Tada Äläs nyt ihan viä luovuta..!:heart: Jookos.? En tie miks, mutta mulla on sellanen olo, että Tiuhtin plussapölyt on nyt löytäny oikeeseen paikkaan.!
Maltaks odottaa keksiviikkoon, vai meinaaks testata jo huomenna? Mulla on kuiteski tää kaikki sormet ja varpaat ristis, että viivax2 tulis!!
Lemonade En osaa sanoo mitään mikä helpottais sun oloo!! Mutta, oon henges mukana, ja lähetän täältä iiiiison Halauksen *rutistaa lujasti*.:heart: Pidetään mielessä, että pitkään yrittäneilläkin Oikeesti onnistaa! Meillähän on täälä siitä eläviä todisteitä
(esim, Kuumeilija, SyysMyräkkä ja Tiuhti), ei pelkkiä sanoja!!
Sanja: Kiva, että oot taas "kartalla".. Mökkeily kuulostaa ihanalta, todellista irtautumista arjesta, hiljaisuutta ja rauhaa, mitä ei Oikeesti oo missää muualla ku mökillä..
Napaalua: Täälä on ollu hiljaiseloo.. Mutta eiköhän tää tästä ala helpottamaan. Aina oon teidän jutut lukenu, tiedän missä mennään.. Mutta ei oo oikee ollu mitää annettavaa.
Tää bongattii limat siis viime viikolla ja halut oli kohdillaa.. No, nyt limat on tää taas ja Halut.!? Siis tä, mitä tää oikeen on olevinaan!?! Oliko ovis jo vai tuliko se nyt vasta vai tä! Rinnat on ollu nyt turvoksis ja alamaha arka.. Piti farkutki ottaa veke ku ne teki mahaan kipeetä.. Hmmm?? On tää niin hienoo, Olla Nainen ja Tuumata tätä kehon touhua.. No, joka tapaukses "molemmissa oviksissa"
on talletettu! Saas nähärä taas kuinka käy.. Jotenki aina pääsee näin kierron puolivälin jälkeen toiveet nouseen.. Mutta samalla, Alan henkisesti valmistautuun uuteen pettymykseen! :ashamed:
Hei Mitäs kuuluu
Kuumeilijalle ja
Syysmyräkälle..!? Ootteko meirät unohtanu?
Mites
EmBy muruseni?? Miksi taukoa? Onko vaa liikaa tää kuumeilu, vai.. Onko jotai muuta? Ymmärrän kyllä, että välillä tekee mieli ottaa vähä etäisyyttä. Kyllä se helpottaa, ja saa muutaki ajateltavaa.. Tuu sit takas ku helpottaa! Mä odotan sua!
Mitä kuuluu
Dremming?? Onko palaset loksahdellu paikoilleen.. Vai, mitä? Mulla meni jotenki ohi toi sun taustalle siirtyminen.. :ashamed: Käy kuitenki joskus kertomas kuulumisia.!