttöset!! :heart: Kuten sanoin että se iskee kun sitä vähiten odottaa! :)
 

Yhteistyössä