<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

Siis ihan oikeasti. Olen niin turvoksissa iltapäivisin, että näytän viidennellä kuulla olevalta! Mulla on oikeasti tosi litteä vatsa, mutta nyt saa ihan urakalla vetää vatsaa sisään töissä. Taidan jatkossa pitää pelkkiä tunikoita, jos tällainen jatkuu...

Ja pieruhuumorista: siitä on kuulkaas huumori kaukana tässä torpassa, kun minä nykyään lasken leijan ilmoille. Sitä voisi hyvinkin käyttää jonain armeijan joukkotuhoaseena! Mies ei ymmärrä, miten voi ihminen haista näin pahalta! :D Eikös sekin ole olevinaan joku raskausoire?

Mites rakkaat sisaret, käytetäänkö teillä seksileluja? Tuli vaan mieleen, kun tilasin juuri polttarikutsuilta lisää juttuja. Meillä käytetään kaikennäköisiä härveleitä lemmiskelyä maustamaan. Nyt tosin tilasin geishapallot, jotta saisi treenattua noita lemmenlihaksia. Ne olikin tosi mukavat käyttää, vaikka aluksi vähän epäilin Ehkä se synnytys on sitten iisimpää, kun on lihakset kunnossa!
 
Voi tiuhti rakas, mitä sä joudutkaan käymään läpi :heart: Ja te kaikki muut ihanaiset naiset :heart: Miten kauniita sanoja sanotte ja tuette Tiuhtia! Te saatte mut täällä ihan vuolaasti itkemään :'(

Voihan byääääh ku täällä aukee kunnon hanat ku luen tekstejä eteenpäin ja näin Tiuhtin haamut! :heart: heart: Valtavasti muru onnea! Mä oikeesti toivon et tästä kehittyis teille vahva iso vauva! :heart: Sä oot sen ansainnu! Mä oon niin valtavan onnellinen sun puolesta nyt :heart:
Lähetän pienelle paljon paljon vauvaliimaa, tarrasukkia, iskuporakonetta ja runkonaulaimen nauloineen. Pieni saa nyt luvan jaksaa kasvaa siksi isoksi vauvaksi! :heart:

Ja täällähän tuntutuu plussia satelevan ku sieniä sateella! Nyt jätätte tytöt kaikki tän pinkan ja siirrytte odottajien puolelle! Valtavat onnittelut kaikille haamuilijoille ja selkeästi plussanneille. Jokainen teistä on pienen vauvansa ansainnut! :heart: Paljon vauvaliimaa, tarrasukkia ja muita tykötarpeita matkoillenne :)

Ja lopuille puhaltelen paljon paljon plussatuulia ja keijupölyjä ++++++++++++:whistle: Toivottavasti teiltäkin kuulee pian ihania uutisia :heart:

Tjoo taitaa täällä joku käyä vähän onnenkierroksilla :heart: Voi vitsi et on ihana päivä tulla kurkkaamaan mitä teiän pinoon kuuluu :)

Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 14+3
Huh 3pv päästä ollaan jo rajapyökki ylitetty, sit voi oikeesti ruveta iloitsemaan :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
tiuhti vautsi vau... on viivat hienosti tummentuneet... Voi vitsi miten hienoa!! Olen ihan pökerryksissä täällä päässä näistä ilouutisista.. :heart::heart: Onnea vielä hani! :heart:

Kaikille muillekin plussanneille kovasti onnea..:heart::heart:

Ihana ku täällä on todellakin oikea joukkoraskautuminen käynnissä.. :heart: Tervetuloa tuonne odottajien puolelle.. ihana kun saadaan porukkaa lisää sinne ja saadaan porinarinki kasaan..

Tämä täällä on nyt ihan ilosta soikeana kaikkien teidän puolesta.. ja loputkin saavat kyllä luvan tulla asappina perässä.. saadaan koko jengi kasaan..
 
