<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

tiuhti Mä kävin lukee ton sun lääkkeen pakkausselosteen niin siinä sanottiin että jos olet saanut raskauden aikana lääkettä niin lapsella saattaa olla kohonnut infektio-riski. Mutta kun vielä ei ole yhteistä verenkiertoa ja vain tuon yhden annoksen oot saanu niin ei se ehkä kuitenkaan hirveän todennäköistä oo että vauvaan mitään vaikutusta olisi tai raskauden jatkumiseen? Ainakin näin maalaisjärjellä ajateltuna. Vai millä tuo lääkäri perusteli että keskeytyy itestään?
 
viida, kiitos kun perehdyit! noin sanoi myös toinen lääkäri, että vasta joskus rv 6 tienoilla alkaa istukka toimimaan ja sitten vasta olisi hätä, lääke kumminkin pysyy noin 12 viikkoa elimistössä, mutta nyt oli vasta eka tiputus niin sen teho ei kumminkaan ole vielä suuri.. mutta toinen lääkäri sanoi että kun on kumminki kova lääke niin mun kroppa hylkisi jotenki raskautta tai jotain ja vaikuttaisi jo alkioon jotenki, ja se oliki naislääkäri, tuo joka sanoi ettei ole hätää niin oli mieslääkäri :D tais käydä toisinpäin, eli mun kroppa ottikin nyt paremmin vastaan raskauden! ja se mieslääkäri sanoi että on ollu tapauksia joissa lääkettä on annettu jopa rv10 saakka ja lapset ollu ihan terveitä :) eli eihän tässä oo onneksi sikiövaurioriskiä vaan ainoastaan tuo suurentunut infektioriski joka pahimmassa tapauksessa merkitsee syöpää :(
 
Namppis kiitos :heart: ootsä ihana kyl :kiss: kiitos kun kaivoit tuon kuvan mulle nähtäväksi! mut kyllä siinäki selvä viiva näkyy, parempi kun mun kuvassa omasta mielestäni!

voi kun oikeesti te ootte ihania ihmisiä, jaksatte tsemppaa mua :heart:

mä luulin ettei niistä kuvista näe mitään :D itte en meinaan niistä kuvista meinaa nähä mitään, mut luonnossa tuo viiva on kyl aika vahva ja ihan säikähin ku vasta dpo9 tosiaan :D nyt testi on kuivinu ja ihan selvästi nähtävissä!
 
Mut hei mun kuvassa on yks päivä enemmän kun sulla omien laskujen mukaan ja ultran mukaan laskettuna tossa pitäis olla jo dpo 13-14 :D Ja kameroissa on eroja.

Mäkin kävin lukemassa ton Remicaden pakkausselosteen ja siinähän todetaan ihan selvästi että: Jos sait Remicadea raskauden aikana, lapsellasi saattaa olla suurentunut infektioriski noin kuuden kuukauden ajan viimeisen raskauden aikana saamasi annoksen jälkeen. On tärkeää, että kerrot lastasi hoitavalle lääkärille tai muille terveydenhuollon ammattilaisille Remicade-hoidostasi ennen kuin lapsesi saa jonkin rokotuksen. Eli teidän pienellä ei todennäköisesti ole mitään hätää :)
 
Viimeksi muokattu:
Namppis, kiitos :heart: niinhän se on :) ja onneks lapsi saa sit rokotteet ihan normaalisti, koska onneksi odotus kestää enemmän ku 6kk! nyt mun pitäis vaan saada yhteys sairaalaan mutta kun siellä on niin typerät soittoajat, aamulla 8-9.00.. pitää huomenna herätä ajoissa ja alkaa soittelemaan sinne heti 8.00! :) tai toki pitää eka kattoo mitä huominen testi näyttää!

kiitos Sokruli :heart:
 
tiuhti Heität romukoppaan sen naislääkärin mielipiteet! =) Selkeesti sun kroppa ei oo raskautta hylkiny ja aika rohkasevilta kuulosti nuo mieslääkärin kokemukset lääkkeestä ja raskaudesta. Nyt vain positiivisin mielin viivaa vahvistamaan :heart: Ja sit yhteys siihen mieslääkäriin jatkon suhteen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
onneksi se mieslääkäri on mun oma lääkäri :D

yks asia mua mietityttää, koska mullaki on nyt korkeempi riski sairastua infektioihin niin seki saattaa vaikuttaa raskauteen, se mua eniten ehkä pelottaaki että saan ite jonku pöpön :( meinaan poskiontelotulehduskin voi olla vakava!
 