Jaa nyt tääki tajus et tänne on tullut lisää kuvia! :D Ensinnäkin eskapismi aivan selkee tapaus ja toiseksee tiuhti aivan selkee tapaus!!! :) Nyt lopettatte sen hissuttelun,aivan mahtava juttu!! :heart:
Ja ainiin kolmanneksi mä tein puhtaan negan dpo13 ja dpo15 kun tein ihan vain mielenkiinnosta ovistestin niin siihen tärähti melkeen musta testiviiva niin tumma se oli! Tein viikkodigin sen jälkeen joka näytti 2-3 viikkoa. Eli testin olis pitäny näyttää mut eipä näyttäny. :)

Joten isotisot onnittelut teille tuleville äideille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Hei! :wave:

Mä olen täällä taustalla vähän seuraillut teijän kuulumisia ja ite ottanu ihan rauhassa, että josko se tärppäis tässä kierrossa...

Nyt oli siis ihan pakko tulla onnittelemaan kaikkia plussanneita!! Aivan ihanaa! :heart:
Eli onnea Viida, Gabrielle, eskapismi, jannica ja etenkin(muiden onnea vähättelemättä) Tiuhti! Olette kaikki ansainneet plussanne ja toivotaan nyt oikein kovasti, että pikkuiset jaksaa pitää tiukasti kiinni ja ensi keväänä kaikilla on se pikkunyytti sylissä! :heart:

Mahtavaa tiuhti, että viiva vahvistuu, kun itse en suoraan sanottuna aikaisemmista kuvista mitään nähnyt!

).( Juu, eli tärppiä tässä epäillään, mutta sen näkee sitten ensi sunnuntaina toivottavasti. Eilen tein testin, mutta ei siinä ollut ainakaan selkeästi silmiin näkyvää viivaa, joten jännäillään! Nyt vasta parin päivän aikana nännikipu on taas pikkuhiljaa yltynyt, kun viime kierrossa se tapahtui yhdessä yössä ja oli niin mahottoman kipeät, että! Vähän on pahoinvointiakin ollut... Muita oireita en nyt ala syynäileen hirveästi, kun sitten saa kuitenkin taas pettyä.. Tulen taas sunnuntaina kertomaan, mitä testi näytti!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
kiitos murut :heart:

-pansku-lle tsemppiä testailuun sunnuntaille =)

mitkäs on Chibulin fiilikset näin keskiviikkoiltapäivällä kun huomenna on jo jännä päivä :) ihan tuhottomasti tsemppiä huomiseen muru :heart: nyt saadaan asiat etiäppäin rullaamaan!

Chiba ja tada , olette mun mielessä tällä hetkellä enemmän kuin koskaan :heart: erityishalirutistukset tahdon laittaa teille tulemaan :hug: olette te mahtavia naisia :heart: ja niin tuhottoman tärkeitä että ihan kyyneleet tulee mun silmiin tätä kirjottaessa!

nyt kaikille ihan tuhottoman suuri plussatuuli tulemaan ++++++:whistle: tätä menoa jatketaan nyt ja mennää kaikki rytinällä toiselle puolelle palstaa! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: -pansku-
Mitä ihmettä??? Plussa-aalto!!!! :) No enhän mä tietty nyt voinu olla kurkkimatta että mitä tänne kuuluu ja hittolainen ekaks silmiin pisti että tiuhti on saanu testiin 2 viivaa!!! :heart: Hurjan paljon onnea, ja vauvaPIKAliimaa mukaan!! :) Toivotaan että maha ei nyt ala enää oireilemaan vaan saisit nauttia raskaudesta!! ONNEA!!!! :flower:

Muillekin plussanneille, viida, Gabi, eskapismi ja jannica onnea myöskin teille! Ihanaa lukea tälläsesta plussavyörystä välillä, antaa toivoa myös mulle.

ON Vitamiinit ja foolihapot edelleen kehissä. Tässä just "nautin" isoa lasillista greippimehua :x Mut tällä kertaa mä nyt (hitto soikoon) pidän pääni enkä testaa liian ajoissa! :) Tipuin aika korkeelta viimeks ja nyt oon päättäny pistää jäitä hattuun. Kyllä mäkin vielä sen plussan saan toivottavasti joskus. Teidän muiden plussat ainakin piristi hurjasti mun päivää! :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
:) Hienoahienoa tytöt! :heart:

panskulle isot plussapuhurit puhkun! :whistle: Toivotaan parasta! :)

Ja tiuhtin testeissä ihan selvät haaleet viivat oli! Ihanaa! Voi että! :) :heart:

..mulla sitte taas on kuulkaa kauhia pömppävatta o_O :O Oiskohan paljon ilmaa? Tai sit oon vaan lihonnu.. Ihan ko olis monellakin kuulla raskaana.. :p Muut, epäilen.. :)

Eipä mulle muuta.. Hiljaiseloa..
 
  • Tykkää
Reactions: -pansku-
sati kiva kuulla että jollain muullakin ne vaivana.. Tai no ei kivaa, mutta kuitenkin.. Multa löytyi niitä vielä aika paljon sillon.. Oliskohan ollu toisella puolella 4 ja toisella 3.. Eikös ne myös vaikeuta raskaaksi tulemista? Mä oon ainakin joskus saanut sellasta tietoa.. Inhottavia ovat kyllä, mutta onneksi kuitenkin vaarattomia..

Ihanaa että tiuhtin viivat vahventunut :) :heart:
 
Mäkin tulin toivottaan onnea Chibulille huomista varten! Peukut pystyssä!

Komppaan täysin tiuhtia siinä mitä sanoi teille, Chiba ja tada. Olette superihania ihmisiä ja tulleet tosi tärkeiksi mulle, ootte ajatuksissa... :heart:

Zophie Kiitos, kauniisti sanottu ja kiva kun oot meitä seuraillu... :kiss: Tsemppiä loppumetreille!

Kiitos kaikille onnitteluista, täällä on kyllä upeeta porukkaa!
 
kiitos kaikille rakkaille onnitteluista :heart: mä päätin, että tänään on se päivä, siirrän itseni plussanneisiin! on se viiva vaan vahvennu upeasti!

mun on kumminkin jotenki kamalan vaikee irtautua tästä porukasta, olette te vaan kaikki mulle niin kovin tärkeitä ihmisiä :heart: siksi aivan varmasti käyn täällä kurkkimassa teitä joka päivä :D

Lilly ja Sati, toivotaan, ettei noista kystista olisi ihan kamalasti haittaa raskautumisessa!

Emby tiiätkö yhtään missä vaiheessa kiertoa menet? :)

inieh on se greippi vaan tiukkaa tavaraa :D voit lisätä vähän vettä siihen joukkoon jos tuntuu ihan kamalalta, niin mä tein aluksi! ei muuten olis millää menny alas kurkusta!

nyt mie päivitän pinkan toivottavasti viimistä kertaa, ainakin esikoishaaveissa :heart: kuullaan rakkaat :wave:
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 1.9.2011



Hey........................22.................kp 71/28.......................yk 5
-pansku-................24...................kp 29/31.........................yk 3
-jannica-................23...................kp 27/?...........................yk 1
lemonade................26..................kp 21/30-35....................yk 13
atl.........................26..................kp 21/25-26....................yk 2



tada.......................27.................kp 19/26-27...................yk ?
Pikkumyy87.............24..................kp 19/31.......................yk 5
inieh.......................23.................kp 13/39.........................yk 5
Lilly-......................24..................kp 10/30........................yk 4



Sanja.....................32..................kp 8/27-30.....................yk 3

Emby^...................25................. - .................................TJOT
Sati........................33....................kp ?/24-26..................yk 1+1
NuttyKitty..............27....................kp?/??...........................yk1




HAAMUJENGI/RKTT

-jannica-

TAUSTALLA KUUMEILEE
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Lapanen87
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1998778-esikoishaaveista-2010-2011-plussanneet/


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6 (km/rv15)
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2


 
Viimeksi muokattu:
eskapismi :hug: tuollainen varmasti säikäyttää ihan kamalasti! mutta muista, että alkuraskaudessa on paljon pieniä verenvuotoja, jos ei ole kovia kipuja ja vuoto ei ylly kovaksi niin en usko eetä on hätää! nyt toivotaan parasta :heart: ihan kamalasti tsemppiä muru!
 
tiuhti Onnittelut vielä kerran täälläkin, oot siirtäny itses plussanneisiin, niin sitä pitää!!! :heart:

eskapismi Toivotaan, että olis tosiaan ihan vaaratonta niin kun tiuhti sanoi. Tunne on silti kamala, koita jaksaa... :hug:
 
atl
Johan nyt on palstalla tapahtunut ihmeitä parin viikon poissaolon aikana.