syysmyrsky, mulla olis yks viikkonäytöllinen digi kaapissa, mut en mä vielä uskalla sitä tehdä :) jos kävis tänään ostaan tavallisen digin ja tekis sen sitte huomenna! tai mies sen saa hakea kun en mä jaksa vielä lähtee ajeleen tonne :D
 
tiuhti IHANAA! onnea niin kovin kun sitä voivaan toivottaa, sä olet kyllä ton viivan tohon tikkuun niiiiiin ansainnu ku vaan ihminen voi ansaita!! ja niin kun viida sanoi NAUTI! olet ihana ja sinusta tulee varmasti maailman parhain äiti :heart: joko mies on nähny haamun? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
ainiin, niin innoissani kirjotin tiuhtille täällä, että unohin laittaa omat kuulumiset...
Minäkin eilen illalla sitten malttamattomana testasin ja haamujen haamu sieltä tuli, mutta en kuvaan saanu siitä mitenkään näkyviin, saattoi ollaa viivanpaikkakin... odotellaan paripäivää jos sitten uudestaan katsotaan mitä tikku näyttää...
 
-jannica- nyt tsemppiä viivan vahvenemiselle!

voi mikähä plussa-aalto täällä on tulossa :D nyt kun saatais loputkin mukaan niin jätetää koko pinkka tyhjilleen! NYT LIKAT PLUSSIA TIKKUUN!

täällähän on vissiin aika moni haamuilijoissa?
eskapismi, miltä sun testi näytti?
 
Apua Tiuhti, ihanaaaa!! *pyyhii onnen kyyneleitä* Nyt mä oon Ihan sanaton! Mä oon sun puolesta niin onnellinen. Kurjaa vain sun kannalta, että joudut pähkimään lääkkeen vaikutusta.. Mutta niinku muutki likat tos jo sano, Unohda nyt se ressaus, se ei ainakaan tee hyvää vauvalle, eikä sulle! Sä oot muru niiiin ansainnu tämän onnen!! :heart: Nauti.. Odotan innolla viivan vahvistumis kuvia! :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Tiuhti Niin se taitaa olla.. :heart: Vielä ku mäki saisin sen onnen tähän syksyyn.. Eilen oli muuten sen meidän "ostaman" (papereita ei oo viä kirjotettu, mutta kauppa on sovittu) tuvan kuntotarkastus, ja kaikki oli hyvin. Myyjä vaa yrittää taas siirtää sitä muuttoo, meinas, että jos se sais viä joulun olla siä.. Ku alkuperänen suunnitelma oli, että me päästäis muuttaan jouluks. No, kaippa sillä on vähä luopumisen tuskaa..

Napaalua: Ovisoireita on, ja eilen oli sellaset talletukset, että jos tuolla ei vauva tuu, ni ihime!! :D Tänään pääsen hakeen voimaa, meen kattoon mun ystävän 2vko ikästä PikkuRinsessaa. :heart:
 
Myy ai pientä luopumisen tuskaa :D jouluun on kumminki n. 4kk! meillä oli aikanaan sama tilanne meidän talon kanssa, sitte kun sanoin että saavat maksaa meidän edellisen kämpän vuokraa niin johan läksivät sitte, jopa 2 päivää etuajassa uudesta sovitusta muuttopäivästä! muuttivat muuttopäivää 2 kertaa sitä ennen, ja se siirtyi kokonaisuudessaan n 1,5kk eteenpäin sovitusta! nyt pysyt tiukkana! onko teillä vuokra-asunto? vetoa siihen jotenki! koska kirjotatte kauppapaperit? myy rakas :heart: onni voi olla lähempänä kun arvaatkaan, ja jos sulla on ovis nyt niin lähetän sellaiset syksyiset onnenpipana puhurit tulemaan, ettet uskokaan *puuhpuuh* ++++++++++++++++++:whistle:
 

Yhteistyössä