Superhyperonnittelut plussanneille! :heart:

Ittellä ei ole ainakaan mitään oloja, eikä oikein uskoakaan että tässä kierrossa plussais. Testata "täytyy" kuitenkin varmana jo huomenna eka kerran, eihän sitä nyt malta odotella..
 
Tää on kyllä ihan uskomatonta mitä täällä on tapahtunu! :heart: Ei oikeen voi mitään muuta sanoa kun ihan hurjan paljon onnea plussanneille! Ja yhtään muita vähättelemättä, tiuhti mä oon niin onnellinen sun puolesta, tätä on odotettu ja vihdoin se tapahtui! :heart: Mä täällä herkistelen joka kerta kun noita sun viivoja katselen... :ashamed:

Haluaisko joku teistä jäljellä olevista ottaa pinon hoitaakseen...?
 
Tiuhti Päivitätkö mulle tuonne mun iän :) vois laittaa jo 33v. ku parin kuukauden päästä täytän vuosia.

Tada Mulla ei ole mitään käsitystä, miten tuo pinkan päivitys toimii... Teen koko ajan töitä tietokoneella, mutta silti olen aika urpo näissä :p

Lilly Kun kävimme hoidoissa ja mulla todettiin nämä kystat, jonka vuoksi hoito keskeytettiin... Keskeytys johtui siitä, että nämä kystat vievät tilaa munarakkuloilta kasvaa. Ovat yleensä vaarattomia, mutta hiukan ovat haittana tässä lapsen hankkimisprojektissa :| Mulla on tosiaan tunne, että tuolla vasemmalla puolella on kysta, mutta en jaksa lähtä ultrauttaan. Mennään riksillä/tuurilla tämä kierto. Mulla on nyt Clomifen-lääkekuuri kaverina.

Eskapismi Niin kauaa kun sulla ei ole kovia kipuja, ei pitäisi olla mitään huolta. Tietenkään kivuttomuus ei mitään varmuudella takaa. Itsellä kun tuli keskenmeno (rv6+3) oli ensin pari päivää tuhruvuotoa ja sitten tulivat kivut ja verenvuoto hiukan kipujen jälkeen :| Voimahalaus, minä voin todellakin sanoa, miltä sinusta nyt tuntuu!! :hug:

ati +++++++++++:whistle: Mun plussapuhuri toimi ainakin Viidalle :cool:

ON Tämän tytön pitäisi ovuloida sunnutaina... Mulle saapui eilen postissa pino testitikkuja ja eilen tein ensimmäisen (tuli hailakka viiva, eli tietenkin vielä nega). Mun on pakko seurailla tilannetta tikuttamalla, koska nyt on ekat menkat keskenmenon jälkeen, eikä ole 100% varmuuttaa kierron kulusta. Yleensä en ovulaatioita tikuta. Tuntemukset ovat kuitenkin tasan niin, että ovulaatio on saapumassa :p Ja kyllä, peitot heiluu....
 
Kiitos tada, myy ja Emby :heart: niinku voin nyt ihan oikeesti omalta kohdaltani sanoa, kaikki on mahdollista :heart: mä toivon että pian taas kuulutaan samaan porukkaan, mutta odottajien puolella! hyvin ehditte toukokuisiin ;) ootte te muruja :heart:

tadalle tahdon antaa ison onnenpotkun persiille :heart: mä puhallan kovat puhurit juuri sinulle loppukiertoon, tää on THE kierto :heart: +++:whistle:

Sati päivitetty on =)

atl tsemppiä loppukiertoon =)

mä lupaan tulla kurkkimaan teitä tänne, ja aivan varmana tulenki, en mä osaa olla teistä erossa :heart: mun omia kuulumisiani voitte sitten halutessa lueskella toiselta puolelta :)
 

Yhteistyössä